Je krijgt wel snel aandacht van de chicks met zo'n smoking en donders genieten door de stad lopen of bij de Febo staan eten als een baasquote:
Mooi! Wat heb je gedaanquote:
Woensdag Hedon + stad onveilig makenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Je krijgt wel snel aandacht van de chicks met zo'n smoking en donders genieten door de stad lopen of bij de Febo staan eten als een baas.
Op 't schip werd vooral dance/house etc. gedraaid dus daar danste niet iedereen evenveel, maar op die afterparty BOHHHiedereen los en kats bezopen
. En d'r waren nog wat dames die niet van 't gala af kwamen dus daar beetje mee staan dansen enzo. Sommige chicks zagen er goed uit zeg
!
Ik ga maar eens uit bed denk ik.
Zwollywoodquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:17 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik zag in Utrecht ook allemaal jongeren in gala kleding, waar was jouw gala dan?
Ah okeequote:
Loesoe dit dat, sigaar was overigens heerlijk ook al kon ik de smaken niet goed onderscheiden vanwege mijn toestand.quote:
Hedon, nice! Ons partyschip lag daar vlakbijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Woensdag Hedon + stad onveilig maken![]()
![]()
![]()
Moeten om 9u boeken inleveren kuttijd![]()
, daarna hele dag chillen bij Wythemerplas oid als het weer meezit, gr gr.
Goedquote:
Klinkt goed inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
2 klasgenoten gaven samen verjaardagsfeest. En er was bier
Ewa ja mattie jwz, het eerste half uur was ik nog niet aangeschoten dussszzzquote:
Dat slaat echt nergens op. Koop je zo'n duur patsding, omdat je het zogenoemd 'lekker' vindt, rook je 'm terwijl de smaak van het bier en andere alcohol de sigaar helemaal verpest.quote:
Bah, vind je dat lekker?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Loesoe dit dat, sigaar was overigens heerlijk ook al kon ik de smaken niet goed onderscheiden vanwege mijn toestand.
Lees edit, overigens vind ik sigaren niet duur.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Koop je zo'n duur patsding, omdat je het zogenoemd 'lekker' vindt, rook je 'm terwijl de smaak van het bier en andere alcohol de sigaar helemaal verpest.
Sukkeltje.
Wat voor sigaren waren het dan? Van die dunne dingen? Hadden ze een filter? Ja, dan vond je het misschien niks inderdaad + waarschijnlijk waren jullie lamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Bah, vind je dat lekker?Ik heb dat een keer na een schoolfeest ergens geprobeerd, wat mensen hadden dat gekocht. Te smerig. Maar goed, misschien was dat omdat dat hele pak maar 2 euro kostte of zo... maar roken is sowieso echt niet mijn ding.
Ja, manquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef Etsu het volgende:
Sigaren
Eckte bazen roken Lucky Strike sigaretten.
Ahh vet! Het is de eerste keer lastig om in te schatten hoe links/rechts je op de weg rijdt in verband met tegenliggers, h? Rotondes lijken me ook wel lastig ja. Maar goed, je leert het sowieso wel snel... iedereen kan het na een tijdje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed
Geen diertje of een persoon aangeredenMocht sturen, bochten maken en aan de knipperlichtenknopjes zitten. Was echt gaaf
Maar rotondes zijn wel moeilijk
Maar ga wel de goeie kant op.
Maandag om 20.00 les 2
Eckte bazen roken niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef Etsu het volgende:
Sigaren
Eckte bazen roken Lucky Strike sigaretten.
Rechts moet je heel snel doen, maar links moet je pas helemaal aan het eind ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ahh vet! Het is de eerste keer lastig om in te schatten hoe links/rechts je op de weg rijdt in verband met tegenliggers, h? Rotondes lijken me ook wel lastig ja. Maar goed, je leert het sowieso wel snel... iedereen kan het na een tijdje.
Hm, ik heb het niet zo op die sigaarrokende jongeren. Bij mij op school was er ook een aantal dat een sigaar opstak bij het eindfeest. Zo'n groot, goedkoop omhooggevallen ding waarvan ze de as aftikten (quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Lees edit, overigens vind ik sigaren niet duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |