Oh bwehquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, die 8 gemiddeld zit er wel in. Veel punten heb je. Mooi. Het stomme van die Lucretiusvraag is dat ik die hele tekst wel heb gelezen, maar ik niet wist dat die van Lucretius kwam.
Was een mooie avond, vrij druk ook. En ik kreeg behoorlijk wat drank aangeboden als verjaardagscadeau.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Beetje saai. Maar wel bijgepraat met wat mensen, dat was wel erg gezellig, dus ben blij dat ik wel gegaan ben.
En jouw feest?
Geen verkeerd cadeauquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:58 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Was een mooie avond, vrij druk ook. En ik kreeg behoorlijk wat drank aangeboden als verjaardagscadeau.![]()
Wel nog een compleet laveloze dronken klasgenoot naar huis gebracht op de fiets, dat was wat minder.
Ik ben altijd wel geneigd mensen te helpen die niet zelf meer thuis kunnen komen, maar daar denken veel mensen vaak anders over ja, die lopen er schouderophalend langs.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen verkeerd cadeauEn leuk dat het chill was
Wel sociaal dat jullie hem naar huis brengen toch? Ik vind dat ook altijd wel zo redelijk, maar niet iedereen denkt daar altijd zo over...
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel geneigd mensen te helpen die niet zelf meer thuis kunnen komen, maar daar denken veel mensen vaak anders over ja, die lopen er schouderophalend langs.
Diegene die ik afgelopen nacht thuisbracht is al eens eerder helemaal de weg kwijt geweest. Toen is hij zelfs naar het ziekenhuis geweest en moest hij zo'n alcoholcursus volgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Herkenbaar jaHoewel ik soms ook wel minder geduld heb, bij mensen die ieder weekend lam worden en dat ook gewoon weten.
Wutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:10 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Diegene die ik afgelopen nacht thuisbracht is al eens eerder helemaal de weg kwijt geweest. Toen is hij zelfs naar het ziekenhuis geweest en moest hij zo'n alcoholcursus volgen.En dat terwijl hij normaal helemaal niet zo overdreven veel drinkt.
Tjaaa, gewoon genieten van het leven toch!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
WutDan ben je er wel serieus slecht aan toe, als je naar zo'n ziekenhuis moet.
Zeker zo'n type dat normaal nooit veel drinkt en dan heel af en toe alle remmen losgooit, veeeeel te ver gaat en dan ook al van tevoren weet dat hij lam gaat worden. Vind ik een beetje triest altijd, maar goed, ieder z'n keus.
Sowieso. Maar als je in het ziekenhuis terecht komt vanwege alcohol, ben je het stadium van 'gewoon genieten' wel voorbij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Tjaaa, gewoon genieten van het leven toch!
Het had er ook mee te maken dat het toen op een nogal afgelegen plek was. Toen moesten zijn ouders gebeld worden en werd hij met een taxi opgehaald (en die gingen uit voorzorg dus maar langs het ziekenhuis, het was niet dat hij in coma lag ofzo, maar ze vonden zo'n cursus daar blijkbaar wel nodig).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
WutDan ben je er wel serieus slecht aan toe, als je naar zo'n ziekenhuis moet.
Zeker zo'n type dat normaal nooit veel drinkt en dan heel af en toe alle remmen losgooit, veeeeel te ver gaat en dan ook al van tevoren weet dat hij lam gaat worden. Vind ik een beetje triest altijd, maar goed, ieder z'n keus.
Daarom heb ik hem dit keer ook maar thuisgebracht. Als hij daar dit keer was blijven liggen, dan hadden de ouders van het huis waar het feest was zijn ouders waarschijnlijk ingeseind en die zouden niet zo blij zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oooh oke. Nou ja, je kunt het doen, kan een keer gebeuren. Het is alleen gewoon niet zo slimMaar goed, iedereen doet wel eens wat doms.
Tja, hij zal het wel niet hebben gepland van tevorenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar is wel een naai actie als je van tevoren weet dat je mattieszz je naar huis moeten brengen en dan toch heel dronken gaat worden.
Als je matties vlakbij wonen, kan het wel, maar dan is het ook netjes om hen naar huis te brengen als zij er een keer wat minder aan toe zijn. Dat is het eigenlijk sowieso.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar is wel een naai actie als je van tevoren weet dat je mattieszz je naar huis moeten brengen en dan toch heel dronken gaat worden.
Ik heb het gevoel dat ik me binnenkort ga vervelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:21 schreef Corkscrew het volgende:
Vallen jullie trouwens ook in een soort zwart gat nu de examens voorbij zijn? Het is niet dat ik wil leren, maar het voelt wel vreemd dat ik helemaal niks hoef nu.
Ja, ik zelf breng graag mensen naar huis. Vind ik altijd grappig om te doen, maar ook wel eerlijk aangezien het andersom ook zo is dat men mij wel eens naar huis heeft gebracht. Maar sommige mensen stressen te veel als ze iemand naar huis moeten brengen dat vind ik weer jammer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als je matties vlakbij wonen, kan het wel, maar dan is het ook netjes om hen naar huis te brengen als zij er een keer wat minder aan toe zijn. Dat is het eigenlijk sowieso.
Ik heb tijdens mijn examenperiode echt alles ziekelijk uitgesteldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:21 schreef Corkscrew het volgende:
Vallen jullie trouwens ook in een soort zwart gat nu de examens voorbij zijn? Het is niet dat ik wil leren, maar het voelt wel vreemd dat ik helemaal niks hoef nu.
Precies. Ik woon op het platteland, en ben ook nooit te beroerd om daarvoor naar een ander dorp te fietsen of zo. Dat is gewoon aardig en netjes, en bovendien is het altijd gezellig om met een lam iemand te fietsenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, ik zelf breng graag mensen naar huis. Vind ik altijd grappig om te doen, maar ook wel eerlijk aangezien het andersom ook zo is dat men mij wel eens naar huis heeft gebracht. Maar sommige mensen stressen te veel als ze iemand naar huis moeten brengen dat vind ik weer jammer.
Altijd die oortjes he, altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |