Mooi, mooi. Dan moet jij wel Etsu overhalen, want mij lukt dat niet zo goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mijn moeder ging nog met mijn vader overleggen... wil wel dat ze even snel beslissen. Maar mijn vader vindt dergelijke dingen eerder goed dan mijn moeder. Dus eigenlijk is het enige probleem nog dat mijn moeder op nieuwe bezwaren zou kunnen stuiten.
Omdat ik nog nooit eerder thuisgebleven ben als zij naar Frankrijk gingen.quote:
Ooit moet je volwassen worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit eerder thuisgebleven ben als zij naar Frankrijk gingen.
Toch niet een Esplendidos he? Zo ja, wowquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:39 schreef Sandos het volgende:
Ik had gisteren een cohiba gekregen van de barman van onze vaste kroeg om met een vriend op te roken omdat we klaar warenmaar we hadden hem na een trekje of twee maar aan de barman zelf gegeven omdat we inderdaad alleen alcohol proefden.
ps$$s$t $trAt3gi30frl3g 0p dMquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Dan moet jij wel Etsu overhalen, want mij lukt dat niet zo goed.
Ik hou nu wel op, ik ben een beetje druk aangezien ik nu steeds meer besef dat ik vakantie heb.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:40 schreef Dastan het volgende:
Ismael is echt een mongool, hij moet dood gaan![]()
Bio verkankerdtd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
HOE GINGEN JOUW EXAMENS GISTEREN EIGENLIJK?
Jawelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Toch niet een Esplendidos he? Zo ja, wow![]()
Maar ja als je lichtelijk aangeschoten bent kun je gewoon nog wel goed de smaak proeven maar als je echt op het randje van sterk aangeschoten/dronken zit is het wat moeilijker, dat heb ik dus ook gehad toen ik over de helft wasIk had in drie weken niets gedronken dus dat is de verklaring
Maar ja met gala maandag ga ik het wel anders aanpakken.
Ik heb de vertaling van Latijn gewoon uitgekleed en vernederd. Volledig. Heb maar een fout.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
HOE GINGEN JOUW EXAMENS GISTEREN EIGENLIJK?
Ik krijg allemaal DM-schermpjes van DM's van de dagen hiervoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef Dastan het volgende:
Hoewel mijn webverkenner nogal traag wordt door die dm-schermpjes.
Volgens mij heb jij een virus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik hou nu wel op, ik ben een beetje druk aangezien ik nu steeds meer besef dat ik vakantie heb.
Die knop is er wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal DM-schermpjes van DM's van de dagen hiervoorHeel irritant. Sowieso is er ook geen knop van 'verwijder alle DM', tenzij mijn pc gewoon hard faalt met de weergave. Wat goed zou kunnen, want de layout van die DM-pagina is helemaal wit en lelijk en dat is in het echt vast niet zo.
Er is toch gewoon een 'Alles sluiten en verwijderen'-knop bij die DM's?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal DM-schermpjes van DM's van de dagen hiervoorHeel irritant. Sowieso is er ook geen knop van 'verwijder alle DM', tenzij mijn pc gewoon hard faalt met de weergave. Wat goed zou kunnen, want de layout van die DM-pagina is helemaal wit en lelijk en dat is in het echt vast niet zo.
Was het serieus een Esplendidos? Gewoon gratis gekregen? Allebei eentje? Dan heb je geluk gehad maar jammer genoeg was je dronkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef Sandos het volgende:
[..]
Jawelhij zei dat hij ervoor had moeten sparen
Dank.quote:
Sorry mattie vakantiegevoel dit datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef Etsu het volgende:
Ismael, ik accepteer niet dat je Dastan zo zwart zit te maken.
Mvg,
Etsu
Chill! Sowieso wel een 7.3 gehaald dan. Ik zei toch dat die zielsverhuizingstekst kwam?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb de vertaling van Latijn gewoon uitgekleed en vernederd. Volledig. Heb maar een fout.
De eerste tekst ging lekker, bijna alle punten.
Tweede tekst ging klote, bijna geen punten.
Bij jou dan?
O ja, biologie was een ramp.
Helloquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:45 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een 'Alles sluiten en verwijderen'-knop bij die DM's?
Tevens: hallon VR![]()
Ja, die 8 gemiddeld zit er wel in. Veel punten heb je. Mooi. Het stomme van die Lucretiusvraag is dat ik die hele tekst wel heb gelezen, maar ik niet wist dat die van Lucretius kwam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Chill! Sowieso wel een 7.3 gehaald dan. Ik zei toch dat die zielsverhuizingstekst kwam?![]()
Die vertaling ging wel redelijk, alsnog wel (als ik streng reken) 9 punten gemorstEerste tekst ging goed, bijna alles goed. Tweede tekst ging wel redelijk, wist alleen die Lucretiusvraag helemaal niet omdat ik dat stuk niet gelezen had. Ik heb iets van 53 tot 59 punten of zo...
En jammer van bio, maar een 4.2 heb je vast wel.
Hoe was je examenfeest?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hello
Dan faalt mijn pc dus. Even de iMac proberen, kijken of hij het daar wel normaal weergeeft.
Beetje saai. Maar wel bijgepraat met wat mensen, dat was wel erg gezellig, dus ben blij dat ik wel gegaan ben.quote:
Hij had er eentje voor ons samen. Hij is zelf een sigarenliefhebber dus vond het wel leuk om ons een goede te geven. Maar daarom hadden we hem ook weer terug gegeven, omdat we het zonde vonden om er weinig van te proevenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Was het serieus een Esplendidos? Gewoon gratis gekregen? Allebei eentje? Dan heb je geluk gehad maar jammer genoeg was je dronken
[..]
Dank.
[..]
Sorry mattie vakantiegevoel dit dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |