Mijn ouders snappen niet dat mijn oortjes vaak kapot gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Altijd die oortjes he, altijd![]()
Niemand gunt ons, de jeugd, eens oortjes die niet binnen een week kapot gaan
Ah dan moet je best ver fietsen neem ik aan. Maar ja is wel gezellig inderdaad, met een groep is het nog leuker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies. Ik woon op het platteland, en ben ook nooit te beroerd om daarvoor naar een ander dorp te fietsen of zo. Dat is gewoon aardig en netjes, en bovendien is het altijd gezellig om met een lam iemand te fietsen
Ja. Ik rekende er van tevoren op dat ik na mijn laatste examen met al mijn vrienden naar het strand zou kunnen gaan. Dit is echt heel jammer...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:27 schreef Ezell het volgende:
Balen jullie trouwens ook van dit weer? Ik had eigenlijk zijn om in de vakantie juist veel naar buiten te gaan, omdat ik tijdens de examens bijna dag en nacht binnen ben gebleven..
Ik vind het ook aardig, maar ik ben het sindskort wel een beetje zat. Laatst begon een klasgenoot en vriend die 10 km naar huis moest rijden na een feest, sms'jes vol wartaal te versturen. Vervolgens ben ik hem achterna gereden, de polder in, geen idee waar ik precies was, tot ik weer een sms'je kreeg: "Ik ben veilig, truste". Kon ik dat hele pokke-eind weer naar huis rijden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies. Ik woon op het platteland, en ben ook nooit te beroerd om daarvoor naar een ander dorp te fietsen of zo. Dat is gewoon aardig en netjes, en bovendien is het altijd gezellig om met een lam iemand te fietsen
Ik zou morgen naar het strand gaan, maar ik denk niet dat het doorgaat als het weer zo blijft. Helaas.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja. Ik rekende er van tevoren op dat ik na mijn laatste examen met al mijn vrienden naar het strand zou kunnen gaan. Dit is echt heel jammer...
Je moet wel snel zijn met een baantje, want na de eindexamens zijn de meeste baantjes al weg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:28 schreef Joosterd het volgende:
Vrij/Za/Zo Helemaal volgepland de komende maand maar doordeweeks moet ik toch eens een baantje gaan zoeken anders ligt er verveling op de loer.
Dat is wel vies manquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik vind het ook aardig, maar ik ben het sindskort wel een beetje zat. Laatst begon een klasgenoot en vriend die 10 km naar huis moest rijden na een feest, sms'jes vol wartaal te versturen. Vervolgens ben ik hem achterna gereden, de polder in, geen idee waar ik precies was, tot ik weer een sms'je kreeg: "Ik ben veilig, truste". Kon ik dat hele pokke-eind weer naar huis rijden.
Mijn kamer was altijd al een rotzooi, maar nu is het helemaal een grote chaos. Ik weet niet of je de foto's die ik in het SC-topic had gepost gezien hebt, maar overal liggen wel boeken, papiertjes en weet ik allemaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn examenperiode echt alles ziekelijk uitgesteldIk weet precies wat ik moet doen: de zwijnenstal die mijn kamer is opruimen. Voor de examens was het keurig opgeruimd. Nu liggen er overal oude examens, samenvattingen, kapotte pennen, kleding, markeerstiften, briefjes en kapotte mp3-speleroortjes
!
Ik dacht vooral: "KUTGVD#$%^@&, me voor niks zorgen gemaakt", vooral omdat het een aardige, maar soms ook best labiele gozer is. Na die eerste sms'jes dacht ik dus dat er serieus wat was, hij zei later zelf dat het "een dronken grapje" was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat is wel vies man![]()
Moest je lachen toen je dat sms'je kreeg?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik vind het ook aardig, maar ik ben het sindskort wel een beetje zat. Laatst begon een klasgenoot en vriend die 10 km naar huis moest rijden na een feest, sms'jes vol wartaal te versturen. Vervolgens ben ik hem achterna gereden, de polder in, geen idee waar ik precies was, tot ik weer een sms'je kreeg: "Ik ben veilig, truste". Kon ik dat hele pokke-eind weer naar huis rijden.
Ja, best ver ja. Maar vind ik wel leuk dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ah dan moet je best ver fietsen neem ik aan. Maar ja is wel gezellig inderdaad, met een groep is het nog leuker.
Toen vrienden van mij me een keer dronken naar huis brachten stond ik blijkbaar voor de Mac te pissen en toen ze mijn tuindeur open deden hoorden ze blijkbaar mijn moeder mijn naam roepen en toen waren ze gevlucht. De middag erna stond ik helemaal fris op en was ik alles vergeten wat er was gebeurd en zag ik allemaal teleurgestelde blikken aan de eettafel![]()
Mijn moeder zei niet echt veel, maar liet wel een filmpje gezien die ze van mij had gemaakt in mijn toestand en blijkbaar hadden ze de huisarts gebeld
Ik zoek toch iets in de ICT aangezien ik daar ook nog een diploma voor heb. Ga nog regelmatig naar mijn oude stage bedrijf daar gingen er misschien wat personen weg maar er zijn ook reorganisaties bezig dus ik moest nog even wachten of ik daar terecht kon.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou morgen naar het strand gaan, maar ik denk niet dat het doorgaat als het weer zo blijft. Helaas.
[..]
Je moet wel snel zijn met een baantje, want na de eindexamens zijn de meeste baantjes al weg.
Haha tja, leuke herinneringen voor later.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:32 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik dacht vooral: "KUTGVD#$%^@&, me voor niks zorgen gemaakt", vooral omdat het een aardige, maar soms ook best labiele gozer is. Na die eerste sms'jes dacht ik dus dat er serieus wat was, hij zei later zelf dat het "een dronken grapje" was.
Bij mij heeft het confrontatie middel niet geholpen hoor maar ik kan wel geloven dat het bij mensen kan werken. En mijn ouders zijn nu wel gewend dat ik laat thuiskom met drank op dus ze doen ook niet moeilijk gelukkig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Echt gemeen dat ze een filmpje gemaakt hebbenMaar werkt wel goed ter confrontatie denk ik... Maar goed, dat soort dingen gebeuren nu eenmaal wel eens. Daar moeten ouders ook weer niet al te moeilijk over doen, al snap ik dat ze niet blij waren.
Gelukkig vallen mijn ouders wel mee met dat soort dingen.
Dit herken ik wel. In Rome deed zo'n vriendin van me ineens superraar, amper bewegen, helemaal slap zijn, niets meer zeggen... Ik schrok me rot natuurlijk, probeerde haar beetje te helpen en zo. Zei ze dat het een grapje wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:32 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik dacht vooral: "KUTGVD#$%^@&, me voor niks zorgen gemaakt", vooral omdat het een aardige, maar soms ook best labiele gozer is. Na die eerste sms'jes dacht ik dus dat er serieus wat was, hij zei later zelf dat het "een dronken grapje" was.
Nutella, en je moest niet kotsen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kwam na zessen thuis. Toen maar wat broodjes nutella gegeten en een halve liter later gedronken. Hielp niet tegen de kater.
andersomquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nutella, en je moest niet kotsen?
Je bent zeker misselijk nu, maar je hebt geen hoofdpijn?
Die ga ik gebruikenquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die ga ik gebruiken
Het valt me trouwens op dat het in de SC veeeel drukker was tijdens de examens en nu is er bijna niemand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |