Je gaat mee?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:49 schreef Ezell het volgende:
Ziet ernaar uit dat het hier wel gaat lukken.
Ja, daar heeft ongeveer iedereen hier last van.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef JustRocking het volgende:
Klinkt kewl.
Ik ga dr nog ns een nachtje over slapen en dan laat ik het weten. En ik moet een smoes hebben voor mn ouders want die vinden het nooit-van-zn-leven goed dat ik met onbekenden weg ga.
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef JustRocking het volgende:
Moet ik trouwens een eigen tent meenemen als ik mee ga? Die heb ik niet.
Ik denk dat er op zich wel genoeg tenten mee worden genomen. Dat zouden we dan even op een rijtje moeten zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef JustRocking het volgende:
Moet ik trouwens een eigen tent meenemen als ik mee ga? Die heb ik niet.
Wat zou je bijvoorbeeld nog willen weten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Komt er btw ook wat meer informatie?
ALS IK GA (!!); mag ik bij jou slapen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik denk dat er op zich wel genoeg tenten mee worden genomen. Dat zouden we dan even op een rijtje moeten zetten.
Ik neem er in ieder geval een mee.
Ja. Lekker dicht bij de stad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:14 schreef JustRocking het volgende:
Wordt de camping trouwens serieus die berenkuil ofwat?
mr dn sit iick sow kr@p. :S :Squote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
Ja, in noodgevallen passen er bij mij ook wel drie in.
Word je al bang?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Één persoon zal door Etsu worden verkracht die nacht
Heb je al gevraagd tot hoe laat die meeloopdag duurt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ismael tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Jammer!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef JustRocking het volgende:
Ik ga niet mee, kan geen vrij krijgen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:39 schreef Dastan het volgende:
Camping de Berekuil (niet te verwarren met de camping in Drenthe) nabij Utrecht.
Rond 16.00 u op Utrecht Centraal.
Wie gaan er mee?
Definitief dikgedrukt:
Leeell
Dastan
Snuf.
Koekjestrommel
Flitskikker
TMartina
BaasD
ViaRegnum
Etsu ( JAAHA HIJ GAAT GEWOON !! )
Daev
Burger_Kaan
xCore ( vrij vragen)
Yosander
Kaasrol
Klopt dit tot zover?
Utrecht is baaszzzquote:
Jammer genoeg nietquote:
Is goed is goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als ik nieuws heb, meld ik het. Ik probeer het zo snel mogelijk te weten.
Same here, ik mag vrijdag tot 21:00 werken en zaterdag al vanaf 07:00. Dus om voor dat ene uurtje naar Utrecht te rijden..quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Etsu het volgende:
Ik kan niet komen, helaas. Ik moet as vrijdag van 12.00 - 21.15 werken, en de dag daarop van 08.00 - 17.00. Dus gaat het hem niet worden, helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |