Uiteraard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:27 schreef DidoCarthago het volgende:
Kan ik hier aan het einde ook teruglezen hoe de meet was?
nee, dat zul je alleen te weten krijgen als je er heen gaat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:27 schreef DidoCarthago het volgende:
Die goede cijfers komen ook alleen maar van voor die overname.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:27 schreef Corkscrew het volgende:
http://www.campinggids-nederland.nl/camping.php?id=47blijft mooi.
Niet eens, ze zijn gemanipuleerd. Kijk maar, 3 reacties met een 10 in 10 minuten tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die goede cijfers komen ook alleen maar van voor die overname.
Je kunt komenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:27 schreef DidoCarthago het volgende:
Ben op examenreis danquote:
Der zitten jeugdelingen onder ons.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:37 schreef yosander het volgende:
Jongens, gaan we hierheenhttp://partyflock.nl/party/198456:FreaX.html
Tekno is de hardere variant van techno. De hardcore variant zeg maar.quote:
Minimumleeftijd: 18quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:37 schreef yosander het volgende:
Jongens, gaan we hierheenhttp://partyflock.nl/party/198456:FreaX.html
Aah joh, is vaak geen probleem. Maar 't was niet echt serieus bedoeld, denk dat veel mensen niet op zo'n feest wachten. Kwam het toevallig tegenquote:
Okequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah joh, is vaak geen probleem. Maar 't was niet echt serieus bedoeld, denk dat veel mensen niet op zo'n feest wachten. Kwam het toevallig tegen.
Ja, sinds februariquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
OkeBen jij al 18 dan?
Ik 29 juli pas
quote:
bron: www.berekuil.nl kopje gebrekenquote:Gebreken
De camping verkeert momenteel in een zeer slechte staat en wordt moedwillig verwaarloosd door de exploitant. Dit tot zeer groot ongenoegen van alle standplaatshouders.
Ook de enkele toerist die hier nog per ongeluk terecht komt, spreekt schande van deze camping.
Helaas onderneemt de gemeente Utrecht geen stappen tegen de exploitant terwijl voor iedereen duidelijk is dat de situatie op Camping de Berekuil een schande voor de stad Utrecht is.
De belangenvereniging heeft meerdere malen de exploitant van de camping —V.O.F. Driessen-Schoen— in gebreke gesteld. Tot nu toe zonder resultaat.
Hieronder ziet u een lijst met gebreken:
Wegen, paden en parkeerplaatsen zijn in verre staat van verwaarlozing
Heggen worden niet gesnoeid waardoor veel paden ontoegankelijk zijn
De sanitaire voorzieningen voor toeristen zijn ernstig verwaarloosd en verschrikkelijk smerig
Douchen in een smerige douche onder een dun straaltje lauw water kost ¤1,- voor slechts enkele minuten, waarvan de eerste minuut meestal koud
De tentenvelden zijn zeer hobbelig, worden zelden gemaaid en na een enkele regenbui staan tenten dagenlang in het water
De plaatsen voor caravans en mobile homes zijn verschrikkelijk modderig
De elektriciteitsvoorziening voor toeristische plaatsen zijn verouderd, verwaarloosd, gevaarlijk en hebben voortdurend storingen
De toegangsbrug heeft dringend groot onderhoud nodig
De slagbomen zijn vrijwel altijd defect
Het zwembad is al jaren defect
De kantine is al jaren buiten gebruik
Er is geen kampwinkel aanwezig
Er is geen wasserette meer
Het speeltuintje is kindonvriendelijk, smerig en gevaarlijk voor kinderen
De afvalcontainers zijn regelmatig overvol
nee sorry, dan zit ik aan de andere kant van de wereld (aruba)quote:
Oké, mooi. Zal ik je op definitief zetten dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik laat het donderdag wetenMaar ik zit te twijfelen kan ook de laatste bus nar huis nemen om 00:32 op centraal, dan kan ik sowieso wel want dan is het geen probleem met werken volgende dag
quote:
Je gaat mee?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:49 schreef Ezell het volgende:
Ziet ernaar uit dat het hier wel gaat lukken.
Ja, daar heeft ongeveer iedereen hier last van.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef JustRocking het volgende:
Klinkt kewl.
Ik ga dr nog ns een nachtje over slapen en dan laat ik het weten. En ik moet een smoes hebben voor mn ouders want die vinden het nooit-van-zn-leven goed dat ik met onbekenden weg ga.
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef JustRocking het volgende:
Moet ik trouwens een eigen tent meenemen als ik mee ga? Die heb ik niet.
Ik denk dat er op zich wel genoeg tenten mee worden genomen. Dat zouden we dan even op een rijtje moeten zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef JustRocking het volgende:
Moet ik trouwens een eigen tent meenemen als ik mee ga? Die heb ik niet.
Wat zou je bijvoorbeeld nog willen weten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Komt er btw ook wat meer informatie?
ALS IK GA (!!); mag ik bij jou slapen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik denk dat er op zich wel genoeg tenten mee worden genomen. Dat zouden we dan even op een rijtje moeten zetten.
Ik neem er in ieder geval een mee.
Ja. Lekker dicht bij de stad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:14 schreef JustRocking het volgende:
Wordt de camping trouwens serieus die berenkuil ofwat?
mr dn sit iick sow kr@p. :S :Squote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
Ja, in noodgevallen passen er bij mij ook wel drie in.
Word je al bang?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Één persoon zal door Etsu worden verkracht die nacht
Heb je al gevraagd tot hoe laat die meeloopdag duurt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ismael tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Jammer!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef JustRocking het volgende:
Ik ga niet mee, kan geen vrij krijgen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:39 schreef Dastan het volgende:
Camping de Berekuil (niet te verwarren met de camping in Drenthe) nabij Utrecht.
Rond 16.00 u op Utrecht Centraal.
Wie gaan er mee?
Definitief dikgedrukt:
Leeell
Dastan
Snuf.
Koekjestrommel
Flitskikker
TMartina
BaasD
ViaRegnum
Etsu ( JAAHA HIJ GAAT GEWOON !! )
Daev
Burger_Kaan
xCore ( vrij vragen)
Yosander
Kaasrol
Klopt dit tot zover?
Utrecht is baaszzzquote:
Jammer genoeg nietquote:
Is goed is goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als ik nieuws heb, meld ik het. Ik probeer het zo snel mogelijk te weten.
Same here, ik mag vrijdag tot 21:00 werken en zaterdag al vanaf 07:00. Dus om voor dat ene uurtje naar Utrecht te rijden..quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Etsu het volgende:
Ik kan niet komen, helaas. Ik moet as vrijdag van 12.00 - 21.15 werken, en de dag daarop van 08.00 - 17.00. Dus gaat het hem niet worden, helaas.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:09 schreef yosander het volgende:
Ooh ik sta op definitief. Ik weet het dus nog niet zeker omdat ik vrijdag misschien een bespreking voor de vakantie heb
.
Jaquote:
Precies. Ik heb er al eentje gekocht.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef yosander het volgende:
Ja zou wel beter zijn. Met de CJP pas kun je trouwens voor elf euro een dagkaart kopen. Kan dus schelen als je van wat verder komt.
Nice! Ik moet mijn CJP-pas nog steeds ophalen, doe dat dinsdag tijdens het boeken ophalen welquote:
Je moet die dagkaart vóór 1 juni hebben gekocht, he.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice! Ik moet mijn CJP-pas nog steeds ophalen, doe dat dinsdag tijdens het boeken ophalen wel.
Klopt, dinsdag is het de 31equote:Op zondag 29 mei 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je moet die dagkaart vóór 1 juni hebben gekocht, he.
Ik neem aan van niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
Voor mij ziet het er ook niet positief uit. Hoe zit het met de camping trouwens? Moet je dat reserveren of niet?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Haal mij maar weg. Kennelijk zijn mijn ouders er niet klaar voor om me wat verantwoordelijkheid te geven. Jammer voor hen, want het gaat op deze wijze alles behalve een gezellige vakantie worden voor ze, met mij.
Anders kom je alleen de middag en avond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn moeder vond het aanvankelijk goed, maar overnachten was een ander verhaal.
Maar het belooft veel goeds, morgen de definitieve uitslag.
Jammer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:24 schreef Femke3112 het volgende:
Leuk he, ouders
Maar goed, ik kom niet.
Ten eerste ben ik dan al geclaimd door mn vriend
en ten tweede moet ik die dagen werken.. Qua tijd haal ik dat allemaal niet omdat ik best een lange reistijd heb.. En nee ik kan geen vrij meer vragen
Bovendien mag ik wss niet eens
Sorry guys
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Anders kom je alleen de middag en avond.
Hahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet.Wie wil er nou naar dat gat.
Wel jammer dat je niet komt man. Zit het er echt niet in?
Gast... Voorbereiden doe je toch meestal de dag voor je weg gaat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Nja, we gaan maandag dus weg en vrijdagavond wil men 't gaan voorbereiden.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gast... Voorbereiden doe je toch meestal de dag voor je weg gaat?
Oja natuurlijk, ik bedacht zoiets ook al netquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef yosander het volgende:
[..]? Niet koffers inpakken, maar regelen wie wat meeneemt, inchecken etc. zodat we zaterdag het benodigde nog kunnen kopen.
Ach, is het echt zo gevaarlijk? Kan iemand anders je niet ophalen anders?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken
Maar dan heb ik weer een ander probleem... Gouda Centraal vrijdagnacht... Met anderen komt het altijd wel goed maar alleen...
Die zal er maar net zin in hebenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, is het echt zo gevaarlijk? Kan iemand anders je niet ophalen anders?
Denk niet dat ze dat gelooft eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:02 schreef Dastan het volgende:
Dat begrijp ik wel. Ik hoop dat je mag blijven overnachten. Zeg maar tegen je moeder dat we een stel computer- tevens vwo-nerds zijn die enkel op zaterdagavond een biertje nuttigen bij het achtuurjournaal.
Kom jij (ook) uit Gouda?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken
Maar dan heb ik weer een ander probleem... Gouda Centraal vrijdagnacht... Met anderen komt het altijd wel goed maar alleen...
kom jij dan samen met kaasrolquote:
pfffquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik kan niet, anders had ik kaasrol wel onder mijn hoede genomen.
Jij komt uit gouda? Welke wijk?quote:
Inderdaad. Gewoon een keer deze vakantie door de week een meeting houdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:16 schreef Etsu het volgende:
's middags vind ik wel een goed idee, en kan ik waarschijnlijk ook wel gewoon.
En jongens, dan niet op een vrijdag of zaterdag, want dat is een kutdag.
Ook al nietquote:
Dit. Voorbereiden morgenavond en ben d'r 's middags ook nietquote:
Ik hoop voor je dat je niet alleen bent met leeell, want da's een stuk minder leuk natuurlijk.quote:
dit,quote:
Sterktequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Snuf. het volgende:
Jongens sorry ik kan niet want ik ga om half 4 naar mijn opa die is opgenomen in het ziekenhuis en het is best ernstig, veel plezier in ieder geval. Ik ben bij jullie
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit. Voorbereiden morgenavond en ben d'r 's middags ook niet.
Datumpje prikken voor meeting #2?
Dan hadden die ieren je camera gejatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:45 schreef Dastan het volgende:
We wilden onszelf nog fotograferen bij het bord De Berekuil, maar niemand kon foto's maken helaas.
We waren daar wel bang voor, dat ze zouden jatten. Maar we hadden niets waardevols achtergelaten. En ik vertrouwde op leeells verdedigingstechnieken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan hadden die ieren je camera gejat
Hadden jullie daar nog last van eigenlijk?
Doordat mensen zoals jij op het laatste moment afzeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hoe kan het eigenlijk zou zijn dat alleen jullie twee daar waren dan?![]()
o, oké, ik bedoelde het niet beschuldigend hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik 100% zeker zou komen, ik werd door iemand in de lijst gezet die er gewoon vanuit ging dat ik zou gaan.
ja, in het begin wat onwennig, maar 't was zeker een hele ervaringquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef xCore het volgende:
Jammer dat ik niet kon komen, leek me een hele ervaring
Ja, Neude. Klopt. En nee man, niet dronken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
Jullie zaten op ´t Neude zeker? Altijd veel mensen daar. Maar waren jullie nog dronken geworden of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |