Anders kom je alleen de middag en avond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn moeder vond het aanvankelijk goed, maar overnachten was een ander verhaal.
Maar het belooft veel goeds, morgen de definitieve uitslag.
Jammer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:24 schreef Femke3112 het volgende:
Leuk he, ouders
Maar goed, ik kom niet.
Ten eerste ben ik dan al geclaimd door mn vriend
en ten tweede moet ik die dagen werken.. Qua tijd haal ik dat allemaal niet omdat ik best een lange reistijd heb.. En nee ik kan geen vrij meer vragen
Bovendien mag ik wss niet eens
Sorry guys
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Anders kom je alleen de middag en avond.
Hahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet.Wie wil er nou naar dat gat.
Wel jammer dat je niet komt man. Zit het er echt niet in?
Gast... Voorbereiden doe je toch meestal de dag voor je weg gaat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Nja, we gaan maandag dus weg en vrijdagavond wil men 't gaan voorbereiden.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gast... Voorbereiden doe je toch meestal de dag voor je weg gaat?
Oja natuurlijk, ik bedacht zoiets ook al netquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef yosander het volgende:
[..]? Niet koffers inpakken, maar regelen wie wat meeneemt, inchecken etc. zodat we zaterdag het benodigde nog kunnen kopen.
Ach, is het echt zo gevaarlijk? Kan iemand anders je niet ophalen anders?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken
Maar dan heb ik weer een ander probleem... Gouda Centraal vrijdagnacht... Met anderen komt het altijd wel goed maar alleen...
Die zal er maar net zin in hebenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, is het echt zo gevaarlijk? Kan iemand anders je niet ophalen anders?
Denk niet dat ze dat gelooft eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:02 schreef Dastan het volgende:
Dat begrijp ik wel. Ik hoop dat je mag blijven overnachten. Zeg maar tegen je moeder dat we een stel computer- tevens vwo-nerds zijn die enkel op zaterdagavond een biertje nuttigen bij het achtuurjournaal.
Kom jij (ook) uit Gouda?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken
Maar dan heb ik weer een ander probleem... Gouda Centraal vrijdagnacht... Met anderen komt het altijd wel goed maar alleen...
kom jij dan samen met kaasrolquote:
pfffquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik kan niet, anders had ik kaasrol wel onder mijn hoede genomen.
Jij komt uit gouda? Welke wijk?quote:
Inderdaad. Gewoon een keer deze vakantie door de week een meeting houdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:16 schreef Etsu het volgende:
's middags vind ik wel een goed idee, en kan ik waarschijnlijk ook wel gewoon.
En jongens, dan niet op een vrijdag of zaterdag, want dat is een kutdag.
Ook al nietquote:
Dit. Voorbereiden morgenavond en ben d'r 's middags ook nietquote:
Ik hoop voor je dat je niet alleen bent met leeell, want da's een stuk minder leuk natuurlijk.quote:
dit,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |