rimbimbim!quote:
concert @ sea. die flauwekul van blofquote:
quote:Operation DJ Sandstorm, 27-05-2011:
1. Muddy Waters - Mannish Boy
2. Sophie Ellis Baxtor - Get Over You
3. David Guetta - Just A Little More Love
4. Bill Withers - Ain't No Sunshine
5. Magnetic Man ft. Katy B - Perfect Stranger
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
Heuj, op naar Takens![]()
Tot een uurtje of 1. Of later.
ja, kleine jongens worden groot. straks komt ie met een in een tochtig steegje opgelopen koortslip thuisquote:
Ja, of herpes!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, kleine jongens worden groot. straks komt ie met een in een tochtig steegje opgelopen koortslip thuis
dat zou nog mooier zijn!quote:
het mooiste Duitse woord vind ik toch Schwanzwechselquote:
Wat er in de plaats voor zal komen is waarschijnlijk erger.quote:
en dit is dus in het echt ook zo. (oké iets minder echo)quote:
Ik zou er graag voor willen collecteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
Wil iemand Pink haar stembanden operatief verwijderen???
Britney mag blijven, die vind ik het minst vervelend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou er graag voor willen collecteren.
Als blijk van vriendendienst doen we Christina Aguilera en Britney Spears gratis. Omdat het kan...
decadent, van de prodentquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:53 schreef alors het volgende:
Aquafresh, maar waar lijkt dat op... adequaat?
maar prodent nietquote:
Ja maar niet op de radio.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ze verteld dat ze aan spelletje meedoetWat een dozengesprek
![]()
dat kan wel.quote:
de net stond er NTR en nu POWNED, dusquote:
ik meende dat hij eerder in de show zei dat ie nog een bepaalde cd ging meenemen/ophalen....van Depeche Mode ofzo....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
ik vraag me af of Gerard nu naar huis gaat voor 3 uur.
Check tv scherm in studioquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de net stond er NTR en nu POWNED, dus
Hoe kom je daar nu bijquote:
4 uurquote:
meneer hole altijd welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:10 schreef alors het volgende:
Timmmetje![]()
wie heeft de vrijdag de 13 bij de hand?
SPOILER: Vrijdag de 13 27-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: Vrijdag de 13 27-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Das altijd zo hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
ehm, de freaknacht is tot 7u? godsamme. dat wordt een hele zit...geen idee of ik dat ga redden...
ik luister normaalgesproken niet of nooit. dit jaar 1 keer de hele nacht doorgehaald, maar omdat nu eerst ekdom en dan rudy komt wil ik een poging wagen....quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef marijkeroskam het volgende:
@naatje_1 @antiroos Ja, we draaien een liedje erbij, dansen om onze tas en noemen het haarbal
dat was al Donderdag bekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
en ga je vaker luisteren?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:09 schreef Cee het volgende:
Ik luister eigenlijk pas voor 't eerst echt naar Stenders Leedvermaak nu.
Liedje van Family Guy.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:
helemaal mee eens. ik lag tijdens een uitzending van Stenders toch al snel zo'n 10xquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Haha, nee serieus zit iedere vrijdagavond (als ik niks te doen heb) m'n tijd te verdoen met X-Factor (ergernis-tv ten top) en dan blijf ik hangen op deze en gene en zit ik voor ik het weet om 2 uur nog chagerijnig op de bank me af te vragen waar m'n uren zijn gebleven.
Dan kan ik het beter met Stenders verdoen.
lagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik lag tijdens een uitzending van Stenders toch al snel zo'n 10x
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:22 schreef Vinifera het volgende:
welke was de translate nou? ik miste het even...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
godsamme, dat is wel een hele domme fout van mij! ik vraag me af of ik het red nog ruim 7u wakker te zijn....quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Hamster meegenomen naar politiebureau, als ie maar niet de tralies doorknaagt
hihihquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
"Dit liedje vraag ik aan voor mijn jongste."
quote:
twas alweer even geleden dat ik te horen was, eind maart ofzo, dus ik vond het weer tijd worden!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zag zo in mijn timeline electric six en gay bar, hoorde bij Stenders dat dit nummer aangevraagd werd en dacht, dat kan er maar een zijn en toen timeline teruggelezen en ja hoor![]()
Een shag rooksterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef TheZapster het volgende:
Wat heeft zij een vreselijke stem zeg.
+1quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef TheZapster het volgende:
Wat heeft zij een vreselijke stem zeg.
Nee man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:13 schreef alors het volgende:
Ik dacht altijd dat Danny Vera van het kabiler Wolter Kroes, Grad Damen en Frans Duijts was
quote:
ik heb anders veel betere kwaliteit...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:20 schreef Qunix het volgende:
Toch apart dat de telefoon nog steeds anno 2011 enorm achterloopt... Nog steeds zelfde kwaliteit van 100 jaar geleden
Maar niet zoals Skype telefonie. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb anders veel betere kwaliteit...
true, maar skaip is dan ook via het internet en telefoon via die andere kabeltjes, waar je toch wat minder informatie doorheen kan sturen lijkt mequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar niet zoals Skype telefonie. Dat kan niet.
Dat bedoel ik met achterlopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
true, maar skaip is dan ook via het internet en telefoon via die andere kabeltjes, waar je toch wat minder informatie doorheen kan sturen lijkt me
jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
de link is dat het allemaal soapies zijn!
is er al via uw kabelmaatschappij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met achterlopen.
Zie internet: koper => glasvezel... Wanneer fixen ze de telefonie.
dan moet je bellen via internet, als je die betere kabeltjes dan toch aanlegt... kortom: het loopt niet achter, maar het kan niet verder doorontwikkeld worden, omdat je anders toch wel naar het internet toegaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met achterlopen.
Zie internet: koper => glasvezel... Wanneer fixen ze de telefonie.
en anders torrent?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat de film die nu op Ned2 is ook op uitzendinggemist komt...
http://gemi.st/12594347quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat de film die nu op Ned2 is ook op uitzendinggemist komt...
niet te vinden.....quote:
als ik jou ooit tegenkom krijg je een bietje of een colaatje van me!quote:
wel mannencola hehquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik jou ooit tegenkom krijg je een bietje of een colaatje van me!
en omdat er zoveel vraag naar was is er een nummer van gemaakt.quote:
Mitsubishi volgens mijquote:
Volgens mij wel, autoreclame iig, verschrikkelijk nummer, werd je helemaal mee doodgegooid toenquote:
is mevr Alors btw tevreden met mijn request? wordt niet heel vaak gedraaid tocht?quote:
Huh, Gaybar van zonet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is mevr Alors btw tevreden met mijn request? wordt niet heel vaak gedraaid tocht?
quote:
yupquote:
ooh nou maak je geen zorgen hoor, jij komt wel door de keuringquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yupjij mekkert tijdens Timur altijd over mensen die hits aanvragen
ik hoop dat ik nu een klein beetje in uw gratie mag verkeren...
fijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:50 schreef alors het volgende:
[..]
ooh nou maak je geen zorgen hoor, jij komt wel door de keuring
ik denk van niet, ik denk meer uit de omgeving Enschede-Almelo en niet uit t noorden van Overijssel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Pino uit de omgeving komt
Niet fucken met Salland ja?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Pino uit de omgeving komt
Dat is toch allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk van niet, ik denk meer uit de omgeving Enschede-Almelo en niet uit t noorden van Overijssel.
quote:
Dat heb ik al eens een keer meegemaakt net buiten Enschedequote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:01 schreef alors het volgende:
[..]
pas maar op, straks gaan ze achter je aan met hooivorken!
quote:
je kunt je eigen provincienaam nog niet eens spellenquote:
Had je iets negatiefs gezegd over Grolsch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:03 schreef TheZapster het volgende:
Dat heb ik al eens een keer meegemaakt net buiten Enschede
in en uitpluggen.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt je eigen provincienaam nog niet eens spellen
Nee, was tijdens een FC Twente - Ajax en de boer vond het niet zo leuk dat we door zijn weiland renden geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:06 schreef broer het volgende:
[..]
Had je iets negatiefs gezegd over Grolsch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |