Nee man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:13 schreef alors het volgende:
Ik dacht altijd dat Danny Vera van het kabiler Wolter Kroes, Grad Damen en Frans Duijts was
quote:
ik heb anders veel betere kwaliteit...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:20 schreef Qunix het volgende:
Toch apart dat de telefoon nog steeds anno 2011 enorm achterloopt... Nog steeds zelfde kwaliteit van 100 jaar geleden
Maar niet zoals Skype telefonie. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb anders veel betere kwaliteit...
true, maar skaip is dan ook via het internet en telefoon via die andere kabeltjes, waar je toch wat minder informatie doorheen kan sturen lijkt mequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar niet zoals Skype telefonie. Dat kan niet.
Dat bedoel ik met achterlopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
true, maar skaip is dan ook via het internet en telefoon via die andere kabeltjes, waar je toch wat minder informatie doorheen kan sturen lijkt me
jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
de link is dat het allemaal soapies zijn!
is er al via uw kabelmaatschappij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met achterlopen.
Zie internet: koper => glasvezel... Wanneer fixen ze de telefonie.
dan moet je bellen via internet, als je die betere kabeltjes dan toch aanlegt... kortom: het loopt niet achter, maar het kan niet verder doorontwikkeld worden, omdat je anders toch wel naar het internet toegaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met achterlopen.
Zie internet: koper => glasvezel... Wanneer fixen ze de telefonie.
en anders torrent?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat de film die nu op Ned2 is ook op uitzendinggemist komt...
http://gemi.st/12594347quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat de film die nu op Ned2 is ook op uitzendinggemist komt...
niet te vinden.....quote:
als ik jou ooit tegenkom krijg je een bietje of een colaatje van me!quote:
wel mannencola hehquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik jou ooit tegenkom krijg je een bietje of een colaatje van me!
en omdat er zoveel vraag naar was is er een nummer van gemaakt.quote:
Mitsubishi volgens mijquote:
Volgens mij wel, autoreclame iig, verschrikkelijk nummer, werd je helemaal mee doodgegooid toenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |