dat was al Donderdag bekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
en ga je vaker luisteren?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:09 schreef Cee het volgende:
Ik luister eigenlijk pas voor 't eerst echt naar Stenders Leedvermaak nu.
Liedje van Family Guy.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:
helemaal mee eens. ik lag tijdens een uitzending van Stenders toch al snel zo'n 10xquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Haha, nee serieus zit iedere vrijdagavond (als ik niks te doen heb) m'n tijd te verdoen met X-Factor (ergernis-tv ten top) en dan blijf ik hangen op deze en gene en zit ik voor ik het weet om 2 uur nog chagerijnig op de bank me af te vragen waar m'n uren zijn gebleven.
Dan kan ik het beter met Stenders verdoen.
lagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik lag tijdens een uitzending van Stenders toch al snel zo'n 10x
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:22 schreef Vinifera het volgende:
welke was de translate nou? ik miste het even...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |