rimbimbim!quote:
concert @ sea. die flauwekul van blofquote:
quote:Operation DJ Sandstorm, 27-05-2011:
1. Muddy Waters - Mannish Boy
2. Sophie Ellis Baxtor - Get Over You
3. David Guetta - Just A Little More Love
4. Bill Withers - Ain't No Sunshine
5. Magnetic Man ft. Katy B - Perfect Stranger
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
Heuj, op naar Takens![]()
Tot een uurtje of 1. Of later.
ja, kleine jongens worden groot. straks komt ie met een in een tochtig steegje opgelopen koortslip thuisquote:
Ja, of herpes!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, kleine jongens worden groot. straks komt ie met een in een tochtig steegje opgelopen koortslip thuis
dat zou nog mooier zijn!quote:
het mooiste Duitse woord vind ik toch Schwanzwechselquote:
Wat er in de plaats voor zal komen is waarschijnlijk erger.quote:
en dit is dus in het echt ook zo. (oké iets minder echo)quote:
Ik zou er graag voor willen collecteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
Wil iemand Pink haar stembanden operatief verwijderen???
Britney mag blijven, die vind ik het minst vervelend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou er graag voor willen collecteren.
Als blijk van vriendendienst doen we Christina Aguilera en Britney Spears gratis. Omdat het kan...
decadent, van de prodentquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:53 schreef alors het volgende:
Aquafresh, maar waar lijkt dat op... adequaat?
maar prodent nietquote:
Ja maar niet op de radio.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ze verteld dat ze aan spelletje meedoetWat een dozengesprek
![]()
dat kan wel.quote:
de net stond er NTR en nu POWNED, dusquote:
ik meende dat hij eerder in de show zei dat ie nog een bepaalde cd ging meenemen/ophalen....van Depeche Mode ofzo....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
ik vraag me af of Gerard nu naar huis gaat voor 3 uur.
Check tv scherm in studioquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de net stond er NTR en nu POWNED, dus
Hoe kom je daar nu bijquote:
4 uurquote:
meneer hole altijd welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:10 schreef alors het volgende:
Timmmetje![]()
wie heeft de vrijdag de 13 bij de hand?
SPOILER: Vrijdag de 13 27-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: Vrijdag de 13 27-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Das altijd zo hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
ehm, de freaknacht is tot 7u? godsamme. dat wordt een hele zit...geen idee of ik dat ga redden...
ik luister normaalgesproken niet of nooit. dit jaar 1 keer de hele nacht doorgehaald, maar omdat nu eerst ekdom en dan rudy komt wil ik een poging wagen....quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef marijkeroskam het volgende:
@naatje_1 @antiroos Ja, we draaien een liedje erbij, dansen om onze tas en noemen het haarbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |