Wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Balisto het volgende:
Vanavond Ruud de Wild in plaats van Gordon.
#OFNICKENSIMON.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Balisto het volgende:
gadverquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Balisto het volgende:
Patrique, iBenny, Kally en ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef MissJ het volgende:
Wie gaan er vanavond naar de liveshow? Dat was vanavond toch dat een paar van jullie gaan?
ik hoop op Roggel of Sim'Ranquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het gebit er eindelijk uitgaat. Anders wordt het denk ik Pyke
Graag 1 van die 2 ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het gebit er eindelijk uitgaat. Anders wordt het denk ik Pyke
leuk! Veel plezier!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef Balisto het volgende:
Leuk feitje: bij de laatste liveshow van zijn laatst overgebleven kandidaat was Gordon tot nu toe altijd afwezig.
Toen Lisa won nam Eric zijn taken waar en toen de BadBoyz (eindelijk!) afvielen viel Edsilia voor hem in.
Het zou wel mooi zijn als die traditie vanavond wordt voortgezet (al verwacht ik het niet).
Ja ik kan Rolf niet meer vertegenwoordigenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
leuk! Veel plezier!
Maar dan is het wel stiller hier vanavond in het topic en dat is wel jammer
Rolf roggelt op rochel!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kan Rolf niet meer vertegenwoordigenGelukkig hebben we Lutje nog
Het zit hier vol Roggel fans dan
Als dat paard weer Spaans gaat zingen (heb expres geen spoilers gekeken, voor de liedjes), dan ga ik echt jodelen vanavondquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef Balisto het volgende:
Leuk feitje: bij de laatste liveshow van zijn laatst overgebleven kandidaat was Gordon tot nu toe altijd afwezig.
Toen Lisa won nam Eric zijn taken waar en toen de BadBoyz (eindelijk!) afvielen viel Edsilia voor hem in.
Het zou wel mooi zijn als die traditie vanavond wordt voortgezet (al verwacht ik het niet).
Maar hij geeft ook wel goed commentaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:17 schreef Balisto het volgende:
Ruud de Wild vindt zichzelf nogal grappig. Wat dat betreft is het een passende vervanger van Gordon.
Vaak wel, maar als hij dan figuren als Tim en Rolf totaal de hemel inprijst vind ik zijn commentaar met terugwerkende kracht niet meer geloofwaardig. Hoewel Stacey wat dat betreft nog veel erger is.quote:
PHENO ZEG WAT OVER WENDY!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
We gaan boe roepen naar Stees en roepen grote oren
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
YEAH!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
Zelfs dat hoort of voelt ze niet, die dooie truthola!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
Geef een welgemeend likje aan my gurl Angela trouwens!
Doe ik, vol overgavequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
Geef een welgemeend likje aan my gurl Angela trouwens!
Mijn oom en tante gingen daar altijd naar de camping.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:44 schreef Silenus het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er een dorp in Limburg is dat Roggel heet?
Daar zitten jullie?quote:
Ze zit er nog nietquote:
quote:
De Wild, zit voor Gordon, Toppersavondquote:
quote:
Ik wou die Fiat die buiten staat bovenop haar gooien.quote:
Beetje zwaar, maar je had de velg er af kunnen draaien en die dan als een discus kunnen werpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou die Fiat die buiten staat bovenop haar gooien.
Die Fiat raakt hem ookquote:
Goedzo, ik heb echt rationale haat voor die man. Bah!quote:
Care-o meter.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Care-o Emerald? Martijn met zijn uitspraak
Vraag Saja een handtekening!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
Sway en Jessica zitten nog geen 3 meter van ons vandaan!
Wie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
...en Tim, maar die zijn we allang vergeten
Maar mis je niet de hele show als je de hele avond op je mobieltje zit te kijken ipv in de zaal?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
...en Tim, maar die zijn we allang vergeten
Verrekte zevervent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
Oh ik lees net dat Ruud de Wild er is ipv Gordon
Ik ben Ansj en dooie Erik pas echt zatquote:
we zijn nog niet begonnen en normaal gesproken kijk ik naar mn laptopquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar mis je niet de hele show als je de hele avond op je mobieltje zit te kijken ipv in de zaal?
Hij had het over Adele, en het enige wat ie aan haar kon opmerken was haar gewicht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt de enige die Ruud kan waarderen vanavond
Ik leef nogquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben Ansj en dooie Erik pas echt zat
Noes, jij bent fluffy en jongquote:
Tja dat is ook het eerste wat ik zie, sorryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij had het over Adele, en het enige wat ie aan haar kon opmerken was haar gewicht.
Op de radio zie je dat ook inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja dat is ook het eerste wat ik zie, sorry
Helaas kan ze zelfs ZONDER tekst niet acteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Woah die actrice zonder make-up... Eigenlijk ziet ze er nog top uit
Ze gaat helemaal koekwaus zoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Woah die actrice zonder make-up... Eigenlijk ziet ze er nog top uit
Wat een klojo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij had het over Adele, en het enige wat ie aan haar kon opmerken was haar gewicht.
Oh ik vind haar nog het beste wat ik nu zo voorbij zie komen tussen al het grut van 18 dat helemaal niet kan acteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas kan ze zelfs ZONDER tekst niet acteren.
Dan zou je eigenlijk beter verwachten. Maar ze is wel beter dan die pubers die ik nu zie ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind haar nog het beste wat ik nu zo voorbij zie komen tussen al het grut van 18 dat helemaal niet kan acteren.
2 gays, 1 cup nu!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Klaar voor de homocliffhanger van de week.
Hij denkt dat ie de nieuwe Warhol is ofzo maar het is meer een asshol. (quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een klojo.
Hij zou ook het liefst hebben dat we het bij het vernoemen van de naam 'Ruud de Wild' hebben over zijn geniale schilderijen () maar het enige dat ik aan hem kan opmerken is dat ie bij een poepzender werkt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Klaar voor de homocliffhanger van de week.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
Dat schilderij van dat loenzende wijf op de achtergrond.
quote:
Ja iets met een vliegtuig en de rimboe. Maar in Gtst weet je het nooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Is die dood dan? Ik heb het nooit gevolgd.
FAP FAP FAPquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nu al een kutthema omdat het geen bigband is.
Ik vind het nu al kut omdat het een thema is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nu al een kutthema omdat het geen bigband is.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
dit is weer zo een flutthema.
Ruud de Wild
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
Die Stees, de humor van een broodje achterham.
Haar maandelijkse hamburger!quote:
Sterker nog: het is!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:39 schreef Cee het volgende:
Wendy begint wel steeds meer op Linda de Mol te lijken.
Kan ze nooit of te nimmer evenaren!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:39 schreef Cee het volgende:
Wendy begint wel steeds meer op Linda de Mol te lijken.
zit al te kijken of ik jullie zie zitten.........zeg ff tegen Wendy dat ze een domme jurk aan heeft der tieten zitten zo raarquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:40 schreef Lutte het volgende:
Was dat Patrick net? Of zie ik wat ik wil zien?
Marianne van Wijnkoop?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet zo'n jurylid, vrouw met hetzelfde kapsel als Stees, jaar of 50, barstem, die ook ooit ergens jury op RTL was?
Stees is de jonge kopie nu
wendy ziet er dom uit maar kan ook niet anders is een dom wijfquote:
Heb je LIEKE al gezien?quote:
Ja volgens mij welquote:
Het staat Rolf niet idd.quote:
Hoochie mama'squote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
Hebben ze Ed een baantje bij de styling gegeven?
In hutjekutjedamquote:
Nou dat schaamhaar was vorige week net een droge geraniumquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het thema zomers, en dan laten ze Rochelle niet met leuke zomerse krullen rondlopen.
Op een kleuterschool welquote:
Ja, dat was een soort eighties revival.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat schaamhaar was vorige week net een droge geranium
quote:
Ben je fan Bella?quote:
Zegt genoeg.quote:
Christel, golden day.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Tien man en een paardekop, laten we het een festival noemen.
Zeker wel, mooie stem, leuk wijf, beetje arrogante blik,mag ik wel!quote:
Ook die plaatselijke festivalgangers.quote:
Vond ik ook. Niet haar liedje. Te vrolijk denk ik...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is misschien wel haar minste optreden tot nu toe.
Streched terug na verloop van tijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Cee het volgende:
Als ze ooit die oorbellen beu is, he...? Wat dan.
afknippen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Cee het volgende:
Als ze ooit die oorbellen beu is, he...? Wat dan.
Ook een rare melodie, lastig om heel melodieus te maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond ik ook. Niet haar liedje. Te vrolijk denk ik...
Inspiratie opgedaan bij de Karwei, geen punt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeuzus wat is up with the golfkartonjurk!
Precies dat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is misschien wel haar minste optreden tot nu toe.
Ed deed mee met Project Catwalk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeuzus wat is up with the golfkartonjurk!
verwerkt in de kleding van Staceyquote:
met de Toppers aan het optredenquote:
quote:
Ik boer zoekt vrouw.quote:
Zie TT, ze doen het gewoon weerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
A song for you, van Donny Hathaway?
YEAHHHH SUMMER.
Wel een mooi lied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |