Je snapt het niet he? De prijzen die DAAR vermeld staan gelden ook in de winkels althans bij 99% anders jagen ze potentiele klanten weg zo slim zijn ze wel om dat niet te doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Kieskeurig is op aankopen via Internet gericht.
Correct staat erbij omdat ze ook aan koop op afstand doen, dat ze ook een fysieke winkel hebben is bijzaak. Fysieke winkels zonder webwinkel staan niet op kieskeurig.
http://www.kieskeurig.nl/correct/A29AB0763EC5A19EC125737F00345DAC
Ja hoor, hij zag er ook nog helemaal nieuw uit, geen krasjes o.i.d.quote:
Sowieso moet je voor neerzetten c.q. installeren betalen dus dat doen we lekker zelfquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, hij zag er ook nog helemaal nieuw uit, geen krasjes o.i.d.
Wat ik me net bedenkt: bij webwinkels moet je goed de voorwaarden lezen, soms brengen ze grote apparaten niet naar een verdieping (of alleen tegen extra betaling), dat moet je dan ook in de prijs meerekenen.
BCC heeft mijn ijskast in mijn keuken neergezet zonder extra betaling (valt verder niets aan te installeren natuurlijk). Voor de rest zou ik het ook zelf doen, tenzij het iets heel ingewikkelds is, maar ik kan niet zo snel iets bedenken wat ik niet zelf zou kunnen installeren eigenlijk, behalve misschien een aansluiting van een gasfornuis op het gas.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:49 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Sowieso moet je voor neerzetten c.q. installeren betalen dus dat doen we lekker zelf
Ik ben niet helemaal achterlijk, zover was ik al wel gekomen met nadenkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Je snapt het niet he? De prijzen die DAAR vermeld staan gelden ook in de winkels althans bij 99% anders jagen ze potentiele klanten weg zo slim zijn ze wel om dat niet te doen
Toevallig die niet nee fuck my lifequote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal achterlijk, zover was ik al wel gekomen met nadenken![]()
Over "niet snappen" gesproken: wie stelde er ook al weer dat witgoed etc. op Kieskeurig.nl vaak goedkoper is?![]()
Herlees nou je quote hierboven nog eens![]()
Op die manier wordt het lastig ja. Korting regelen impliceert immers al dat je tot de aanschaf overgaat, dan heb je dus geen onderhandelingspositie. Je koopt het niet voor die prijs...dat moet je laten blijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:40 schreef Deetch het volgende:
de mediamarkt is lang niet altijd de goedkoopste, check ook je lokale electronica boer.
Afdingen is daar wel lastig is mijn ervaring. Vraag in ieder geval in de winkel om iemand die kortingen kan regelen, dus niet zo'n junior verkooppikkie.
Jup was er gisteren maar showmodellen geven ze hier niet mee WTF is dat voor onzin? Schijnbaar willen ze niks verkopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Mediamarkt is sowieso alleen maar leuk om te gaan kijken. Showmodellen zijn er altijd, maar als je dan een product wilt hebben, is het opeens niet op voorraad. Dan kunnen ze t wel voor je bestellen, maar hello, dat kan je zelf ook wel. Dat is me nu al zo vaak overkomen!
Nee klopt. Maar die showmodellen van daar hoef ik sowieso niet te hebben. Toen we gingen kijken voor een autoradio boden ze opeens wel een showmodel aan. Maar kom op, als je kijkt hoe daar met die dingen wordt omgegaan, dan bedank ik liever.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jup was er gisteren maar showmodellen geven ze hier niet mee WTF is dat voor onzin? Schijnbaar willen ze niks verkopen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:26 schreef RiftNL het volgende:
Niet daar doen ze niet aan ben er gisterenavond nog geweest, nieuwe vriezer gekocht. Playstation Move ook gekocht maar ga ik terugbrengen wat is dat verpauperd als je vergelijkt met Kinect bah
wettelijk gezien mag elke winkel je ook in je smoel uitlachen en heel hard NEE roepen. what's your point?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Prenzlauer het volgende:
Wettelijk gezien mag je in elke winkel afdingen.
Ik ben op zoek naar een tv tussen de 80 cm en 90 cm. Hij moet minimaal 100 hertz zijn en full HD hebben. Wifi zou ik ook wel leuk vinden maar dat is extra.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef Dimens het volgende:
TS, wat voor televisie was je van plan te nemen?
Wat voor wasmachine ook?
Kan je zo vertellen welke apparaten je sowieso wel korting voor krijg bij BCC, daar kun je wel een beetje "afdingen". Het is trouwens heel normaal, zo'n 75% van de mensen doet het als het om een flink bedrag gaat.
Je weet dat je nu lult?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef kastanova het volgende:
Hmmmzzz... Of het is sindsdien veranderd óf ik heb gewoon veel geluk gehad, maar zo'n 3 jaar geleden wilde ik een Home Cinema Set aanschaffen en heb ik hem uiteindelijk voor een spotprijsje bij de Mediamarkt kunnen krijgen.
Eerst inderdaad via Tweakers pricewatch de goedkoopste online winkel opgezocht en met dat gegeven naar de Mediamarkt gegaan.
Verhaal uitgelegd van de goedkopere online shop waarna de medewerker aangaf dat zij het alleen voor die prijs zouden verkopen als de HCS ook daadwerkelijk bij de online winkel op voorraad was.
Dat was het en *poef*, toen kon ik hem ook direct voor die prijs ben hen krijgen.
Echter, lekker gemaakt door die "Laagste prijsgarantie"-reclames van de BCC ook daar maar even naartoe gegaan om te kijken hoeveel ik er bij hen nog af kon krijgen.
Nou, de beste man keek even in zijn computer en kwam terug met een prijs die nota bene bóven die van de Mediamarkt lag.
Euuuh... Jullie bieden toch een laagste prijsgarantie?
Uhuh, dat deden ze inderdaad, maar die gold alleen tot een bepaalde hoogte; oftewel, zodra de concurrent té laag zat met zijn prijs, dan gold de laagste prijsgarantie niet meer.
"Tja meneer, als we lager dan dit bedrag gaan zitten, gaan we er zelfs verlies op maken en u begrijpt vast wel dat we dat niet gaan doen..."
Op de vraag waarom de Mediamarkt het dan wel kon kreeg ik een slap lulverhaal over een ander inkoopbeleid en toen was de discussie in zijn ogen dan ook afgesloten.
Nou, tot zover de laagste prijsgarantie van de BCC; die geldt kennelijk alleen als de concurrent niet té goedkoop is.
Euuhm vrind, dan zit ík dus niet te lullen, maar was die lieftallige BCC-medewerker het aan het doen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je weet dat je nu lult?![]()
Werknemers van de BCC krijgen niet eens te weten wat de inkoop prijs is.
Weet je zeker dat het de BCC was, BCC werkt met windows 7 op hun systeem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuhm vrind, dan zit ík dus niet te lullen, maar was die lieftallige BCC-medewerker het aan het doen...
Zag hem in krampachtig in 1 of ander DOS-achtig systeem aanklooien waar hij zelf nota bene al weinig van leek te snappen en om hem daarbij ook nog even te controleren op eventuele leugens ging me toch nét een tikkie te ver.
Maar okay, kennelijk is dat wel degelijk nodig bij de BCC; thanks for the headsup!
jijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuhm vrind, dan zit ík dus niet te lullen, maar was die lieftallige BCC-medewerker het aan het doen...
Zag hem in krampachtig in 1 of ander DOS-achtig systeem aanklooien waar hij zelf nota bene al weinig van leek te snappen en om hem daarbij ook nog even te controleren op eventuele leugens ging me toch nét een tikkie te ver.
Maar okay, kennelijk is dat wel degelijk nodig bij de BCC; thanks for the headsup!
Zover ik weet is BCC de enige winkel die dusdanig koketteert met een laagste prijsgarantie, dus ja, 100% zeker want dát was ook juist de reden dat ik de manier van afwimpelen zo ridicuul vond.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de BCC was, BCC werkt met windows 7 op hun systeem.
Ah, de BCC-werknemer in kwestie lijkt het topic ook gevonden te hebbenquote:
Als TV Samsung aanraden fail.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
Televisie Wifi heeft hij niet, sowieso alleen hele dure televisies.
Playstation 3
Wasmachine
Zeg tegen de verkoper dat je alles voor ¤1250,- wilt mee nemen zonder verzend kosten. Dit moet wel lukken.
Maar je mag natuurlijk ook zelf kiezen welke televisie en wasmachine natuurlijk.
Een Panasonic aanraden bij een bedrag van ± ¤600,-quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Als TV Samsung aanraden fail.
Als je goede tv zoekt neem dan Panasonic of Pioneer beide uit dezelfde fabriek en al jaren de beste televisies die er te krijgen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |