Ik vind BCC helemaal niet zo duur normaal. Dat van die kortingsactie wist ik niet, maar als die al loopt dan is het natuurlijk logisch dat ze niet nog meer korting gaan geven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:29 schreef RiftNL het volgende:
@Karina Of course krijg je bij BCC korting aangezien het een dure toko is (zie kieskeurig.nl). Korting krijg je niet bij Mediamarkt aangezien er nu een kortingsactie looptDus extra korting zit er niet in.
Op het oog lijken Mediamarkt en BCC niet duur maar dat is een leuke marketingtruuc. Bijna alles wat ze bij beide winkels verkopen kan je op Kieskeurig.nl goedkoper krijgen (wasmachines, koelkasten etc)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind BCC helemaal niet zo duur normaal. Dat van die kortingsactie wist ik niet, maar als die al loopt dan is het natuurlijk logisch dat ze niet nog meer korting gaan geven.
Jup mag ook in de hoek van de winkel een drol neerleggen alleen of ze er blij mee zijn is een ander verhaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Prenzlauer het volgende:
Wettelijk gezien mag je in elke winkel afdingen.
Kieskeurig.nl verkoopt helemaal geen wasmachines, koelkasten, etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:33 schreef RiftNL het volgende:
Op het oog lijken Mediamarkt en BCC niet duur maar dat is een leuke marketingtruuc. Bijna alles wat ze bij beide winkels verkopen kan je op Kieskeurig.nl goedkoper krijgen (wasmachines, koelkasten etc)
Dat laatste heb je gelijk in, als je online koopt kun je zeker goedkoper uit zijn. Maar sommige dingen koop ik liever in een "normale" winkel, dan maar iets meer betalen. De drie apparaten die TS noemt zou hij inderdaad misschien beter online kunnen kopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:33 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Op het oog lijken Mediamarkt en BCC niet duur maar dat is een leuke marketingtruuc. Bijna alles wat ze bij beide winkels verkopen kan je op Kieskeurig.nl goedkoper krijgen (wasmachines, koelkasten etc)
Duh hun verkopen het niet dat doen de aangesloten winkelsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Kieskeurig.nl verkoopt helemaal geen wasmachines, koelkasten, etc.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Prenzlauer het volgende:
Wettelijk gezien mag je in elke winkel afdingen.
In welke wet(sartikel) kan ik nalezen dat dat mag?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jup mag ook in de hoek van de winkel een drol neerleggen alleen of ze er blij mee zijn is een ander verhaal
Waar kan ik lezen dat het niet mag?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:37 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
In welke wet(sartikel) kan ik nalezen dat dat mag?
Webshops dus. Die vergelijking is niet helemaal eerlijk he.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Duh hun verkopen het niet dat doen de aangesloten winkelsJe kan op Kieskeurig gewoon zoeken op wasmachines etc hoor.
Verkeerd gegokt. Ook fysieke winkels staan eropquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Webshops dus. Die vergelijking is niet helemaal eerlijk he.
Vorig jaar moest ik een nieuwe ijskast hebben en het model dat ik wilde, daar stond er bij BCC nog maar 1 van (showmodel). Die heb ik met een flinke korting kunnen kopen, ze hebben hem zelfs nog een paar uur aangezet, om te kijken of alles nog goed werkte (wat zo was). Dat zou TS ook nog kunnen proberen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen dat het niet mag?
@Karina Wasmachines etc zijn vaak goedkoper op Kieskeurig en die winkels hebben vaak ook fysieke winkels hoor. Wat ik vaak doe is bij Mediamarkt kijken en eventueel testen en dan ergens anders kopen
True that alhoewel ik nooit een showroommodel zou kopen al kreeg ik hem gratis maar dat is een eigen keuze inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik een nieuwe ijskast hebben en het model dat ik wilde, daar stond er bij BCC nog maar 1 van (showmodel). Die heb ik met een flinke korting kunnen kopen, ze hebben hem zelfs nog een paar uur aangezet, om te kijken of alles nog goed werkte (wat zo was). Dat zou TS ook nog kunnen proberen.
Goede tip dat ga ik doen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef escalatie het volgende:
Kijk alvast online welke wasmachine en tv je graag wilt hebben. Zoek daarbij de goedkoopste prijzen op bijvoorbeeld kieskeurig of tweakers. Schrijf dit op of print dit uit. Neem dit mee naar Mediamarkt en hoewel de "laagste prijsgarantie" niet geldt voor webwinkels, valt er goed over te onderhandelen als je meerdere producten koopt.
Eerlijk gezegd zou ik het normaal ook niet zo snel doen, maar deze was de enige die in mijn keuken paste en de korting was flink. Hij doet het nog steeds goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
True that alhoewel ik nooit een showroommodel zou kopen al kreeg ik hem gratis maar dat is een eigen keuze inderdaad.
Wel volledige garantie hoop ik?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het normaal ook niet zo snel doen, maar deze was de enige die in mijn keuken paste en de korting was flink. Hij doet het nog steeds goed
Kieskeurig is op aankopen via Internet gericht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:40 schreef RiftNL het volgende:
Deze als voorbeeld:
http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/947049/#prijzen
Correct is een fysieke winkel
Witgoed is fysiek
BCC
Mediamarkt enzovoorts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |