abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97370827
Ts wil een nieuwe tv+PlayStation3+wasmachine kopen bij de mediamarkt. Ik heb ongeveer 1300 te besteden. Hoe pak je dat aan bij de mediamarkt? bij ons lopen er meestal wat van die pikkies rond die daar niet over gaan. Iemand tips?
pi_97370846
Niet daar doen ze niet aan ben er gisterenavond nog geweest, nieuwe vriezer gekocht. Playstation Move ook gekocht maar ga ik terugbrengen wat is dat verpauperd als je vergelijkt met Kinect bah
pi_97370861
Afdingen lukt niet, korting krijgen wel. Mits je een bekende vraagt en een bon op naam, In veel gevallen in de BCC zelfs nog goedkoper. :{
When it comes to tight fitment, stretching always helps..
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 08:28:06 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_97370862
Ik zou naar BCC gaan, daar kun je meestal wel wat korting versieren, vooral als je meerdere apparaten tegelijkertijd koopt. Heb ik ook gedaan een paar jaar geleden toen ik een heleboel nieuwe spullen moest kopen.

Bij BCC hebben ze gewoon in de computer staan hoeveel korting ze mogen geven, mocht er geen korting meer af kunnen dan geven ze een extra kabel gratis of iets dergelijks. Plus dat ik BCC sowieso een prettigere winkel vind.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97370878
@Karina Of course krijg je bij BCC korting aangezien het een dure toko is (zie kieskeurig.nl). Korting krijg je niet bij Mediamarkt aangezien er nu een kortingsactie loopt ;) Dus extra korting zit er niet in.
pi_97370889
Ik heb bij een camera gezegt van ik wil deze graag kopen, en daar en daar kost deze camera zoveel maar hier is hij dit. Maar tja.. Dat daar en daar is wel een half uur rijden met de auto dus maar als ik dat meereken is hij nog steeds goedkoper

Toen moest ze overleggen en bellen.. Maar ik kreeg 'm wel mee voor een lagere prijs (ongeveer de daar en daar prijs + halfuur benzine verstoken)
Dit is een Signature....
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 08:32:01 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_97370907
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:29 schreef RiftNL het volgende:
@Karina Of course krijg je bij BCC korting aangezien het een dure toko is (zie kieskeurig.nl). Korting krijg je niet bij Mediamarkt aangezien er nu een kortingsactie loopt ;) Dus extra korting zit er niet in.
Ik vind BCC helemaal niet zo duur normaal. Dat van die kortingsactie wist ik niet, maar als die al loopt dan is het natuurlijk logisch dat ze niet nog meer korting gaan geven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97370931
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind BCC helemaal niet zo duur normaal. Dat van die kortingsactie wist ik niet, maar als die al loopt dan is het natuurlijk logisch dat ze niet nog meer korting gaan geven.
Op het oog lijken Mediamarkt en BCC niet duur maar dat is een leuke marketingtruuc. Bijna alles wat ze bij beide winkels verkopen kan je op Kieskeurig.nl goedkoper krijgen (wasmachines, koelkasten etc)
pi_97370955
Ik zal eens een bcc binnen lopen, maar ik vind de mediamarkt wel een fijne winkel. Lekker overzichtelijk
  vrijdag 27 mei 2011 @ 08:35:37 #10
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_97370956
Kijk alvast online welke wasmachine en tv je graag wilt hebben. Zoek daarbij de goedkoopste prijzen op bijvoorbeeld kieskeurig of tweakers. Schrijf dit op of print dit uit. Neem dit mee naar Mediamarkt en hoewel de "laagste prijsgarantie" niet geldt voor webwinkels, valt er goed over te onderhandelen als je meerdere producten koopt.
pi_97370961
Wettelijk gezien mag je in elke winkel afdingen.
Doe eens lief!
pi_97370974
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Prenzlauer het volgende:
Wettelijk gezien mag je in elke winkel afdingen.
Jup mag ook in de hoek van de winkel een drol neerleggen alleen of ze er blij mee zijn is een ander verhaal ;)
pi_97370977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:33 schreef RiftNL het volgende:
Op het oog lijken Mediamarkt en BCC niet duur maar dat is een leuke marketingtruuc. Bijna alles wat ze bij beide winkels verkopen kan je op Kieskeurig.nl goedkoper krijgen (wasmachines, koelkasten etc)
Kieskeurig.nl verkoopt helemaal geen wasmachines, koelkasten, etc.
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 08:37:17 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_97370986
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:33 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Op het oog lijken Mediamarkt en BCC niet duur maar dat is een leuke marketingtruuc. Bijna alles wat ze bij beide winkels verkopen kan je op Kieskeurig.nl goedkoper krijgen (wasmachines, koelkasten etc)
Dat laatste heb je gelijk in, als je online koopt kun je zeker goedkoper uit zijn. Maar sommige dingen koop ik liever in een "normale" winkel, dan maar iets meer betalen. De drie apparaten die TS noemt zou hij inderdaad misschien beter online kunnen kopen.

Bij Bartsmit.nl en Bol.com hebben ze vaak aanbiedingen voor consoles, voor die Playstation daar even kijken anders?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97370993
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:36 schreef r_one het volgende:

[..]

Kieskeurig.nl verkoopt helemaal geen wasmachines, koelkasten, etc.
Duh hun verkopen het niet dat doen de aangesloten winkels :P Je kan op Kieskeurig gewoon zoeken op wasmachines etc hoor.
pi_97370994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Prenzlauer het volgende:
Wettelijk gezien mag je in elke winkel afdingen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:36 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Jup mag ook in de hoek van de winkel een drol neerleggen alleen of ze er blij mee zijn is een ander verhaal ;)
In welke wet(sartikel) kan ik nalezen dat dat mag?
pi_97370996
En BCC is het over het algemeen niet zo heel duur hoor.. Heel veel producten in het standaard assortiment zijn een stuk goedkoper als bij de MediaMarkt. Hier in Ede wel in ieder geval, daar zitten ze tegenover elkaar.
When it comes to tight fitment, stretching always helps..
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 08:38:15 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_97371000
Kijk anders even in de pricecheck :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97371008
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:37 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

In welke wet(sartikel) kan ik nalezen dat dat mag?
Waar kan ik lezen dat het niet mag? ;)

@Karina Wasmachines etc zijn vaak goedkoper op Kieskeurig en die winkels hebben vaak ook fysieke winkels hoor. Wat ik vaak doe is bij Mediamarkt kijken en eventueel testen en dan ergens anders kopen :)
pi_97371012
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:37 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Duh hun verkopen het niet dat doen de aangesloten winkels :P Je kan op Kieskeurig gewoon zoeken op wasmachines etc hoor.
Webshops dus. Die vergelijking is niet helemaal eerlijk he.
pi_97371022
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:39 schreef r_one het volgende:

[..]

Webshops dus. Die vergelijking is niet helemaal eerlijk he.
Verkeerd gegokt. Ook fysieke winkels staan erop ;)
pi_97371035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef RiftNL het volgende:
Waar kan ik lezen dat het niet mag? ;)
Ook nergens. Maar dat zie je mij dan ook niet stellen he ;)
pi_97371038
Deze als voorbeeld:

http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/947049/#prijzen

Correct is een fysieke winkel
Witgoed is fysiek
BCC
Mediamarkt enzovoorts
pi_97371046
de mediamarkt is lang niet altijd de goedkoopste, check ook je lokale electronica boer.
Afdingen is daar wel lastig is mijn ervaring. Vraag in ieder geval in de winkel om iemand die kortingen kan regelen, dus niet zo'n junior verkooppikkie.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 08:41:14 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_97371054
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Waar kan ik lezen dat het niet mag? ;)

@Karina Wasmachines etc zijn vaak goedkoper op Kieskeurig en die winkels hebben vaak ook fysieke winkels hoor. Wat ik vaak doe is bij Mediamarkt kijken en eventueel testen en dan ergens anders kopen :)
Vorig jaar moest ik een nieuwe ijskast hebben en het model dat ik wilde, daar stond er bij BCC nog maar 1 van (showmodel). Die heb ik met een flinke korting kunnen kopen, ze hebben hem zelfs nog een paar uur aangezet, om te kijken of alles nog goed werkte (wat zo was). Dat zou TS ook nog kunnen proberen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97371071
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Vorig jaar moest ik een nieuwe ijskast hebben en het model dat ik wilde, daar stond er bij BCC nog maar 1 van (showmodel). Die heb ik met een flinke korting kunnen kopen, ze hebben hem zelfs nog een paar uur aangezet, om te kijken of alles nog goed werkte (wat zo was). Dat zou TS ook nog kunnen proberen.
True that alhoewel ik nooit een showroommodel zou kopen al kreeg ik hem gratis maar dat is een eigen keuze inderdaad.
pi_97371099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef escalatie het volgende:
Kijk alvast online welke wasmachine en tv je graag wilt hebben. Zoek daarbij de goedkoopste prijzen op bijvoorbeeld kieskeurig of tweakers. Schrijf dit op of print dit uit. Neem dit mee naar Mediamarkt en hoewel de "laagste prijsgarantie" niet geldt voor webwinkels, valt er goed over te onderhandelen als je meerdere producten koopt.
Goede tip dat ga ik doen!
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 08:44:09 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_97371100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:42 schreef RiftNL het volgende:

[..]

True that alhoewel ik nooit een showroommodel zou kopen al kreeg ik hem gratis maar dat is een eigen keuze inderdaad.
Eerlijk gezegd zou ik het normaal ook niet zo snel doen, maar deze was de enige die in mijn keuken paste en de korting was flink. Hij doet het nog steeds goed ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97371108
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zou ik het normaal ook niet zo snel doen, maar deze was de enige die in mijn keuken paste en de korting was flink. Hij doet het nog steeds goed ;)
Wel volledige garantie hoop ik? :)
pi_97371130
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:40 schreef RiftNL het volgende:
Deze als voorbeeld:

http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/947049/#prijzen

Correct is een fysieke winkel
Witgoed is fysiek
BCC
Mediamarkt enzovoorts
Kieskeurig is op aankopen via Internet gericht.
Correct etc. staan erbij omdat ze ook aan koop op afstand doen, dat ze daarnaast een fysieke winkel hebben is bijzaak.

http://www.kieskeurig.nl/correct/A29AB0763EC5A19EC125737F00345DAC

Fysieke winkels zonder webwinkel staan niet op kieskeurig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2011 08:47:34 ]
pi_97371148
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:46 schreef r_one het volgende:

[..]

Kieskeurig is op aankopen via Internet gericht.
Correct staat erbij omdat ze ook aan koop op afstand doen, dat ze ook een fysieke winkel hebben is bijzaak. Fysieke winkels zonder webwinkel staan niet op kieskeurig.

http://www.kieskeurig.nl/correct/A29AB0763EC5A19EC125737F00345DAC
Je snapt het niet he? De prijzen die DAAR vermeld staan gelden ook in de winkels althans bij 99% anders jagen ze potentiele klanten weg zo slim zijn ze wel om dat niet te doen ;)
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 08:49:06 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_97371177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:44 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Wel volledige garantie hoop ik? :)
Ja hoor, hij zag er ook nog helemaal nieuw uit, geen krasjes o.i.d.

Wat ik me net bedenkt: bij webwinkels moet je goed de voorwaarden lezen, soms brengen ze grote apparaten niet naar een verdieping (of alleen tegen extra betaling), dat moet je dan ook in de prijs meerekenen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97371178
Je kan natuurlijk regelen dat Mediamarkt ervoor zorgt dat ze op papier een laag bedrag neerzetten waarvoor ze het niet gaan verkopen, naar de BCC gaan en dan kijken of ze het daarvoor willen doen :P
pi_97371192
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja hoor, hij zag er ook nog helemaal nieuw uit, geen krasjes o.i.d.

Wat ik me net bedenkt: bij webwinkels moet je goed de voorwaarden lezen, soms brengen ze grote apparaten niet naar een verdieping (of alleen tegen extra betaling), dat moet je dan ook in de prijs meerekenen.
Sowieso moet je voor neerzetten c.q. installeren betalen dus dat doen we lekker zelf :)
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 08:53:15 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_97371239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:49 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Sowieso moet je voor neerzetten c.q. installeren betalen dus dat doen we lekker zelf :)
BCC heeft mijn ijskast in mijn keuken neergezet zonder extra betaling (valt verder niets aan te installeren natuurlijk). Voor de rest zou ik het ook zelf doen, tenzij het iets heel ingewikkelds is, maar ik kan niet zo snel iets bedenken wat ik niet zelf zou kunnen installeren eigenlijk, behalve misschien een aansluiting van een gasfornuis op het gas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97371275
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:47 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Je snapt het niet he? De prijzen die DAAR vermeld staan gelden ook in de winkels althans bij 99% anders jagen ze potentiele klanten weg zo slim zijn ze wel om dat niet te doen ;)
Ik ben niet helemaal achterlijk, zover was ik al wel gekomen met nadenken ;)

Over "niet snappen" gesproken: wie stelde er ook al weer dat witgoed etc. op Kieskeurig.nl vaak goedkoper is? :{w
Herlees nou je quote hierboven nog eens :')
pi_97371287
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:54 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal achterlijk, zover was ik al wel gekomen met nadenken ;)

Over "niet snappen" gesproken: wie stelde er ook al weer dat witgoed etc. op Kieskeurig.nl vaak goedkoper is? :{w
Herlees nou je quote hierboven nog eens :')

Toevallig die niet nee fuck my life :P
pi_97371496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:40 schreef Deetch het volgende:
de mediamarkt is lang niet altijd de goedkoopste, check ook je lokale electronica boer.
Afdingen is daar wel lastig is mijn ervaring. Vraag in ieder geval in de winkel om iemand die kortingen kan regelen, dus niet zo'n junior verkooppikkie.
Op die manier wordt het lastig ja. Korting regelen impliceert immers al dat je tot de aanschaf overgaat, dan heb je dus geen onderhandelingspositie. Je koopt het niet voor die prijs...dat moet je laten blijken.

Je moet er dan ook op de juiste manier een egokwestie van maken. Niet dat jij wint en hij verliest, maar dat hij wint door toch de koop te kunnen sluiten. Wel kun je het best de oudere verkoper hebben, die heeft vaak meer ruimte en zal niet graag voor het oog van de pikkies een verkoop laten mislukken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 09:10:20 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_97371574
Mediamarkt is sowieso alleen maar leuk om te gaan kijken. Showmodellen zijn er altijd, maar als je dan een product wilt hebben, is het opeens niet op voorraad. Dan kunnen ze t wel voor je bestellen, maar hello, dat kan je zelf ook wel. Dat is me nu al zo vaak overkomen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_97371580
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Mediamarkt is sowieso alleen maar leuk om te gaan kijken. Showmodellen zijn er altijd, maar als je dan een product wilt hebben, is het opeens niet op voorraad. Dan kunnen ze t wel voor je bestellen, maar hello, dat kan je zelf ook wel. Dat is me nu al zo vaak overkomen!
Jup was er gisteren maar showmodellen geven ze hier niet mee WTF is dat voor onzin? Schijnbaar willen ze niks verkopen :)
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 09:21:55 #41
155227 crew  Guppy
dus
pi_97371837
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Jup was er gisteren maar showmodellen geven ze hier niet mee WTF is dat voor onzin? Schijnbaar willen ze niks verkopen :)
Nee klopt. Maar die showmodellen van daar hoef ik sowieso niet te hebben. Toen we gingen kijken voor een autoradio boden ze opeens wel een showmodel aan. Maar kom op, als je kijkt hoe daar met die dingen wordt omgegaan, dan bedank ik liever.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 09:31:41 #42
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97372056
Pricewatch of sinds vorige week google shopping: http://www.google.nl/prdhp?hl=nl&tab=wf
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97372095
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:26 schreef RiftNL het volgende:
Niet daar doen ze niet aan ben er gisterenavond nog geweest, nieuwe vriezer gekocht. Playstation Move ook gekocht maar ga ik terugbrengen wat is dat verpauperd als je vergelijkt met Kinect bah
:')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:40:27 #44
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_97372260
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Prenzlauer het volgende:
Wettelijk gezien mag je in elke winkel afdingen.
wettelijk gezien mag elke winkel je ook in je smoel uitlachen en heel hard NEE roepen. what's your point?
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_97373549
TS, wat voor televisie was je van plan te nemen?
Wat voor wasmachine ook?

Kan je zo vertellen welke apparaten je sowieso wel korting voor krijg bij BCC, daar kun je wel een beetje "afdingen". Het is trouwens heel normaal, zo'n 75% van de mensen doet het als het om een flink bedrag gaat.
pi_97373636
Is mogelijk, het is mij ook gelukt. Je moet proberen om een afdelingsleider of verantwoordelijke te pakken te krijgen. Als je van te voren aangeeft wat je wilt is er altijd over te praten, althans dat is mijn ervaring...
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:26:29 #47
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97375811
Toen wij bij mediamarkt een tv en een nintendo WII kochten kregen we iets korting op de tv en zo;n ophangding voor de tv aan de muur gratis.
Rayen 2½ jaar!
pi_97378979
Hmmmzzz... Of het is sindsdien veranderd óf ik heb gewoon veel geluk gehad, maar zo'n 3 jaar geleden wilde ik een Home Cinema Set aanschaffen en heb ik hem uiteindelijk voor een spotprijsje bij de Mediamarkt kunnen krijgen.

Eerst inderdaad via Tweakers pricewatch de goedkoopste online winkel opgezocht en met dat gegeven naar de Mediamarkt gegaan.
Verhaal uitgelegd van de goedkopere online shop waarna de medewerker aangaf dat zij het alleen voor die prijs zouden verkopen als de HCS ook daadwerkelijk bij de online winkel op voorraad was.
Dat was het en *poef*, toen kon ik hem ook direct voor die prijs ben hen krijgen.

Echter, lekker gemaakt door die "Laagste prijsgarantie"-reclames van de BCC ook daar maar even naartoe gegaan om te kijken hoeveel ik er bij hen nog af kon krijgen.
Nou, de beste man keek even in zijn computer en kwam terug met een prijs die nota bene bóven die van de Mediamarkt lag :?.

Euuuh... Jullie bieden toch een laagste prijsgarantie?
Uhuh, dat deden ze inderdaad, maar die gold alleen tot een bepaalde hoogte; oftewel, zodra de concurrent té laag zat met zijn prijs, dan gold de laagste prijsgarantie niet meer.
"Tja meneer, als we lager dan dit bedrag gaan zitten, gaan we er zelfs verlies op maken en u begrijpt vast wel dat we dat niet gaan doen..."
Op de vraag waarom de Mediamarkt het dan wel kon kreeg ik een slap lulverhaal over een ander inkoopbeleid en toen was de discussie in zijn ogen dan ook afgesloten.

Nou, tot zover de laagste prijsgarantie van de BCC; die geldt kennelijk alleen als de concurrent niet té goedkoop is :{.
I was an atheist until I realized I was God
pi_97379035
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef Dimens het volgende:
TS, wat voor televisie was je van plan te nemen?
Wat voor wasmachine ook?

Kan je zo vertellen welke apparaten je sowieso wel korting voor krijg bij BCC, daar kun je wel een beetje "afdingen". Het is trouwens heel normaal, zo'n 75% van de mensen doet het als het om een flink bedrag gaat.
Ik ben op zoek naar een tv tussen de 80 cm en 90 cm. Hij moet minimaal 100 hertz zijn en full HD hebben. Wifi zou ik ook wel leuk vinden maar dat is extra.

De wasmachine mag lekker simpel zijn. Ik heb maar een paar wasjes per week. Er hoeven geen speciale functies op te zitten.

Zoiets via een webwinkel bestellen vind ik niks, ik wil het wel even gezien hebben.
pi_97379413
Model opzoeken in de winkel, bestellen via een webshop?
When it comes to tight fitment, stretching always helps..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')