abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97370456
Hallo,

Ik heb laatst online een camera besteld bij Foto de Vakman. Deze kostte me 1850 euro. Hij was er niet op voorraad vanwege de de slechte leverbaarheid. De Nikon fabriek in Japan waar die vandaan moet komen was getroffen door de aardbeving van een tijdje terug. Daardoor duurt het allemaal wat langer. Ik ben hier laatst door Foto de Vakman over op de hoogte gesteld via mail. Ik mocht kiezen of ik de bestelling wilde annuleren of ik zou nog een tijd moeten wachten. Ik heb er voor gekozen te blijven wachten.

Gisteren kreeg ik een email waarin stond dat de prijs van de camera omhoog is gegaan. Of ik nog 150 euro meer over wil maken of anders de bestelling wil annuleren.

Ik heb het in FOT ook al gevraagd en daar lijken ze aan mijn kant te staan, maar... dit mag toch helemaal niet? Ik heb al een bevestiging van mijn bestelling gehad waarin de prijzen staan en het geld is van mijn rekening afgeschreven. Ze kunnen toch niet zomaar alsnog de prijs omhoog schroeven?
pi_97370500
stel je voor dat jij opeens 150 minder wil betalen dan gaat foto de vakman daar ook niet mee accoord. Als ze dit netjes oplossen dan geven ze je die camera voor de prijs die jij betaald hebt en vallen ze je niet lastig met dit soort onzin.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_97370512
Je hebt er voor betaald, dus je hebt een verbinding afgesloten.

Tenzij de prijs die jij hebt betaald niet realistisch is, mag hij de prijs niet zomaar verhogen.
pi_97370592
Nee mag niet.
Ik zou 1 mailtje terug sturen.
Blijven ze nog moeilijk doen de boel annuleren en lekker ergens anders bestellen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 27 mei 2011 @ 08:03:00 #5
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_97370617
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee mag niet.
Blijven ze nog moeilijk doen de boel annuleren en lekker ergens anders bestellen.
Dat is een lastige keus voor iemand die al zo lang aan het wachten is op iets wat ie graag wil. Waarschijnlijk was het ook een gunstige prijs
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_97370628
Zoiets had ik ook met mijn headset. Bestelling op site geplaatst en gelijk betaald, is de headset paar dagen laten ineens 2 tientjes duurder. Ik geinformeerd maar ze zouden de prijsverhoging niet aan mij verrekenen.

Je hebt al betaald voor het product waarvoor ze een prijs hadden staan. Als ze die achteraf gaan verhogen is dat hun probleem.
pi_97370646
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:03 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Dat is een lastige keus voor iemand die al zo lang aan het wachten is op iets wat ie graag wil. Waarschijnlijk was het ook een gunstige prijs
Als TS langdurig gaat communiceren met dat bedrijf om die prijs af te dwingen gaat het alleen maar nog langer duren
pi_97370696
quote:
Nee mag niet.
Dan mogen ze wat mij betreft die camera in hun eigen donkere kamer stoppen ;)
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_97370744
Tenzij het in de algemene voorwaarden staat heb je gewoon een overeenkomst gesloten voor die prijs. En zelfs dan nog mogen ze dit niet van je vragen.
Doe eens lief!
pi_97370746
quote:
Nee mag niet.
Met annuleren hebben ze TS precies daar waar ze 'm graag hebben willen:
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 07:41 schreef Disorder het volgende:
Of ik nog 150 euro meer over wil maken of anders de bestelling wil annuleren.
Niks annuleren, leveren zullen ze! ~O>
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_97370787
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef r_one het volgende:

[..]

Met annuleren hebben ze TS precies daar waar ze 'm graag hebben willen:

[..]

Niks annuleren, leveren zullen ze! ~O>
Hoewel je volledig in je recht staat zou ik de moeite niet echt nemen voor dat bedrag en zeker ook nietals ik zo mijn geld terug kan krijgen. Dan bestel ik dat ding wel ergens anders waar ze wel normaal met kun klanten omgaan.
pi_97370893
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hoewel je volledig in je recht staat zou ik de moeite niet echt nemen voor dat bedrag en zeker ook nietals ik zo mijn geld terug kan krijgen. Dan bestel ik dat ding wel ergens anders waar ze wel normaal met kun klanten omgaan.
Voor 150 euro wil ik nog wel een briefje schrijven. Als ik TS goed begrijp, is de camera overal slecht leverbaar en de prijs van 1850 euro (zowaar geen broodje van de bakker) geen courante prijs meer.

Toegegeven, volgende aankopen zou ik ook elders doen, als (vaste) klant zijn ze me kwijt. Maar deze 'korting' liet ik me niet door de neus boren, levering dwong ik af, al was het maar om dit soort fratsen resoluut af te straffen.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 08:41:19 #13
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97371055
Je bent een koop aangegaan met deze 'vakman'. Ze zijn dus verplicht te leveren voor de prijs die is afgesproken en die je hebt betaald. Mochten ze niet akkoord gaan dan zou ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Imho hebben ze geen poot om op te staan in deze.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97371222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:03 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Dat is het probleem inderdaad. Hij was daar goedkoop.
pi_97371240
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:41 schreef JeMoeder het volgende:
Je bent een koop aangegaan met deze 'vakman'. Ze zijn dus verplicht te leveren voor de prijs die is afgesproken en die je hebt betaald. Mochten ze niet akkoord gaan dan zou ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Imho hebben ze geen poot om op te staan in deze.
Goed om te weten. Ik heb rechtsbijstand. Ik ga er vanmiddag achteraan.
pi_97371250
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:41 schreef JeMoeder het volgende:
Hebben ze wel ;) Maar dat ga ik hier allemaal niet uit lopen typen zie Tweakers.net Shopping Forum soortgelijk voorval.
pi_97371324
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Hebben ze wel ;) Maar dat ga ik hier allemaal niet uit lopen typen zie Tweakers.net Shopping Forum soortgelijk voorval.
Doe toch eens een poging (als je zo stellig iets beweert wat gewoon niet klopt) ;)
.
pi_97371373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:57 schreef r_one het volgende:

[..]

Doe toch eens een poging (als je zo stellig iets beweert wat gewoon niet klopt) ;)
Het probleem is (heb geen verstand van een camera winkel) dat het per winkel en ook per rechter kan verschillen dus ga er geen uitspraken over doen. Wat ik wel zeker weet is dat het gecompliceerder in elkaar steekt als dat jullie hier zomaar roepen, daarnaast rechtsbijstand LOL. Die krijgen max 2.000 euro voor een zaak en daarna helpen ze niet meer. Beter neem je dan een advocaat desnoods op no cure no pay of iets dergelijks of het juridisch loket.
pi_97371378
Je hebt een verbintenis voor de prijs van 1850 euro. Daar mag de leverancier niet ineens 150 bij op gooien. Is niet jouw probleem. Wijs de verkoper op zijn plicht vanwege de verbintenis.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_97371434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:59 schreef Deetch het volgende:
Je hebt een verbintenis voor de prijs van 1850 euro. Daar mag de leverancier niet ineens 150 bij op gooien. Is niet jouw probleem. Wijs de verkoper op zijn plicht vanwege de verbintenis.
Vergelijk het eens met een voorval in de lotto tijd geleden in Amerika dacht ik:

Man dacht een ton te hebben gewonnen of iets dergelijks met zijn nummers, wat bleek apparaat stond verkeerd ingesteld blabla. De beste man kon fluiten naar zijn centen (kreeg wel leuke schadevergoeding van de loterij zelf maar had niet gehoeven) terwijl hij het lot GEKOCHT had en een VERBINTENIS in principe heeft, maar dan gooien ze het op *voorbehoud van druk en spelfouten*. Het is niet zo gemakkelijk alhoewel ik wel denk dat het bedrijf in kwestie er goed aan doet de camera te leveren (1850 euro lol je bent gek als je dat ervoor uit geeft :P )
pi_97371454
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:59 schreef RiftNL het volgende:
Het probleem is (heb geen verstand van een camera winkel) dat het per winkel en ook per rechter kan verschillen dus ga er geen uitspraken over doen. Wat ik wel zeker weet is dat het gecompliceerder in elkaar steekt als dat jullie hier zomaar roepen, daarnaast rechtsbijstand LOL. Die krijgen max 2.000 euro voor een zaak en daarna helpen ze niet meer. Beter neem je dan een advocaat desnoods op no cure no pay of iets dergelijks of het juridisch loket.
Geweldige conclusies en adviezen, jij bent echt een aanwinst voor WGR ^O^
Welkom w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_97371487
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Geweldige conclusies en adviezen, jij bent echt een aanwinst voor WGR ^O^
Welkom w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan pak jij lekker rechtsbijstand :) Zeker laatst dat item bij Kassa over ARAG etc niet gezien? Rechtsbijstand is de grootste bende die er bestaat met hun B kwaliteit advocaatjes.
pi_97371590
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:05 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Dan pak jij lekker rechtsbijstand :) Zeker laatst dat item bij Kassa over ARAG etc niet gezien? Rechtsbijstand is de grootste bende die er bestaat met hun B kwaliteit advocaatjes.
NEE NEE :o rechtsbijstand moet je nóóit nemen. :N :N :N
Nee, dan het juridisch loket, stukken beter, daar haal je een stukje kwaliteit in huis, altijd goede adviezen enzo. ^O^

Ik ben blij dat jij wat beter thuis bent in deze gecompliceerde materie, had ik TS toch bijna de verkeerde kant opgestuurd.
.
pi_97371609
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:11 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee, dan het juridisch loket, stukken beter, daar haal je een stukje kwaliteit in huis, altijd goede adviezen enzo. ^O^

Ik ben blij dat jij wat beter thuis bent in deze gecompliceerde materie, had ik TS toch bijna de verkeerde kant opgestuurd.
Volgens mij zeg ik een advocaat... EVENTUEEL info inwinnen bij juridisch loket die verwijzen je door en helpen je alleen maar op weg meer niet.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 09:15:01 #25
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97371663
quote:

[..]

Nee, daarna helpen ze niet meer :')
Ik weet gelukkig beter. Zo ken ik iemand die een zaak over een voortslepend huurconflict heeft gedraaid, die 3 jaar heeft geduurd en zeker 100 uur heeft weggeslurpt bij de rechtsbijstand (tarief 80eu ex btw), dus ongeveer 10.000 euro heeft gekost. Ze deden het daar met veel plezier voor deze benadeelde, die de zaak over 1250 euro dan ook won :)
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97371681
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:12 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Volgens mij zeg ik een advocaat... EVENTUEEL info inwinnen bij juridisch loket die verwijzen je door en helpen je alleen maar op weg meer niet.
Ha oke, tuurlijk, stom, mijn fout.
Sorry.

Dus advies aan TS wordt: vooral NIET de rechtsbijstandverzekering inschakelen maar DIRECT naar een advocaat (eventueel eerst langs het juridisch loket). Heb ik het zo goed verwoord? Voordat TS domme dingen gaat doen of ik 'm verkeerde adviezen geef.
.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 09:16:55 #27
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97371701
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:05 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Denk wat je wilt denken, ik heb goede ervaringen over een rechtsbijstand met ongelimiteerde dekkingssom!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97371724
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:16 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Denk wat je wilt denken, ik heb goede ervaringen over een rechtsbijstand met ongelimiteerde dekkingssom!
Ongelimiteerd? :o
Welke?
.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 09:18:36 #29
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97371742
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef r_one het volgende:

[..]

Welke?
Aegon
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97371755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef r_one het volgende:

[..]

Welke?
Idd die wil ik ook. Ze hebben mijn vriendin aangereden 5 jaar terug en na 3-4 maanden moesten ze ermee stoppen (ARAG) want max 2.000 euro etc etc communicatie verloopt ook retetraag (ben inmiddels al 2 jaar bezig om een bedrag van 1500 euro ofzo)
pi_97371766
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:18 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Aegon
Oh die van die woekerpolissen? No thanks :')
pi_97371806
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:18 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Aegon
Ik kan het niet weerspreken maar heb eerlijk gezegd nog nooit een RBV meegemaakt waar geen maximumbedrag per gebeurtenis aan de dekking vastzat.
.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 09:21:24 #33
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97371820
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:19 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Idd die wil ik ook. Ze hebben mijn vriendin aangereden 5 jaar terug en na 3-4 maanden moesten ze ermee stoppen (ARAG) want max 2.000 euro etc etc communicatie verloopt ook retetraag (ben inmiddels al 2 jaar bezig om een bedrag van 1500 euro ofzo)
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:19 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Oh die van die woekerpolissen? No thanks :')
Dat hadden alle verzekeraars. Ga nu niet stoer lopen doen als ik je tegendeel bewezen hebt... Maar goed, ga lekker naar een advocaat, laten we deze discussie on-topic houden, of begin een topic over het al dan niet falen van een bepaalde verzekeraar als het over rechtsbijstand gaat.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97371838
Daarom had ik niet zo'n polis ;)
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 09:22:34 #35
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97371849
nvm, moet ontopic blijven hier :P
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97371865
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:11 schreef r_one het volgende:

[..]

een stukje :')
pi_97371902
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:22 schreef JeMoeder het volgende:
nvm, moet ontopic blijven hier :P
Te laat, ik zag je post al voor je ninja-edit :P
.
  PR/Manusje van alles vrijdag 27 mei 2011 @ 10:00:36 #38
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_97372813
Gelijk je geld terug vragen :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 mei 2011 @ 10:03:41 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97372902
Ja hoi... iemand nog fatsoenlijke tips voor TS of blijven we bakkeleien over rechtsbijstand, eigen advocaten en het juridisch loket?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_97372904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:02 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Vergelijk het eens met een voorval in de lotto tijd geleden in Amerika dacht ik:

Man dacht een ton te hebben gewonnen of iets dergelijks met zijn nummers, wat bleek apparaat stond verkeerd ingesteld blabla. De beste man kon fluiten naar zijn centen (kreeg wel leuke schadevergoeding van de loterij zelf maar had niet gehoeven) terwijl hij het lot GEKOCHT had en een VERBINTENIS in principe heeft, maar dan gooien ze het op *voorbehoud van druk en spelfouten*. Het is niet zo gemakkelijk alhoewel ik wel denk dat het bedrijf in kwestie er goed aan doet de camera te leveren (1850 euro lol je bent gek als je dat ervoor uit geeft :P )
Goh, heb ik zeker iets gemist. Die mededeling dat Amerikaans consumentenrecht nu ook in Nederland van toepassing is.

Voor de TS heb ik even bij Consuwijzer (klikken, staat ook een voorbeeldbrief bij) gezocht. Ze smijten er wel niet met wetsartikelen, maar de info is duidelijk.

quote:
Ik heb met de verkoper iets afgesproken. Moet hij zich daaraan houden?
Ja. Als u met de verkoper afspraken maakt moet hij zich daaraan houden. Dat geldt voor mondelinge en schriftelijke afspraken. U hebt dan recht op een goed product. U betaalt de prijs die u hebt afgesproken. En u krijgt het product of dienst binnen de tijd die u hebt afgesproken

Hebt u de bestelling gedaan, en had u geen reden om te twijfelen aan de prijs?
Dan moet de verkoper het product voor de afgesproken prijs aan u leveren. U hebt namelijk een rechtsgeldige koopovereenkomst gesloten, waar u beiden aan vast zit. U mag dus van de verkoper vragen de bestelling aan u te leveren.
Die 150 euro te goedkoop, op een bedrag van 1850, of 2000 vanuit de winkelier bekeken, vind ik gen reden tot argwaan of twijfel. Dat is 15%.
pi_97373060
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:03 schreef Sjeen het volgende:
Ja hoi... iemand nog fatsoenlijke tips voor TS of blijven we bakkeleien over rechtsbijstand, eigen advocaten en het juridisch loket?
Shit ... helemaal vergeten sarcasme mode weer uit te zetten. Bij deze:

[/sarcasm]
.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 27 mei 2011 @ 10:10:08 #42
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97373077
Interessant topic.
Even blijven volgen.
Zeker omtrent de bronnen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:14:22 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_97373210
Maar hoe zit het dan met het kopen van een reis bij een reisbureau? Daar is het het reisbureau namelijk wel toegestaan ineens de prijs te verhogen, als buiten hun schuld de 'grondstoffen' ineens duurder zijn geworden. Hetzelfde zou deze fotograaf kunnen beargumenteren, door de aardbeving is de prijs van zijn leverancier ineens stevig omhoog gegaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 10:17:46 #44
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97373300
Dit zegt Foto de Vakman in haar algemene voorwaarden:

quote:
Artikel 9 - De prijs

1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW‑tarieven.
2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
a) deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b) de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen tegen de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Volgens de Vakman heb je dus een richtprijs betaald :?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  PR/Manusje van alles vrijdag 27 mei 2011 @ 10:20:13 #45
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_97373382
HAHA zo kan ik ook alles met enorme korting aanbieden en dan achteraf gewoon de volle mep vragen _O- wat een toko.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_97373611
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:17 schreef JeMoeder het volgende:
Dit zegt Foto de Vakman in haar algemene voorwaarden:

[..]

Volgens de Vakman heb je dus een richtprijs betaald :?
Op grond van lid 2? Dan had Foto de Vakman dat voorbehoud expliciet bij het aanbod moeten vermelden. TS zegt daar niks over, ik ga er dan ook van uit dat er "1850 euro" heeft gestaan zonder beperkingen en dan gaat lid 2 al niet meer op.

Het is overigens niet verboden om prijsschommelingen door te berekenen aan de klant, je ziet het b.v. wel eens in de computerdetailhandel, dat voor prijzen van geheugen etc. dagprijzen worden gehanteerd. Maar dan is de klant daar ook vooraf op gewezen.

Dat is dus heel wat anders dan je achteraf op een aardbeving beroepen. Zo werkt artikel 9 van de AV dus niet :N

En voor de volledigheid: wettelijke verhogingen zoals BTW mogen wel doorberekend worden (wettelijke verlagingen daarentegen dan ook :P )
.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 10:29:27 #47
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97373679
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef r_one het volgende:

[..]

Op grond van lid 2? Dan had Foto de Vakman dat voorbehoud expliciet bij het aanbod moeten vermelden. TS zegt daar niks over, ik ga er dan ook van uit dat er "1850 euro" heeft gestaan zonder beperkingen en dan gaat lid 2 al niet meer op.

Het is overigens niet verboden om prijsschommelingen door te berekenen aan de klant, je ziet het b.v. wel eens in de computerdetailhandel, dat voor prijzen van geheugen etc. dagprijzen worden gehanteerd. Maar dan is de klant daar ook vooraf op gewezen.

Dat is dus heel wat anders dan je achteraf op een aardbeving beroepen. Zo werkt artikel 9 van de AV dus niet :N

En voor de volledigheid: wettelijke verhogingen zoals BTW mogen wel doorberekend worden (wettelijke verlagingen daarentegen dan ook :P )
Mjah, maar ik weet niet wat ze in de bevestigingsmail hebben gezet, al dan niet in kleine letters dan natuurlijk...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97373770
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:29 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Mjah, maar ik weet niet wat ze in de bevestigingsmail hebben gezet, al dan niet in kleine letters dan natuurlijk...
Daarin kunnen ze niet eenzijdig afwijken van het overeengekomene. Al zetten ze er in dat er een aardbevingstoeslag betaald moet worden (ik noem maar wat :P ), dat kan TS naast zich neerleggen.
.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 27 mei 2011 @ 10:33:30 #49
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97373814
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef r_one het volgende:

[..]

Maar op het moment dat jij via internet voor die prijs dat geheugen hebt gekocht is het, lijkt mij, niet wettig om dan alsnog een verhoging in rekening te brengen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 10:34:17 #50
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97373839
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Daarin kunnen ze niet eenzijdig afwijken van het overeengekomene. Al zetten ze er in dat er een aardbevingstoeslag betaald moet worden (ik noem maar wat onzinnigs :P ), dat kan TS naast zich neerleggen.
Maar het overeengekomene is toch hetgeen dat (dmv art.9 AV) onder voorbehoud staat vermeld op hun website en vervolgens wordt bevestigd via mail en dan wordt betaald?

Dan blijft nog steeds openstaan of de AV van deze tent houdbaar blijken als ze door een rechter beoordeeld worden.

Correct me if I'm wrong...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97373847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:33 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Maar op het moment dat jij via internet voor die prijs dat geheugen hebt gekocht is het, lijkt mij, niet wettig om dan alsnog een verhoging in rekening te brengen.
Als jij als koper akkoord bent gegaan met een variabele prijs wel.
.
pi_97373886
En nu? Staan zij nu in hun recht of ik? Zij zouden pas volgens de wet hebben gehandeld wanneer ze me vantevoren hadden gemeld dat de prijzen gauw konden stijgen en ik later bij zou moeten betalen?
pi_97373913
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:34 schreef r_one het volgende:

[..]

kort gezegd: de vraag is nu of ik dat ben.
pi_97373960
Heb je een bevestiging van je bestelling? En wat staat daarop/in?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 27 mei 2011 @ 10:38:58 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97373989
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat dus niet mogelijk is...
Dat zou betekenen dat iedereen dat in hun av mogen zetten en op die manier nog geld mogen rekenen bij alles wat men maar verkoopt...
pi_97373998
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:34 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Maar het overeengekomene is toch hetgeen dat (dmv art.9 AV) onder voorbehoud staat vermeld op hun website en vervolgens wordt bevestigd via mail en dan wordt betaald?

Dan blijft nog steeds openstaan of de AV van deze tent houdbaar blijken als ze door een rechter beoordeeld worden.

Correct me if I'm wrong...
De AV (inclusief artikel 9) maakt onderdeel uit van de overeenkomst maar daar kan niet per e-mail eenzijdig van worden afgeweken door de verkoper, noch kan de koper extra beperkt worden. Volgens de AV hoeft TS de prijsverhoging ook niet te betalen (vooropgesteld dat de verkoper niet in het aanbod dat voorbehoud gemaakt heeft).

Daarnaast, als de AV bepalingen bevat die strijdig zijn met de wet, kan de rechter die nietig verklaren. Echter is artikel 9 op zich niet strijdig met enige wet.
.
pi_97374152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef Disorder het volgende:

[..]

kort gezegd: de vraag is nu of ik dat ben.
Ik lees niet anders dan dat zij nu pas met een prijsverhoging op de proppen komen, dat ze pas naar aanleiding van de aardbeving deze beperkende voorwaarde opleggen. Dat is domweg te laat. Ik lees nergens dat ze een voorbehoud gemaakt hebben in de advertentie / het aanbod (let wel: dat is dus wat anders dan een vermelding van artikel 9 in de AV). Ze hebben zich te houden aan de koopovereenkomst en kunnen die niet achteraf eenzijdig wijzigen. Je bent immers een vaste koopprijs overeengekomen van 1850 euro, zonder nadere voorwaarden of beperkingen die tot verrekening zouden kunnen nopen. Wat ze je allemaa ná het sluiten van de overeenkomst willen opdringen, hoef je je geen drol van aan te trekken.
.
pi_97374385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat dus niet mogelijk is...
Dat zou betekenen dat iedereen dat in hun av mogen zetten en op die manier nog geld mogen rekenen bij alles wat men maar verkoopt...
Ja. Ik ben alleen bang dat, als je dat voor je hele assortiment doet, je bar weinig zult verkopen ;) (consumenten kopen dan wel bij de concurrent die meer zekerheid biedt). Je ziet het voornamelijk bij erg schaarse goederen (en dan ook alleen maar bij die schaarse goederen).
.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 27 mei 2011 @ 10:50:46 #59
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97374413
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja. Ik ben alleen bang dat, als je dat voor je hele assortiment doet, je bar weinig zult verkopen ;) (consumenten kopen dan wel bij de concurrent die meer zekerheid biedt). Je ziet het voornamelijk bij erg schaarse goederen (en dan ook alleen maar bij die schaarse goederen).
Dus een getekende offerte heeft totaal geen waarde meer?
pi_97374572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:50 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus een getekende offerte heeft totaal geen waarde meer?
Jawel. Maar als jij daar (vooropgesteld dat de getekende offerte de koopovereenkomst vormt) bent overeengekomen "Aankoopprijs: dagprijs" en je tekent er voor, dan ben je overeengekomen dat je de variabele prijs betaalt zoals die bij levering is. Dat kan.

Als je dat niet wilt, moet je een vaste prijs bedingen. Of daar niet kopen. Maar onrechtmatig is het niet.
.
pi_97374720
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Fixers het volgende:
Heb je een bevestiging van je bestelling? En wat staat daarop/in?
Ja. Daarin staat het bedrag en het te leveren product.
pi_97374760
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Jawel. Maar als jij daar (vooropgesteld dat de getekende offerte de koopovereenkomst vormt) bent overeengekomen "Aankoopprijs: dagprijs" en je tekent er voor, dan ben je overeengekomen dat je de variabele prijs betaalt zoals die bij levering is.
Maar van wat ik zie geldt dit niet voor Foto de Vakman, toch?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:06:14 #63
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_97375014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja. Daarin staat het bedrag en het te leveren product.
Meer heb je toch niet nodig? Als het goed is heeft die toko ook al een bestelling gedaan bij Nikon tegen een oudere prijs.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_97375176
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef Disorder het volgende:

[..]

Die vraag kun je zelf het beste beantwoorden. Stond er ergens iets extra vermeld (over richtprijzen en/of prijsschommelingen) bij die prijs van 1850 euro of in de advertentietekst van de camera? Nee? Dan geldt vorenstaande idd niet voor Foto de Vakman nee.

Immers:
quote:
2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
Niet bij het aanbod vermeld? Dan is daarmee de prijs van 1850 vast. Punt.
.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 27 mei 2011 @ 11:11:40 #65
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97375244
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Jawel. Maar als jij daar (vooropgesteld dat de getekende offerte de koopovereenkomst vormt) bent overeengekomen "Aankoopprijs: dagprijs" en je tekent er voor, dan ben je overeengekomen dat je de variabele prijs betaalt zoals die bij levering is. Dat kan.

Als je dat niet wilt, moet je een vaste prijs bedingen. Of daar niet kopen. Maar onrechtmatig is het niet.
Dus als ik een bedrag daar hard in heb staan, dan kan men toch niet meer afwijken van die prijs onder het mom dat de grondstofprijzen zijn gestegen?
pi_97375322
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef r_one het volgende:

[..]

Die vraag kun je zelf het beste beantwoorden. Stond er ergens iets extra vermeld (over richtprijzen en/of prijsschommelingen) bij die prijs van 1850 euro of in de advertentietekst van de camera? Nee? Dan geldt vorenstaande idd niet voor Foto de Vakman nee.

Immers:

[..]

Niet bij de pagina van die camera op de site van Foto de Vakman, nee.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 11:13:26 #67
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97375326
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef r_one het volgende:

[..]

Immers:

[..]

Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 11:13:48 #68
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97375346
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Disorder het volgende:

[..]

Heb je je bestellingsmail nog? Kan je die anonimiseren en dan plaatsen?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97375405
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Heb je je bestellingsmail nog? Kan je die anonimiseren en dan plaatsen?
Zal ik doen als ik thuis ben. Duurt nog twee uur ongeveer.
pi_97375460
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus als ik een bedrag daar hard in heb staan, dan kan men toch niet meer afwijken van die prijs onder het mom dat de grondstofprijzen zijn gestegen?
Als er een bedrag hard instaat met de kanttekening dat prijsschommelingen etc. kunnen worden doorberekend (eventueel met verwijzing naar de AV), is het bedrag al niet zo hard meer.

Als jij zonder bepalingen (in koopcontract en/of in AV) een harde prijs hebt en tekent en verkoper komt achteraf met gestegen grondstofprijzen bladiebla, kan die de boom in.
.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 11:19:14 #71
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97375566
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Als er een bedrag hard instaat met de kanttekening dat prijsschommelingen etc. kunnen worden doorberekend (eventueel met verwijzing naar de AV), is het bedrag al niet zo hard meer.

Als jij zonder bepalingen (in koopcontract en/of in AV) een harde prijs hebt en tekent en verkoper komt achteraf met gestegen grondstofprijzen bladiebla, kan die de boom in.
Dit dus! Laten we even op het volgende wachten:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97375586
Dit slaat echt nergens op. Kijk, een foutje in een folder of op een prijskaartje kan gebeuren en dan vind ik het niet netjes aan de kassa te eisen dat.je iets meekrijgt voor een bepaalde prijs. Maar dit klinkt toch wel erg dubieus, alsof ze 10 camera's hebben en 50 klanten die er een besteld hebben en ze nu denken dat het beter is om mensen 'zelf' te laten annuleren in plaats van te zeggen dat er geen vooraad is. En en passant nog een enkeling extra geld afhandig maken. Ik zou er wel even over doorzeuren. Immers, je zit er al weken op te wachten en voor 2000 euro had je dat ding vast al lang ergens anders kunnen halen. Maar als ze voet bij stuk houden, tja, laat gaan joh. Je hebt ze nu hier en vooral in FOT al genoeg slechte reclame bezorgd dat ze sowieso zichzelf in de vingers snijden. Haal die camera ergens anders. Je hebt ook geen garantie dat je dat ding nu van hen wel ineens snel hebt of sneller dan ergens anders.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_97375589
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Disorder het volgende:

[..]

Waar dan wel?

• De AV? Daarin is alleen bepaald dat het kán, niet dat het (in jouw geval) ook zo ís.
• In die recente mail, paar weken na bestelling? Mosterd na de maaltijd, mag je je kont mee afvegen.
• What else?
.
pi_97375654
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef Disorder het volgende:

[..]

Mooi. Ga ik me in de tussentijd ook nog even ergens anders nuttig maken.
:W
.
pi_97377016
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
Beste ...,
Bedankt voor uw bestelling via Foto de Vakman.

Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op via info@fotodevakman.nl

Orderbevestiging:

Uw bestelling #... (geplaatst op 10 mei 2011)
Factuurgegevens:        Betaalmethode:
mijn naam en adres      iDeal

Verzendinformatie:        Verzendmethode:
mijn naam en adres        Nederland

Bezorgen - Verzendkosten
Artikel    Artikelnummer    Aantal    Subtotaal
Nikon D700 Body    VBA220AE    1    ¤ 1.553,78
Nikon Multi Batterypack MB-D10    VAK16801    1    ¤ 167,23
Subtotaal    ¤ 2.048,00
Verzending en afhandeling    ¤ 0,00
BTW    ¤ 326,99
Eindtotaal    ¤ 2.048,00

Dank u voor uw vertrouwen,
Foto de Vakman

Dit was dus de bevestigings-email.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 12:01:09 #76
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97377133
Geen kleine lettertjes etc. Het lijkt er dus op alsof de 'vakman' geen poot om op te staan heeft... nergens maken ze gebruik van hun art.2 AV.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97377176
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Disorder het volgende:

[ code verwijderd ]

Dit was dus de bevestigings-email.
Is dit de bevestigingsmail of de mail die je gister kreeg? Ik zie namelijk nergens de prijs van 1850 euro (of wat er ook maar op lijkt).
.
pi_97377320
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Is dit de bevestigingsmail of de mail die je gister kreeg? Ik zie namelijk nergens de prijs van 1850 euro (of wat er ook maar op lijkt).
De prijs staat er toch.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:06:44 #79
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_97377391
Nee dat mag niet. De verkoop is ontstaan door het aanbod van de oude prijs en toen je akkoord ging is de verkoop gesloten. Dus mag de winkelier dit niet doen.
geen.
pi_97377435
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat is ex BTW, zoals je ziet wordt die verderop verrekend.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:09:02 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97377487
De camera alleen (zonder batterypack) plus BTW is ¤ 1.849
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97377552
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef Leandra het volgende:
De camera alleen (zonder batterypack) plus BTW is ¤ 1.849
Je hebt gelijk :@
.
pi_97377674
Net gebeld. Nu hoef ik alleen meer te betalen omdat die D700 body's (camera zonder lens dus) bij een kit kwamen MET lens. Leuk en aardig allemaal. Maar ik werd in mijn mail voor de keuze gesteld om deze optie te nemen (dus D700 body uit een kit, zonder die lens, en dus duurder) óf te annuleren.

Uit het gesprek blijkt verder dat ik het bij die 1850 euro mag houden, maar dan moet ik nog ruim twee maanden wachten. Ik hou het daar dus gewoon bij. Ik ga niet meer betalen en ging toch al uit van een lange levertijd.

Erg vervelende ervaring tot nu toe met die mensen. Als ik het body heb ben ik er ook meteen klaar mee.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:50:02 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97379082
Ik zou met zo'n overeenkomst de site wel in de gaten blijven houden trouwens, op het moment dat ze losse bodies te koop als zijnde op voorraad aanbieden is het gewoon tijd om te leveren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:53:14 #85
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97379197
quote:

[..]

Ben je dronken? Of werk jij bij de die winkel?

Ts staat in zijn recht, en no cure no pay is verboden in nederland :W
pi_97379312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:50 schreef Leandra het volgende:
Ik zou met zo'n overeenkomst de site wel in de gaten blijven houden trouwens, op het moment dat ze losse bodies te koop als zijnde op voorraad aanbieden is het gewoon tijd om te leveren.
Hun excuus was: ze hadden maar twee opties voor hun website. Op voorraad of binnen vijf dagen :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:14:04 #87
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_97379905
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:56 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hun excuus was: ze hadden maar twee opties voor hun website. Op voorraad of binnen vijf dagen :')
Niet jouw probleem lijkt me ;)
geen.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 13:15:34 #88
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97379962
Vind het sowieso raar. Neem dan Amazon UK.

Daar kan je pre-orderen bij indigostarfish. Je betaald het bedrag dat op dat moment geldt. Mocht het artikel per abuis goedkoper worden in de periode tussen betalen en uitlevering, dan krijg je het verschil na de uitlevering terug. Wordt het duurder, dan hoef je echt niet bij te leggen...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97380725
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:14 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Niet jouw probleem lijkt me ;)
Weet ik, maar wachten moet ik toch. Alle winkels zitten met hetzelfde probleem (of je moet bij die winkels die 'm nog wel hebben flink meer betalen).
pi_97383131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ben je dronken? Of werk jij bij de die winkel?

Ts staat in zijn recht, en no cure no pay is verboden in nederland :W
Voor strafrecht. Schadeletseladvocaten bijvoorbeeld werken vrijwel altijd op no cure, no pay basis.
pi_97386551
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Voor strafrecht. Schadeletseladvocaten bijvoorbeeld werken vrijwel altijd op no cure, no pay basis.
Dames van lichte zeden ook. :+
.
pi_97387312
Mooie prijs voor nikon d700
pi_97387930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef tehoef het volgende:
Mooie prijs voor nikon d700
Ja, nu dus alleen nog ruim 2 maanden wachten.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 17:57:41 #94
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97391434
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:28 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja, nu dus alleen nog ruim 2 maanden wachten.
Aan jou de beslissing of twee maanden wachten 150~250 euro waard is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97391967
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:57 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Aan jou de beslissing of twee maanden wachten 150~250 euro waard is.
Ja, vind ik wel. Heb net een nieuwe prime lens op mijn oude D50 gezet, red ik het nog wel twee maandjes mee.
  maandag 30 mei 2011 @ 08:34:18 #96
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_97485750
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_97486707
quote:
:D Geweldig. Niet de eerste keer overigens.
pi_97486943
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

:D Geweldig. Niet de eerste keer overigens.
Voor die 150 extra geeft de cam wel licht in het donker. Das ook wat waard me dunkt *O*
pi_97488151
Veel negatieve reclame voor Foto de Vakman voor 150 euro in ieder geval.

Ik zou er na dit gelezen te hebben mijn spullen niet meer bestellen.
  maandag 30 mei 2011 @ 10:40:16 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97488372
Dit kost ze idd meer dan die ¤ 150,- zelfs als het 10 klanten zijn die nu zeker weten dat ze in hun recht staan.

Zulke "reclame" zit je niet op te wachten, zeker niet rond vakantiegeldtijd en als je dit soort producten verkoopt. Een nieuwe camera blijft voor de meesten een luxe-product.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')