Is dit de bevestigingsmail of de mail die je gister kreeg? Ik zie namelijk nergens de prijs van 1850 euro (of wat er ook maar op lijkt).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef Disorder het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit was dus de bevestigings-email.

De prijs staat er toch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Is dit de bevestigingsmail of de mail die je gister kreeg? Ik zie namelijk nergens de prijs van 1850 euro (of wat er ook maar op lijkt).

Dat is ex BTW, zoals je ziet wordt die verderop verrekend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Is dit de bevestigingsmail of de mail die je gister kreeg? Ik zie namelijk nergens de prijs van 1850 euro (of wat er ook maar op lijkt).

Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef Leandra het volgende:
De camera alleen (zonder batterypack) plus BTW is ¤ 1.849

Ben je dronken? Of werk jij bij de die winkel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het probleem is (heb geen verstand van een camera winkel) dat het per winkel en ook per rechter kan verschillen dus ga er geen uitspraken over doen. Wat ik wel zeker weet is dat het gecompliceerder in elkaar steekt als dat jullie hier zomaar roepen, daarnaast rechtsbijstand LOL. Die krijgen max 2.000 euro voor een zaak en daarna helpen ze niet meer. Beter neem je dan een advocaat desnoods op no cure no pay of iets dergelijks of het juridisch loket.

Hun excuus was: ze hadden maar twee opties voor hun website. Op voorraad of binnen vijf dagenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:50 schreef Leandra het volgende:
Ik zou met zo'n overeenkomst de site wel in de gaten blijven houden trouwens, op het moment dat ze losse bodies te koop als zijnde op voorraad aanbieden is het gewoon tijd om te leveren.

Niet jouw probleem lijkt mequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hun excuus was: ze hadden maar twee opties voor hun website. Op voorraad of binnen vijf dagen

Weet ik, maar wachten moet ik toch. Alle winkels zitten met hetzelfde probleem (of je moet bij die winkels die 'm nog wel hebben flink meer betalen).quote:

Voor strafrecht. Schadeletseladvocaten bijvoorbeeld werken vrijwel altijd op no cure, no pay basis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ben je dronken? Of werk jij bij de die winkel?
Ts staat in zijn recht, en no cure no pay is verboden in nederland

Dames van lichte zeden ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor strafrecht. Schadeletseladvocaten bijvoorbeeld werken vrijwel altijd op no cure, no pay basis.

Aan jou de beslissing of twee maanden wachten 150~250 euro waard is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, nu dus alleen nog ruim 2 maanden wachten.

Ja, vind ik wel. Heb net een nieuwe prime lens op mijn oude D50 gezet, red ik het nog wel twee maandjes mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Aan jou de beslissing of twee maanden wachten 150~250 euro waard is.

quote:Op maandag 30 mei 2011 08:34 schreef Sitethief het volgende:
Camera besteld, niet op voorraad, prijs wordt ineens verhoogd
 Geweldig. Niet de eerste keer overigens.
 Geweldig. Niet de eerste keer overigens.

Voor die 150 extra geeft de cam wel licht in het donker. Das ook wat waard me dunktquote:Op maandag 30 mei 2011 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Geweldig. Niet de eerste keer overigens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |