Het enige probleem is dat ik hem niet kan uploadenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ook nietIk haat mezelf voor uren hier zijn. Ik ga om 0:50 echt leren.
Hoe bedoel je? Ik ga die sigaar morgen roken in de avond incl. overdosis aan alcohol.quote:
Ik ga ook zo leren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hiiihihih al die hunters en wie pakt hem.
[..]
Ik zal 'm aanpassen. Een moment.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef computerprobleem het volgende:
wat een lelijke openingspost
wie heb dat gedaan maak mooie net alsbij 131
ben je dom ofzo kan je nie mooie maken he
Wat moet je voor bio halen?quote:
goedzoquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef computerprobleem het volgende:
wat een lelijke openingspost
wie heb dat gedaan maak mooie net alsbij 131
ben je dom ofzo kan je nie mooie maken he
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ga die sigaar morgen roken in de avond incl. overdosis aan alcohol.
jawel moet is lelijke openingspost schandequote:
Sta een 6,9 meen ik.quote:
Jij bent echt een mongool.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
jawel moet is lelijke openingspost schande
Stof Wiskunde A en Economie? (HAVO)quote:
Ah, nice nice! Dat wordt genieten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Vriend van me neemt morgen sigaren mee, nice nice
.
Oh, okequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sta een 6,9 meen ik.
Een 4,1 dus.
Maar ik heb het vak dit jaar ingehaald. Dus alles zit er vers in.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh, okeMoet lukken. Ivm geneeskunde zeker toch gekozen toen?
LAHAHAHA HIJ NOEMT MIJ MOGONGOOL DRE DRE DRE IK POEP *EEEAAAL* IN JOU KOP *PEEER PEEEEEEER*quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
LAHAHAHA HIJ NOEMT MIJ MOGONGOOL DRE DRE DRE IK POEP *EEEAAAL* IN JOU KOP *PEEER PEEEEEEER*
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Stof Wiskunde A en Economie? (HAVO)
Daar gedraag je je heel anders!
Zekers!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Stof Wiskunde A en Economie? (HAVO)
Daar gedraag je je heel anders!
[..]
Ah, nice nice! Dat wordt genieten!
omnomnom. Economen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:46 schreef computerprobleem het volgende:
ik ga slapen
heb morgen economie ik wordt economnom
dan ga jij vast heel veel centjes verdienenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:46 schreef computerprobleem het volgende:
ik ga slapen
heb morgen economie ik wordt economnom
Nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:46 schreef TMartina het volgende:
[..]
Krijg je nu een note vanwege belediging, ofzo?
Doehoei!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
IK GA OOK WEG D0EI W3NS MY SUCC6
kuszzzzzzzzzzzzzzzzzzzz dit is serieus mijn laatste post, ik ben die enige die dat kan posten en me ook echt eraan houden![]()
d0eggg
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:49 schreef TMartina het volgende:
Hoe autist ben ik, dat ik de telefoon over laat gaan omdat ik geen zin heb om uit te gaan, maar wel hier hang
Zeker weten dat ik nog gewenst ben op de meet?
'wat ben jij een autist zegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:49 schreef TMartina het volgende:
Hoe autist ben ik, dat ik de telefoon over laat gaan omdat ik geen zin heb om uit te gaan, maar wel hier hang
Ik heb ook geen zin hoor. Ben helemaal dood na vandaagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:49 schreef TMartina het volgende:
in dit topic pas ik me aan aan het gemiddelde niveau sorryquote:
Heel veel succes man, komt goed! En welterusten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:50 schreef Dastan het volgende:
Nou jongons, deze ijverige discipulus gaat nog even leren. Tot wederschrijfs en succes, met in bijzonder aan mijn trouwe ViaRegnum2, en Etsu, beste FOK!gezel, slaap lekker.
Dat is t m. Komt morgen wel!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin hoor. Ben helemaal dood na vandaag
Tot vanavond, in tentjoh.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:50 schreef Dastan het volgende:
Nou jongons, deze ijverige discipulus gaat nog even leren. Tot wederschrijfs en succes, met in bijzonder aan mijn trouwe ViaRegnum2, en Etsu, beste FOK!gezel, slaap lekker.
Dank, dank. Slaap zacht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heel veel succes man, komt goed! En welterusten.
Ben je ook geslaagd denk je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:52 schreef computerprobleem het volgende:
citizen kane vind mijn post over laptop probleem bazenpost
nu zijn er 2 mensen, waaronder een fapsiteproductiearbeidster, die mij eckte bazen vinden
ik ben een eckte baas
ik doe hopen van welquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:54 schreef computerprobleem het volgende:
ik doe nog nie slapen want ik zie jullie hebben mij nodig
hoe kun je nu nog lerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga Latijn leren. Succes iedereen en welterusten.
niet hopen dan okequote:
Ga weg man.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niet hopen dan oke
want hopen is slecht voor je
als je te veel hoopt heb je straks zoveel verdriet dat alles er in 1x uitgaat en je zelfmoord pleegt
dus hoop je verdriet niet op maar gooi het eruit meid
GOOI HET ERUIT MEID LAAT DE WERELD ZIEN WAT JE VOELT EN DENKT LAAT DE WERELD ZIEN DAT JE EEN ECHTE SQUIRTER BENT
Jij ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:56 schreef computerprobleem het volgende:
MENSEN DIE NOG LEREN ZIJN ECHT DEZE EMOTICON
echt waar
Maar ik ga niet uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niet hopen dan oke
want hopen is slecht voor je
als je te veel hoopt heb je straks zoveel verdriet dat alles er in 1x uitgaat en je zelfmoord pleegt
dus hoop je verdriet niet op maar gooi het eruit meid
GOOI HET ERUIT MEID LAAT DE WERELD ZIEN WAT JE VOELT EN DENKT LAAT DE WERELD ZIEN DAT JE EEN ECHTE SQUIRTER BENT
gast, echt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:58 schreef computerprobleem het volgende:
hahaha ik had net toch laptop probleem mensen?
dus ik ging laptop aansluiten aan snoertje zodat ie oplaad
en had tv beneden nog aanstaan op veel te goed te horen formule op comedy central
hoor ik opeens ''wil je lekker chatten met een echte webcam babe? wil je heerlijk verwend worden door deze geile blonde meiden? bel dan nu naar ...''
haha en ouders sliepen nog niet
snel geluid gedempt
Jonge, rot op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:58 schreef computerprobleem het volgende:
hahaha ik had net toch laptop probleem mensen?
dus ik ging laptop aansluiten aan snoertje zodat ie oplaad
en had tv beneden nog aanstaan op veel te goed te horen formule op comedy central
hoor ik opeens ''wil je lekker chatten met een echte webcam babe? wil je heerlijk verwend worden door deze geile blonde meiden? bel dan nu naar ...''
haha en ouders sliepen nog niet
snel geluid gedempt
waarom wil je mijn post aangeven echtquote:
Notsureiftrollingorjuststupid.jpgquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:59 schreef computerprobleem het volgende:
waarom haten jullie op mij
zijn jullie van die eckte haters
Die zijn er zowat nooitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
gewoon wachten tot de desbetreffende forum mods komen
Ik lig in m'n bed en verveel me de pleuris, dus ik dacht : ff FOK! checkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:02 schreef TMartina het volgende:
[..]
Wtf zit je al de hele tijd te lurken?
doeidoeiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:07 schreef TMartina het volgende:
Ik ben ook pleite. Maar dan ook echt, en niet zoals computertotaal.
toedeloe allen![]()
![]()
![]()
Sst, zeg zijn naam niet, straks komt hij weerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:07 schreef TMartina het volgende:
Ik ben ook pleite. Maar dan ook echt, en niet zoals computertotaal.
toedeloe allen![]()
![]()
![]()
Als jij er bent danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:10 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, morgen wat je 1ste doet, is je foto uploaden en naar mij sturen.![]()
Doei
11 uur is te vroeg, more like half 2 ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:13 schreef Etsu het volgende:
Ik ben er morgenochtend, rond 11 uur vermoed ik.
Tot dan
had nog ff geleerd, k ga nu slapenquote:
Dat is een richtlijn hè. Ervoor kan altijd nogquote:
Probeer het, allemaal voor mijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is een richtlijn hè. Ervoor kan altijd nog
Ik denk alleen niet dat ik voor die tijd mijn bed uit ben
Welterustenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer het, allemaal voor mij
Doeeeeeeeiiiiiii
.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:17 schreef Ezell het volgende:
Eindelijk klaar met economie, dus ik ga ook (eindelijk) slapen. Alvast veel succes iedereen!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:23 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die zelf hun rijexamen aanvragen
Laat dat je instructeur doen!
Oei.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
m'n vakantie begint wel lekker, volgens mij zijn m'n enkelbanden gescheurd bij het voetbal gister
Vanaf 5 uur ook echt wakker gelegen, omdat ik geen manier kon vinden om zo te liggen dat ik m'n enkel niet voeldequote:
Ok man, heb jij vandaag ook Latijn dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:51 schreef ThaTim het volgende:
Ghehe
Ik ben trouwens langzaamaan weg naar school, moet mensen iets van Latijn uitleggen
Dank aan Dastan en VR2
Netjes!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
net maar ff Engels nagekeken, 40 van de 53 punten
Pff... dat lijkt me echt zo'n klotevak hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ga nog maar even biologie doen
Is het ook, had het boekje samengevat gekocht, bestaat het uit 250 bladzijdesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:32 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Pff... dat lijkt me echt zo'n klotevak he
Het is ook gigantisch veel leren hoorde ik.
Jup, biologie straks, wordt een feestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
Jullie hebben dus allemaal bio straks? Ik economie.
Tja, na de toets zal iedereen wel blij zijn denk ik!quote:
Denk 't wel, jij ook he?quote:
3 boeken zijn het anders ofniet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef xCore het volgende:
[..]
[..]
Als ik uit de boeken moest leren dan was het nog veel meer geweest
Aaaightquote:
C00l m4nquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
moet 3.6 halen. Mag ook wel een 1 halen als ik wil maja
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:04 schreef Chai het volgende:
Waarom staat er Latijn in de TT? Ik denk dat er meer mensen zijn met biologie hoor.
quote:
Ook zeker een vraag over staafjes/kegeltjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik denk dat er een vraag over de darmen in komt
*begint maar snel door te lezen*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef xCore het volgende:
[..]
Ook zeker een vraag over staafjes/kegeltjes
Staafjes = Grijstintenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
*begint maar snel door te lezen*
Alles uit de 4e klas ben ik al bijna weer kwijt, heb namelijk twee jaar over de 5e klas gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het verbaasd me dat ik nog ze verdomde veel weet over wat ik 2 jaar geleden heb geleerd
Niet waar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef xCore het volgende:
Volk dat al klaar is met examen slaapt, mensen met latijn, die hebben latijn. En de rest zit nu te leren voor 13:30
Dus je gaat heel de dag in je eentje in de SC hangen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik was om 5 uur al wakker en heb geen examens meer
Jij hebt jezelf wel erg populair gemaakt gisteravond of niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:45 schreef computerprobleem het volgende:
hallo allemaal
zometeen lekker economien !
Hoiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:45 schreef computerprobleem het volgende:
hallo allemaal
oke veel suc6 gr grquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:45 schreef computerprobleem het volgende:
hallo allemaal
Ik kijk er naar uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Vanavond foto´s van exa-baard jajaaaa
Nope, ik weet nog niet wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:45 schreef xCore het volgende:
[..]
Dus je gaat heel de dag in je eentje in de SC hangen?
gr gr grquote:
ja ik ben popuulaair hier vraag maar ze vinde mij n eckte baas ook de enigste meisje hier dus ik ben een eckte eckte baas van die eckte bazenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:45 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf wel erg populair gemaakt gisteravond of niet?
hallo vrindquote:
hoiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:49 schreef computerprobleem het volgende:
ik drink nu koffie om lekker wakker te worden jullie ook?
doe maar als je nog niet doet is goed voor je hoofd en benen
jij vind mij ook n eckte baas tochquote:
Voor je benen? Pas maar op dat je geen rooie haren krijgt bij de wegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:49 schreef computerprobleem het volgende:
ik drink nu koffie om lekker wakker te worden jullie ook?
doe maar als je nog niet doet is goed voor je hoofd en benen
Ik lig nog in bed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb drie erge foto's gemaakt... net opgestaan en zo.
Jij bent diep triestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
jij vind mij ook n eckte baas toch
maak je altijd foto's als je op staat, is dat een ritueel bij jouquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb drie erge foto's gemaakt... net opgestaan en zo.
ben jij een fransmanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Etsu het volgende:
Even stokbrood in oven doen, straks warme broodjes met nutella.
f0ck jo0uww..quote:
Één van je beste posts tot nu toe mattiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
maak je altijd foto's als je op staat, is dat een ritueel bij jou
plaats je die foto's in je eigen metafoor en houd je daarna een wederzijds inlevingsgesprek met 2 of meerdere mensen om de levensbeschouwelijke en ethische waarde van de foto's te beoordelen?
als dat zo is ik mee wil doen
oke gelukkig want zou vreemd zijn als je als geen-fransman stokbrood eet want dat kan niet héquote:
Daarom juist. Ben ik nu ook een eckte baas?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
oke gelukkig want zou vreemd zijn als je als geen-fransman stokbrood eet want dat kan niet hé
ja speciaal voor jou omdat jij mij een eckte baas vind weet je nog van die laptop post zei je zelf he gister nachtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:52 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
f0ck jo0uww..
[..]
Één van je beste posts tot nu toe mattie
nee sorry dat is niet aan mij ik ben tot een eckte baas benoemd door andere mensen hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom juist. Ben ik nu ook een eckte baas?
O.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee sorry dat is niet aan mij ik ben tot een eckte baas benoemd door andere mensen hier
wat jij doet is gewoon wat elke fransman doet; stokbrood eten
en fransmannen zijn geen eckte bazen maar een kleine eckte baas want napoleon
ja, lapo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja speciaal voor jou omdat jij mij een eckte baas vind weet je nog van die laptop post zei je zelf he gister nacht
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Terrasje werd 3 dagen geleden aangelegd.
Wat er nu van over is:
En bedankt puincontainerman
[ link | afbeelding ]
Zet er dan ook iets om heen dat het moet uithardenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat er nu van over is:
[ link | afbeelding ]
Wowquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat er nu van over is:
[ link | afbeelding ]
moet je de volgende keer maar echte terrasaanleg mensen inhuuren in plaats van tuurken en marokkannen die het voor 5 euro doen !quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat er nu van over is:
[ link | afbeelding ]
Polen bedoel jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
moet je de volgende keer maar echte terrasaanleg mensen inhuuren in plaats van tuurken en marokkannen die het voor 5 euro doen !
Of Fransenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
moet je de volgende keer maar echte terrasaanleg mensen inhuuren in plaats van tuurken en marokkannen die het voor 5 euro doen !
Vent, ga een eind fietsenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee tuurken en marokkannenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Citizen_Kane het volgende:
IEMAND, NOEM CONJUNCTUUR OORZAAK/GEVOLGEN A.U.B IK HEB NOG 15-20 MIN. OM ALLES ERIN TE ZITTEN
IEMAND, NOEM CONJUNCTUUR OORZAAK/GEVOLGEN A.U.B IK HEB NOG 15-20 MIN. OM ALLES ERIN TE ZITTEN
hoe weet je dat ik moet zometeen 10 kielometer fietsen hoe weet je datquote:
Grootste baas van dit forumquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee tuurken en marokkannen
polen zijn koele mensen zij hebben in ww2 groot eel van nl bevrijd
hun hebben eckte bazen ballen tuurken niet die hebben niets bevrijd dus die leggen terrassen aan voor 5 euro
Ik kijk naar AstroTVquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik moet zometeen 10 kielometer fietsen hoe weet je dat
Is niet handigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)onjunctuurbewegingen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:57 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
[..]
ja wat is conjunctuur dan vertel ik het je
laag conjunctuur of hoog conjunctuur
een oorzaak van laag conjunctuur is wanneer de economie inzakt, want dan zijn er minder banen en een kenmerk van laag conjunctuur = weinig banen/weinig arbeid
een oorzaak van hoog conjunctuur is wanneer het weer goed gaat met de economie, kenmerk van hoog conjunctuur is dat er een groot aanbod van banen is en een kleinere vraag en dat er veel economische bezigheid is
[..]
[..]
O, meen je dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef xCore het volgende:
Ik voel echt een keiharde troll aankomen met die vent
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:59 schreef yosander het volgende:
computerprobleem, kom je ook naar de meeting?
welke meetingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:59 schreef yosander het volgende:
computerprobleem, kom je ook naar de meeting?
Ik hou van je als het klopt maar jij bent een troll dus hoe kan ik je vertrouwenquote:
de meeting voor de eckte bazen van EXAquote:
dan aan jullie mij zeker rapen vieze rikkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Computerprobleem moet soberso naar die meeting komen
Ik niet mattiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dan aan jullie mij zeker rapen vieze rikken
hahaha jullie zijn allemaal vies en het allemaal rik
Ik heet helemaal geen Rickquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Alleen Snuf. doet rapie rapiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb net geschoren is goed voor je hoofd ziet het er goed uit is vies met haren lijk je net achmed el kaboura ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ga nu SCHEREN, douchen en tandenpoetsen dit dat en ja ik ga naakt naar school![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb net geschoren is goed voor je hoofd ziet het er goed uit is vies met haren lijk je net achmed el kaboura ofzo
en ballen scheren doe ik later wel
dat is geen naam computerprobleem is mijn user-persoon-van-forum-fok want computer ois een product apparaat en probleem is wanneer iets niet doet zoals t hoort te doen en samen maakt dat een probleem met mijn computer want zit nu op mijn lapotquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef Etsu het volgende:
Ik krijg een-face bij het zien van de naam 'computerprobleem'.
Ik ben een Fransman, dus ik kon dat niet weten. Sorry.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dat is geen naam computerprobleem is mijn user-persoon-van-forum-fok want computer ois een product apparaat en probleem is wanneer iets niet doet zoals t hoort te doen en samen maakt dat een probleem met mijn computer want zit nu op mijn lapot
meiner ballen sind achtundzwanzig malen grosser dan seiner ballen und alle ballen in dein familien zusammen, ich habe monster-ballen, mijn ballen splaschen die welt in drei sekundenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
meiner ballen sind achtundzwanzig malen grosser dan seiner ballen und alle ballen in dein familien zusammen, ich habe monster-ballen, mijn ballen splaschen die welt in drei sekunden
ja nu ben je wel jaloers he mit deiner kleinen fransozischen ballentjesquote:
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja nu ben je wel jaloers he mit deiner kleinen fransozischen ballentjes
dat is eduard kill of zo hij is russische zanger en mocht die lied niet zingen vanwege sovjet regime o.l.v. crhoetsjov gaat eigenlijk over hoe mooi de wereld kan zijn of zo dus zingt hij lololololololol best lol dusquote:
the fuckquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
meiner ballen sind achtundzwanzig malen grosser dan seiner ballen und alle ballen in dein familien zusammen, ich habe monster-ballen, mijn ballen splaschen die welt in drei sekunden
ik heb jullie gster al aangeven omdat jullie mij zwart maken en allemaal dom doen tegen mij terwijl ik niets fout doe en jullie lokken het uit alle moderatoren in examen forum zijn al van de hoogtequote:
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb jullie gster al aangeven omdat jullie mij zwart maken en allemaal dom doen tegen mij terwijl ik niets fout doe en jullie lokken het uit alle moderatoren in examen forum zijn al van de hoogte
dus stop met dom te doen tegen mij ik doe niets verkeerd dit is slow chat dus mag ik zo doen
KLAAR
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb jullie gster al aangeven omdat jullie mij zwart maken en allemaal dom doen tegen mij terwijl ik niets fout doe en jullie lokken het uit alle moderatoren in examen forum zijn al van de hoogte
dus stop met dom te doen tegen mij ik doe niets verkeerd dit is slow chat dus mag ik zo doen
NIET KLAAR
Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef computerprobleem het volgende:
als jullie niet geloven ik heb de mail nog
niemand gelooft jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef computerprobleem het volgende:
als jullie niet geloven ik heb de mail nog
Hij is zeker een kloon van leeellquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:08 schreef yosander het volgende:
COMPUTERPROBLEEM LAAT ONS NIET LANGER IN SPANNING ZITTEN WAT IS JOUW DOEL HIER OF VAN WIE BEN JIJ EEN KLOONGR
GR
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:08 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo motorbloempje en maraca,
in het ''slowchat examentopic'' wordt ik zwart gemaakt door een aantal mensen, en ik weet de reden niet eens. Ze begonnen mij opeens uit te schelden en belachelijk te maken, omdat ik dingen vroeg als: ''wat is ul'' of omdat ik wou weten waarom mijn OP in het 132e slowchat topic zo slecht was, want ik weet nog niet helemaal hoe de site werkt. Dus ik deed gewoon mee met een aantal anderen die wel vriendelijk tegen mij waren en hadden gewoon lol, maar de volgende mensen bleven mij maar irriteren en bedreigen met bans:
- Etsu
- kaasrol
- koekjestrommel1
- TMartina
Vooral de eerste 2 haten mij en ik weet niet waarom.
Ik hoop dat jullie mij helpen.
En ik heb ook nog een paint creatie in het Indianen forum waar ik meer dan 6 uur aan heb gewerkt en ik wil niet dat ik geen kans meer maak op de prijs, vanwege een paar aanstellers.
Mvg,
computerprobleem (en mijn usernaam vonden ze ook al vreemd, maar ja)
Maar kleine kindjes moeten vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef computerprobleem het volgende:
nog geen antwoord stuurde ik gister nacht ne ben pas net wakker
Impliceren dat je je bedreigd voelt via internet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef computerprobleem het volgende:
dus stop met mij te bedreigen en lastig te vallen oke
ik heb alle berichten van jullie waarin jullie mij kleineren opgeslagen in word en ga dat allemaal naar hun sturen dus ook dezequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar kleine kindjes moeten vroeg naar bed.
omdat dat een universeel woord is en niet is bedacht door dit forumquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
als je hier net nieuw bent hoe weet je dan wat een kloon is?
Oke.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb alle berichten van jullie waarin jullie mij kleineren opgeslagen in word en ga dat allemaal naar hun sturen dus ook deze
Doe je mee met lapo hunt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb alle berichten van jullie waarin jullie mij kleineren opgeslagen in word en ga dat allemaal naar hun sturen dus ook deze
Net op tijd om dit nog te zienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:08 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo motorbloempje en maraca,
in het ''slowchat examentopic'' wordt ik zwart gemaakt door een aantal mensen, en ik weet de reden niet eens. Ze begonnen mij opeens uit te schelden en belachelijk te maken, omdat ik dingen vroeg als: ''wat is ul'' of omdat ik wou weten waarom mijn OP in het 132e slowchat topic zo slecht was, want ik weet nog niet helemaal hoe de site werkt. Dus ik deed gewoon mee met een aantal anderen die wel vriendelijk tegen mij waren en hadden gewoon lol, maar de volgende mensen bleven mij maar irriteren en bedreigen met bans:
- Etsu
- kaasrol
- koekjestrommel1
- TMartina
Vooral de eerste 2 haten mij en ik weet niet waarom.
Ik hoop dat jullie mij helpen.
En ik heb ook nog een paint creatie in het Indianen forum waar ik meer dan 6 uur aan heb gewerkt en ik wil niet dat ik geen kans meer maak op de prijs, vanwege een paar aanstellers.
Mvg,
computerprobleem (en mijn usernaam vonden ze ook al vreemd, maar ja)
ja veertel dan wat dat is zeiden jullie gister ook al wat is lapoooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |