Ik hou van je als het klopt maar jij bent een troll dus hoe kan ik je vertrouwenquote:
de meeting voor de eckte bazen van EXAquote:
dan aan jullie mij zeker rapen vieze rikkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Computerprobleem moet soberso naar die meeting komen
Ik niet mattiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dan aan jullie mij zeker rapen vieze rikken
hahaha jullie zijn allemaal vies en het allemaal rik
Ik heet helemaal geen Rickquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Alleen Snuf. doet rapie rapiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb net geschoren is goed voor je hoofd ziet het er goed uit is vies met haren lijk je net achmed el kaboura ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ga nu SCHEREN, douchen en tandenpoetsen dit dat en ja ik ga naakt naar school![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb net geschoren is goed voor je hoofd ziet het er goed uit is vies met haren lijk je net achmed el kaboura ofzo
en ballen scheren doe ik later wel
dat is geen naam computerprobleem is mijn user-persoon-van-forum-fok want computer ois een product apparaat en probleem is wanneer iets niet doet zoals t hoort te doen en samen maakt dat een probleem met mijn computer want zit nu op mijn lapotquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef Etsu het volgende:
Ik krijg een-face bij het zien van de naam 'computerprobleem'.
Ik ben een Fransman, dus ik kon dat niet weten. Sorry.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dat is geen naam computerprobleem is mijn user-persoon-van-forum-fok want computer ois een product apparaat en probleem is wanneer iets niet doet zoals t hoort te doen en samen maakt dat een probleem met mijn computer want zit nu op mijn lapot
meiner ballen sind achtundzwanzig malen grosser dan seiner ballen und alle ballen in dein familien zusammen, ich habe monster-ballen, mijn ballen splaschen die welt in drei sekundenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
meiner ballen sind achtundzwanzig malen grosser dan seiner ballen und alle ballen in dein familien zusammen, ich habe monster-ballen, mijn ballen splaschen die welt in drei sekunden
ja nu ben je wel jaloers he mit deiner kleinen fransozischen ballentjesquote:
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja nu ben je wel jaloers he mit deiner kleinen fransozischen ballentjes
dat is eduard kill of zo hij is russische zanger en mocht die lied niet zingen vanwege sovjet regime o.l.v. crhoetsjov gaat eigenlijk over hoe mooi de wereld kan zijn of zo dus zingt hij lololololololol best lol dusquote:
the fuckquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
meiner ballen sind achtundzwanzig malen grosser dan seiner ballen und alle ballen in dein familien zusammen, ich habe monster-ballen, mijn ballen splaschen die welt in drei sekunden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |