ik doe hopen van welquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:54 schreef computerprobleem het volgende:
ik doe nog nie slapen want ik zie jullie hebben mij nodig
hoe kun je nu nog lerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga Latijn leren. Succes iedereen en welterusten.
niet hopen dan okequote:
Ga weg man.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niet hopen dan oke
want hopen is slecht voor je
als je te veel hoopt heb je straks zoveel verdriet dat alles er in 1x uitgaat en je zelfmoord pleegt
dus hoop je verdriet niet op maar gooi het eruit meid
GOOI HET ERUIT MEID LAAT DE WERELD ZIEN WAT JE VOELT EN DENKT LAAT DE WERELD ZIEN DAT JE EEN ECHTE SQUIRTER BENT
Jij ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:56 schreef computerprobleem het volgende:
MENSEN DIE NOG LEREN ZIJN ECHT DEZE EMOTICON
echt waar
Maar ik ga niet uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niet hopen dan oke
want hopen is slecht voor je
als je te veel hoopt heb je straks zoveel verdriet dat alles er in 1x uitgaat en je zelfmoord pleegt
dus hoop je verdriet niet op maar gooi het eruit meid
GOOI HET ERUIT MEID LAAT DE WERELD ZIEN WAT JE VOELT EN DENKT LAAT DE WERELD ZIEN DAT JE EEN ECHTE SQUIRTER BENT
gast, echt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:58 schreef computerprobleem het volgende:
hahaha ik had net toch laptop probleem mensen?
dus ik ging laptop aansluiten aan snoertje zodat ie oplaad
en had tv beneden nog aanstaan op veel te goed te horen formule op comedy central
hoor ik opeens ''wil je lekker chatten met een echte webcam babe? wil je heerlijk verwend worden door deze geile blonde meiden? bel dan nu naar ...''
haha en ouders sliepen nog niet
snel geluid gedempt
Jonge, rot op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:58 schreef computerprobleem het volgende:
hahaha ik had net toch laptop probleem mensen?
dus ik ging laptop aansluiten aan snoertje zodat ie oplaad
en had tv beneden nog aanstaan op veel te goed te horen formule op comedy central
hoor ik opeens ''wil je lekker chatten met een echte webcam babe? wil je heerlijk verwend worden door deze geile blonde meiden? bel dan nu naar ...''
haha en ouders sliepen nog niet
snel geluid gedempt
waarom wil je mijn post aangeven echtquote:
Notsureiftrollingorjuststupid.jpgquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:59 schreef computerprobleem het volgende:
waarom haten jullie op mij
zijn jullie van die eckte haters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |