ik heb jullie gster al aangeven omdat jullie mij zwart maken en allemaal dom doen tegen mij terwijl ik niets fout doe en jullie lokken het uit alle moderatoren in examen forum zijn al van de hoogtequote:
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb jullie gster al aangeven omdat jullie mij zwart maken en allemaal dom doen tegen mij terwijl ik niets fout doe en jullie lokken het uit alle moderatoren in examen forum zijn al van de hoogte
dus stop met dom te doen tegen mij ik doe niets verkeerd dit is slow chat dus mag ik zo doen
KLAAR
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb jullie gster al aangeven omdat jullie mij zwart maken en allemaal dom doen tegen mij terwijl ik niets fout doe en jullie lokken het uit alle moderatoren in examen forum zijn al van de hoogte
dus stop met dom te doen tegen mij ik doe niets verkeerd dit is slow chat dus mag ik zo doen
NIET KLAAR
Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef computerprobleem het volgende:
als jullie niet geloven ik heb de mail nog
niemand gelooft jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef computerprobleem het volgende:
als jullie niet geloven ik heb de mail nog
Hij is zeker een kloon van leeellquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:08 schreef yosander het volgende:
COMPUTERPROBLEEM LAAT ONS NIET LANGER IN SPANNING ZITTEN WAT IS JOUW DOEL HIER OF VAN WIE BEN JIJ EEN KLOONGR
GR
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:08 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo motorbloempje en maraca,
in het ''slowchat examentopic'' wordt ik zwart gemaakt door een aantal mensen, en ik weet de reden niet eens. Ze begonnen mij opeens uit te schelden en belachelijk te maken, omdat ik dingen vroeg als: ''wat is ul'' of omdat ik wou weten waarom mijn OP in het 132e slowchat topic zo slecht was, want ik weet nog niet helemaal hoe de site werkt. Dus ik deed gewoon mee met een aantal anderen die wel vriendelijk tegen mij waren en hadden gewoon lol, maar de volgende mensen bleven mij maar irriteren en bedreigen met bans:
- Etsu
- kaasrol
- koekjestrommel1
- TMartina
Vooral de eerste 2 haten mij en ik weet niet waarom.
Ik hoop dat jullie mij helpen.
En ik heb ook nog een paint creatie in het Indianen forum waar ik meer dan 6 uur aan heb gewerkt en ik wil niet dat ik geen kans meer maak op de prijs, vanwege een paar aanstellers.
Mvg,
computerprobleem (en mijn usernaam vonden ze ook al vreemd, maar ja)
Maar kleine kindjes moeten vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef computerprobleem het volgende:
nog geen antwoord stuurde ik gister nacht ne ben pas net wakker
Impliceren dat je je bedreigd voelt via internet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef computerprobleem het volgende:
dus stop met mij te bedreigen en lastig te vallen oke
ik heb alle berichten van jullie waarin jullie mij kleineren opgeslagen in word en ga dat allemaal naar hun sturen dus ook dezequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar kleine kindjes moeten vroeg naar bed.
omdat dat een universeel woord is en niet is bedacht door dit forumquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
als je hier net nieuw bent hoe weet je dan wat een kloon is?
Oke.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb alle berichten van jullie waarin jullie mij kleineren opgeslagen in word en ga dat allemaal naar hun sturen dus ook deze
Doe je mee met lapo hunt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb alle berichten van jullie waarin jullie mij kleineren opgeslagen in word en ga dat allemaal naar hun sturen dus ook deze
Net op tijd om dit nog te zienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:08 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo motorbloempje en maraca,
in het ''slowchat examentopic'' wordt ik zwart gemaakt door een aantal mensen, en ik weet de reden niet eens. Ze begonnen mij opeens uit te schelden en belachelijk te maken, omdat ik dingen vroeg als: ''wat is ul'' of omdat ik wou weten waarom mijn OP in het 132e slowchat topic zo slecht was, want ik weet nog niet helemaal hoe de site werkt. Dus ik deed gewoon mee met een aantal anderen die wel vriendelijk tegen mij waren en hadden gewoon lol, maar de volgende mensen bleven mij maar irriteren en bedreigen met bans:
- Etsu
- kaasrol
- koekjestrommel1
- TMartina
Vooral de eerste 2 haten mij en ik weet niet waarom.
Ik hoop dat jullie mij helpen.
En ik heb ook nog een paint creatie in het Indianen forum waar ik meer dan 6 uur aan heb gewerkt en ik wil niet dat ik geen kans meer maak op de prijs, vanwege een paar aanstellers.
Mvg,
computerprobleem (en mijn usernaam vonden ze ook al vreemd, maar ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |