Vrouw kan wel homo zijn hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dus je bent geen homo
want je bent vrouw
vrouw kan geen homo zijn
wl lesbi
maar als je dat bent geen probleem oke mag je zijn, vind ik helemaal niet erg. lesbis mogen zo doen enz. want is hun volle recht, iedereen is dat met mij eens
Morgen weer een dagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:37 schreef Citizen_Kane het volgende:
Computerprobleem is ThaTim of leeell en dat is geen grap want ik kan het onderbouwen maar ben nu te lui om dat te doen
DOEI MATTIE, SLAAP LEKKR EN DROOM LEKKER OVER JE ACHIEVEMENT!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kusjes XX
DOEI ETSU EN DASTAN EN KOEKJE EN KEEN ENZO
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'citeer een tekstelement', heel veel bij Grieks.
net noem jij mij ul en je bedoelde lul en nu eg je dat ik leeel ben is dat ook een deel vanhet lichaam of zo want ik ben ook geen thatim ik ben competerprobleem ik kan bewijzen want zit nu op lapto want computer is kapot want er is probleemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:37 schreef Citizen_Kane het volgende:
Computerprobleem is ThaTim of leeell en dat is geen grap want ik kan het onderbouwen maar ben nu te lui om dat te doen
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef TMartina het volgende:
[..]
Makkie man. Gewoon die zin vertalen en dan ervoor zorgen dat jouw vertaling...
oh wacht.
Met deze man kan je de oorlog winnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef Snuf. het volgende:
Nu zeg ik. Later. En stop nooit je pielemuis in de gehaktmolen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Met deze man kan je de oorlog winnen.
nee als je dat doet ben je dierenmishandelaar dus niet doen hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef Snuf. het volgende:
Nu zeg ik. Later. En stop nooit je pielemuis in de gehaktmolen
Je was aan het nadenken om lapo in plaats van lapto neer te zetten of niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
net noem jij mij ul en je bedoelde lul en nu eg je dat ik leeel ben is dat ook een deel vanhet lichaam of zo want ik ben ook geen thatim ik ben competerprobleem ik kan bewijzen want zit nu op lapto want computer is kapot want er is probleem
ik heb fotocamera kom maar poseren hier als je zo graag een foto wiltquote:
proleetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Je was aan het nadenken om lapo in plaats van lapto neer te zetten of niet?![]()
Tevens, morgen:
[ afbeelding ]
Niemand let op jouw posts, sorryquote:
De oorlog winnen <-------------------------------------> Trojanenquote:
nee sorry echt nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Je was aan het nadenken om lapo in plaats van lapto neer te zetten of niet?![]()
Tevens, morgen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
De oorlog winnen <-------------------------------------> Trojanen
Baasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Tevens, morgen:
[ afbeelding ]
f0ck jouwwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |