Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Uiteindelijk gemiddeld wel een 5,5?
Nu 8 weken op 1 met een simpel liedje, dat desondanks (of misschien wel juist daarom) in je hoofd blijft zitten.quote:
Twentequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Als je naar de UT gaat loop je daar kans op.
wat ga je doen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
O, ken ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nu 8 weken op 1 met een simpel liedje, dat desondanks (of misschien wel juist daarom) in je hoofd blijft zitten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef JustRocking het volgende:
Crapfotos. Mn boeken liggen trouwens links van mn bureau gegooit dus die kan je niet zien. Zometeen zal ik wel fatsoenlijke foto's proberen te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook. Tinypic doet het werk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Kaasrol het volgende:
Foto's zijn nog steeds aan het uploaden, volgens mij heb ik hem nog op 2600xnogwat staan![]()
FC Twentequote:
Ik schrok al een beetjequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
verder wel een sexy naam hoor
Welke studie ook alweer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Imgurquote:
In de clip vind ik het zo leuk als ze gaat dansenquote:
Je bent in shock.quote:
Ken ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
In de clip vind ik het zo leuk als ze gaat dansen
TGquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
Welke studie ook alweer?
Kick-inn week![]()
Ik hoop dat je je kamer gaat opruimen in de vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Je bent in shock.
Maar ik heb de ruimte buiten dus daar zit ik meestal. Zal ff een luchtfoto posten.
-.-quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Joosterd het volgende:
Eigenlijk zou iedereen zijn kamer moeten posten -_-
Ze worden steeds creatieverquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
"The dislike bar is the size of justin bieber penis lol"
Doe eens even normaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
"The dislike bar is the size of justin bieber penis lol"
Oja jij was die baasquote:
Geen webcam en mijn mobiel met camera is kapot waardoor ik een oude rotmobiel heb die niets akn en ook geen camera heeftquote:
Nice.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oja jij was die baasPrulez en ik ook
![]()
Trouwens: 20 extra plekken (120 totaal) en waarschijnlijk 105 aanmeldingen
ik geloof je wel hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen webcam en mijn mobiel met camera is kapot waardoor ik een oude rotmobiel heb die niets akn en ook geen camera heeft__!
Omg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Kaasrol het volgende:
Rechterkant:
[ afbeelding ]
Linkerkant:
[ afbeelding ]
Niet haten als ik er naast zit he?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Nice.
Dan ga ik bio sowieso niet meer leren. Slagen doe ik toch wel en ingeloot worden ook dan.
Bedoel je mij en was het een typo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
JR, welke studie ging je nou doen?
TG = Technische Geneeskundequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
JR, welke studie ging je nou doen?
Mooie stijlfiguur. Al moet 'teringhard' natuurlijk wel aan elkaar.quote:
nee sorryquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Bedoel je mij en was het een typo?
Ik voel me er best wel thuis anders hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
IK KRIJG SMETVREES BIJ HET ZIEN VAN ROGIERS KAMER![]()
M'n bloedvaten worden te nauw, m'n hart klopt tering hard![]()
![]()
DIE KAMER![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mooie stijlfiguur. Al moet 'teringhard' natuurlijk wel aan elkaar.
Na de herkansing? Waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik voel me er best wel thuis anders hoor
Maar wees gerust, na de herkansing gaat alle zooi weg
Geen zin om het nu al te doenquote:
Waarom moet het er staan, als je het niet nodig hebt? Weggooien dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En waarom al dat gehaat op een stapel papier, als het nou vuil ondergoed was geweest was het een ander verhaal geweest
Ik vond een keer een sok onder de ronde tafelquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En waarom al dat gehaat op een stapel papier, als het nou vuil ondergoed was geweest was het een ander verhaal geweest
Ik wil niet weten wat je ermee gedaan hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vond een keer een sok onder de ronde tafel
Al helemaal in de stemming van Latijn met je stijlfiguur?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mooie stijlfiguur. Al moet 'teringhard' natuurlijk wel aan elkaar.
Ja hoor, als ik tijd heb.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je kamer gaat opruimen in de vakantie
Dat doe ik ook wel, maar eens per jaar en dan ook bizar grondigquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom moet het er staan, als je het niet nodig hebt? Weggooien dus.
Ja, behalve dat ik wel even mag beginnen met lerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Al helemaal in de stemming van Latijn met je stijlfiguur?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar eens per jaar en dan ook bizar grondig
Ik ben bang dat ik iets verkeerds weg gooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom moet het er staan, als je het niet nodig hebt? Weggooien dus.
In de wasmand gegooid..?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je ermee gedaan hebt.
Beginnen? Of je leerproces vervolgen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik wel even mag beginnen met leren
Hm, in principe vervolgen, behalve dat ik weer overnieuw begin omdat ik weinig meer weetquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Beginnen? Of je leerproces vervolgen?
Oh, dat heb ik ook zo vaak. Voordat ik iets weggooi, dan vraag ik mezelf twee dingen af: Heb ik het nu nodig? Heb ik het ooit nog nodig? Beide: nee, dan gooi ik het weg. Indien, ja, dan bewaar ik het voor eventjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik iets verkeerds weg gooi![]()
[..]
In de wasmand gegooid..?
Impliceren dat ik vieze dingen met sokken doe
BAM. En daarom is mijn kamer een rotzooi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik tijd heb.
Maar hier woon ik dus meestal hang ik buiten in de tuin. En daar merk ik niets van die rotzooi.
///de foto komt nog. uploaden faalt.
Maar ik neem aan dat je niet alle teksten nog gaat leren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm, in principe vervolgen, behalve dat ik weer overnieuw begin omdat ik weinig meer weet
Op de tweede vraag is het 99% jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook zo vaak. Voordat ik iets weggooi, dan vraag ik mezelf twee dingen af: Heb ik het nu nodig? Heb ik het ooit nog nodig? Beide: nee, dan gooi ik het weg. Indien, ja, dan bewaar ik het voor eventjes.
Nu ga ik je voor eeuwig stalken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef JustRocking het volgende:
[..]
BAM. En daarom is mijn kamer een rotzooi.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Kaasrol het volgende:
Impliceren dat ik vieze dingen met sokken doe
quote:
Doe gewoon. Ik bepaal wel of het netjes is of niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ga jij vervelende dingen plaatsen. Zo netjes is het nu ook weer niet.
Nou en ik woon daar over een paar maanden toch niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu ga ik je voor eeuwig stalken.
Dan ga ik je ouders stalken tot zij mij jouw adres geven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Nou en ik woon daar over een paar maanden toch niet meer.
Welkequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
beuh, op 50 meter van een snelweg wonen
quote:
Oké.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe gewoon. Ik bepaal wel of het netjes is of niet.
Mwah, staat een geluidswal tussen en ik hoor het zelf niet eens. + dat ik een goed excuus heb om te roken want dat maakt toch niets meer uit met al die fijnstof.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
beuh, op 50 meter van een snelweg wonen
Waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef strontboer het volgende:
Als ik mijn woonplek post win ik van iedereen![]()
Alleen geen zin in nu
Ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef Kaasrol het volgende:
Kut, verkeerde
Heeft iemand mijn ninja-edit gezien..? Nee..?
OKEquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
OKE WACHT IK MAAK DEZE TINYTJET AAN MET LIVE WEBCAM VAN MIJN KAMER BRB EFFE PISSE
doedde gij daquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
OKE WACHT IK MAAK DEZE TINYTJET AAN MET LIVE WEBCAM VAN MIJN KAMER BRB EFFE PISSE
Ik verbreek bij deze alle contact met mijn ouders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ga ik je ouders stalken tot zij mij jouw adres geven.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut mijn gezicht staat op de laatste
Dat is nog best netjes hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 xquote:
Kan ermee door.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehehehehe je moeder vindt je stinkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
5 x![]()
Mijn moeder brengt eens de de tijd deo mee.
Oke grapje grapje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik verbreek bij deze alle contact met mijn ouders.Ik vind klinkerbotsingen eng.
Oe, leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ermee door.
Je bent goedgekeurd als huisgenootje
dat sowiesoquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
en Dastan, je oog is erg opwindend.
Ik kan het niet dus ik speel keyboard. Met keiharde boombeats enzo. En dan automatishe akkoorden er bij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Piano eigenlijk, dat keyboard gebruik ik nauwelijks.
Nee ik heb 2 broers en een pa en dan neem zo gelijk zo actie verpakking mee.quote:
Nee, ik speel klassieke muziek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik kan het niet dus ik speel keyboard. Met keiharde boombeats enzo. En dan automatishe akkoorden er bij.
hahah je hele gezin stinktquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee ik heb 3 broers en een pa en dan neem zo gelijk zo actie verpakking mee.
Ik heb ze ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beetje homo he? Draag ze al een tijd niet meer.
Weet ze wat het is?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef JustRocking het volgende:
Mijn moeder vraagt zich af wat ik doe,![]()
Als ik beken dat ik FOK ben ik officieel maatschappelijk gefaadl denk ik of niet?
Ik heb nog 8 paar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dat zegt wel wat.Aangezien je een miesje bent.
Kan ik niet op piano. Wel op orgel. Daar ben ik baas op. #ben door nogal ouderwetse ouders opgevoed dus dan krijg je dat.quote:
Impliceren dat je zelf geen deo gebruikt.quote:
Mijn lichaamssappen zijn uitermate opwindend en lekkah lekkahquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat je zelf geen deo gebruikt.
Wat gaaf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Kan ik niet op piano. Wel op orgel. Daar ben ik baas op. #ben door nogal ouderwetse ouders opgevoed dus dan krijg je dat.
Wat dan? D=quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:17 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt ze dat ik een gemeen engels scheldwoord gebruik als ik fok zeg.
Feromonen ftw. Vindt mn chika altijd leuk als ik liefde wetenschappelijk verklaar. Niet dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef strontboer het volgende:
[..]
Mijn lichaamssappen zijn uitermate opwindend en lekkah lekkah
niggerwhut?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:19 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Feromonen ftw. Vindt mn chika altijd leuk als ik liefde wetenschappelijk verklaar. Niet dus.
feromonen.... nooit van gehoordquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef JustRocking het volgende:
[..]
zweet---feromonen?
zegt je dat iets?
In relatie tot mijn opmerking?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ik nog acht paar All Stars heb.
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef strontboer het volgende:
[..]
feromonen.... nooit van gehoord
Moet ik dat kennen als ik biologie heb?
JE SCHRIJVT MMET allemaal hoofdletters.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Snuf. het volgende:
ZONNEN MOOIENEN KAMERTJEN HEBBEN JOELIE NOG NIMMER GESEHEN HE!!!
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Snuf. het volgende:
ZONNEN MOOIENEN KAMERTJEN HEBBEN JOELIE NOG NIMMER GESEHEN HE!!!
Was niet gemeenquote:
Maar hij is niet netjes genoeg toch? Dus dan telt het nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Ook niet zo'n prachtige ass en prachtige onderbroeken.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef Snuf. het volgende:
Jullie hebben pech ik heb 2 roze onderbroeken, allebei in de was
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef strontboer het volgende:
[..]
feromonen.... nooit van gehoord
Moet ik dat kennen als ik biologie heb?
Netter dan jouw kamer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar hij is niet netjes genoeg toch? Dus dan telt het niet
Neuh niet examen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
Voor het examen ja? faaaaal![]()
Waar staat dat ergens?
quote:
Wiequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
waar haal je al dat geld vandaan trouwens
welk geldquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
waar haal je al dat geld vandaan trouwens
stuk of 5?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Snuf. het volgende:
Staan er veel kamers in dit topic? is het de moeite van het klikken waard?
Dastans kamer, en in vorig topic mijn kamer, en die van koektrommel (quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Snuf. het volgende:
Staan er veel kamers in dit topic? is het de moeite van het klikken waard?
ooh chill. Ik was m'n binas al aan het doorbladerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Neuh niet examen.
Meer algemene ontwikkeling.
Ik ga even het haters gonna hate plaatje op zoeken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastans kamer, en in vorig topic mijn kamer, en die van koektrommel () en die van JustRocking (
)
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik ga even het haters gonna hate plaatje op zoeken.
Ow ok.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Was niet gemeenIkke niet gemeen.
Werken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ifoon, mekboek, iksboks, teevee, peecee etc
Mwah achter het station is altijd wat te doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ifoon, mekboek, iksboks, teevee, peecee etc
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik ga even het haters gonna hate plaatje op zoeken.
Denken dat VR2 klaar is met z'n examens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij al klaar met je examens?
Morgen Latijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij al klaar met je examens?
Brood bakken bij de appie, doe ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga werk zoeken nu ik klaar ben, maar ik weet niet waar
Wil niet iets doen als vakkenvuller ofzo
Waarvan 7 voorbij, baby.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat VR2 klaar is met z'n examens.hij heeft er 8 deze week.
Impliceren dat ik google gebruikquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Gelijk het eerste plaatje dat Google vindt postenHoe durf je!
Appie bij mij in de buurt is dicht voor verbouwingquote:
Ik heb hier 3 kratten tot beschikkingquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Shit ik ben vergeten bier te halen voor morgen. Hoop dat mijn vader nog wat heeft liggen.
Gewoon afdeling verkoop.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Appie bij mij in de buurt is dicht voor verbouwing
En kan je zo solliciteren als broodbakker dan?
ilsequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat ik google gebruik![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
NOU SORRY HOOR.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat VR2 klaar is met z'n examens.hij heeft er 8 deze week.
Ik ben al een jaar klaar.quote:
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Corkscrew het volgende:
Snuf
Iemand nog geïnteresseerd in mijn kamer?
Altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Corkscrew het volgende:
Snuf
JA.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Corkscrew het volgende:
Snuf
Oohquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOU SORRY HOOR.
[..]
Ik ben al een jaar klaar.
Nog liever post bezorgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef JustRocking het volgende:
Nog meer mensen hier die bij macdonald werken?
Mijn pa heeft vorige week al 2 kratten speciaal voor mij gehaald. Wat een baasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Shit ik ben vergeten bier te halen voor morgen. Hoop dat mijn vader nog wat heeft liggen.
Ik ga geen hamburgers flippen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef JustRocking het volgende:
Nog meer mensen hier die bij macdonald werken?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hahaha, ik vanmiddag op school: 'Godverdomme, wanneer voeren die leraren die cijfers voor die examens nu eens in Magister in?'
Allemaal mensen happen__!
Zegt eigenlijk meer over mcdonalds dan over post bezorgenquote:
Trolllllquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hahaha, ik vanmiddag op school: 'Godverdomme, wanneer voeren die leraren die cijfers voor die examens nu eens in Magister in?'
idd. bij de mac is wel lachen.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Opruimen is voor vrouwen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef JustRocking het volgende:
[..]
idd. bij de mac is wel lachen.
ga je na sluitingstijd parkeerplaats opruimen. liggen er mensen in de auto te krikken.
Ook waar je studeert?quote:
Hier hebben we een echte man.quote:
Ja het is leuk, veeeeeeeeel verslagen welquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Aight pabo. Vind je het leuk? Deed je havo of vwo?
Teering zooi verzamelen en zeggen dat ze weer aan de slag mag. Aangezien 5 weken rust heeft gehad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Snuf. het volgende:
Onze schoonmaakster is 5 weken op vakantie lol wat nu moet ik opruimen
Waar is je moeder naar toe op vakantie dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Snuf. het volgende:
Onze schoonmaakster is 5 weken op vakantie lol wat nu moet ik opruimen
Okequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja het is leuk, veeeeeeeeel verslagen welVreselijk! Maar heb een supertoffe klas + school dus dat is wel leuk! En ik deed havo.
O. Ik ga volgens jaar ook naar Amsterdam.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik deed vorig jaar Havo en nu HBO.
haha basischooniveauquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef JustRocking het volgende:
Mijn neef is even oud als ik en is dit jaar gestopt met de pabo. Hij kreeg het blijkbaar niet voor elkaar om het basisschooniveau aan tekunnen.
Ik wil ook in adam studeren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
O. Ik ga volgens jaar ook naar Amsterdam.
Het is kut hoor, hoeveelheid verslagen en allesquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef JustRocking het volgende:
Mijn neef is even oud als ik en is dit jaar gestopt met de pabo. Hij kreeg het blijkbaar niet voor elkaar om het basisschooniveau aan tekunnen.
Spannend, dan kunnen we daten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
O. Ik ga volgens jaar ook naar Amsterdam.
Is moeilijck hoor.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef JustRocking het volgende:
[..]
ETSU is een nieuwe man. LOLOLOLLO
Politicologie in Leidenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En wat ga jij doen volgend jaar?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Waar is je moeder naar toe op vakantie dan?
LEIDENquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Politicologie in LeidenMaar ik had zoooo graag ook Scandinavische Talen gedaan, jammer dat dat alleen in Amsterdam en Groningen is
Ja, leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is kut hoor, hoeveelheid verslagen en alles
[..]
Spannend, dan kunnen we daten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef JustRocking het volgende:
[..]
idd. bij de mac is wel lachen.
ga je na sluitingstijd parkeerplaats opruimen. liggen er mensen in de auto te krikken.
Maar vijf weken op vakantie, zekers geen Nederlandse schoonmaaksterquote:
Interessant wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Politicologie in LeidenMaar ik had zoooo graag ook Scandinavische Talen gedaan, jammer dat dat alleen in Amsterdam en Groningen is
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Leiden getverdemme. Daar moet je verplicht heel kut praten.
Wel Nederlands en zij is echt lauwquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar vijf weken op vakantie, zekers geen Nederlandse schoonmaakster?
Gewoon doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Voor mijn gevoel vind ik het steeds vervelender dat ik niet ook Scandinavische Talen ga doen. Mijn gevoel moet ophouden mij te pesten.
Jij bent kutquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Leiden getverdemme. Daar moet je verplicht heel kut praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |