Verplicht jezelf tot niets hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, lees het daarna wel.
Bai!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef Dastan het volgende:
Veel mensen vonden het erg droog. Dat is het ook wel. Je moet ervan houden.
Gewoon een pdf-bestand.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waarom vertrouw ik dat linkje niet
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef ThaTim het volgende:
Man, ik wilde eigenlijk gewoon posten in het vorige topic.
Ik kliktequote:
Impliceren dat Dastan niet te vertrouwen isquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waarom vertrouw ik dat linkje niet
Dastan een implicatiequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Dastan niet te vertrouwen is
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:07 schreef -tape- het volgende:
Mensen hoe gaan we het 16 juni doen. Een geslaagde- en gezakte topic?
Hoe sta jij voor Nederlands?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:07 schreef -tape- het volgende:
Mensen hoe gaan we het 16 juni doen. Een geslaagde- en gezakte topic?
Jawel, alleen kent hij geen Arabisch, dus dat was wel een belemmering. Hij is wel docent Latijn. Dat scheelt.quote:
Goed goed.quote:
Nouja, hij kan niet controleren of het klopt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, alleen kent hij geen Arabisch, dus dat was wel een belemmering.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ziek veel, ziet er allemaal erg professioneel uit. Jammer dat ik er niks van snap maarja
Jawel, want de grammaticale vlakken heb ik uitgelegd en het Arabische schrift getranslitereerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, hij kan niet controleren of het klopt.
* strontboer zoekt in z'n mega verzamelingquote:
Drie jaar bezig nu. Mezelf ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Superinteressant pws man. Heb je jezelf zo goed Arabisch geleerd?
Toe maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, want de grammaticale vlakken heb ik uitgelegd en het Arabische schrift getranslitereerd.
Een 1,5?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef -tape- het volgende:
[..]
Na een 1,5 gehaald te hebben voor mijn mondeling, nog steeds voldoende.
Echt heel vet. Puur uit interesse voor de taal? Wat spreekt je zo aan? Hoewel dat misschien lastig uit te leggen is...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef -tape- het volgende:
[..]
Na een 1,5 gehaald te hebben voor mijn mondeling, nog steeds voldoende.
Ja, het begon bij het alfabet eigenlijk. Dat vond ik erg mooi. Daarna wilde ik wel verder. Ik weet niet zo goed wat mij aanspreekt. Gaandeweg begon ik het steeds leuker te vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Echt heel vet. Puur uit interesse voor de taal? Wat spreekt je zo aan? Hoewel dat misschien lastig uit te leggen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |