haha basischooniveauquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef JustRocking het volgende:
Mijn neef is even oud als ik en is dit jaar gestopt met de pabo. Hij kreeg het blijkbaar niet voor elkaar om het basisschooniveau aan tekunnen.
Ik wil ook in adam studeren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
O. Ik ga volgens jaar ook naar Amsterdam.
Het is kut hoor, hoeveelheid verslagen en allesquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef JustRocking het volgende:
Mijn neef is even oud als ik en is dit jaar gestopt met de pabo. Hij kreeg het blijkbaar niet voor elkaar om het basisschooniveau aan tekunnen.
Spannend, dan kunnen we daten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
O. Ik ga volgens jaar ook naar Amsterdam.
Is moeilijck hoor.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef JustRocking het volgende:
[..]
ETSU is een nieuwe man. LOLOLOLLO
Politicologie in Leidenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En wat ga jij doen volgend jaar?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Waar is je moeder naar toe op vakantie dan?
LEIDENquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Politicologie in LeidenMaar ik had zoooo graag ook Scandinavische Talen gedaan, jammer dat dat alleen in Amsterdam en Groningen is
Ja, leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is kut hoor, hoeveelheid verslagen en alles
[..]
Spannend, dan kunnen we daten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef JustRocking het volgende:
[..]
idd. bij de mac is wel lachen.
ga je na sluitingstijd parkeerplaats opruimen. liggen er mensen in de auto te krikken.
Maar vijf weken op vakantie, zekers geen Nederlandse schoonmaaksterquote:
Interessant wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Politicologie in LeidenMaar ik had zoooo graag ook Scandinavische Talen gedaan, jammer dat dat alleen in Amsterdam en Groningen is
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Leiden getverdemme. Daar moet je verplicht heel kut praten.
Wel Nederlands en zij is echt lauwquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar vijf weken op vakantie, zekers geen Nederlandse schoonmaakster?
Gewoon doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Voor mijn gevoel vind ik het steeds vervelender dat ik niet ook Scandinavische Talen ga doen. Mijn gevoel moet ophouden mij te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |