Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Uiteindelijk gemiddeld wel een 5,5?
Nu 8 weken op 1 met een simpel liedje, dat desondanks (of misschien wel juist daarom) in je hoofd blijft zitten.quote:
Twentequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Als je naar de UT gaat loop je daar kans op.
wat ga je doen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
O, ken ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nu 8 weken op 1 met een simpel liedje, dat desondanks (of misschien wel juist daarom) in je hoofd blijft zitten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef JustRocking het volgende:
Crapfotos. Mn boeken liggen trouwens links van mn bureau gegooit dus die kan je niet zien. Zometeen zal ik wel fatsoenlijke foto's proberen te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook. Tinypic doet het werk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Kaasrol het volgende:
Foto's zijn nog steeds aan het uploaden, volgens mij heb ik hem nog op 2600xnogwat staan![]()
FC Twentequote:
Ik schrok al een beetjequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
verder wel een sexy naam hoor
Welke studie ook alweer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Imgurquote:
In de clip vind ik het zo leuk als ze gaat dansenquote:
Je bent in shock.quote:
Ken ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
In de clip vind ik het zo leuk als ze gaat dansen
TGquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
Welke studie ook alweer?
Kick-inn week![]()
Ik hoop dat je je kamer gaat opruimen in de vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Je bent in shock.
Maar ik heb de ruimte buiten dus daar zit ik meestal. Zal ff een luchtfoto posten.
-.-quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Joosterd het volgende:
Eigenlijk zou iedereen zijn kamer moeten posten -_-
Ze worden steeds creatieverquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
"The dislike bar is the size of justin bieber penis lol"
Doe eens even normaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
"The dislike bar is the size of justin bieber penis lol"
Oja jij was die baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |