Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Uiteindelijk gemiddeld wel een 5,5?
Nu 8 weken op 1 met een simpel liedje, dat desondanks (of misschien wel juist daarom) in je hoofd blijft zitten.quote:
Twentequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Als je naar de UT gaat loop je daar kans op.
wat ga je doen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
O, ken ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nu 8 weken op 1 met een simpel liedje, dat desondanks (of misschien wel juist daarom) in je hoofd blijft zitten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef JustRocking het volgende:
Crapfotos. Mn boeken liggen trouwens links van mn bureau gegooit dus die kan je niet zien. Zometeen zal ik wel fatsoenlijke foto's proberen te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook. Tinypic doet het werk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Kaasrol het volgende:
Foto's zijn nog steeds aan het uploaden, volgens mij heb ik hem nog op 2600xnogwat staan![]()
FC Twentequote:
Ik schrok al een beetjequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
verder wel een sexy naam hoor
Welke studie ook alweer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Imgurquote:
In de clip vind ik het zo leuk als ze gaat dansenquote:
Je bent in shock.quote:
Ken ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
In de clip vind ik het zo leuk als ze gaat dansen
TGquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
Welke studie ook alweer?
Kick-inn week![]()
Ik hoop dat je je kamer gaat opruimen in de vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Je bent in shock.
Maar ik heb de ruimte buiten dus daar zit ik meestal. Zal ff een luchtfoto posten.
-.-quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Joosterd het volgende:
Eigenlijk zou iedereen zijn kamer moeten posten -_-
Ze worden steeds creatieverquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
"The dislike bar is the size of justin bieber penis lol"
Doe eens even normaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
"The dislike bar is the size of justin bieber penis lol"
Oja jij was die baasquote:
Geen webcam en mijn mobiel met camera is kapot waardoor ik een oude rotmobiel heb die niets akn en ook geen camera heeftquote:
Nice.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oja jij was die baasPrulez en ik ook
![]()
Trouwens: 20 extra plekken (120 totaal) en waarschijnlijk 105 aanmeldingen
ik geloof je wel hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Geen webcam en mijn mobiel met camera is kapot waardoor ik een oude rotmobiel heb die niets akn en ook geen camera heeft__!
Omg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Kaasrol het volgende:
Rechterkant:
[ afbeelding ]
Linkerkant:
[ afbeelding ]
Niet haten als ik er naast zit he?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Nice.
Dan ga ik bio sowieso niet meer leren. Slagen doe ik toch wel en ingeloot worden ook dan.
Bedoel je mij en was het een typo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
JR, welke studie ging je nou doen?
TG = Technische Geneeskundequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
JR, welke studie ging je nou doen?
Mooie stijlfiguur. Al moet 'teringhard' natuurlijk wel aan elkaar.quote:
nee sorryquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Bedoel je mij en was het een typo?
Ik voel me er best wel thuis anders hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
IK KRIJG SMETVREES BIJ HET ZIEN VAN ROGIERS KAMER![]()
M'n bloedvaten worden te nauw, m'n hart klopt tering hard![]()
![]()
DIE KAMER![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mooie stijlfiguur. Al moet 'teringhard' natuurlijk wel aan elkaar.
Na de herkansing? Waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik voel me er best wel thuis anders hoor
Maar wees gerust, na de herkansing gaat alle zooi weg
Geen zin om het nu al te doenquote:
Waarom moet het er staan, als je het niet nodig hebt? Weggooien dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En waarom al dat gehaat op een stapel papier, als het nou vuil ondergoed was geweest was het een ander verhaal geweest
Ik vond een keer een sok onder de ronde tafelquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En waarom al dat gehaat op een stapel papier, als het nou vuil ondergoed was geweest was het een ander verhaal geweest
Ik wil niet weten wat je ermee gedaan hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vond een keer een sok onder de ronde tafel
Al helemaal in de stemming van Latijn met je stijlfiguur?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mooie stijlfiguur. Al moet 'teringhard' natuurlijk wel aan elkaar.
Ja hoor, als ik tijd heb.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je kamer gaat opruimen in de vakantie
Dat doe ik ook wel, maar eens per jaar en dan ook bizar grondigquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom moet het er staan, als je het niet nodig hebt? Weggooien dus.
Ja, behalve dat ik wel even mag beginnen met lerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Al helemaal in de stemming van Latijn met je stijlfiguur?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar eens per jaar en dan ook bizar grondig
Ik ben bang dat ik iets verkeerds weg gooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom moet het er staan, als je het niet nodig hebt? Weggooien dus.
In de wasmand gegooid..?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je ermee gedaan hebt.
Beginnen? Of je leerproces vervolgen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik wel even mag beginnen met leren
Hm, in principe vervolgen, behalve dat ik weer overnieuw begin omdat ik weinig meer weetquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Beginnen? Of je leerproces vervolgen?
Oh, dat heb ik ook zo vaak. Voordat ik iets weggooi, dan vraag ik mezelf twee dingen af: Heb ik het nu nodig? Heb ik het ooit nog nodig? Beide: nee, dan gooi ik het weg. Indien, ja, dan bewaar ik het voor eventjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik iets verkeerds weg gooi![]()
[..]
In de wasmand gegooid..?
Impliceren dat ik vieze dingen met sokken doe
BAM. En daarom is mijn kamer een rotzooi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik tijd heb.
Maar hier woon ik dus meestal hang ik buiten in de tuin. En daar merk ik niets van die rotzooi.
///de foto komt nog. uploaden faalt.
Maar ik neem aan dat je niet alle teksten nog gaat leren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm, in principe vervolgen, behalve dat ik weer overnieuw begin omdat ik weinig meer weet
Op de tweede vraag is het 99% jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook zo vaak. Voordat ik iets weggooi, dan vraag ik mezelf twee dingen af: Heb ik het nu nodig? Heb ik het ooit nog nodig? Beide: nee, dan gooi ik het weg. Indien, ja, dan bewaar ik het voor eventjes.
Nu ga ik je voor eeuwig stalken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef JustRocking het volgende:
[..]
BAM. En daarom is mijn kamer een rotzooi.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Kaasrol het volgende:
Impliceren dat ik vieze dingen met sokken doe
quote:
Doe gewoon. Ik bepaal wel of het netjes is of niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ga jij vervelende dingen plaatsen. Zo netjes is het nu ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |