Hm, in principe vervolgen, behalve dat ik weer overnieuw begin omdat ik weinig meer weetquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Beginnen? Of je leerproces vervolgen?
Oh, dat heb ik ook zo vaak. Voordat ik iets weggooi, dan vraag ik mezelf twee dingen af: Heb ik het nu nodig? Heb ik het ooit nog nodig? Beide: nee, dan gooi ik het weg. Indien, ja, dan bewaar ik het voor eventjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik iets verkeerds weg gooi![]()
[..]
In de wasmand gegooid..?
Impliceren dat ik vieze dingen met sokken doe
BAM. En daarom is mijn kamer een rotzooi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik tijd heb.
Maar hier woon ik dus meestal hang ik buiten in de tuin. En daar merk ik niets van die rotzooi.
///de foto komt nog. uploaden faalt.
Maar ik neem aan dat je niet alle teksten nog gaat leren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm, in principe vervolgen, behalve dat ik weer overnieuw begin omdat ik weinig meer weet
Op de tweede vraag is het 99% jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook zo vaak. Voordat ik iets weggooi, dan vraag ik mezelf twee dingen af: Heb ik het nu nodig? Heb ik het ooit nog nodig? Beide: nee, dan gooi ik het weg. Indien, ja, dan bewaar ik het voor eventjes.
Nu ga ik je voor eeuwig stalken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef JustRocking het volgende:
[..]
BAM. En daarom is mijn kamer een rotzooi.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Kaasrol het volgende:
Impliceren dat ik vieze dingen met sokken doe
quote:
Doe gewoon. Ik bepaal wel of het netjes is of niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ga jij vervelende dingen plaatsen. Zo netjes is het nu ook weer niet.
Nou en ik woon daar over een paar maanden toch niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu ga ik je voor eeuwig stalken.
Dan ga ik je ouders stalken tot zij mij jouw adres geven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Nou en ik woon daar over een paar maanden toch niet meer.
Welkequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
beuh, op 50 meter van een snelweg wonen
quote:
Oké.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe gewoon. Ik bepaal wel of het netjes is of niet.
Mwah, staat een geluidswal tussen en ik hoor het zelf niet eens. + dat ik een goed excuus heb om te roken want dat maakt toch niets meer uit met al die fijnstof.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
beuh, op 50 meter van een snelweg wonen
Waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef strontboer het volgende:
Als ik mijn woonplek post win ik van iedereen![]()
Alleen geen zin in nu
Ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef Kaasrol het volgende:
Kut, verkeerde
Heeft iemand mijn ninja-edit gezien..? Nee..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |