Nee, ik speel klassieke muziek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik kan het niet dus ik speel keyboard. Met keiharde boombeats enzo. En dan automatishe akkoorden er bij.
hahah je hele gezin stinktquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee ik heb 3 broers en een pa en dan neem zo gelijk zo actie verpakking mee.
Ik heb ze ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beetje homo he? Draag ze al een tijd niet meer.
Weet ze wat het is?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef JustRocking het volgende:
Mijn moeder vraagt zich af wat ik doe,![]()
Als ik beken dat ik FOK ben ik officieel maatschappelijk gefaadl denk ik of niet?
Ik heb nog 8 paar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dat zegt wel wat.Aangezien je een miesje bent.
Kan ik niet op piano. Wel op orgel. Daar ben ik baas op. #ben door nogal ouderwetse ouders opgevoed dus dan krijg je dat.quote:
Impliceren dat je zelf geen deo gebruikt.quote:
Mijn lichaamssappen zijn uitermate opwindend en lekkah lekkahquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat je zelf geen deo gebruikt.
Wat gaaf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Kan ik niet op piano. Wel op orgel. Daar ben ik baas op. #ben door nogal ouderwetse ouders opgevoed dus dan krijg je dat.
Wat dan? D=quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:17 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt ze dat ik een gemeen engels scheldwoord gebruik als ik fok zeg.
Feromonen ftw. Vindt mn chika altijd leuk als ik liefde wetenschappelijk verklaar. Niet dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef strontboer het volgende:
[..]
Mijn lichaamssappen zijn uitermate opwindend en lekkah lekkah
niggerwhut?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:19 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Feromonen ftw. Vindt mn chika altijd leuk als ik liefde wetenschappelijk verklaar. Niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |