quote:Op maandag 23 mei 2011 17:53 schreef Punnik het volgende:
-bliep geprutsel- [zonder echt begin en/of einde]
Ik haat reclame met een passie... maar die is wel echt goed. Je gaat een prijs winnen.quote:
Dit is inderdaad schitterend. Er is veel electronische muziek maar goede dingen zijn schaars. Die van sidbamhoorn zijn ook geweldig. Goed gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:29 schreef blup het volgende:
Mooie dingen zijn dat net zoiets als dit,
best wel epic
Mede door die muziek onder knappe stukjes van Earth te doen trekt het je haren van je onderrug omhoogquote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dit is inderdaad schitterend. Er is veel electronische muziek maar goede dingen zijn schaars. Die van sidbamhoorn zijn ook geweldig. Goed gedaan.
En ik heb 't foutje in de arps gefixed. En de xm staat op cerror.nl.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
http://soundcloud.com/xylo/xyce-loudline-xm
Donderdagavond gemaakt samen met cerror voor de newschool/streaming competition/compo op de Outline demoparty. Uiteindelijk 6e geworden van de 12 deelnemers. Hier en daar een klein foutje maar hé, muziek maken als je er niks van hoort is moeilijk en als je ook nog eens aan het bier bent.
Die G# 05A?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:52 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik heb 't foutje in de arps gefixed. En de xm staat op cerror.nl.
Yup!quote:
Goede stem heeft de zanger voor dit nummer! Nice man!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:07 schreef dj0knuf het volgende:
yeah eindelijk!
we hebben een nieuwe cover afduurde een maand ofzo, dus laat me weten wat je vindt
Klinkt erg lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:24 schreef cerror het volgende:
http://soundcloud.com/cerror/je-zus
Chiptune voor m'n zusje gemaakt.
Dansendansendansen.
Apart. Ken het origineel overigens niet. Je zou het geheel wat meer kunnen laten lopen, nu is het vrij staccato door die pauzes en semistiltes steeds.quote:
Dankjewel voor de feedback.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef Stupide het volgende:
[..]
Apart. Ken het origineel overigens niet. Je zou het geheel wat meer kunnen laten lopen, nu is het vrij staccato door die pauzes en semistiltes steeds.
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:11 schreef Stupide het volgende:
Anyway, ik heb sinds een maand of anderhalf weer eens een trackje afgemaakt (of eigenlijk ben ik ermee gestopt eraan te werken): 'i can't sleep because you can', vandaar onderstaande schone slaapster.![]()
Gemaakt met Reason 5 en verder weinig behalve mijn controllerkeyboard. Is weer min of meer in hetzelfde chill-out straatje als ik van mijzelf gewend ben, deze keer wel vrij melodieus en met wat lichte idm-invloeden in de beats.
http://soundcloud.com/pho(...)booth-robbers-i-cant
Reacties zijn altijd welkom.
haha dat filtertje over de stem maakt het wel afquote:
Je kan de opnames toch gewoon met elkaar mixen?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:18 schreef ssebass het volgende:
Net even in vijf minuten iets opgenomen. Met twee mics tegelijk vandaar dus dat zang en gitaar op een ander kanaal zit. Beetje irritant maargoed.
Liedje
gaat wel goed, alleen lijkt het er een beetje op dat je de 1ste mixmomenten bij een opbouw overschakeld, terwijl je meestal beter kunt wachten tot ie is losgegaan, en dan inmixen in een afbouw.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:56 schreef Beware2715 het volgende:
Ik ben vandaag voor de grap eens gaan kijken hoe Virtual DJ werkt. Lijkt dit ergens op of moet ik er maar meteen mee ophouden? :p
http://www63.zippyshare.com/v/84088105/file.html
Daar heb je gelijk in! Let ik op de volgende keer opquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:44 schreef okiokinl het volgende:
[..]
gaat wel goed, alleen lijkt het er een beetje op dat je de 1ste mixmomenten bij een opbouw overschakeld, terwijl je meestal beter kunt wachten tot ie is losgegaan, en dan inmixen in een afbouw.
ja anders mis je het leukste stukje van het nummer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef Beware2715 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Let ik op de volgende keer op
Best aardig, maar de zang vind ik maar matig, zowel qua stem als qua accent. Ik hoop niet dat ik je daar mee beledig omdat je toevallig de zanger bent...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Filmpje van onze dag in de studio gisteren
Klinkt ook goed. Heeft wel een behoorlijk retrosausje, maar dat hoeft natuurlijk geen bezwaar te zijn. 'Tension' op YT klinkt ook veelbelovend, jammer dat dat maar zo'n kort stukje is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:38 schreef BeautevilDeath het volgende:
Promo/Teaser van aankomende Skybicycle eigen-beheer album (Prog-Rock)
Hey Tof Drib!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Filmpje van onze dag in de studio gisteren
Haha, dit is wel mooi.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben niet de zanger nee, maar bedankt voor het luisteren
Gitaar meets dubstep afgelopen nacht:
Nice!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben niet de zanger nee, maar bedankt voor het luisteren
Gitaar meets dubstep afgelopen nacht:
Klinkt gaaf! Ik heb een acapella voor je:quote:
Je snippet is veel te hard opgenomen, het vervormd. Probeer eens een max van -6dB op de masterbus aan te houden. en ook op je individuele mixer sporen een max van -6 a -8dB, dan kun je later de boel weer opkrikken zonder vervorming.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:42 schreef K4rJ4kC het volgende:
dit is mijn laatste werk gemaakt met jawel de Roland TR-808
http://soundcloud.com/mooserzzz/sets/roland-tr-808-demo
Wow! Je hebt er een fan bij! lekker man die glitchy loops met die ambient sound eronder! De tracks klinken ook mooi "vol" en "dik"quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:20 schreef Stupide het volgende:
Heb een paar dagen terug mijn muzikale productie van 2011 samengevat. Een aantal nummers heb ik hier volgens mij al eens gepost het afgelopen jaar.
Je zou het muzikaal kunnen plaatsen in het psychill/idm/downtempo/ambient-hoekje, al laat ik het aan jullie over hoe het precies genoemd 'moet' worden. De 11 nummers zijn allemaal gemaakt in Reason 5, met hier en daar een klein beetje Cubase voor een sporadisch VST-instrumentje of effectje. De nummers zijn volgens mij allemaal in 320 kbps mp3-formaat.
Voor het rar-bestand (inclusief artwork) klik je hier!
Op mn SoundCloud vind je de meeste nummers ook terug, voor een idee over hoe of wat.![]()
Lekker hoor die dubblele stem, misschien iets minder panning, of is de opname zo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:19 schreef ssebass het volgende:
Ik heb laatst ook weer wat opgenomen. Moet nog een keer afmaken. Nog wat stukjes zang over en nog wat gitaarpartijen misschien nog een bas. Blijft wel een lekker nummer.
http://soundcloud.com/sebasstudio/teach-your-children-mix
de mijne is ook meet een acapella gemaakt hoor, dat beatje eronder komt uit het blur nummer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:17 schreef K.A.Bouter het volgende:
Die acapella geeft me inspiratie, bedankt okionl!
Ik weet dat de tekst niet perfect op de beat staat
http://soundcloud.com/cliffs-beats/forget-about-hiphop-1
Het klonk ietwat rommelig in het "beat" gebied, vandaar dat ik dacht dat het een gefilterde versie was. Ik heb dat stukje in 30 minuutjes gemaakt, mijn eerste poging tot een elektro achtig ietsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:26 schreef okiokinl het volgende:
[..]
de mijne is ook meet een acapella gemaakt hoor, dat beatje eronder komt uit het blur nummer.![]()
niet slecht, de jouwe.met Ableton live heb je die acapella er zo goed opstaan
quote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef cerror het volgende:
http://soundcloud.com/cerror/ice-pawn
Iets anders dan bliep bliep.
in ableton laad je je acapella en dan beatmatched ie hem vanzelf. kan je handmatig natuurlijk alles nog corrigeren daarna, soms doet ie het niet helemaal goed. maar t is erg makkelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:34 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Het klonk ietwat rommelig in het "beat" gebied, vandaar dat ik dacht dat het een gefilterde versie was. Ik heb dat stukje in 30 minuutjes gemaakt, mijn eerste poging tot een elektro achtig ietsIk doe normaal wat snellere genres. Ableton Live ken ik wel, ik heb er helaas nog nooit iets meegedaan. Werkt het met hitpoints of slices ofzo? Ik heb nu de acapella met de hand geknipt en geschoven op de beat
Dat klinkt inderdaad makkelijk. Haast te makkelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:59 schreef okiokinl het volgende:
[..]
in ableton laad je je acapella en dan beatmatched ie hem vanzelf. kan je handmatig natuurlijk alles nog corrigeren daarna, soms doet ie het niet helemaal goed. maar t is erg makkelijk.
k heb ook jaren muziek gemaakt met cubase, alleen als je met audio werkt zoals ik nu doe, is het minder geschikt. ableton is weer minder voor midi dingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:45 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad makkelijk. Haast te makkelijkIk werk nu vooral met Cubase, ik zal eens kijken of er iemand in m'n kennissen kring Ableton gebruikt, dat wil ik wel eens proberen!
Ik ga morgen bij een vriend ff spelen met Ableton, bevalt het dan schaf ik het pakket aan. Ik geloof dat je beide kunt laten samenwerken door middel van het "rewire" protocol, best of both worlds zeg maar. Dat geknip in audiofiles blokkeert mijn "flow" behoorlijk, zoals jij het schetst is precies wat ik zoek.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:23 schreef okiokinl het volgende:
[..]
k heb ook jaren muziek gemaakt met cubase, alleen als je met audio werkt zoals ik nu doe, is het minder geschikt. ableton is weer minder voor midi dingen.
en ja, haha, beetje te makkelijk. gelukkig moet je er verder ook nog wat van maken.
erg netjes gedaan. het is niet mijn muziekstyle , maar vind de tekst erg goedquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef -Jynx- het volgende:
Ik heb laatst voor de lol een Nederlandstalige versie van Hey There Delilah gemaakt.
Thanx!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Punnik het volgende:
[..]
erg netjes gedaan. het is niet mijn muziekstyle , maar vind de tekst erg goed
Thanks man!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:23 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Wow! Je hebt er een fan bij! lekker man die glitchy loops met die ambient sound eronder! De tracks klinken ook mooi "vol" en "dik"
Vet!quote:
Lekkere hairmetal. Neemt me zo 30 jaar terug de tijd inquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor m'n band een nummer opgenomen/gemixt
Oh yeah!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef boem-dikkie het volgende:
xylo - framboise (.mod) by xylo
4 channel Amiga modje. 11,8kb.
Geinig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef boem-dikkie het volgende:
xylo - framboise (.mod) by xylo
4 channel Amiga modje. 11,8kb.
Tof. Synth en melodietjes zijn leuk. Drums hadden w.m.b. iets minder slapjes gekund.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:47 schreef cerror het volgende:
Alone again (redo) by cerror
Hier 1 van mij, breakup nummer.
Geen chiptune ditmaal.
Alsof Alice in Chains een nieuw nummer heeft. Met name die stem doet me soms denken aan Layne Staleyquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Akoestische versie van een eigen nummer
Thnxquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:54 schreef starla het volgende:
[..]
Alsof Alice in Chains een nieuw nummer heeft. Met name die stem doet me soms denken aan Layne Staley
Ik vind het wel mooi. Zit alleen wel veel staccato in waardoor het erg midi klinkt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:33 schreef ATan het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
http://www.examin.nl/tmp/mp3/harp1-preview.mp3
http://www.examin.nl/tmp/mp3/mercyme1-preview.mp3
(Weet je een toepassing voor deze muziek of wil je een poging wagen zangtekst te schrijven op muziek als dit, stuur me een berichtje!)
Welke bas?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Zit alleen wel veel staccato in waardoor het erg midi klinkt.
Wat vinden jullie hiervan. Ik heb net de bas en elec gitaar erbij gedaan. Moet de bas harder?
Niet echt mijn ding, maar het einde met de soort arpegio's is wel echt tof!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:07 schreef Stupide het volgende:
Chill-out nummertje voor de betere zondagochtenden. Gemaakt met Reason en een keyboardje.
Reacties zijn altijd welkom!
wel leuke techhouse, maar kan nog wel iets gebruiken. breakje of sample of zoiets, net een laagje extra dat het afmaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:09 schreef Dhaha het volgende:
wat vinden jullie van mijn house nummer?
Januari7 3 by user5547012
Het is verschrikkelijk platgecompressed en dichtgesmeerd met stereoverbreders en reverb, als je het mij vraagt. Wat spaarzamer gebruikmaken van dat soort effecten maakt je nummer een stuk luisterbaarder. De beats op zich klinken niet verkeerd, al mis ik wel iets dat het af maakt: een melodie of akkoordprogressie, dikke hook of wat dan ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:50 schreef FunKCX het volgende:
Ik maak veel nummers dat een zekere sfeer hoort te leggen.
Meestal maak ik veel emotionele nummers, maar dit keer ben ik voor een wat stoere beat gegaan.
Het gedachte hier achter is dat ik eens voor de verandering een beat wou maken vol met actie en ik vraag me wel af wat jullie hiervan vinden?
Ik ben niet bepaald vreselijk goed naar mijn mening, maar misschien dat jullie me wat tips kunnen geven?
Ik gebruikte FL studio en Ableton om dit nummer te maken.
lekker altijd die bliepjes !quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:36 schreef cerror het volgende:
Liveset van boem-dikkie en ik live @ obsoleet microparty in Mulhouse Frankrijk.
xyce - liveset (Mulhouse FR) by xylo
Niet al te best volumewijs in het begin (foutje opnameapparatuur)
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:36 schreef cerror het volgende:
Liveset van boem-dikkie en ik live @ obsoleet microparty in Mulhouse Frankrijk.
xyce - liveset (Mulhouse FR) by xylo
Niet al te best volumewijs in het begin (foutje opnameapparatuur)
Geinig. Iets meer variatie (bijvoorbeeld in de drums) zouden niet misstaan.quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Punnik het volgende:
[..]
lekker altijd die bliepjes !
ook weer eens een poging gedaan ->
tis eigenlijk meer een "loop" dan een track , maybe komt dat nog....
Het begin doet me heel erg aan oude tranceplaatjes denken van compilaties als Magik en Forbidden Paradise. Die plopperige baslijn bijvoorbeeld, en die redelijk ingetogen kick. Weinig mis mee. Die enorme leadsynth met die bak galm vind ik wat minder, en drukt de rest wel erg ver naar achteren. En de sound of melodie is ook niet zo pakkend dat die het hele nummer kan dragen.quote:Op maandag 16 april 2012 04:06 schreef NielsTriple het volgende:
Voor de verandering maar eens een trance track op mn soundcloud gezet
Ook met Protracker gemaakt?quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Punnik het volgende:
[..]
lekker altijd die bliepjes !
ook weer eens een poging gedaan ->
tis eigenlijk meer een "loop" dan een track , maybe komt dat nog....
Zijn dit mashups of remixen? M.a.w.: heb je wat toegevoegd aan de originelen? Ik hou nl. niet zo van dit soort muziek dus ken de originelen niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:42 schreef thavinca het volgende:
zouden jullie een keer naar mijn muziek willen luisteren, doe het nog niet zo lang en ben van plan binnenkort een klein setje aan te schaffen
thevincini
remixes denk ik. hij zal de beats wel zelf gemaakt hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef Stupide het volgende:
[..]
Zijn dit mashups of remixen? M.a.w.: heb je wat toegevoegd aan de originelen? Ik hou nl. niet zo van dit soort muziek dus ken de originelen niet.
hehe, nope dat niet.quote:
ah, dat ding heb ik hier ook nog, maar sindsdien ik hem met een nieuwe accu terug gekregen heb heb ik er nog niks mee gedaan...... misschien toch maar weer (!) eens mee prutsen als ie het nog doetquote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
hey punnik iets anders maar de als je nog een werkende pandora hebt de nieuwe beta firmware is echt heel puik130 uur standby tijd (hoef je ze ook niet meer zo lang aan de stroom te hangen
)
Goed uitgevoerd alleen vind ik het nummer niet mooi. Voor een vrouw die in een lager register zingt is het goed. Op 1:17 gaat het alleen in de fout.quote:
Tof. Deze zou je zeker nog wel wat verder kunnen uitbouwen met extra sounds, nu is het vooral een herhalend loopje. Dan kan je er echt iets heel vets van maken. Sounds zit wel strak in elkaar, alleen wel erg veel reverb. Dat zorgt er op de bas voor dat die soms heel maf naar voren springt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:54 schreef Nest het volgende:
NesT - Night's Queens by NesT
Track a la Eskmo, ik weet nog niet of hij af is
Oeh vanavond maar ff aanschaffenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:05 schreef cerror het volgende:
[ [url=http://i130.photobucket.com/albums/p260/cerreur/logo-xyce.png]afbeelding ]
boem-dikkie's en mijn nieuwe album genaamd mosaik.
chiptunes ftw.![]()
[/url]
Nice.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:05 schreef cerror het volgende:
[ [url=http://i130.photobucket.com/albums/p260/cerreur/logo-xyce.png]afbeelding ]
boem-dikkie's en mijn nieuwe album genaamd mosaik.
chiptunes ftw.![]()
[/url]
Het is vandaag geworden, nog optredens in de buurt van zwolle of utrecht gauw?quote:
Thanks man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is vandaag geworden, nog optredens in de buurt van zwolle of utrecht gauw?
Moet je daarvoor bij biton zitten.. ik vind studenten verenigingen altijd een beetje eng... maarquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Thanks man.
Ja, 14 augustus op Biton 's avonds.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Moet je daarvoor bij biton zitten.. ik vind studenten verenigingen altijd een beetje eng... maaraudreyhepburn
zat wel bij biton dus het hoeft niet heel erg te zijn
Daar ga ik proberen bij te zijn, eindbaasquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
http://bitonopenair.nl/
Tof.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar ga ik proberen bij te zijn, eindbaas
Weet jij dat ik twee jaar geleden ongeveer iets van jouw heb gedownload en daar luister ik nog steeds naar. Je hebt echt super veel talent!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef Punnik het volgende:
zoals gewoonlijk weer eens een loopje van iets wat ik ooit nog eens af moet maken
hehequote:Op woensdag 4 juli 2012 01:10 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Weet jij dat ik twee jaar geleden ongeveer iets van jouw heb gedownload en daar luister ik nog steeds naar. Je hebt echt super veel talent!
Er staat gewoon Punnik 2010, het is een stukje ambient met wat strings etc. Lekker dromerig voor op je koptelefoon.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef Punnik het volgende:
[..]
hehewow dankje , maaruh... wat heb je toen gedownload dan ? -nieuwsgierig-
Klopt, cover van Maroon 5.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:20 schreef Stupide het volgende:
Het liedje is best oké qua melodie en structuur, maar de kazige tekst is wel jammer. En de gitaar en het trommeltje mogen iets helderder naar voren komen. Gitaar lijkt op het einde wel wat ontstemd trouwens.
Nieuw nummer:
Met Reason gemaakt, inclusief sample van Barbatuque's - Baiana (voor wie het kent - zag ik ooit een stukje van op tv).
Feedback wordt gewaardeerd.
Vet!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:52 schreef kaos- het volgende:
afgelopen donderdag deze ellende in elkaar gezet met een makker van me :
Die link doet het niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef ajayworld22 het volgende:
Dit is een nummer van mij, laat me weten wat jullie ervan vinden! http://www.youtube.com/watch?v=WXmx6uiQi
Lekker hoor. Dat stabje dat er rond de minuut inkomt, doet me wat aan Faithless denken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:45 schreef Punnik het volgende:
poging om iets "zomers" te maken... (nog mee bezig)
haha, meen je niet ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef Bosbeetle het volgende:
damn worst-kaas scenario
je jat mn tracknaam... die had ik nog ergens liggen als om ooit onder een muziekje te zetten
Ik zat net ff lekker weg te dromen met: phone booth robbers - seek you laterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef Stupide het volgende:
[..]
Lekker hoor. Dat stabje dat er rond de minuut inkomt, doet me wat aan Faithless denken.
Thanks!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef Punnik het volgende:
[..]
Ik zat net ff lekker weg te dromen met: phone booth robbers - seek you later
lekker chill
ja wel mee eens... had er dagen opgezeten, en dan hoor je het niet meer. misschien later nog een re-remix lol.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef Stupide het volgende:
Geinig. Blijft een uitgelezen nummer om te remixen idd. Wel vrij eenvoudig, maar goed, lekker boeiend. De synth die op 3:20 een leadje komt spelen (en eerder en later ook) is wel erg droog. Kan best wat meer fx op. Misschien ook wat uniekere geluiden uitzoeken. Die clapsound is bijvoorbeeld best wel afgezaagd. Ik mis een beetje de wow-factor (al is het per definitie lastig aan te geven waar dat aan ligt).
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Thanks man.
Ja, 14 augustus op Biton 's avonds.
Het was een beetje kut, we moesten de hele tijd de volume omlaag doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik kon helaas niet, ik heb wel trashcanman op jullie afgestuurd
lol... wel tof. die 1ste vooral. beetje kort alleen.quote:Op maandag 3 september 2012 02:14 schreef Braddie het volgende:
https://www.box.com/s/fg8jxnvuudxjy9nkzeft
Een soort 70s Electro, in de stijl van Magnetic Fields van Jarré
https://www.box.com/s/0vk3tlm18p8542iv5ld8
Verveling om 2 uur s`nachts en een pad uit de softsynth Albino en je krijgt een track over Fietsen
Thanks, ja.. het moest ff snel, ik kreeg pas die inspiratie toen een vriend van me ging zeuren dat we weg moestenquote:Op maandag 3 september 2012 12:57 schreef okiokinl het volgende:
[..]
lol... wel tof. die 1ste vooral. beetje kort alleen.
Netjes, maar ik vind Concrete Cathedral en Becoming Unglued toffer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Stupide het volgende:
Ook hier nog maar even spammen dan. Mijn laatste twee nummertjes via SC (bovenste is meest recente):
Voor de mensen die willen weten: gemaakt met Reason. Feedback is altijd welkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is uniek, behalve ik
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:25 schreef madcap het volgende:
ok, madcap heeft diverse muziek programma's geprobeert en uiteindelijk Mixcraft aangeschaft.
zie hier de eerste schreden op het pad van zelf muziek maken.
Ik speel zelf gitaar en heb resent een keyboard gekocht met MIDI, wat erg fijn werkt met Mixcraft samen.
affijn, zie hier mijn eerste project.
kritiek en tips zijn welkom
het geluid is nogal zacht, even letten op de output levels als je je nummer afmixt en als je een video maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tnx. wel mee eens.quote:Op zondag 2 december 2012 09:32 schreef savale het volgende:
@oki:
de eerste vind ik wel tof. De tweede vind ik wat te rommelig klinken.
Onze cover van Kodaline - All I want (piano / zang / gitaar)
Best oké. Profi clipje ook.quote:Op zondag 2 december 2012 09:32 schreef savale het volgende:
@oki:
de eerste vind ik wel tof. De tweede vind ik wat te rommelig klinken.
Onze cover van Kodaline - All I want (piano / zang / gitaar)
Bedankt voor je advies.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Escapism even geluisterd. Vind de lead die op 2:41 begint een beetje statisch klinken. Beetje een standaard Fruity Loops geluid.
En waarom zelf een genre? Zet bijvoorbeeld je muziek op Bandcamp en zoek een genre wat er beter bijpast. Op die manier creëer je al bereikbaarheid doordat mensen die Bandcamp browsen je muziek tegenkomen bij een bepaald genre.
Klinkt trippy..quote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Onorgineel het volgende:
Beetje in logic aangerommeld, stiekem wel een klein beetje trots op dit ding
overigens nog niet af, en ik heb even een fris paar oren nodig omdat ik op dit moment echt niet meer kan horen wat er precies allemaal aan scheelt, te lang mee bezig geweest achter elkaar
Chill, prima meditatie muziek of om een boek op te lezenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:06 schreef Leatherneck het volgende:
Nieuwe track gecomponeerd voor de nieuwe Ambient plaat:
Dit is 'anders' trippy..quote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef n8wachT het volgende:
"After 1,5 years, n8wachT inzichT brings a full new episode of n8-casT. The dutch experimental podcast, where storytelling meets music & sound, like you never heard before. Sit back, close your eyes, and come.. with me!"
n8wachT inzicht is een idealistisch concept vol idealen, verteld en vertaald in audio-trips. Een psychedelische reis gezien vanuit een wondere wereld aan drugs, psychoses en verwarring. De nachT poogt om met geluid te laten voelen; van dromen tot haat. Van liefde, (be)wonderen en dwalingen tot angst, pijn en politiek incorrecte satire. Een reis door de mentale gang van een jongen. Gemaakt voor de Hollandse psychonaut, nieuwsgierige en/of toevallige voorbijganger. De podcast is begonnen in 2009. Een simpel verwerkingsproces groeide uit tot een breder platform met zelfs op geplande tijden ook liveradio. Verder, bewandelen we op diverse manieren de weg rondom experimentele (veelal electronische) muziek. Muziek met een underground/trippy tintje. Luister stiekem, of werk actief mee aan.. Van stille vriend, tot lotgenoten. Because we love you.!
Dankje, ik zal als 'ie af is wel een eindresultaat postenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klinkt trippy..niet verkeerd, ben wel benieuwd naar 't eind resultaat
quote:
Nice!quote:
vanaf 3:05 vind ik hem wel vet!quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:44 schreef MustachoDan het volgende:
Wat vinden jullie? Kan ie ermee door? [ afbeelding ]
Potver..echt jammer dat er geen video bij zitquote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef Crocodi1e het volgende:
Een tijd terug met 2 vrienden uit verveling een slecht liedje gemaakt, ik doe de ''zang'' en drum (djembé) en 2 andere vrienden achtergrondgepiep en gitaar
Geen video, hadden het opgenomen als audiobestand.
Lyrics ter plekke verzonnen
Hoezo?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef Punnik het volgende:
[..]
Potver..echt jammer dat er geen video bij zit
Je moet even de "s" van de https afhalen in de link, anders werkt het niet. Zat net met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[soundcloud]https://soundcloud.com/xyce/malmen-xyce-papillons-xm[/soundcloud]
Net gereleased.
Ik mis een beetje een lijn in het nummer. De sounds zijn hier en daar wel tof, maar de mix is dan weer niet echt goed (veel te veel sublaag bijv.) en de algehele geluidskwaliteit is ook niet denderend. Het lijkt wel voortdurend te clippen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:40 schreef RvLaak het volgende:
Paar jaar terug wat geëxperimenteerd met electronische muziek... Niet mijn genre, maar soit. Vinden jullie ervan?
De missende lijn kan wel kloppen, is mijn 2e creatie (of zo)... Maar nog een paar vraagjes:quote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef Stupide het volgende:
[..]
Ik mis een beetje een lijn in het nummer. De sounds zijn hier en daar wel tof, maar de mix is dan weer niet echt goed (veel te veel sublaag bijv.) en de algehele geluidskwaliteit is ook niet denderend. Het lijkt wel voortdurend te clippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |