abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:02:49 #251
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_118774267

[ Bericht 100% gewijzigd door Stupide op 03-11-2012 15:03:32 ]
pi_118965569
Sinds kort bezig met een projectje genaamd "No-Sense" we zijn nu nog een beetje aan het rotzooien (texten van Nederlandse nummers vertalen naar het engels, en engelse nummers naar het duits en zo)

Maar we willen het binnenkort ook serieus gaan aanpakken en eigen nummers schrijven, en écht serieus dingen gaan arrangeren (dus niet zoals dit)

Hoop wel dat het leuk gevonden word!
pi_118993329
De naam van het project dekt de lading wel goed. Maar hoe lollig het ook bedoeld is, ik zou wel meer aandacht aan alles besteden, want alles is nu enorm slordig en dat doet af aan het luisterplezier.
pi_119090524
Hier mijn creatie peoplez!

pi_119099136
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:00 schreef Bo0n het volgende:
Hier mijn creatie peoplez!

goed man.
pi_119100514
Thanx :)
  zondag 2 december 2012 @ 09:32:08 #259
57892 savale
lalalalaaa
pi_119835269
@oki:

de eerste vind ik wel tof. De tweede vind ik wat te rommelig klinken.

Onze cover van Kodaline - All I want (piano / zang / gitaar)
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
  zondag 2 december 2012 @ 12:25:38 #260
384702 neverywhere
zo, en niet anders!
pi_119838277
Wel, niet direct mijn eigen creatie maar wel een liedje dat ik als singeltje heb uitgebracht voor de band...de clip hebben ze er zelf bijgemaakt en ik was er van onder de indruk....vreemd, maar wel leuk vreemd!

Weissmuller-Endlessly fall.
pi_119840426
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 09:32 schreef savale het volgende:
@oki:

tnx. wel mee eens.
  maandag 3 december 2012 @ 19:52:20 #262
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_119892030
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 09:32 schreef savale het volgende:
@oki:

Best oké. Profi clipje ook.

pi_120242166
Loopt ook storm hier. :')
pi_120560864
Dag mensen,

Ik heb inmiddels mijn 1e album af in het zelfbenoemde genre 'strong melodic space ambient with a beat'.

Ik wil het graag met mensen delen, heb er lang aan gewerkt maar weet ook niet hoe ik het 'aan de man kan brengen'. Misschien dat er hier geïntereseerden zijn. Voor beste resultaat met hoofdtelefoon op in het donker :)

De link naar het album:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLE3A2FB5B23BC81B4

Of het 1e nummer:

Veel luisterplezier en hoor graag wat je er van vindt :)

[ Bericht 10% gewijzigd door spaceagent op 20-12-2012 21:35:14 ]
  donderdag 20 december 2012 @ 20:53:56 #266
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_120567937
Escapism even geluisterd. Vind de lead die op 2:41 begint een beetje statisch klinken. Beetje een standaard Fruity Loops geluid.

En waarom zelf een genre? Zet bijvoorbeeld je muziek op Bandcamp en zoek een genre wat er beter bijpast. Op die manier creëer je al bereikbaarheid doordat mensen die Bandcamp browsen je muziek tegenkomen bij een bepaald genre.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_120568135
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Escapism even geluisterd. Vind de lead die op 2:41 begint een beetje statisch klinken. Beetje een standaard Fruity Loops geluid.

En waarom zelf een genre? Zet bijvoorbeeld je muziek op Bandcamp en zoek een genre wat er beter bijpast. Op die manier creëer je al bereikbaarheid doordat mensen die Bandcamp browsen je muziek tegenkomen bij een bepaald genre.
Bedankt voor je advies.
Welk nummer heb je geluisterd? Escapism is de titel van het album :P
Hoor graag welk nummer en dus welk deuntje statisch klinkt :)
pi_120798484
Beetje in logic aangerommeld, stiekem wel een klein beetje trots op dit ding :D

overigens nog niet af, en ik heb even een fris paar oren nodig omdat ik op dit moment echt niet meer kan horen wat er precies allemaal aan scheelt, te lang mee bezig geweest achter elkaar :')
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_120824006
Nieuwe track gecomponeerd voor de nieuwe Ambient plaat:

My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  donderdag 27 december 2012 @ 20:52:19 #270
392282 n8wachT
Welkom in de Wondere Wereld..
pi_120834820
"After 1,5 years, n8wachT inzichT brings a full new episode of n8-casT. The dutch experimental podcast, where storytelling meets music & sound, like you never heard before. Sit back, close your eyes, and come.. with me!"

n8wachT inzicht is een idealistisch concept vol idealen, verteld en vertaald in audio-trips. Een psychedelische reis gezien vanuit een wondere wereld aan drugs, psychoses en verwarring. De nachT poogt om met geluid te laten voelen; van dromen tot haat. Van liefde, (be)wonderen en dwalingen tot angst, pijn en politiek incorrecte satire. Een reis door de mentale gang van een jongen. Gemaakt voor de Hollandse psychonaut, nieuwsgierige en/of toevallige voorbijganger. De podcast is begonnen in 2009. Een simpel verwerkingsproces groeide uit tot een breder platform met zelfs op geplande tijden ook liveradio. Verder, bewandelen we op diverse manieren de weg rondom experimentele (veelal electronische) muziek. Muziek met een underground/trippy tintje. Luister stiekem, of werk actief mee aan.. Van stille vriend, tot lotgenoten. Because we love you.!
pi_120843767
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Onorgineel het volgende:
Beetje in logic aangerommeld, stiekem wel een klein beetje trots op dit ding :D

overigens nog niet af, en ik heb even een fris paar oren nodig omdat ik op dit moment echt niet meer kan horen wat er precies allemaal aan scheelt, te lang mee bezig geweest achter elkaar :')
Klinkt trippy.. :) niet verkeerd, ben wel benieuwd naar 't eind resultaat

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:06 schreef Leatherneck het volgende:
Nieuwe track gecomponeerd voor de nieuwe Ambient plaat:

Chill, prima meditatie muziek of om een boek op te lezen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef n8wachT het volgende:
"After 1,5 years, n8wachT inzichT brings a full new episode of n8-casT. The dutch experimental podcast, where storytelling meets music & sound, like you never heard before. Sit back, close your eyes, and come.. with me!"

n8wachT inzicht is een idealistisch concept vol idealen, verteld en vertaald in audio-trips. Een psychedelische reis gezien vanuit een wondere wereld aan drugs, psychoses en verwarring. De nachT poogt om met geluid te laten voelen; van dromen tot haat. Van liefde, (be)wonderen en dwalingen tot angst, pijn en politiek incorrecte satire. Een reis door de mentale gang van een jongen. Gemaakt voor de Hollandse psychonaut, nieuwsgierige en/of toevallige voorbijganger. De podcast is begonnen in 2009. Een simpel verwerkingsproces groeide uit tot een breder platform met zelfs op geplande tijden ook liveradio. Verder, bewandelen we op diverse manieren de weg rondom experimentele (veelal electronische) muziek. Muziek met een underground/trippy tintje. Luister stiekem, of werk actief mee aan.. Van stille vriend, tot lotgenoten. Because we love you.!
Dit is 'anders' trippy.. :P

Ik heb er een deel van beluisterd en het zit voor waar het voor is wel degelijk in elkaar maar kom er moeilijk doorheen. Waarschijnlijk is 't in jouw hoofd wat opgeruimder dat je behoefte hebt aan deze chaos maar ik hoor dit al iedere dag daarboven. :P

3 bijdrages

Is eens in een podcast verschenen van een bekende Zuid Afrikaanse FM Mix-DJ in 2006 (006 Chillzone) en nog online te beluisteren zie ik. klik (mijn nano-moment aan roem. :+ )

Recenter werk

pi_120850904
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Klinkt trippy.. :) niet verkeerd, ben wel benieuwd naar 't eind resultaat
Dankje, ik zal als 'ie af is wel een eindresultaat posten
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_120859058
Dromerige ambient:

pi_120862213
quote: