quote:
Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Onorgineel het volgende:Beetje in logic aangerommeld, stiekem wel een klein beetje trots op dit ding

overigens nog niet af, en ik heb even een fris paar oren nodig omdat ik op dit moment echt niet meer kan horen wat er precies allemaal aan scheelt, te lang mee bezig geweest achter elkaar

Klinkt trippy..

niet verkeerd, ben wel benieuwd naar 't eind resultaat
quote:
Chill, prima meditatie muziek of om een boek op te lezen

quote:
Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef n8wachT het volgende:"After 1,5 years, n8wachT inzichT brings a full new episode of n8-casT. The dutch experimental podcast, where storytelling meets music & sound, like you never heard before. Sit back, close your eyes, and come.. with me!"n8wachT inzicht is een idealistisch concept vol idealen, verteld en vertaald in audio-trips. Een psychedelische reis gezien vanuit een wondere wereld aan drugs, psychoses en verwarring. De nachT poogt om met geluid te laten voelen; van dromen tot haat. Van liefde, (be)wonderen en dwalingen tot angst, pijn en politiek incorrecte satire. Een reis door de mentale gang van een jongen. Gemaakt voor de Hollandse psychonaut, nieuwsgierige en/of toevallige voorbijganger. De podcast is begonnen in 2009. Een simpel verwerkingsproces groeide uit tot een breder platform met zelfs op geplande tijden ook liveradio. Verder, bewandelen we op diverse manieren de weg rondom experimentele (veelal electronische) muziek. Muziek met een underground/trippy tintje. Luister stiekem, of werk actief mee aan.. Van stille vriend, tot lotgenoten. Because we love you.!
Dit is 'anders' trippy..

Ik heb er een deel van beluisterd en het zit voor waar het voor is wel degelijk in elkaar maar kom er moeilijk doorheen. Waarschijnlijk is 't in jouw hoofd wat opgeruimder dat je behoefte hebt aan deze chaos maar ik hoor dit al iedere dag daarboven.

3 bijdrages
Is eens in een podcast verschenen van een bekende Zuid Afrikaanse FM Mix-DJ in 2006 (006 Chillzone) en nog online te beluisteren zie ik.
klik (mijn nano-moment aan roem.

)
Recenter werk