tnx. wel mee eens.quote:Op zondag 2 december 2012 09:32 schreef savale het volgende:
@oki:
de eerste vind ik wel tof. De tweede vind ik wat te rommelig klinken.
Onze cover van Kodaline - All I want (piano / zang / gitaar)
Best oké. Profi clipje ook.quote:Op zondag 2 december 2012 09:32 schreef savale het volgende:
@oki:
de eerste vind ik wel tof. De tweede vind ik wat te rommelig klinken.
Onze cover van Kodaline - All I want (piano / zang / gitaar)
Bedankt voor je advies.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Escapism even geluisterd. Vind de lead die op 2:41 begint een beetje statisch klinken. Beetje een standaard Fruity Loops geluid.
En waarom zelf een genre? Zet bijvoorbeeld je muziek op Bandcamp en zoek een genre wat er beter bijpast. Op die manier creëer je al bereikbaarheid doordat mensen die Bandcamp browsen je muziek tegenkomen bij een bepaald genre.
Klinkt trippy..quote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Onorgineel het volgende:
Beetje in logic aangerommeld, stiekem wel een klein beetje trots op dit ding
overigens nog niet af, en ik heb even een fris paar oren nodig omdat ik op dit moment echt niet meer kan horen wat er precies allemaal aan scheelt, te lang mee bezig geweest achter elkaar
Chill, prima meditatie muziek of om een boek op te lezenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:06 schreef Leatherneck het volgende:
Nieuwe track gecomponeerd voor de nieuwe Ambient plaat:
Dit is 'anders' trippy..quote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef n8wachT het volgende:
"After 1,5 years, n8wachT inzichT brings a full new episode of n8-casT. The dutch experimental podcast, where storytelling meets music & sound, like you never heard before. Sit back, close your eyes, and come.. with me!"
n8wachT inzicht is een idealistisch concept vol idealen, verteld en vertaald in audio-trips. Een psychedelische reis gezien vanuit een wondere wereld aan drugs, psychoses en verwarring. De nachT poogt om met geluid te laten voelen; van dromen tot haat. Van liefde, (be)wonderen en dwalingen tot angst, pijn en politiek incorrecte satire. Een reis door de mentale gang van een jongen. Gemaakt voor de Hollandse psychonaut, nieuwsgierige en/of toevallige voorbijganger. De podcast is begonnen in 2009. Een simpel verwerkingsproces groeide uit tot een breder platform met zelfs op geplande tijden ook liveradio. Verder, bewandelen we op diverse manieren de weg rondom experimentele (veelal electronische) muziek. Muziek met een underground/trippy tintje. Luister stiekem, of werk actief mee aan.. Van stille vriend, tot lotgenoten. Because we love you.!
Dankje, ik zal als 'ie af is wel een eindresultaat postenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klinkt trippy..niet verkeerd, ben wel benieuwd naar 't eind resultaat
quote:
Nice!quote:
vanaf 3:05 vind ik hem wel vet!quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:44 schreef MustachoDan het volgende:
Wat vinden jullie? Kan ie ermee door? [ afbeelding ]
Potver..echt jammer dat er geen video bij zitquote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef Crocodi1e het volgende:
Een tijd terug met 2 vrienden uit verveling een slecht liedje gemaakt, ik doe de ''zang'' en drum (djembé) en 2 andere vrienden achtergrondgepiep en gitaar
Geen video, hadden het opgenomen als audiobestand.
Lyrics ter plekke verzonnen
Hoezo?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef Punnik het volgende:
[..]
Potver..echt jammer dat er geen video bij zit
Je moet even de "s" van de https afhalen in de link, anders werkt het niet. Zat net met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[soundcloud]https://soundcloud.com/xyce/malmen-xyce-papillons-xm[/soundcloud]
Net gereleased.
Ik mis een beetje een lijn in het nummer. De sounds zijn hier en daar wel tof, maar de mix is dan weer niet echt goed (veel te veel sublaag bijv.) en de algehele geluidskwaliteit is ook niet denderend. Het lijkt wel voortdurend te clippen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:40 schreef RvLaak het volgende:
Paar jaar terug wat geëxperimenteerd met electronische muziek... Niet mijn genre, maar soit. Vinden jullie ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |