Vet!quote:

Lekkere hairmetal. Neemt me zo 30 jaar terug de tijd inquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor m'n band een nummer opgenomen/gemixt

Oh yeah!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef boem-dikkie het volgende:
xylo - framboise (.mod) by xylo
4 channel Amiga modje. 11,8kb.

Geinig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef boem-dikkie het volgende:
xylo - framboise (.mod) by xylo
4 channel Amiga modje. 11,8kb.
Tof. Synth en melodietjes zijn leuk. Drums hadden w.m.b. iets minder slapjes gekund.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:47 schreef cerror het volgende:
Alone again (redo) by cerror
Hier 1 van mij, breakup nummer.
Geen chiptune ditmaal.

Alsof Alice in Chains een nieuw nummer heeft. Met name die stem doet me soms denken aan Layne Staleyquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Akoestische versie van een eigen nummer

Thnxquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:54 schreef starla het volgende:
[..]
Alsof Alice in Chains een nieuw nummer heeft. Met name die stem doet me soms denken aan Layne Staley

Ik vind het wel mooi. Zit alleen wel veel staccato in waardoor het erg midi klinkt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:33 schreef ATan het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
http://www.examin.nl/tmp/mp3/harp1-preview.mp3
http://www.examin.nl/tmp/mp3/mercyme1-preview.mp3
(Weet je een toepassing voor deze muziek of wil je een poging wagen zangtekst te schrijven op muziek als dit, stuur me een berichtje!)

Welke bas?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Zit alleen wel veel staccato in waardoor het erg midi klinkt.
Wat vinden jullie hiervan. Ik heb net de bas en elec gitaar erbij gedaan. Moet de bas harder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |