Vet!quote:
Lekkere hairmetal. Neemt me zo 30 jaar terug de tijd inquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor m'n band een nummer opgenomen/gemixt
Oh yeah!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef boem-dikkie het volgende:
xylo - framboise (.mod) by xylo
4 channel Amiga modje. 11,8kb.
Geinig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef boem-dikkie het volgende:
xylo - framboise (.mod) by xylo
4 channel Amiga modje. 11,8kb.
Tof. Synth en melodietjes zijn leuk. Drums hadden w.m.b. iets minder slapjes gekund.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:47 schreef cerror het volgende:
Alone again (redo) by cerror
Hier 1 van mij, breakup nummer.
Geen chiptune ditmaal.
Alsof Alice in Chains een nieuw nummer heeft. Met name die stem doet me soms denken aan Layne Staleyquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Akoestische versie van een eigen nummer
Thnxquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:54 schreef starla het volgende:
[..]
Alsof Alice in Chains een nieuw nummer heeft. Met name die stem doet me soms denken aan Layne Staley
Ik vind het wel mooi. Zit alleen wel veel staccato in waardoor het erg midi klinkt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:33 schreef ATan het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
http://www.examin.nl/tmp/mp3/harp1-preview.mp3
http://www.examin.nl/tmp/mp3/mercyme1-preview.mp3
(Weet je een toepassing voor deze muziek of wil je een poging wagen zangtekst te schrijven op muziek als dit, stuur me een berichtje!)
Welke bas?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Zit alleen wel veel staccato in waardoor het erg midi klinkt.
Wat vinden jullie hiervan. Ik heb net de bas en elec gitaar erbij gedaan. Moet de bas harder?
Niet echt mijn ding, maar het einde met de soort arpegio's is wel echt tof!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:07 schreef Stupide het volgende:
Chill-out nummertje voor de betere zondagochtenden. Gemaakt met Reason en een keyboardje.
Reacties zijn altijd welkom!
wel leuke techhouse, maar kan nog wel iets gebruiken. breakje of sample of zoiets, net een laagje extra dat het afmaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:09 schreef Dhaha het volgende:
wat vinden jullie van mijn house nummer?
Januari7 3 by user5547012
Het is verschrikkelijk platgecompressed en dichtgesmeerd met stereoverbreders en reverb, als je het mij vraagt. Wat spaarzamer gebruikmaken van dat soort effecten maakt je nummer een stuk luisterbaarder. De beats op zich klinken niet verkeerd, al mis ik wel iets dat het af maakt: een melodie of akkoordprogressie, dikke hook of wat dan ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:50 schreef FunKCX het volgende:
Ik maak veel nummers dat een zekere sfeer hoort te leggen.
Meestal maak ik veel emotionele nummers, maar dit keer ben ik voor een wat stoere beat gegaan.
Het gedachte hier achter is dat ik eens voor de verandering een beat wou maken vol met actie en ik vraag me wel af wat jullie hiervan vinden?
Ik ben niet bepaald vreselijk goed naar mijn mening, maar misschien dat jullie me wat tips kunnen geven?
Ik gebruikte FL studio en Ableton om dit nummer te maken.
lekker altijd die bliepjes !quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:36 schreef cerror het volgende:
Liveset van boem-dikkie en ik live @ obsoleet microparty in Mulhouse Frankrijk.
xyce - liveset (Mulhouse FR) by xylo
Niet al te best volumewijs in het begin (foutje opnameapparatuur)
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:36 schreef cerror het volgende:
Liveset van boem-dikkie en ik live @ obsoleet microparty in Mulhouse Frankrijk.
xyce - liveset (Mulhouse FR) by xylo
Niet al te best volumewijs in het begin (foutje opnameapparatuur)
Geinig. Iets meer variatie (bijvoorbeeld in de drums) zouden niet misstaan.quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Punnik het volgende:
[..]
lekker altijd die bliepjes !
ook weer eens een poging gedaan ->
tis eigenlijk meer een "loop" dan een track , maybe komt dat nog....
Het begin doet me heel erg aan oude tranceplaatjes denken van compilaties als Magik en Forbidden Paradise. Die plopperige baslijn bijvoorbeeld, en die redelijk ingetogen kick. Weinig mis mee. Die enorme leadsynth met die bak galm vind ik wat minder, en drukt de rest wel erg ver naar achteren. En de sound of melodie is ook niet zo pakkend dat die het hele nummer kan dragen.quote:Op maandag 16 april 2012 04:06 schreef NielsTriple het volgende:
Voor de verandering maar eens een trance track op mn soundcloud gezet
Ook met Protracker gemaakt?quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Punnik het volgende:
[..]
lekker altijd die bliepjes !
ook weer eens een poging gedaan ->
tis eigenlijk meer een "loop" dan een track , maybe komt dat nog....
Zijn dit mashups of remixen? M.a.w.: heb je wat toegevoegd aan de originelen? Ik hou nl. niet zo van dit soort muziek dus ken de originelen niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:42 schreef thavinca het volgende:
zouden jullie een keer naar mijn muziek willen luisteren, doe het nog niet zo lang en ben van plan binnenkort een klein setje aan te schaffen
thevincini
remixes denk ik. hij zal de beats wel zelf gemaakt hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef Stupide het volgende:
[..]
Zijn dit mashups of remixen? M.a.w.: heb je wat toegevoegd aan de originelen? Ik hou nl. niet zo van dit soort muziek dus ken de originelen niet.
hehe, nope dat niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |