Pos. | Rijder | Team | Punten |
1 | Sebastian Vettel | Red Bull | 118 |
2 | Lewis Hamilton | McLaren | 77 |
3 | Mark Webber | Red Bull | 67 |
4 | Jenson Button | McLaren | 61 |
5 | Fernando Alonso | Ferrari | 51 |
6 | Nico Rosberg | Mercedes Grand Prix | 26 |
7 | Nick Heidfeld | Renault | 25 |
8 | Felipe Massa | Ferrari | 24 |
9 | Vitaly Petrov | Renault | 21 |
10 | Michael Schumacher | Mercedes Grand Prix | 14 |
11 | Kamui Kobayashi | Sauber | 9 |
12 | Sebastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | 6 |
13 | Paul di Resta | Force India F1 | 2 |
14 | Adrian Sutil | Force India F1 | 2 |
15 | Sergio Perez | Sauber | 2 |
16 | Jaime Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | 0 |
17 | Pastor Maldonado | Williams | 0 |
18 | Rubens Barrichello | Williams | 0 |
19 | Jarno Trulli | Team Lotus | 0 |
20 | Jerome d` Ambrosio | Virgin Racing | 0 |
21 | Heikki Kovalainen | Team Lotus | 0 |
22 | Timo Glock | Virgin Racing | 0 |
23 | Vitantonio Liuzzi | HRT F1 Team | 0 |
24 | Narain Karthikeyan | HRT F1 Team | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | Red Bull | 185 |
2 | McLaren | 138 |
3 | Ferrari | 75 |
4 | Renault | 46 |
5 | Mercedes Grand Prix | 40 |
6 | Sauber | 11 |
7 | Scuderia Toro Rosso | 6 |
8 | Force India F1 | 4 |
9 | Williams | 0 |
10 | Team Lotus | 0 |
11 | Virgin Racing | 0 |
12 | HRT F1 Team | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 28 mei | 13.55-15.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Kwalificatie |
Zo 29 mei | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Pre-show |
Zo 29 mei | 13.55-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Race |
Datum | Tijd | Programma |
Za 28 mei | 13.00-15.30 uur | BBC1: Formule 1 - Monaco - Kwalificatie |
Zo 29 mei | 13.00-16.10 uur | BBC1: Formule 1 - Monaco - Race |
Zo 29 mei | 20.00-21.00 uur | BBC3: Formule 1 - Monaco - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Donderdag | 18 °C | 27 °C | 10 % | zonnig |
Zaterdag | 17 °C | 24 °C | 0 % | zonnig |
Zondag | 17 °C | 24 °C | 0 % | zonnig |
Als dat daar werkt dan eet ik een stuk uit de vloer, lijkt me echt onmogelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de race alleen op het 'rechte' stuk bij start/finish
Zou levensgevaarlijk zijn geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:05 schreef M.Melandri het volgende:
Jammer dat het in de tunnel niet gebruikt mag worden.
Daar zijn de meningen over verdeeld, coureurs zoals Button en Barrichello vinden al snel iets gevaarlijk. Vroeger hadden de auto's veel minder downforce dan nu. Ik kon me wel vinden in de mening van Eric Boullierquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als dat daar werkt dan eet ik een stuk uit de vloer, lijkt me echt onmogelijk.
[..]
Zou levensgevaarlijk zijn geweest.
quote:"Some feel that the incentive to benefit will force drivers to take unnecessary risks. My own view is that the drivers will build up their confidence gradually during free practice and by the time qualifying arrives they will know in how much of the tunnel they can safely use the DRS wing."
He said it was no different to how the tunnel should be tackled every other year.
"Often in the past the tunnel has been very tricky to take flat out at the start of the race weekend when the track is poor," Boullier said.
"This has not caused the drivers to crash, they have simply built up their pace gradually until they were confident that it could be taken flat - I think the same approach will emerge with the DRS."
Het gaat ook niet werken, dus dit blijft je bespaard:quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als dat daar werkt dan eet ik een stuk uit de vloer, lijkt me echt onmogelijk.
Zo zie ik ze graag.quote:
Er is ook zo een filmpje waarbij je zo een handremgeluidje hoort als ie hem parkeert daarquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:23 schreef bas-beest het volgende:
Zet dan deze 'schwalbe' van M. Schumacher ook in de OP
Je begint al vroegquote:
Wat een PRACHTIGE foto Walterquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:18 schreef Tarado het volgende:
Yes there we go again, niet mijn favoriete GP maar wel een traditionele
Hier link voor FP1 http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-1.html
en FP 2 http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-2.html
Je hebt t niet over Maldonado?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef JeMoeder het volgende:
Dit wordt weer genieten dit weekend. Durf met zekerheid te zeggen dat d'Ambrosio hem dit weekend in de VT niet heel houdt
Tis altijd wat op Monacoquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef Burnie88 het volgende:
Zijn het geen putdeksels, zijn het wel de waterleidingen... Zucht, wat is rijden op Monaco toch handig.
Lijkt op verkeerd aanremmen waarna de achterkant uitbrak links tegen de muur aan...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:06 schreef Swindler het volgende:
Vond het er raar uitzien nu even goede herhaling zien
Dat was de officiële FIA jaar-review ^_^quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is ook zo een filmpje waarbij je zo een handremgeluidje hoort als ie hem parkeert daar
Dit is toch geen poging om die kutdiscussie weer op te starten héquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:20 schreef Netsplitter het volgende:
Zouden de RB's hier weer voordeel hebben van hun mechanische grip?
Iets wat ze ook al hadden op het circuit van Barca.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:58 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dit is toch geen poging om die kutdiscussie weer op te starten hé
Ik denk dat ik een verkeerde uitslag heb bekeken, van 2010 ofzo.quote:
geschikte kerel iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:03 schreef Atreidez het volgende:
Chandhok co presentator bij BBC, vind m erg relaxed bij de trainingen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef M.Melandri het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat de mechanische grip van de RBR sterk is? Het is juist de aerodynamica die ze zo sterk maakt, daarom waren ze vorig jaar ook onverslaanbaar op aero circuits zoals Silverstone/Catalunya/Hongarije en Suzuka en dat is dit jaar weer het geval.
mijn stream stopte er net meequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:11 schreef Bolter het volgende:
Pfeeewwww Alonso parkeerde 'em bijna in Massa.
De scheelde echt weinig jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:11 schreef Bolter het volgende:
Pfeeewwww Alonso parkeerde 'em bijna in Massa.
Massa liet 'em even staan bij de laatste twee bochten om een gat te creëren en Alonso was hard op weg..quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
mijn stream stopte er net mee
Klopt! Ik dacht dat het echt een suffe gast was, maar misschien haal ik hem wel door de war met Karthikiyan.quote:
Hij heeft inderdaad wel humor.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:18 schreef Tarado het volgende:
Yes there we go again, niet mijn favoriete GP maar wel een traditionele
Hier link voor FP1 http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-1.html
Idd Chandok leuk commentaarquote:
de donderdag en zaterdag zijn inderdaad meestal beter dan de zondagquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:10 schreef M.Melandri het volgende:
Ik vind de kwalificatie vaak ook leuker dan de race in monaco, prachtig om die flying laps onboard te zien.
Had toch wel eens willen zien wat Kubica had kunnen doen, heb het idee dat Heidfeld en Petrov toch wel een halve seconde laten liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:29 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Petrov doet het dit seizoen uitstekend
En op een circuit als Monaco kan alles gebeuren..
Minimaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Had toch wel eens willen zien wat Kubica had kunnen doen, heb het idee dat Heidfeld en Petrov toch wel een halve seconde laten liggen.
Vorig jaar zag je Kubica al glijdend tot fraaie rondetijden komen, terwijl Petrov gewoon een seconde achterbleefquote:
Vorig jaar was hij hier echt briljantquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar zag je Kubica al glijdend tot fraaie rondetijden komen, terwijl Petrov gewoon een seconde achterbleef
Input van de coureurs is tegenwoordig niet zo belangrijk meer als vroeger, dus maakt wienig uit denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef Bioflap het volgende:
Ja, en wat te bedenken als Kubica het hele testproces had afgemaakt!
Niet dat Renault dan ineens gelijk stond met RedBull, maar ze hebben toch aardig wat goede ideeën
Nee ik denk dat Kubica nog heel wat had kunnen veranderen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Input van de coureurs is tegenwoordig niet zo belangrijk meer als vroeger, dus maakt wienig uit denk ik.
Zeker. Ik hoop dat hij terug kan keren, want ik reken Kubica bij de beste coureurs van dit moment.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:42 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Nee ik denk dat Kubica nog heel wat had kunnen veranderen..
Ik hoop dat Kubica goed hersteld, want hij maakt de sport nog mooier
Om het maar niet over het ontbreken van downforce te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb even met Schumacher gebeld: hij zat ah einde van het rechte stuk in de toerenbegrenzer en had te weinig mechanische grip om de bocht te halen
Hoop het ook, maar het zal iig. niet meer dit jaar zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop dat hij terug kan keren, want ik reken Kubica bij de beste coureurs van dit moment.
Als je via de satelliet kijkt wel, kan je de red button e.d ook bekijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:10 schreef Maver24 het volgende:
Kun je tegenwoordig ook al die trainingen kijken op de de BBC ???
Als je dan toch een GP moet missen dan deze maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:13 schreef vosss het volgende:
Zaterdag ben ik om half 4 thuis en zondag moet ik om 2 uur van huis voor mn werk![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dan toch een GP moet missen dan deze maar
Ja ok, maar ik moet er nog meer missen dit jaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wel groot verschil in snelheid, bijna zeker een SC en 3 teams die heel dicht bij elkaar zittenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef M.Melandri het volgende:
Ik verwacht weinig van de race, DRS niet actief in de tunnel en banden gaan erg lang mee.....
De race valt me bijna altijd tegen zeker in verhouding wat je op de donderdag en zaterdag ziet, door het gedoe er omheen heeft het natuurlijk wel wat en ik kijk toch allesquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef kepler het volgende:
[..]Ik vind Monaco altijd wel 1 van de leukste races van het jaar. Zeker dit jaar verwacht ik veel spektakel
Ik zit alleen wel in Zweden zondag, dus hopelijk kan ik het ergens kijken
Ja dat vind ik ook. En naar mij weten heeft hij geen waarschuwingen uitstaan waardoor dit incidentje zo bestraft moet worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wut? Waarom?
Mwa, beetje overdreven vind ik.
We zullen zaterdag zien hoe de F1 coureurs zich kwalificeren, ik verwacht dan ook genoeg incidenten zoals deze... uiteraard wel minder.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
En al die rijders mikken op een F1-stoeltje? Ik zou er als teambaas zijnde met een grote boog omheen lopen
At 2m55squote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef RingBewoner het volgende:
Als je dit filmpje ziet, dan zou ik als GP2 coureur één rondje doen voor de fun, de rest krijgt penalty's en dan sta je alsnog op pole..
Maar als ik ook zie wat Grosjean doet bij Varhaug, dat gaat nét goed. De loser. Weg met die kerel
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:46 schreef Burnie88 het volgende:
Iemand enig idee of er een livestream is voor de hoofdrace van 11:15 straks?
Op http://www.f1today.nl/ kan je kijken. Ik kan helaas niet kijken, zit op m'n werk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:46 schreef Burnie88 het volgende:
Iemand enig idee of er een livestream is voor de hoofdrace van 11:15 straks?
Die vd G is ook geboren voor het ongeluk hè...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
Bianchi heeft het voor elkaar. Nu rijdt hij de achtervleugel van Van der Garde stuk
Hij rijdt nog, maar hij is wel wat snelheid kwijtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:37 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Die vd G is ook geboren voor het ongeluk hè...
Achtervleugel kapot, dus uitgevallen lijkt me?
Bianci mag alles doen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:44 schreef Burnie88 het volgende:
Giedo idd uitgevallen. Tyfusbianchi! Schorsen voor de volgende wedstrijd.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan is het best een mooie score van ADO, he?
Op vrijdag is er alleen een GP2-race en een training van de Porsches. Dus de wegen zijn gewoon geruime tijd open voor normaal verkeer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik dacht altijd dat op vrijdag de wegen weer open werden gesteld voor het normale verkeer maar blijkbaar blijven de straten gesloten omdat er toch races van andere klassen worden verreden.
op donderdag zijn de wegen daar van 7 tot 7 dicht en op vrijdag van 7 tot 13:30 en zaterdag en zondag weer van 7 tot 7quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik dacht altijd dat op vrijdag de wegen weer open werden gesteld voor het normale verkeer maar blijkbaar blijven de straten gesloten omdat er toch races van andere klassen worden verreden.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:52 schreef Tarado het volgende:
Full replay of FP 1 or 2 om 9 uur
http://www.vipbox.tv/watc(...)play---est-time.html
FP3 om 11 uur
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-3.html
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:52 schreef Tarado het volgende:
Full replay of FP 1 or 2 om 9 uur
http://www.vipbox.tv/watc(...)play---est-time.html
FP3 om 11 uur
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-3.html
zal nog wel herhaald wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En goeiemorgen! Ik zie dat ik al wat gemist heb...
In de replay net kan je duidelijk zien dat t geen banden zijn, maar een soort blokken.. Kan alsnog de zelfde functie hebben natuurlijk, daarom de vraagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:14 schreef Burnie88 het volgende:
Dat zijn toch bandenstapels? Of bedoel je niet die stapel waar Button toen ook in vloog?
Ja precies. Maar volgens mij zijn dat idd van die soort van rubberen blokken ofzo, die zie je ook wel eens bij Indycar dacht ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In de replay net kan je duidelijk zien dat t geen banden zijn, maar een soort blokken.. Kan alsnog de zelfde functie hebben natuurlijk, daarom de vraag
Mja, of Mercedes moet de auto om 14.15 uur opgelapt hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:10 schreef Burnie88 het volgende:
Daar komt Nicootje goed weg idd. Kwalificatie kan Rosberg wel vergeten nu.
Ja inderdaad, zoals ze net al zeiden is het alleen de rechterkant van de wagen, is misschien wel te doen. Maar je mist wel veel tracktime enz.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, of Mercedes moet de auto om 14.15 uur opgelapt hebben
Komt Rosberg inderdaad nog goed weg zeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:32 schreef Montov het volgende:
Voor zolang het op youtube staat, Rosberg crash:
Idd...metertje naar rechts en Britney had een enorm goeie klap gemaakt zeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Komt Rosberg inderdaad nog goed weg zeg.
Op de stream zeiden ze dat Merc gemeld had dat ws. de tyre pressures achter veels te laag waren nog (dat wordt hoger naarmate je banden warmer worden).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:20 schreef Burnie88 het volgende:
De crash ziet er wel heel raar uit trouwens, lijkt wel of de Mercedes verkeerd afgesteld is/was.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:51 schreef koffiezwartsterk het volgende:
http://www.fromsportcom.com/v-2/6/198/v-279975.html
nog wel f1
Hij heeft de crashtest volstaan, wat dat betreft is de auto veilig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:55 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Heel die auto pleurt uit elkaar, ziet er niet heel stevig uit de HRT...
Precies, dus dat is even afwachtenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:56 schreef Bluurgh het volgende:
Als liuzzi nou niet kwalificeert, wordt hij dan niet toegelaten tot de race? ik weet z'n tijden niet zo maar het zal zo net rond de 107% liggen![]()
107% obv snelste tijd van Alonso ligt nu op 1.19.643quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:56 schreef Bluurgh het volgende:
Als liuzzi nou niet kwalificeert, wordt hij dan niet toegelaten tot de race? ik weet z'n tijden niet zo maar het zal zo net rond de 107% liggen![]()
en FP1 zat hij er ook boven, FP2 geen tijd. Dat wordt niet starten als hij niet meedoet morgen lijkt me dan ..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:58 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
107% obv snelste tijd van Alonso ligt nu op 1.19.643
Beide HRTs er buiten nu dus.
Niet raar als je weet dat ze het schema moeten volgen en er geen uitloop mogelijk isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:58 schreef Montov het volgende:
Tijd loopt al de hele tijd door tijdens rood... Raar.
Ah, helder.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet raar als je weet dat ze het schema moeten volgen en er geen uitloop mogelijk is
In principe zou Liuzzi makkelijk binnen de 107% moeten kunnen rijden, hij heeft immers geen run op de super softs gedaan + in Q1 rijden de toppers op de harde band.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:01 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
en FP1 zat hij er ook boven, FP2 geen tijd. Dat wordt niet starten als hij niet meedoet morgen lijkt me dan ..
Volgens mij loopt de tijd in qual overigens niet door bij een rode vlag, alleen in de practices.quote:
Klopt, en aangezien ik vrijwel nooit trainigen kijk dacht ik dat dit ook hier voor zou gelden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij loopt de tijd in qual overigens niet door bij een rode vlag, alleen in de practices.
Waar wordt die geveild??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is een speciale ontwerp voor Monaco en Singapore. Deze helm wordt na afloop geveild.
Ik ben er niet kapot van, ik zie liever dat een coureur vasthoudt aan zijn eigen standaard design.quote:
Een beetje kamper dat goud met witquote:
96 marlboro mclarenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Ik ben er niet kapot van, ik zie liever dat een coureur vasthoudt aan zijn eigen standaard design.
Coulthard heeft toch een keer met de helm van Schumacher gereden op Monaco? Ivm problemen met z'n eigen helm. Wanneer was dat ook alweer?
Weet ik helaas niet. Heb iets meer info gevonden:quote:
http://www.ferrari.com/En(...)a_special_cause.aspxquote:the helmet will be auctioned at the end of the championship and proceeds will go to the Fondazione Fernando Alonso which is mainly involved in projects aimed at developing road safety initiatives for children.
Misschien zijn ze ah kijken wat de lagere teams aan tijdsverschil hebben tussen FP3 en nu...?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef koffiezwartsterk het volgende:
(bijna) iedereen blijft nu binnen en dan straks weer zeiken dat er teveel traffic was om een snelle tijd neer te zetten. Ik snap dat nooit.
nog een, mochten ze weer cricket of tennis erin knallen....quote:
Yep, heb m aan staanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:55 schreef vosss het volgende:
Zend Ziggo overigens de kwalificatie ook in HD uit?
Op kanaal 15 zouden ze de race in HD uitzenden volgens mij
De soft is de hardere band hierquote:
quote:Good chance we could see the fastest lap of the current configuration of Monaco in practice.
The record for the current configuration is Kimi Räikkönen’s 1’13.532 from 2006: Monte-Carlo – circuit information
Times improves by a second from FP3 to Q3 last year, and the red flag at the end of FP3 meant we probably didn’t see the very best the drivers had to offer.
Met McLaren op 2 en 3 Massa op 4 en Petrov op 5...maak me nou niet blij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef Atreidez het volgende:
Zou me niks verbazen als Alonso straks op pole staat.
ALG geeft schade, die zal wel sneuvelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Wie zal er sneuvelen in Q1 naast de 6 usual suspects? Denk en hoop op Sutil.
Je moet je eigen posts over Alonso maar eens lezen die zijn net zo erg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iedereen gaat op de option een rondje rijden, maar als Schumacher het doet is het volgens BBC weer omdat ie onder druk van Rosberg staat
Get over it, ugly skanks.
Was inderdaad duidelijk te zien dat Rosberg al gelijk op de supersofts reed. Beetje jammer van de BBC.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iedereen gaat op de option een rondje rijden, maar als Schumacher het doet is het volgens BBC weer omdat ie onder druk van Rosberg staat
Get over it, ugly skanks.
Het wordt bijna zo irritant dat ik na rtl 7 gaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En nu gaan ze weer...EJ, ga gewoon 's dood of zo.
Ik moet niks. Zeker niet van een zeikwijf als jij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet je eigen posts over Alonso maar eens lezen die zijn net zo erg.
Wie zeikt er nou?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik moet niks. Zeker niet van een zeikwijf als jij.
En dan vervolgens niet vertellen dat Schumacher hem te snel af is. Terwijl het in Q1, waar het toch wat minder scherp hoeft, groot nieuws was dat Rosberg sneller was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was inderdaad duidelijk te zien dat Rosberg al gelijk op de supersofts reed. Beetje jammer van de BBC.
Maldonado ook, denk wel dat Perez voor Maldonado zal kwalificeren dus 9 en 10 tenzij MSC weer tegen valt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |