96 marlboro mclarenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Ik ben er niet kapot van, ik zie liever dat een coureur vasthoudt aan zijn eigen standaard design.
Coulthard heeft toch een keer met de helm van Schumacher gereden op Monaco? Ivm problemen met z'n eigen helm. Wanneer was dat ook alweer?
Weet ik helaas niet. Heb iets meer info gevonden:quote:
http://www.ferrari.com/En(...)a_special_cause.aspxquote:the helmet will be auctioned at the end of the championship and proceeds will go to the Fondazione Fernando Alonso which is mainly involved in projects aimed at developing road safety initiatives for children.
Misschien zijn ze ah kijken wat de lagere teams aan tijdsverschil hebben tussen FP3 en nu...?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef koffiezwartsterk het volgende:
(bijna) iedereen blijft nu binnen en dan straks weer zeiken dat er teveel traffic was om een snelle tijd neer te zetten. Ik snap dat nooit.
nog een, mochten ze weer cricket of tennis erin knallen....quote:
Yep, heb m aan staanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:55 schreef vosss het volgende:
Zend Ziggo overigens de kwalificatie ook in HD uit?
Op kanaal 15 zouden ze de race in HD uitzenden volgens mij
De soft is de hardere band hierquote:
quote:Good chance we could see the fastest lap of the current configuration of Monaco in practice.
The record for the current configuration is Kimi Räikkönen’s 1’13.532 from 2006: Monte-Carlo – circuit information
Times improves by a second from FP3 to Q3 last year, and the red flag at the end of FP3 meant we probably didn’t see the very best the drivers had to offer.
Met McLaren op 2 en 3 Massa op 4 en Petrov op 5...maak me nou niet blij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef Atreidez het volgende:
Zou me niks verbazen als Alonso straks op pole staat.
ALG geeft schade, die zal wel sneuvelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Wie zal er sneuvelen in Q1 naast de 6 usual suspects? Denk en hoop op Sutil.
Je moet je eigen posts over Alonso maar eens lezen die zijn net zo erg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iedereen gaat op de option een rondje rijden, maar als Schumacher het doet is het volgens BBC weer omdat ie onder druk van Rosberg staat
Get over it, ugly skanks.
Was inderdaad duidelijk te zien dat Rosberg al gelijk op de supersofts reed. Beetje jammer van de BBC.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iedereen gaat op de option een rondje rijden, maar als Schumacher het doet is het volgens BBC weer omdat ie onder druk van Rosberg staat
Get over it, ugly skanks.
Het wordt bijna zo irritant dat ik na rtl 7 gaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En nu gaan ze weer...EJ, ga gewoon 's dood of zo.
Ik moet niks. Zeker niet van een zeikwijf als jij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet je eigen posts over Alonso maar eens lezen die zijn net zo erg.
Wie zeikt er nou?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik moet niks. Zeker niet van een zeikwijf als jij.
En dan vervolgens niet vertellen dat Schumacher hem te snel af is. Terwijl het in Q1, waar het toch wat minder scherp hoeft, groot nieuws was dat Rosberg sneller was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was inderdaad duidelijk te zien dat Rosberg al gelijk op de supersofts reed. Beetje jammer van de BBC.
Maldonado ook, denk wel dat Perez voor Maldonado zal kwalificeren dus 9 en 10 tenzij MSC weer tegen valt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |