quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:51 schreef koffiezwartsterk het volgende:
http://www.fromsportcom.com/v-2/6/198/v-279975.html
nog wel f1
Hij heeft de crashtest volstaan, wat dat betreft is de auto veilig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:55 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Heel die auto pleurt uit elkaar, ziet er niet heel stevig uit de HRT...
Precies, dus dat is even afwachtenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:56 schreef Bluurgh het volgende:
Als liuzzi nou niet kwalificeert, wordt hij dan niet toegelaten tot de race? ik weet z'n tijden niet zo maar het zal zo net rond de 107% liggen![]()
107% obv snelste tijd van Alonso ligt nu op 1.19.643quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:56 schreef Bluurgh het volgende:
Als liuzzi nou niet kwalificeert, wordt hij dan niet toegelaten tot de race? ik weet z'n tijden niet zo maar het zal zo net rond de 107% liggen![]()
en FP1 zat hij er ook boven, FP2 geen tijd. Dat wordt niet starten als hij niet meedoet morgen lijkt me dan ..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:58 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
107% obv snelste tijd van Alonso ligt nu op 1.19.643
Beide HRTs er buiten nu dus.
Niet raar als je weet dat ze het schema moeten volgen en er geen uitloop mogelijk isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:58 schreef Montov het volgende:
Tijd loopt al de hele tijd door tijdens rood... Raar.
Ah, helder.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet raar als je weet dat ze het schema moeten volgen en er geen uitloop mogelijk is
In principe zou Liuzzi makkelijk binnen de 107% moeten kunnen rijden, hij heeft immers geen run op de super softs gedaan + in Q1 rijden de toppers op de harde band.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:01 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
en FP1 zat hij er ook boven, FP2 geen tijd. Dat wordt niet starten als hij niet meedoet morgen lijkt me dan ..
Volgens mij loopt de tijd in qual overigens niet door bij een rode vlag, alleen in de practices.quote:
Klopt, en aangezien ik vrijwel nooit trainigen kijk dacht ik dat dit ook hier voor zou gelden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij loopt de tijd in qual overigens niet door bij een rode vlag, alleen in de practices.
Waar wordt die geveild??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is een speciale ontwerp voor Monaco en Singapore. Deze helm wordt na afloop geveild.
Ik ben er niet kapot van, ik zie liever dat een coureur vasthoudt aan zijn eigen standaard design.quote:
Een beetje kamper dat goud met witquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |