Dat was de officiële FIA jaar-review ^_^quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is ook zo een filmpje waarbij je zo een handremgeluidje hoort als ie hem parkeert daar
Dit is toch geen poging om die kutdiscussie weer op te starten héquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:20 schreef Netsplitter het volgende:
Zouden de RB's hier weer voordeel hebben van hun mechanische grip?
Iets wat ze ook al hadden op het circuit van Barca.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:58 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dit is toch geen poging om die kutdiscussie weer op te starten hé
Ik denk dat ik een verkeerde uitslag heb bekeken, van 2010 ofzo.quote:
geschikte kerel iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:03 schreef Atreidez het volgende:
Chandhok co presentator bij BBC, vind m erg relaxed bij de trainingen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef M.Melandri het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat de mechanische grip van de RBR sterk is? Het is juist de aerodynamica die ze zo sterk maakt, daarom waren ze vorig jaar ook onverslaanbaar op aero circuits zoals Silverstone/Catalunya/Hongarije en Suzuka en dat is dit jaar weer het geval.
mijn stream stopte er net meequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:11 schreef Bolter het volgende:
Pfeeewwww Alonso parkeerde 'em bijna in Massa.
De scheelde echt weinig jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:11 schreef Bolter het volgende:
Pfeeewwww Alonso parkeerde 'em bijna in Massa.
Massa liet 'em even staan bij de laatste twee bochten om een gat te creëren en Alonso was hard op weg..quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
mijn stream stopte er net mee
Klopt! Ik dacht dat het echt een suffe gast was, maar misschien haal ik hem wel door de war met Karthikiyan.quote:
Hij heeft inderdaad wel humor.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:18 schreef Tarado het volgende:
Yes there we go again, niet mijn favoriete GP maar wel een traditionele
Hier link voor FP1 http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-1.html
Idd Chandok leuk commentaarquote:
de donderdag en zaterdag zijn inderdaad meestal beter dan de zondagquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:10 schreef M.Melandri het volgende:
Ik vind de kwalificatie vaak ook leuker dan de race in monaco, prachtig om die flying laps onboard te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |