Had toch wel eens willen zien wat Kubica had kunnen doen, heb het idee dat Heidfeld en Petrov toch wel een halve seconde laten liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:29 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Petrov doet het dit seizoen uitstekend
En op een circuit als Monaco kan alles gebeuren..
Minimaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Had toch wel eens willen zien wat Kubica had kunnen doen, heb het idee dat Heidfeld en Petrov toch wel een halve seconde laten liggen.
Vorig jaar zag je Kubica al glijdend tot fraaie rondetijden komen, terwijl Petrov gewoon een seconde achterbleefquote:
Vorig jaar was hij hier echt briljantquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar zag je Kubica al glijdend tot fraaie rondetijden komen, terwijl Petrov gewoon een seconde achterbleef
Input van de coureurs is tegenwoordig niet zo belangrijk meer als vroeger, dus maakt wienig uit denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef Bioflap het volgende:
Ja, en wat te bedenken als Kubica het hele testproces had afgemaakt!
Niet dat Renault dan ineens gelijk stond met RedBull, maar ze hebben toch aardig wat goede ideeën
Nee ik denk dat Kubica nog heel wat had kunnen veranderen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Input van de coureurs is tegenwoordig niet zo belangrijk meer als vroeger, dus maakt wienig uit denk ik.
Zeker. Ik hoop dat hij terug kan keren, want ik reken Kubica bij de beste coureurs van dit moment.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:42 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Nee ik denk dat Kubica nog heel wat had kunnen veranderen..
Ik hoop dat Kubica goed hersteld, want hij maakt de sport nog mooier
Om het maar niet over het ontbreken van downforce te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb even met Schumacher gebeld: hij zat ah einde van het rechte stuk in de toerenbegrenzer en had te weinig mechanische grip om de bocht te halen
Hoop het ook, maar het zal iig. niet meer dit jaar zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop dat hij terug kan keren, want ik reken Kubica bij de beste coureurs van dit moment.
Als je via de satelliet kijkt wel, kan je de red button e.d ook bekijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:10 schreef Maver24 het volgende:
Kun je tegenwoordig ook al die trainingen kijken op de de BBC ???
Als je dan toch een GP moet missen dan deze maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:13 schreef vosss het volgende:
Zaterdag ben ik om half 4 thuis en zondag moet ik om 2 uur van huis voor mn werk![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dan toch een GP moet missen dan deze maar
Ja ok, maar ik moet er nog meer missen dit jaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dan toch een GP moet missen dan deze maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |