Zo is het ook niet bedoeld, ik doelde meer op wetgeving en dergelijke. Gedrag van burgers en religieuze vrijheid heb ik helemaal geen belang bij ze daar in te perken, van mijn part zwemmen ze nog met een hoofddoek op, of is hun halve huis een tempel, boeit mij niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar zodra jij bij mij een huis koopt, dat je eigendom hebt gemaakt, kan ik jou ook niet verbieden tot het vliegende paarse koekiemonster te bidden of in jouw huis geen vrouwen toe te laten. Dat is in strijd met het eigendomsrecht. Iemand die hier bezit heeft verworven moet daar vrijelijk over kunnen beschikken. Dus als jij mijn huis koopt en er 10 jaar later een moskee van maakt, dan kan ik me er niet op beroepen dat daar ooit een kruisbeeldje hing.
Wellicht, maar ik ga wel voor mezelf constateren dat ik dan wel weg ben.quote:We mogen best de samenleving beschermen door het voor anderen onaantrekkelijk te maken naar Nederland te komen, immers, zolang wij er geen profijt van hebben kan niemand ons dwingen immigranten toe te staan en zijn er geen fatsoenlijke argumenten denkbaar om dat toch te doen, maar als het uiteindelijk alsnog, tegen alle verwachtingen in, tot een islamitisch Nederland komt, moeten we dat maar accepteren.
Wat is de realiteit, almachtig opperwezen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yeah right, privatiseren van de zorg gaat geld opleveren...probeer de realiteit eens?
Het FSM natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef GSbrder het volgende:
Wat is de realiteit, almachtig opperwezen?
Minder uitgaven = meer geld, of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yeah right, privatiseren van de zorg gaat geld opleveren...probeer de realiteit eens?
Ah, dan is het goed.quote:
Dat zou je denken, ja, helaas blijkt dat adagium in de zorg maar slecht te werken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
Minder uitgaven = meer geld, of zie ik dat verkeerd?
Dat weet ik wel, ik heb alleen geen tijd of zin in die discussiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed.
Je weet niet of privatisering van de zorg goed of slecht is.
Je denkt het te weten, wellichtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, ik heb alleen geen tijd of zin in die discussie
Optimistisch eerder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Minder uitgaven = meer geld, of zie ik dat verkeerd?
Uitgaande van volledige privatisering wellicht, maar nu wordt zelfs private keuze al actief tegengewerkt. Wederom; andere landen hebben die balans wel goed en zijn relatief gezien minder kwijt aan kwalitatief goede zorg dan wij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou je denken, ja, helaas blijkt dat adagium in de zorg maar slecht te werken.
Het is zeker waard er naar te kijken, en niet van te voren af te doen als rechts fantasiebeleid.quote:
Exact.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:46 schreef GSbrder het volgende:
Geef op z'n minst de mogelijkheid te kiezen voor een commercieel ziekenhuis.
Ik weet dat de overheid dat allemaal vreselijk eng vindt, maar laat mij toch lekker betalen voor m'n zorg als ik dat wil.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:46 schreef GSbrder het volgende:
Geef op z'n minst de mogelijkheid te kiezen voor een commercieel ziekenhuis.
Ik weet dat de overheid dat allemaal vreselijk eng vindt, maar laat mij toch lekker betalen voor m'n zorg als ik dat wil.
Mee eens. En verder is dit niet door de SGP opgedrongen, want zie hier:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rutte heeft gewoon gelijk, het staatshoofd IS onderdeel van een regering, klaar.
Jij bent inderdaad irrelevant. Das stimmt.quote:
Hoi EGquote:
Het sloeg niet op mij maar op jouw opmerking. Want wat moet ik nou met die info?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad irrelevant. Das stimmt.
En gaat over tot de orde van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |