Lekker concreet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of we kunnen ze gewoon als normale mensen behandelen en er niet allerlei speciale regeltjes voor verzinnen.
Als je niet kan lopen kan je toch gewoon thuis callcenter werk doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
2011.
Kan je dan echt nergens aan de slag, indien iemand "arbeidsongeschikt" is?
Ze leiden wel aan dezelfde hypocrisie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een topmanager is niet hetzelfde als "een bedrijf" (een economische entiteit).
http://www.usgrestart.nl/quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
2011.
Precies, een bedrijf gaat nog minder snel weg. Of denk jij dat het MKB even de spullen oppakt en naar de andere kant van de wereld trekt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een topmanager is niet hetzelfde als "een bedrijf" (een economische entiteit).
Ik heb nog wel iemand nodig die bij slecht weer voor mij langs de sandwichbar gaat, maar ik betwijfel toch of het veel zin heeft om mensen dergelijke flutbanen in te leiden; nog afgezien van dat dergelijke maatregelen ertoe leiden dat minder mensen zich hier met het primaire productieproces kunnen bezig houden, hetgeen leidt tot een afname in productie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor iedere gehandicapte is wel ergens plaats, moet je maar eens opletten hoe vlug een gehandicapte zit te ordenen als het bedrijf een boete riskeert.
Jammer genoeg kan ik niet mijn sollicitatie hier publiceren, je moest een weten hoeveel bedrijven je niet aanemen, ze rillen bij een "gehandicapte".quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
2011.
Ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:08 schreef eriksd het volgende:
We zouden weer arena's in het leven kunnen roepen waar WaJongers elkaar bestrijden. Winnaar krijgt een baan.
Mag ik dit grapje maken?
Alleen als we elke persoon die beweert volledig zelfstandig rijk te zijn geworden en dus belasting betalen diefstal van "zijn" geld is naar, ik noem maar een plek, Somalie of de Sahara sturen met de opdracht daar rijk te worden. Degene die het meeste heeft verdiend na pak hem beet 15 jaar mag dan de rest van de bedrijven van de overige "deelnemers" hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:08 schreef eriksd het volgende:
We zouden weer arena's in het leven kunnen roepen waar WaJongers elkaar bestrijden. Winnaar krijgt een baan.
Mag ik dit grapje maken?
Niet van de één op de andere dag nee. Maar dergelijke wet en regelgeving is dan ook niet voor één dag. Beetje boute opmerking.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Precies, een bedrijf gaat nog minder snel weg. Of denk jij dat het MKB even de spullen oppakt en naar de andere kant van de wereld trekt?
Klinkt als een leuke ratrace.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Alleen als we elke persoon die beweert volledig zelfstandig rijk te zijn geworden en dus belasting betalen diefstal van "zijn" geld is naar pakweg Somalie of de Sahara sturen met de opdracht daar rijk te worden. Degene die het meeste heeft verdiend na pak hem beet 15 jaar mag dan de rest van de bedrijven van de overige "deelnemers" hebben.
En we hebben de kassen nog. Eindelijk wat concurrentie voor de Polen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef eriksd het volgende:
Verder kunnen WaJongers op het land werken tijdens de jacht
Na verloop van tijd wel ja, afhankelijk van de sector. Mutant heeft hierin gewoonweg gelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Precies, een bedrijf gaat nog minder snel weg. Of denk jij dat het MKB even de spullen oppakt en naar de andere kant van de wereld trekt?
je trapt in dit geintje: http://i.imgur.com/eeUqL.jpgquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet van de één op de andere dag nee. Maar dergelijke wet en regelgeving is dan ook niet voor één dag. Beetje boute opmerking.
Lineariteit lijkt me daarin zuiver een aanname.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je trapt in dit geintje: http://i.imgur.com/eeUqL.jpg
Gewoon in een concentratiekamp stoppen en het liefst zo ver mogelijk van de bewoonde wereld. Opgelost. Slotje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef eriksd het volgende:
Verder kunnen WaJongers op het land werken tijdens de jacht
Ah, thanks.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef remlof het volgende:
Voor de liefhebbers:
politiek24
DINSDAG LIVE: Vanaf 19 uur Kamerdebat met staatssecretaris #Zijlstra (Onderwijs) over het #hbo (ook #InHolland) op politiek24.nl
30 seconds ago
Nee, dat is weer zo PVV en SGP-achtig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gewoon in een concentratiekamp stoppen en het liefst zo ver mogelijk van de bewoonde wereld. Opgelost. Slotje.
Zeker.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Reya het volgende:
In het L-gebouw kunnen ook nog wel wat mensen ter werk gesteld worden.
Maar je neemt ze wel aan als je er geld voor krijgt van de overheid??quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iemand nodig die bij slecht weer voor mij langs de sandwichbar gaat, maar ik betwijfel toch of het veel zin heeft om mensen dergelijke flutbanen in te leiden; nog afgezien van dat dergelijke maatregelen ertoe leiden dat minder mensen zich hier met het primaire productieproces kunnen bezig houden, hetgeen leidt tot een afname in productie.
Maarja, wat wil je met Janmaat als voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer zo PVV en SGP-achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |