abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97249261
Beste mensen,

''De nieuwe wereld orde is op komst''.

Voor veel mensen klinkt dit als een complot theorie. Banaal gelul voor zwakkelingen die de wereld niet begrijpen, uitkeringstrekkers, nietsnutten en moederskindjes die gewoon aan het werk moeten.

Dit zijn termen die ik vaak lees en hoor.

Hoe dan ook. Hoe je het ook wend of keerd. Ik, nog al die andere ''complot denkers'' hebben deze term niet verzonnen.

Het was vader Bush die dit idee de wereld inblies. Vervolgens werd het opgepakt door Clinton, George W. Bush en nu Obama. Je zult in letterlijk iedere speech die Obama geeft zijn roep om een Nieuwe Wereld Orde tegenkomen.

Wordt het niet tijd om ons af te vragen wat ze hiermee werkelijk bedoelen? Wordt het niet tijd om ons af te vragen wie deze mensen werkelijk zijn?

Is het niet onze plicht en verantwoordelijkheid als burger om ons serieus af te vragen wat zulke machtige figuren in gedachten hebben?

Zoals we allemaal hebben mogen meemaken heeft de Verenige Staten een geschiedenis van onophoudelijke oorlogsvoering achter de rug en voert dit zelfde beleid tot op de dag van vandaag uit.

Van vieze spelletjes en corruptie zijn ze ook zeker niet vreemd. Denk maar het Watergate schandaal, The Pentagon Papers, Project Paperclip, Mkultra, Project Cylcone, The Oklahoma city bombing, de aanval op het WTC in 1993 en de banker bail out in 2008.
Dit zijn allemaal gedocumenteerde bewezen schandalen.

Als je dit allemaal in ogenschouwing neemt dan is het dan niet meer dan gezond om je wantrouwend af te vragen wat deze mensen nou precies bedoelen? Hebben ze wel het beste met ons voor?

Momenteel houden de VS en Europa Irak bezet. Zeker 1 miljoen mensen zijn daar omgekomen, waarvan het grootste deel burgers waren. Per dag sterven daar 4000 kinderen aan de honger en behandelbare ziektes. De VS heeft semi-nucleare wapens gebruikt en met kan zonder twijffel stellen dat het land ongelooflijk radioactief besmet is geraakt.

Het zogenaamde plan om Irak op te bouwen blijkt ''uiteraard'' een totale leugen te zijn. Men heeft absoluut niks voor elkaar gekregen en het is vrij schandalig hoe dit niet ter sprake wordt gebracht.

Onlangs heeft men besloten Libie aan te vallen zonder toestemming van het congres en zonder uberhaupt ons het volk om toestemming te vragen. Wat is er gebeurd met de wereld? Hoe kunnen dit soort dingen gebeuren? Waar is de democratie gebleven? Waar is het idee gebleven dat het volk en niet de overheid de overmacht heeft?

Zoals veel van jullie misschien weten is Al Queda aanwezig in Libie en vecht zij aan zij met de rebellen. Dit wil zeggen dat Al Quada strijders steun ontvagen van het Westen. Dit is natuurlijk onacceptabel en gaat tegen alle internationale wetten in. Toch gebeurd het....

Om heel eerlijk te zijn wil ik niks te maken hebben met deze nieuwe wereld orde. Ik wil niks te maken hebben met deze plunderaars en moordenaars. Ik vind het vreselijke mensen, die vreselijk veel schade aanrichten in deze wereld. Ik vind ze demonisch en onmenselijk. Het zijn mensen die overduidelijk geen enkel respect voor het leven hebben, geen enkel respect voor de mensheid hebben, die overduidelijk niet kunnen genieten van het simpele leven, maar constant naar macht lusten. Deze mensen zijn bezeten van macht. En macht corrumpeerd, macht verziekt de geest. Als er iets is dat de geschiedenis ons geleerd heeft dan is het wel dat macht corrumpeerd en daarom is het de taak van het volk om mensen met macht in de toom te houden.

Deze mensen sturen hun eigen jongens de dood in om er geld aan te verdien, zoals het watergate schandaal ons heeft kunnen bewijzen. Deze mensen liegen en stelen en bedriegen iedereen waar je bij staat. De ene smerige leugen na de ander wordt je als burger door de keel gepropt.

Ik ben het zat. Ik ben het zat om zo behandeld te worden. Ik ben het zat om te zien hoe erg de wereld er aan toe is. Ik ben het zat om te zien hoe Nederland hieraan mee doet. Ik ben het zat om toe te kijken hoe de Banken de Euro opzettelijk aan het vernietigen is. Ik ken deze trucjes, ik heb ze eerder gezien. Economische crisi worden opzettelijk veroorzaakt om zodoende radicale politieke veranderingen door te voeren. Meestal houd dit in het centraliseren van macht.

En daar komt de Nieuwe Wereld Orde in beeld. Ik vrees dat wanneer de Euro valt men met een oplossing zal komen om te voorkomen dat dit nooit weer mag gebeuren. En ik vrees dat de oplossing zal inhouden dat de VS en Europa samengevoegd zullen worden.

Om heel eerlijk te zijn, Ik weet vrij zeker dat dit het plan is.

Wie zijn deze mensen? Deze zwarte pakken die in het geheim samenkomen en dingen bespreken waar wij niks over mogen weten. Wie zijn die Bilderbergers nou echt? En waarom zit onze Koningin daartussen? Wie is onze koningin nou echt?
Waarom rennen deze mensen weg wanneer men een simpele vraag stelt zoals '' wat heeft u besproken tijdens de Bilderberg vergadering? '' Wat houden ze voor ons achter?
Wat houden deze ubermachtige multi-billionairs voor ons geheim? Hoe positief zijn hun intenties?

Mensen! Is het niet onze plicht om ons serieus af te vragen wat er nou in godsnaam aan het gebeuren is?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:34:10 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97249314
Ik zet hem even in de juiste sub voor je. -BNW-
The truth was in here.
pi_97249495
Ik denk dat jij dit ook wel een leuk deel van Fok! zal vinden. ;)
Brave New World
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:46:41 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_97249872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:32 schreef dadgad het volgende:
Wie zijn deze mensen? Deze zwarte pakken die in het geheim samenkomen en dingen bespreken waar wij niks over mogen weten. Wie zijn die Bilderbergers nou echt? En waarom zit onze Koningin daartussen? Wie is onze koningin nou echt?
Waarom rennen deze mensen weg wanneer men een simpele vraag stelt zoals '' wat heeft u besproken tijdens de Bilderberg vergadering? '' Wat houden ze voor ons achter?
Wat houden deze ubermachtige multi-billionairs voor ons geheim? Hoe positief zijn hun intenties?

Mensen! Is het niet onze plicht om ons serieus af te vragen wat er nou in godsnaam aan het gebeuren is?
Gewoon, mensen zoals jij en ik. Onze Koningin zit ertussen omdat ze a) belangrijk is b) erg leuk schijnt te zijn op feestjes en c) haar vader begonnen is met de Bilderberg conferentie.

Omdat er dingen besproken worden waarvan ze hebben afgesproken dat ze die dingen niet met het publiek bespreken. O+ Waarschijnlijk lullen ze erover hoe het gaat met de economie, dat Pietje de situatie in Iran zorgelijk vindt, dat Sjakie zijn vader de pijp uit is gegaan en dat Bea zich nog geen zorgen hoeft te maken omdat ze gewoon Koningin mag blijven. Misschien hebben ze het ook nog wel over het nieuwe stulpje en de wel/ niet bloemetjes gordijnen die de vrouw van Henk aan wil schaffen.

Dat dus.

Zeer positief, men wil tenslotte wel een gezellig congres bijwonen.

Mensen, het is tijd om mij serieus uit te spreken over deze kwestie. Het interesseert me geen reet! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:48:01 #5
116015 SicSicSics
pi_97249928
Mooi Hotel trouwens, heb er ooit eens een weekendje geslapen en waande mij een toekomstbepalende biljonaire. Zelden zulke goeie seks gehad... :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:57:36 #6
116015 SicSicSics
pi_97250306
De term Nieuwe Wereld Orde komt trouwens (waarschijnlijk) van Cecil Rhodes, niet van Bush.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:59:22 #7
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97250398
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef SicSicSics het volgende:
De term Nieuwe Wereld Orde komt trouwens (waarschijnlijk) van Cecil Rhodes, niet van Bush.
Inderdaad, die term was er al eerder, maar dat maakt verder niet zo veel uit natuurlijk :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:08:25 #8
116015 SicSicSics
pi_97250756
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:59 schreef DuTank het volgende:
Inderdaad, die term was er al eerder, maar dat maakt verder niet zo veel uit natuurlijk :P
Dat ligt er natuurlijk wel een beetje aan welke smaak NWO je wil geloven. ;)
Fine, fuck you then!
pi_97251011
Leuk dat er een Nieuwe Wereld Orde komt,
kan me niet anders dan voorstellen dat iedereen er heel erg mee eens is dat de huidige Wereldorde aan vervanging toe is en van die plannen om de wereldorde eens en voor altijd goed te regelen kan ik me niet anders dan voor de volle honderd-en-één procent achter scharen :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:15:12 #10
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97251075
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk wel een beetje aan welke smaak NWO je wil geloven. ;)
Nja ik weet niet of dat met Rhodes te maken had, maar de term werd al eerder gebruikt, is toen weer minder gebruikt. Bush sr. heeft het weer in elke speech gebruikt, toen was het ook heel hot. Vervolgens is het weer minder gebruikt, tussen hem en Bush jr. in. Hij is het weer meer gaan gebruiken.
pi_97251855
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Gewoon, mensen zoals jij en ik. Onze Koningin zit ertussen omdat ze a) belangrijk is b) erg leuk schijnt te zijn op feestjes en c) haar vader begonnen is met de Bilderberg conferentie.

Omdat er dingen besproken worden waarvan ze hebben afgesproken dat ze die dingen niet met het publiek bespreken. O+ Waarschijnlijk lullen ze erover hoe het gaat met de economie, dat Pietje de situatie in Iran zorgelijk vindt, dat Sjakie zijn vader de pijp uit is gegaan en dat Bea zich nog geen zorgen hoeft te maken omdat ze gewoon Koningin mag blijven. Misschien hebben ze het ook nog wel over het nieuwe stulpje en de wel/ niet bloemetjes gordijnen die de vrouw van Henk aan wil schaffen.

Dat dus.

Zeer positief, men wil tenslotte wel een gezellig congres bijwonen.

Mensen, het is tijd om mij serieus uit te spreken over deze kwestie. Het interesseert me geen reet! O+
Beatrix haar vader was een Nazi! Hoezo gewoon? Excuseer mij maar hallo.

En Rockefeller? Weet je iets over hun geschiedenis, wat ze allemaal op hun geweten hebben?
Deze mensen hebben Hitler aan de macht gebracht en dat is volkomen keihard gedocumenteerd bewezen. Hoezo gewone mensen.
pi_97251929
Mensen, multi billionairs zijn geen gewone mensen.

Je zou is een goeie studie moeten doen in hoe hun rijk zijn geworden.

Een al fraude, moord, misbruik, corruptie, schandalen.
pi_97252017
Het Bush die dit idee de wereld inbracht, als in officieel.

Dit plan is natuurlijk honderden jaren oud
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:37:42 #14
116015 SicSicSics
pi_97252079
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef dadgad het volgende:
De vader van George Baker ook! :o

quote:
En Rockefeller? Weet je iets over hun geschiedenis, wat ze allemaal op hun geweten hebben?
Deze mensen hebben Hitler aan de macht gebracht en dat is volkomen keihard gedocumenteerd bewezen. Hoezo gewone mensen.
Ze hebben ons veel mooie gebouwen gegeven en opgeknapt, ze hebben meer dan 20 nationale parken aangelegd, ze hebben onnoemelijk veel gedaan op vlakken van sociale studies, kunst, filantropie etc. etc. etc.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:37:53 #15
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97252087
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef dadgad het volgende:

[..]

Het is niet alleen bea.
http://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/duyn.htm
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:41:19 #16
116015 SicSicSics
pi_97252283
Rijd je ook principieel niet in een Duitse auto? Ben je ook zo gekant tegen Duits toerisme in Nederland? Rij je door Luxemburg, Frankrijk en Zwitserland als je naar het Oosten op vakantie gaat? Allemaal zonen/ dochter van nazi's daar in Duitsland.... Brrrrrrr! :P
Fine, fuck you then!
pi_97252286
de rockefellers zijn de meest smerige monsters die er bestaan.

Al die parken en scholen was niets meer dan een masker.

Ga je maar is verdiepen in hun werkelijke geschiedenis.

Ze hebben Hitler aan de macht gebracht, financieerden beide kanten van de 2e wereld oorlog, de koude oorlog, die vietnam oorlog, financieerden Mao en zo veel meer.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:42:57 #18
116015 SicSicSics
pi_97252367
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:41 schreef dadgad het volgende:

Ze hebben Hitler aan de macht gebracht, financieerden beide kanten van de 2e wereld oorlog, de koude oorlog, die vietnam oorlog, financieerden Mao en zo veel meer.
Nou nou, wat een monsters. En wat is hun 'werkelijke' geschiedenis?

Zou ik ook doen als ik er zo veel geld mee kon verdienen. VOC mentaliteit heet dat! O+
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:43:36 #19
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97252400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:41 schreef dadgad het volgende:

Rothschild familie is nog erger pik.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:45:35 #20
116015 SicSicSics
pi_97252490
Tevens is het nogal dubieus. Omdat de nazi's sommige onderzoeken en wetten uit hun verband rukten en voor hun eigen agenda gebruikten betekend dat nog niet dat ze in het zadel geholpen zijn door. :D Of mis ik iets?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:48:00 #21
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97252577
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef SicSicSics het volgende:
Tevens is het nogal dubieus. Omdat de nazi's sommige onderzoeken en wetten uit hun verband rukten en voor hun eigen agenda gebruikten betekend dat nog niet dat ze in het zadel geholpen zijn door. :D Of mis ik iets?
Nja, ze zijn in ieder geval gefinancierd door Rothschild - Rockefeller, etc.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:48:21 #22
116015 SicSicSics
pi_97252586
TS heeft ook nog nooit een BAS-F bandje in zijn walkman gehad? :D
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:48:57 #23
116015 SicSicSics
pi_97252618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:48 schreef DuTank het volgende:
Nja, ze zijn in ieder geval gefinancierd door Rothschild - Rockefeller, etc.
Wie niet? Die lui hadden overal geld uitstaan... :D
Tevens hebben ze inderdaad onderzoek gefinancierd, maar dat was ook weer niet voor wat de nazi's er uiteindelijk mee deden.
Fine, fuck you then!
pi_97252659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef RM-rf het volgende:
kan me niet anders dan voorstellen dat iedereen er heel erg mee eens is dat de huidige Wereldorde aan vervanging toe is en van die plannen om de wereldorde eens en voor altijd goed te regelen kan ik me niet anders dan voor de volle honderd-en-één procent achter scharen :)
Mooi, laat een groepje mensen vertellen dat ze het wel even 'goed' zullen regelen en meneer is tevreden.

Waarom ook vragen stellen...
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:52:12 #25
177810 Evenveel
en niet minder
pi_97252751
Pff... het is altijd hetzelfde liedje. De rijken zijn slecht, de armen worden onderdrukt en belazerd... Kom eens met wat nieuws (en bronnen trouwens).
Doei.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:52:13 #26
116015 SicSicSics
pi_97252754
Feitelijk is het hele Eugenetica verhaal een misvatting die vreselijk is afgelopen, maar de intentie erachter was niet slecht. En zeker niet 'de holocaust'.
Fine, fuck you then!
pi_97252773
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef SicSicSics het volgende:

Ze hebben ons veel mooie gebouwen gegeven en opgeknapt, ze hebben meer dan 20 nationale parken aangelegd, ze hebben onnoemelijk veel gedaan op vlakken van sociale studies, kunst, filantropie etc. etc. etc.
Als ik eerst iets van je afpak en dan een klein deel terug geef, zou je dan ook zo vrolijk reageren? Of doe je dat alleen als iemand Rockefeller heet?
pi_97252831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef SicSicSics het volgende:
Feitelijk is het hele Eugenetica verhaal een misvatting die vreselijk is afgelopen, maar de intentie erachter was niet slecht. En zeker niet 'de holocaust'.
Juist. Altijd en enkel luisteren naar intenties, en daar geen vragen bij stellen. Gewoon geloven. Uiteindelijke resultaten tellen natuurlijk niet...
pi_97252894
De Rothschild hebben Hitler aan de macht gebracht.

Waarom?

Om Isreal te creeeren, om de Europese Unie op te richten, evenals NATO, de VN, om competitie in de jodenwereld uit te schakelen en om de VS als politie macht te kunnen gebruiken om zodoende de rest van de wereld over te nemen.

De Rotschilds zijn de meeste machtige mensen ter wereld. Ze hebben de Federel reserve opgericht, evenals de Europese bank. Die lui verzinnen geld wanneer ze willen en doen ermee wat ze willen.

Ze werken samen met alle grote corporaties en hebben een compleet monopolie op alle bronnen die we nodig hebben om te overleven.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:56:49 #30
116015 SicSicSics
pi_97252943
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef GoudIsEcht het volgende:
Als ik eerst iets van je afpak en dan een klein deel terug geef, zou je dan ook zo vrolijk reageren? Of doe je dat alleen als iemand Rockefeller heet?
:') Rijken pakken en de armen zijn zielig. Sure.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:53 schreef GoudIsEcht het volgende:
Juist. Altijd en enkel luisteren naar intenties, en daar geen vragen bij stellen. Gewoon geloven. Uiteindelijke resultaten tellen natuurlijk niet...
Dat zeg ik toch niet vriend? Ik zeg ook niet dat we er niet van kunnen leren. Ik zeg alleen dat, ja; in het begin deed de stichting (niet de familie zelf) mee met onderzoek naar wat zij dachten dat baanbrekend en goed voor de mens was. Daarna, toen de nazi's er hun eigen dingen mee gingen doen hebben ze er geen aandeel meer in gehad.

Wat je nu zegt is dat Einstein een moordenaar is omdat hij de A-bom heeft gemaakt.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:58:16 #31
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97252989
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik toch niet vriend? Ik zeg ook niet dat we er niet van kunnen leren. Ik zeg alleen dat, ja; in het begin deed de stichting (niet de familie zelf) mee met onderzoek naar wat zij dachten dat baanbrekend en goed voor de mens was. Daarna, toen de nazi's er hun eigen dingen mee gingen doen hebben ze er feitelijk niet zoveel meer mee gedaan.

Wat je nu zegt is dat Einstein een moordenaar is omdat hij de A-bom heeft gemaakt.
Einstein is dat indirect dan toch ook? Hij heeft meegewerkt aan onderzoek wat tot dit verschrikkelijke apparaat heeft geleid. Maar anderzijds, dit was dan wel ergens anders als eerste gemaakt dan in Amerika
pi_97253140
de democratie waarin jullie denken te leven is niets meer dan een illusie waarin een meerderheid de minderheid overheerst maar een onzichtbare elite overheerst allen.

En die lui verkrachten kinderen aan de lopende band. Tenminste komt dit langzaam naar boven.

Zoek maar op. Hollei Greig, Conspiracy of Silence en Pentagon Child porn, mk ultra en project monarch,

Dat is pas echte journalistiek, iets wat we kwijt zijn geraakt.
pi_97253228
de pedofilie in de elite wereld is te erg voor woorden, waar hun mee weg komen gaat alles te boven.

Het vaticaan doet er ook vrolijk aan mee.
pi_97253264
als dit de nieuwe wereld orde betekend dan zeg ik nee dank je wel.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:04:23 #35
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97253290
Dat pedofilie verhaal vind ik niet zo boeiend :') Er zijn meer mensen die seks hebben met kinderen en daar mee wegkomen.

Nieuwe regeltjes en wetten die bijvoorbeeld sinds 9/11 zijn gekomen. De huidige agenda van de NWO, etc etc. Dat is interessant.
pi_97253356
gast, als we de pedofilie ontmaskeren valt alles in een klap

niemand pikt pedofilie, het is het meest weerzinwekkende wat er is

weet je waar ze doen? Groepsverkrachtingen van 6jarige meisjes en jongetjes.

hoezo niet boeiend? wat is er mis met je
pi_97253364
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik toch niet vriend? Ik zeg ook niet dat we er niet van kunnen leren. Ik zeg alleen dat, ja; in het begin deed de stichting (niet de familie zelf) mee met onderzoek naar wat zij dachten dat baanbrekend en goed voor de mens was. Daarna, toen de nazi's er hun eigen dingen mee gingen doen hebben ze er geen aandeel meer in gehad.

Wat ik zeg is dat wat de Rothschilds ons zogenaamd 'geven' en waar jij zo tevreden mee bent, eerst is afgepakt.

En wat ik verder zeg is dat intenties alleen niet genoeg zijn en resulaten ook tellen.

Iedereen kan wel zeggen goede intenties te hebben, en als het dan later anders blijkt te zijn gelopen roepen 'das habe ich nicht gewusst'.

Maar goed, wees de Rothschilds vooral dankbaar en geniet van alle mooie beloftes in de wereld.

Ik ben overigens geen vriend van trollen, mocht je dat bedoelen.
pi_97253400
Serieus. De Rotschilds zijn de duivel zelf, ik geloof niet eens meer dat het mensen zijn
pi_97254122
http://denieuwewereldorde(...)ika-nu-straks-Europa

Hier dit komt straks naar Europa, succes
pi_97259230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:55 schreef dadgad het volgende:
De Rothschild hebben Hitler aan de macht gebracht.

Waarom?

In eerste instantie wel, later namen de Windsors Hitler over, en weer later deels een groep zwarte magiers; om uiteindelijk weer deels bij Rothschild terug te komen.

Stalin en Hitler waren kleinkinderen van Rothschilds.

quote:
Om Isreal te creeeren, om de Europese Unie op te richten, evenals NATO, de VN, om competitie in de jodenwereld uit te schakelen en om de VS als politie macht te kunnen gebruiken om zodoende de rest van de wereld over te nemen.

De Rotschilds zijn de meeste machtige mensen ter wereld. Ze hebben de Federel reserve opgericht, evenals de Europese bank. Die lui verzinnen geld wanneer ze willen en doen ermee wat ze willen.

Ze werken samen met alle grote corporaties en hebben een compleet monopolie op alle bronnen die we nodig hebben om te overleven.
Pas op:

Israel, Jodendom, Joden, Zionisme en Rothschilds zijn 5 verschillende partijen of groepsbegrippen; niet generaliseren.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:29:47 #41
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97260169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef dadgad het volgende:

we kunnen toch ook een hitsquad oprichten om ze allemaal te liquideren? :P
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:35:32 #42
116015 SicSicSics
pi_97285395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef dadgad het volgende:

Wel toevallig dat alleen hoge rijke mensen op belangrijke functies op kinderen vallen! :') En dat iedereen in die kringen het wel pikt, terwijl je zegt dat niemand het pikt. :?

Verder hebben ze er nog nooit 1 gram bewijs voor gevonden. Alleen aantijgingen, speculaties en vage websites met even dubieuze bronnen als boodschappen. Maar als jij dat echte journalistiek vindt... :D

Misschien is het wel een rookgordijn van de echte NWO om sceptici zoals jij bezig te houden en zo via de andere kant alsnog de NWO in te voeren! :P
Fine, fuck you then!
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:41:55 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97285569
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:12 schreef Bankfurt het volgende:

In eerste instantie wel, later namen de Windsors Hitler over, en weer later deels een groep zwarte magiers; om uiteindelijk weer deels bij Rothschild terug te komen.

Stalin en Hitler waren kleinkinderen van Rothschilds.
Het doet mij enorm denken aan een boek wat ik lees op het moment Het uur van de engelen
Over de Rockefeller familie die eigenlijk bestaan uit gevallen boosaardige engelen die invloed hebben op de wereldgeschiedenis. Achter het nazi rijk zaten etcetc.
Maar dat is een (heerlijk spannende) roman.
The truth was in here.
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:47:26 #44
116015 SicSicSics
pi_97285723
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:06 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat wat de Rothschilds ons zogenaamd 'geven' en waar jij zo tevreden mee bent, eerst is afgepakt.

En wat ik verder zeg is dat intenties alleen niet genoeg zijn en resulaten ook tellen.

Iedereen kan wel zeggen goede intenties te hebben, en als het dan later anders blijkt te zijn gelopen roepen 'das habe ich nicht gewusst'.

Maar goed, wees de Rothschilds vooral dankbaar en geniet van alle mooie beloftes in de wereld.

Ik ben overigens geen vriend van trollen, mocht je dat bedoelen.
Wat ik zeg is dat die Rothschilds niks van mij afgepakt hebben. :')

En soms kom je bij onderzoek nou eenmaal op ongewenste resultaten. Natuurlijk telt dat, maar het telt meer over hoe je ermee omgaat. Wat hebben de Rothschils je in godsnaam aangedaan!? :') Het lijkt mij een typisch gevalletje van hoge bomen die veel wind vangen. Maar ik zal mijn ogen wel dicht hebben; wat op zich klopt. :D
Fine, fuck you then!
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:50:26 #45
116015 SicSicSics
pi_97285811
Wist je trouwens dat de eigenaren van Duinrell ook banden hebben, aangetrouwd en geboren, met de Rothschilds!

De kinderlokkerts... :o
Fine, fuck you then!
pi_97286519
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat die Rothschilds niks van mij afgepakt hebben. :')

En soms kom je bij onderzoek nou eenmaal op ongewenste resultaten. Natuurlijk telt dat, maar het telt meer over hoe je ermee omgaat. Wat hebben de Rothschils je in godsnaam aangedaan!? :') Het lijkt mij een typisch gevalletje van hoge bomen die veel wind vangen. Maar ik zal mijn ogen wel dicht hebben; wat op zich klopt. :D
Het is maar de vraag hoe ongewenst die resultaten waren.

Soms - en dat gebeurt nog veel vaker dan dat er 'ongewenste resultaten' opkomen - liegen politici (en andere mensen) over hun intenties. Wat dacht je daarvan?

En wat afpakken betreft: misschien snap je het wel als ik daarvoor het woord 'onthouden' invul?

Wat je niet krijgt kan je ook niet zien. De vraag is alleen hoe het komt dat jij het niet krijgt, en de de Rothschilds wel. Maar goed, sommige dieren durven na gevangenschap hun kooi ook niet uit. Het is niet mijn doel jou je onwetende geluk af te nemen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:15:54 #47
116015 SicSicSics
pi_97286635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:12 schreef GoudIsEcht het volgende:
Het is maar de vraag hoe ongewenst die resultaten waren.
Speculeren kun je leren! O+ Als je nou je energie op de beurs richt ipv. onhoudbare en waardeloze, want eerlijk, wat heb je eraan dat je dit soort dingen 'weet', theorietjes, heb je er misschien ooit nog wat aan!

quote:
Soms - en dat gebeurt nog veel vaker dan dat er 'ongewenste resultaten' opkomen - liegen politici (en andere mensen) over hun intenties. Wat dacht je daarvan?
Ik denk dat je daar gelijk in hebt! O+

quote:
En wat afpakken betreft: misschien snap je het wel als ik daarvoor het woord 'onthouden' invul?

Wat je niet krijgt kan je ook niet zien. De vraag is alleen hoe het komt dat jij het niet krijgt, en de de Rothschilds wel. Maar goed, sommige dieren durven na gevangenschap hun kooi ook niet uit. Het is niet mijn doel jou je onwetende geluk af te nemen.
Wat krijg ik niet? :') 5.000.000 euro op mijn rekening? :')

Ow, you dramaqueen! O+
Fine, fuck you then!
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:22:16 #48
33189 RM-rf
1/998001
pi_97286835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:12 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Maar goed, sommige dieren durven na gevangenschap hun kooi ook niet uit.
genoeg dieren die ook het beter hebben in een dierentuin dan in de werkelijkheid...
veel dieren die zo gehouden worden overleven geen paar dagen in de vrije natuur....

In zulke gevalen is het bv de reinste idiotie zwat bv groeperingen als het 'Dierenbevrijdingsfront' doen, om zulke dieren te 'bevrijden' die dan binnen de kortste tijd meestal sterven..

wat dat betreft moet je natuurlijk eerst uitleggen wat het 'voordeel' aan jouw 'bevrijding' is ..
wàt is er dan opens anders en hoe wordt het normale leven van mensen zoveel 'beter' als zij zich bevrijden van een 'Groot Gevaar' dat zijzelf niet eens bemerken en verder weinig nadeel vàn vinden...

Als die ideen over een Super-Complot werkt vind ik het wel erg fijn, het lijkt me zelf s een beetje 'te mooi om waar te zijn' om een Overheid voor te stellen die opeens wel alles perfect kan doen en die niet continue geld verspild en er een zooitje van maakt...

Ik vrees eerder de overheden en multinationals die 'geen f-kking clue' hebben waarmee ze bezig zijn en die meestal niet langer dan 6 maanden vooruitplannen..
die bv de capaciteiten helemaal niet hebben om zorgvuldig met personsgegevens om te gaan en continue juist peprivégegevens verliezen of waar deze makkelijk gestolen kunnen worden...
Waar bv Overheden persoonsgegevensdatabanken hebben waar tien- tot honderduizenden 'onbekende' records in staan, die soms nog gewoon uitkeringen krijgen, of waarin opeens bestaande personen helemaal 'ontbreken'

Ik zou direkt tekenen voor een NWO waar dat kennelijk wél allemaal 'klopt', waar de Overheid ook vooruit plant en men heel zorgvuldig én effectief met alle persoonsgegevens omgaat.
Helaas vrees ik dat die NWO echter een 'utopie' is en bv omgang met zulke grote data-aantallen domweg een onvoorkombare 'foutmarge' heeft, en daarin ligt imho bv ook een gevaar van overheden die al te enthousiast gegevens verzamelen, niet in de 'perfecte controle' maar vooral in de fouten en onzorgvuldigheid
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_97287005
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef SicSicSics het volgende:

Speculeren kun je leren! O+ Als je nou je energie op de beurs richt ipv. onhoudbare en waardeloze, want eerlijk, wat heb je eraan dat je dit soort dingen 'weet', theorietjes, heb je er misschien ooit nog wat aan!
Waarom je dat ik begin over wat die Rothschild-broederschap van je afpakt? Als je een beetje gaat pellen aan het financiële systeem zie je dat snel genoeg.

quote:
Ik denk dat je daar gelijk in hebt! O+
Als we het daarover eens zijn (vaker gelogen dan ongewenste resultaten) dan valt het met de speculatieve aarde misschien nog wel mee.

quote:
Wat krijg ik niet?
Je dacht toch niet dat heren van Goldman etc. hun bonussen kregen omdat ze 'het volk' zo mooi opweg hebben geholpen terwijl we in een flinke financiële crisis zitten hé?
pi_97287127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:22 schreef RM-rf het volgende:

genoeg dieren die ook het beter hebben in een dierentuin dan in de werkelijkheid...
veel dieren die zo gehouden worden overleven geen paar dagen in de vrije natuur....
Moet ik nou een metafoor gaan verdedigen?

quote:
Wàt is er dan opens anders en hoe wordt het normale leven van mensen zoveel 'beter' als zij zich bevrijden van een 'Groot Gevaar' dat zijzelf niet eens bemerken en verder weinig nadeel vàn vinden...
Toen de mobiele telefoon (of zelfs het internet) er net was riep ook iedereen dat je zo'n ding niet nodig had. Dat is ook gemakkelijk als je de waarde (van vrijheid in het geval van een dier in een kooi) niet ziet. Maar zou jij graag zonder internet/mobiel zitten nu?

quote:
Als die ideen over een Super-Complot werkt vind ik het wel erg fijn, het lijkt me zelf s een beetje 'te mooi om waar te zijn' om een Overheid voor te stellen die opeens wel alles perfect kan doen en die niet continue geld verspild en er een zooitje van maakt...
Wie zegt dat het plan niet perfect loopt nu?

quote:
Ik vrees eerder de overheden en multinationals die 'geen f-kking clue' hebben waarmee ze bezig zijn en die meestal niet langer dan 6 maanden vooruitplannen..
Waarom zou dat niet een in complot passen?

quote:
die bv de capaciteiten helemaal niet hebben om zorgvuldig met personsgegevens om te gaan en continue juist peprivégegevens verliezen of waar deze makkelijk gestolen kunnen worden...
Waar bv Overheden persoonsgegevensdatabanken hebben waar tien- tot honderduizenden 'onbekende' records in staan, die soms nog gewoon uitkeringen krijgen, of waarin opeens bestaande personen helemaal 'ontbreken'
Nogmaals: waarom zou een beetje choas bij de overheid niet in een complot passen, of er naast kunnen bestaan?
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:45:53 #51
116015 SicSicSics
pi_97287603
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:27 schreef GoudIsEcht het volgende:
Waarom je dat ik begin over wat die Rothschild-broederschap van je afpakt? Als je een beetje gaat pellen aan het financiële systeem zie je dat snel genoeg.
Waarom zou ik dat doen? Kan ik mijn energie niet beter steken in iets waar ik wel wat aan heb? en dan nog is de kans groot dat ik ga pellen en iets tegen kom wat ik niet begrijp. Hier mijn eigen theorieën op loslaat en in mijn schone en ongeschoolde onwetendheid zo volledig en volkomen de plank mis sla dat het absurd wordt.

quote:
Als we het daarover eens zijn (vaker gelogen dan ongewenste resultaten) dan valt het met de speculatieve aarde misschien nog wel mee.
Dat mensen liegen over hun intenties is al zo oud als de eerste miss verkiezing/ blind date. :D

quote:
Je dacht toch niet dat heren van Goldman etc. hun bonussen kregen omdat ze 'het volk' zo mooi opweg hebben geholpen terwijl we in een flinke financiële crisis zitten hé?
Ik dacht dat de heren Goldman etc. hun bonussen krijgen omdat ze via een mooie onderhandelingsperiode een bepaald target hebben afgesproken. Dit target is een criteria waar men aan moet voldoen om een bonus te krijgen en ik denk dat ze aan die criteria voldaan hebben en anders geen bonus zouden hebben gekregen.

En waarom zou iemand het volk mooi op weg willen helpen zonder daar zelf wat aan te hebben? :D Ik ben ook geen filantropische instelling.
Fine, fuck you then!
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:53:08 #52
33189 RM-rf
1/998001
pi_97287862
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef GoudIsEcht het volgende:

Toen de mobiele telefoon (of zelfs het internet) er net was riep ook iedereen dat je zo'n ding niet nodig had. Dat is ook gemakkelijk als je de waarde (van vrijheid in het geval van een dier in een kooi) niet ziet. Maar zou jij graag zonder internet/mobiel zitten nu?
Ik _héb_ geen mobiele telefoon :)
en inderdaad vind ik het nog wel eens grappig om te discussieren met mensen die helemaal overd e zeik zijn over RFID, maar die wél een GSM met zich meedragen die nóg vele, vele malen kwetsbaarder is voor misbruik en waarvan de mogelijkheden deze te hacken en een individu ermee te volgen of te identificeren of traceren bijna oneindig zijn (iets wat overigens zowel de politie alsook inlichtingendiensten al enkel jaren actief doen, veelal buiten rechterlijke controle, zoals in nederland bv met de diamantroof-casus in Utrecht in 2007 bewezen werd toen toepassing van een IMSI-catcher om een dader op te sporen die een prepaidtelefoon had en twee dagen later in almere opgepakt kon worden in zn woonhuis, buiten het procesverbaal gehouden werd omdat er geen echte juridische basis voor de toepassing van zulke apparatuur is)

quote:
Wie zegt dat het plan niet perfect loopt nu?
Dat is sterk de vraag....
ken jij in de werkelijkheid plannen die ooit voor de volle 100% lukken...
zeker zeer gedetailleerde plannen hebben altijd een enorme kwetsbaarheid voor zelfs de kleinste 'onverwachte omstandigheden'...

Zodra je claimt dat een 'Grot Geheim Complot' dat kennelijk wél kan doen, komen onmiddelijk twee vragen op:
1) Waarom kunnen zij wel wat ieder ander mens nooit van zn leven zal lukken

en misschien nóg interssanter
2) als het kennelijk hen wél lukt zo 'onfeilbar' te plannen, wat heeft het dan nog voor zin er je over op te winden, omdat waarschijnlijk ook jouw protesten en tegenwerking deel uitmaken vàn dat complot en tegenstand dus sowieso en verspilling van energie is... je kunt nooit dat perfect werkende plan voorkomen, omdat zij perfect _zijn_

quote:
Nogmaals: waarom zou een beetje choas bij de overheid niet in een complot passen, of er naast kunnen bestaan?
dat is een fikse paradox..
je kunt niet én claimen dat 'alles onderdeel is van het Grote Plan' en dan claimen dat deel van dat 'grote Plan' ook een enorme hoeveelheid 'onplanbare zaken' zijn..
domweg omdat de 'chaos' altijd sterker is dan de 'orde'... uit orde chaos maken is stukken eenvoudiger dan orde uit chaos...

Een stukje belangrijke levenskennis dat meestal de meeste kinderen door de Moeder uitlegd wordt aan de hand van de filosofische levensles: "Je moet je kamer opruimen!".
pi_97288338
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik _héb_ geen mobiele telefoon :)
Je zult mijn punt zonder ook wel begrijpen.

quote:
Dat is sterk de vraag....
ken jij in de werkelijkheid plannen die ooit voor de volle 100% lukken...
Dat is natuurlijk niet de enige mogelijkheid om 'een complot' te zien, en ook niet mijn claim. Wel dat er sterke krachten vanuit een bepaalde richting komen. Of dat gaat werken is aan ons allemaal bij elkaar. Veel mensen zien in elk geval niet wat er gebeurd, of willen het niet zien. En of ik alles zie is ook maar de vraag natuurlijk.

quote:
dat is een fikse paradox..
je kunt niet én claimen dat 'alles onderdeel is van het Grote Plan' en dan claimen dat deel van dat 'grote Plan' ook een enorme hoeveelheid 'onplanbare zaken' zijn..
Nogmaals, dat grote, allesomvattende plan is jouw idee, niet het mijne. Als ik me op een paar zaken focus die ik belangrijk vind, kan ik andere 'unchecked' laten.
pi_97288430
Het is Nieuwe Wereldorde. Als je het dan zo nodig met hoofdletters wilt spellen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:55:31 #55
33189 RM-rf
1/998001
pi_97290255
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:05 schreef GoudIsEcht het volgende:

Dat is natuurlijk niet de enige mogelijkheid om 'een complot' te zien, en ook niet mijn claim. Wel dat er sterke krachten vanuit een bepaalde richting komen.
tja, daar gaat het dus al flink aan de gang met het 'water bij de wijn doen'....

Eerst was het nog een 'Nieuwe Wereld Orde'.. maar eigenlijk gaat het dus om 'de dagelijkse politiek, inclusief lobbyisten, clientelisme, en belangen en machtspolitiek zoals die vandaag geld,
die morgen nét zo goed uitgevoerd zal worden en ook over honderd jaar..

geen 'eind-tijd', ook geen 'eind-oplossing' of ook geen 'grote Verandering'... gewoon Politiek, en een politiek die speelt tussen krachten en verschillende belangengroepen...

Waarin natuurlijk factoren als 'geld' (=Macht), maar ook de Media, of zelfs corruptie, fraude en omkoopbaarheid een fikse rol spelen; wat vroeger gebeurde en altijd het geval zàl zijn..

maar of bepaalde plannen ook doorgevoerd kùnnen worden is ook een kwestie of binnen een Parlementaire Democratie er genoeg ondersteuning voor gevonden kàn worden, of dat de politiek op een gegeven moment toch een andere richting 'populairder' vind (of als er bepaalde andere omstandigheden gebeuren of belangen/inzichten 'veranderen' waardoor er ook beleids-doelstelling gewijzigd kunnen worden)
pi_97290504
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

tja, daar gaat het dus al flink aan de gang met het 'water bij de wijn doen'....

Eerst was het nog een 'Nieuwe Wereld Orde'.. maar eigenlijk gaat het dus om 'de dagelijkse politiek, inclusief lobbyisten, clientelisme, en belangen en machtspolitiek zoals die vandaag geld,
die morgen nét zo goed uitgevoerd zal worden en ook over honderd jaar..
Waar doe ik dan water bij de wijn? Liep ik hier te roepen van een almachtige wereldorde?

En zelfs als die er zou zijn, waarom zou ik dat nu dan 'verwaterd' hebben?

Als je doel als 'wereldorde' is om controle over het financiële systeem te krijgen (en zo vanalles te sturen in je eigen belang), wat maakt het je dan uit of dataverzamelaars wel eens wat data lekken of dat een of andere politiek plan wat chaotisch verloopt?

Als je je hoofddoelen in het oog houdt hoef je je om bijzaken echt niet zo druk te maken.

Ofwel?
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:23:34 #57
33189 RM-rf
1/998001
pi_97291234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:02 schreef GoudIsEcht het volgende:

Als je doel als 'wereldorde' is om controle over het financiële systeem te krijgen (en zo vanalles te sturen in je eigen belang), wat maakt het je dan uit of dataverzamelaars wel eens wat data lekken of dat een of andere politiek plan wat chaotisch verloopt?

Als je je hoofddoelen in het oog houdt hoef je je om bijzaken echt niet zo druk te maken.

Ofwel?
'Wie' wil 'Het Financiele Systeem' onder controle brengen en wanneer is dat doel gelukt?

"Het Financiele Systeem is niet een klein iets, maar eigenlijk alle vorm van economische waarde-uitwisseling op de hele wereld..
dat omvat eigenlijk _alle_ markten en alle valuta-soorten...

niet alleen is zomaar eventjes daarop 'controle te hebben onmogelijk, het brengt eigenlijk ook helemaal niks ..

wat je misschien wel bedoelt is dat een heleboel partijen graag 'invloed' willen uitoefenen.... wat eigenlijk een andere bewoording is voor 'winst maken'..

als ik bv een bedrijfje heb dat in Goudcontracten handelt, in Future's en Shorts kan ik bv een groep mensen overtuigen dat de Goudwaarde eindeloos gaat stijgen en hén overtuigen bij mij goud te gaan kopen..
Dat is ook een vorm van invloed uitoefenen, en het resultaat is meestal een leuke winst, die soms niet eens hoeft te betekenen dat Goud mer waard geworden is... hooguit is het bijan een 'selfullfilling prophecy' omdat als er meer vraag naar Goud ontstaat, deze ook duurder wordt en zo geef je soms je eigen klanten de indruk dat ze 'winstmaken'...
de truc is dan altijd als handelaar nét een stapje sneller te zijn dan je klanten, te voorzien wanneer die waarde wer gaat dalen en dan heel slim in de Shorts te gaan zitten.

Een typisch nederlandse term hierbij is 'Windhandel'...
Dat refereet naar een periode in de Nederlandse Geschiedenis , het jaar 1720 waarin een aantal Holandse Steden een leuke extra inkomstenbron bedachten...
Deze gingen toen 'wind-certificaten' verhandelen, vergunningen om een windmolen in bedrijf te houden, toendertijd de meest gebruikte energiemethode en essentieel in het economisch leven...

Handelaren gingen deze wind-certificaten onderling doorverkopen en als snel ontspon zich een hele lucratieve handel waarin de wind-certificaten via veilingen aan de hoogste bieder verkocht werden..
schijnbaar voor iedereen een 'winstgevende bezigheid' en de hanel boomde, terwijl de Overheden een leuke inkomstenbron hadden..

probleem hierbij was echter dat de wind-certificaten zwaar overgewaardeerd werden en veelal werden de winsten gefinancierd door wind-certificaten zélf...

toen het systeem in elkaar donderden bleven de domste handelaren zitten met 'wind-certificaten' die niemand wilde hebben, en eigenlijk hadden ze dus gewoon in 'lucht' gehandeld (letterlijk)..
Dit was overigens ongever op het hoogtepunt van de 'Hollandse Gouden Eeuw' waarin nederland een belangrijk internationaal centrum was, ook voor de financiele wereld.

http://www.engelfriet.net/Alie/Hans/windhandel.htm
http://people.few.eur.nl/smant/m-economics/bubbles/windhandel.htm

De windhandel had geen specifiek eind-doel... hooguit was het alle betrokken gewoon te doen om zoveel mogelijk eraan te verdienen... zowel de handelaren zélf alswel de Overheid die de Wind-certiciaten initieel op de markt bracht..
het enige doel was 'gierigheid'...

quote:
Zo Lang den Gier'ge Mensch
Is voorzien van geld en goed,
Krygt den Bedrieger tog zyn wensch,
Want hem de Gier'ge en Onnooz'le altyd voed.
OOk bv de huidige ontwikkelingen lijken nog altijd verdomd veel op wat er toen, in 1720 gebeurde, de Geirigheid is nog hetzelfde, en de wens van mensen om zelf mee te doen vanuit het idee dat ze 'een graantje willen meepikken' van de winsten van anderen.
pi_97291701
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:23 schreef RM-rf het volgende:

"Het Financiele Systeem is niet een klein iets, maar eigenlijk alle vorm van economische waarde-uitwisseling op de hele wereld..
dat omvat eigenlijk _alle_ markten en alle valuta-soorten...
Daar kom je weer met kleine dingen en de eis dat daarover absolute controle moet zijn. Eigenlijk precies zoals eerder dus. Probeer eens wat groter de te denken.

Wat als ik er voor zorg dat ik degene ben die het geld drukt? Dat ik eigenaar ben van de centrale bank bijvoorbeeld. Dat ik zo en op andere manieren een onevernredig grote marktpositie heb.

Denk je dat het mij dan nog ene reet kan schelen als de ene lul de andere bedriegt met een goudcertificaat?
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:58:39 #59
33189 RM-rf
1/998001
pi_97292532
Ik kom niet met kleinere dingen.. maar leg gewoon dingen voor om te proberen te zorgen dat jij wat duidelijhk bent dan die 'vaagheid'..

het ene moment heb je het heel gewoon over 'normale' zaken die bv meer te maken hebben met Politiek..
dat bv een belangengroep.. wat soms een groot multinationaal bedrijf kan zijn of een conglomeratie van bedrijven (bv Oliebedrijven, wapen-industrie)..
Of bv een groep burgers die evenzeer hun invloed willen uitoefenen, soms direkt of soms vis Overheden...
Overheden zélf, zowel nationale alswel lokale, óf bv globale samenwerkingsverbanden, maar eveneens NGO-organisaties zijn zélf ook weer 'lobby-groeperingen' die veelal hun eigen belangen nastreven

en dat al die 'groepen' die 'invloed' willen uitoefenen..

dat noem ik geen 'nieuwe Wereld orde' maar gewoon de gang van zaken zoals die gisteren was, en zoals die ook morgen kan zijn

quote:
Wat als ik er voor zorg dat ik degene ben die het geld drukt?
Nou en? denk je dat dat zoveel uitmaakt ? ben je soms Idi Amin, die dat ook dacht, dat een Overheid zomaar eindeloos geld kan blijven bijdrukken zonder dat dat de waarde van geld zélf de warde net zo snel kan verliezen ...?

Hooguit kun je nu stellen dat veel Overheden, zoals de amerikanen er zélf een verdomd groot voordeel bij hebben dat hun dolar niet te sterk is... was de dollar nu wél een erg sterke munt zou amerika enkel dieper in de economische problemen geraken

quote:
Denk je dat het mij dan nog ene reet kan schelen als de ene lul de andere bedriegt met een goudcertificaat?
:D ik denk stiekem eigenlijk dat je zélf een hoop van die 'wind-certicaten' waardan ipv 'wind' opeens op papier staat dat je goud zou hebben, in bezit hebt.. maar dat is verder jouw eigen zaak, ieder zo de dingen die hij leuk vind ... en als je over een tijdje op toilet zit en het papier is op zul je iig genoeg papier hebben... toiletpapier is altijd behoefte aan, een écht gebruiksgoed, en eerlijker dan alle andere vormen van waarde-op-papier :)
pi_97292877
Denk jij maar lekker verder RM-rf
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:34:22 #61
33189 RM-rf
1/998001
pi_97293970
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:07 schreef GoudIsEcht het volgende:
Denk jij maar lekker verder RM-rf
Mar je legt dus helemaal niks uit hoe jouw 'complotten' dan wél lopen....?

Eneruzijds roepen over 'groepen die het Financiele Systeem' onder controle willen brengen..

maar als je dan gaat kritisch doorvragen wát daar precies mee beodelt wordt gaan mensen geirriteerd reageren?

Punt is gewoon dat als je zelf roept dat mesnen zélf moeten nadenken en vooral kritische vragen moeten stellen je zélf ook de moeite moet nemen die kritsiche vragen te beantwoorden....

Punt is gewoon dat een stelling als 'Ze brengen het hele Financiele Systeem' onder controle omdat 'ze' invloed kunnen uitoefenen op hoeveel dollar er gedrukt worden gewoon riante kul is ....

het aantal dollars in omloop schept verder geen waarde, dat is hooguit een ruilmiddel, dat overigens de amerikanen wel een zekere 'economische invloed' geeft, zeker omdat het een belangrijke valuta is en bv de chinezen veel dollars bezitten en die dus eigenlijk waarde verliezen _als_ de dollar sterke inflatie kent (wat een van de gronden is dat de amerikanen het graag doen).

de Amerikaanse federale Reserve is echter ook vooral een instituut dat moet reageren op ontwikkelingen en hooguit een kleine invloed kan 'proberen' uit te oefenen... een 'beleidsinstrument'
het is heus niet zo dat zij zomaar kunnen 'bepalen' wat er in de toekomst gaat gebeuren of hoe de economie zich ontwikkeld, hooguit kunnen ze soms bepaale economische ontwikelingen pogen 'tegen te sturen'
pi_97294007
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Een typisch nederlandse term hierbij is 'Windhandel'...
Dat refereet naar een periode in de Nederlandse Geschiedenis , het jaar 1720 waarin een aantal Holandse Steden een leuke extra inkomstenbron bedachten...
Deze gingen toen 'wind-certificaten' verhandelen, vergunningen om een windmolen in bedrijf te houden, toendertijd de meest gebruikte energiemethode en essentieel in het economisch leven...

Handelaren gingen deze wind-certificaten onderling doorverkopen en als snel ontspon zich een hele lucratieve handel waarin de wind-certificaten via veilingen aan de hoogste bieder verkocht werden..
schijnbaar voor iedereen een 'winstgevende bezigheid' en de hanel boomde, terwijl de Overheden een leuke inkomstenbron hadden..

probleem hierbij was echter dat de wind-certificaten zwaar overgewaardeerd werden en veelal werden de winsten gefinancierd door wind-certificaten zélf...

toen het systeem in elkaar donderden bleven de domste handelaren zitten met 'wind-certificaten' die niemand wilde hebben, en eigenlijk hadden ze dus gewoon in 'lucht' gehandeld (letterlijk)..
Dit was overigens ongever op het hoogtepunt van de 'Hollandse Gouden Eeuw' waarin nederland een belangrijk internationaal centrum was, ook voor de financiele wereld.

http://www.engelfriet.net/Alie/Hans/windhandel.htm
http://people.few.eur.nl/smant/m-economics/bubbles/windhandel.htm

De windhandel had geen specifiek eind-doel... hooguit was het alle betrokken gewoon te doen om zoveel mogelijk eraan te verdienen... zowel de handelaren zélf alswel de Overheid die de Wind-certiciaten initieel op de markt bracht..
het enige doel was 'gierigheid'...

[..]

OOk bv de huidige ontwikkelingen lijken nog altijd verdomd veel op wat er toen, in 1720 gebeurde, de Geirigheid is nog hetzelfde, en de wens van mensen om zelf mee te doen vanuit het idee dat ze 'een graantje willen meepikken' van de winsten van anderen.
1720 Was allesbehalve de gouden eeuw. We hadden het al over de zilveren zelfs. Na het rampjaar (1672) ging het eigenlijk bergafwaarts en werden andere mogendheden (frankrijk, engeland) belangrijker.
pi_97294211
@RM-rf

Je begrijpt het financiële systeem niet, niet wat het voordeel is van zelf geld kunnen drukken en spreekt de verwachting uit dat ik papiergoud zou hebben. Je zit compleet mis, met alles.

Er is genoeg over te vinden, en ik heb nu geen zin hier basislessen te gaan geven.

Wie weet komt het nog een keer ter sprake in een meer inhoudelijk draadje.
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:53:49 #64
33189 RM-rf
1/998001
pi_97294882
@GoudIsEcht

prima als je vind dat ik 'helemaal miszit'.. maar leg dan eens uit _hoe_ je het hele Financiele Systeem onder je controle zou hebben als je bv dollars kunt drukken als Overheid ...

het enige resultaat van het aanzetten van de dollarpersen is vooral het langzaam zwakker worden van de dollar ....
prima als het ook een zekere economisch voordeel geeft, bv uit zichtpunt van de concurrentie met china en andere economische regio's .
maar het is heus geen 'eindeloze macht', en met de voordelen, zoals bv concurrentiepositie en het vergemakelijken van economische groei komen ook nadelen, specifiek voor burgers in amrika die hun geld minder waard zien worden en voor wie import duurder wordt.

Jouw vage beweringen houden bij een béétje kritische kijk geen seconde stand... kun je wel heel beledigd gaan doen over 'basislessen' en 'dat je er niet door over wilt gaan'... maar volgens mij zijn juist jouw argumenten weinig overtuigend.
pi_97295219
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:53 schreef RM-rf het volgende:
@GoudIsEcht

prima als je vind dat ik 'helemaal miszit'.. maar leg dan eens uit _hoe_ je het hele Financiele Systeem onder je controle zou hebben als je bv dollars kunt drukken als Overheid ...

het enige resultaat van het aanzetten van de dollarpersen is vooral het langzaam zwakker worden van de dollar ....
Laatste keer dat ik op je reageer. Dat is inderdaad één resultaat, maar niet het enige.

Een ander resultaat is dat je met die dollars Amerikaanse staatsschuld kan kopen waarover rente betaald moet worden aan jou. Je kan er natuurlijk ook andere zaken mee kopen. Hoewel de munt minder waard wordt, neemt jouw bezit/waarde dan toe.

En je kan een tijdje geen dollars drukken; waarom maar één kan op denken? Dan krijg je deflatie, storten schulden in en kan je onderpanden voor een prikkie op de kop tikken.

Zo zijn er nog wel meer voordelen.

Lekker kritische blik heb je zeg, als ik je dit moet gaan uitleggen.

Daar heb ik dus geen zin in. Studeer er eens op zou ik zeggen. En vergeet daarbij ook niet dat de dollar (nog) wereldhandels en -reservemunt is.
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:03:12 #66
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_97295299
geld is nodig..wanneer er straks credits komen op kaartjes of betalen via de telefoon, het maakt nog en eens niet zoveel uit. Met geld komt wel corruptie, dat is ook een feit. Zo is de cirkel mooi rond. Tuurlijk, je kan dit heel ver doortrekken. Een allesoverheersende macht die controle heeft op allerlei instanties e.d. Neem maar van mij aan dat wij die niet zullen zien(het oog bovenin de pyramide, de "grote macht", misschien ontastbaar) ikzelf geloof dat dit de bron is die ons drijft en dat het nog en eens niet zoveel uitmaakt wat die bron doet..de bron zorgt voor leven en leven heb je aan die bron te danken. Je negatieve uitdrukkingen en uitspraken zorgen er alleen maar voor dat je zelf niet lekker in je vel komt te zitten. Mijn advies is daarom ook: go with the flow. Dat is het makkelijkst..tuurlijk dit doe je niet, je bent een anarchist, een forel die tegen de stroom inzwemt. Het omgekeerde en dan omgekeerd. Het domein is aan vele kanten afgebakend.
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:24:35 #67
33189 RM-rf
1/998001
pi_97296292
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:01 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Een ander resultaat is dat je met die dollars Amerikaanse staatsschuld kan kopen waarover rente betaald moet worden aan jou.
Beweer je nu dat de amerikaanse overheid dit doet.... ze drukken zélf hun eigen geld (via de US Treasury) en kopen hun eigen staatsschuld weer op daarmee?

sorry, maar volgens mij ben je gewoon érg slecht geinformeerd dan, dat is een beetje belachelijke voorstelling van zaken en heeft ook geen enkel nut, zulk een 'perpetuum mobile' werkt niet, ook niet in de economie...

Nogmaals, papiergeld drukken is geen waarde scheppen, hooguit wordt de waarde van veel dingen ook in papiergeld uitgedrukt, maar als een overheid bv teveel papiergeld blijft bijdrukken daalt de intrinsieke waarde ervan ook.
een goede uitleg van het hele principe:
http://pragcap.com/resources/understanding-modern-monetary-system
pi_97297636
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:24 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Beweer je nu dat de amerikaanse overheid dit doet.... ze drukken zélf hun eigen geld (via de US Treasury) en kopen hun eigen staatsschuld weer op daarmee?
.
Nee, de FED drukt het geld ... en de FED is een private company !! onder Rothschild controle.
pi_97297959
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, de FED drukt het geld ... en de FED is een private company !! onder Rothschild controle.
Aandelen van de Fed zijn inderdaad in private handen. En als je de geldhoeveelheid beheerst, beheers je de creatie en het klappen van bubbels, en kan je daar via de private markt op inspelen. Je weet immers vooraf wat de prijzen gaan doen.
pi_97298055
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:24 schreef RM-rf het volgende:

sorry, maar volgens mij ben je gewoon érg slecht geinformeerd dan, dat is een beetje belachelijke voorstelling van zaken en heeft ook geen enkel nut, zulk een 'perpetuum mobile' werkt niet, ook niet in de economie...
Waarom zou je alleen naar dat kleine stukje van het geheel kijken? Als je zelf al ziet dat het niet daarom gaat, waarom zou ik dan denken van wel?

quote:
Nogmaals, papiergeld drukken is geen waarde scheppen
Nogmaals, dat heb ik ook nooit beweerd en je vertelt niets nieuws.

Lees nou eerst wat ik schrijf, denk dan na, en kom vervolgens met een reactie.
pi_97298109
En dan uit je link RM-rf:

quote:
The modern floating exchange rate system helps to maintain equilibrium and flexibility in the global economy.
Dit is pertinent onwaar en ook niet het doel van de VS.

Onzinnig gebrabbel voor goedgelovige mensen.

Zoek eens op een term als 'petrodollar warfare'.

Kom je bij een link als deze: http://www.informationclearinghouse.info/article11715.htm

Maar er is nog veel meer te vinden.

Hier bijvoorbeeld: http://www.zerohedge.com/(...)ons-economic-hit-man (verder ook best een aardig blog).

En nou niet meer zeuren over dat mensen het niet begrijpen, oké?
pi_97298697
Ts, dit komt toch niet geloofwaardig over?

Als je iets serieus wilt vertellen of als je nog enigszins serieus genomen wil worden, moet je in ieder geval beginnen met foutloze zinnen. Dit lijkt helemaal nergens op, het staat vol spelfouten.
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:34:16 #73
116015 SicSicSics
pi_97299113
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef Bankfurt het volgende:
Ja en nee.

Ja de FED is 'privately owned' als in elke bank in America heeft een Aandeel in de FED. (Niet meneer Rothschild die alle aandelen bezit.) Dit aandeel is niet verkoopbaar, niet overdraagbaar en het geeft geen enkele 'rechten van eigendom'.

De FED heeft een board of govenors. Benoemd door de President, en de senaat. Niet door meneer Rothschild. Hell, zelfs het door jullie zo gehate Goldman Sachs heeft geen klap te vertellen in de FED, want ze is geen lid van de FED.
Fine, fuck you then!
pi_97299358
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja en nee.

Ja de FED is 'privately owned' als in elke bank in America heeft een Aandeel in de FED. (Niet meneer Rothschild die alle aandelen bezit.) Dit aandeel is niet verkoopbaar, niet overdraagbaar en het geeft geen enkele 'rechten van eigendom'.

De FED heeft een board of govenors. Benoemd door de President, en de senaat. Niet door meneer Rothschild. Hell, zelfs het door jullie zo gehate Goldman Sachs heeft geen klap te vertellen in de FED, want ze is geen lid van de FED.
Waar haal jij vandaan dat wij Goldman Sachs zouden haten?

En waarom zou Goldman - los van aandelen - niet op een andere (minder officiële) manier invloed kunnen hebben?

Hoe weet jij bijvoorbeeld of Geitner - die vroeger bij Goldman zat - als voorzitter van de Treasury het Amerikaanse volk en niet Goldman of de bancaire sector dient? En hoe Paulson (zijn voorgang, ook oud-Goldman) dat deed?

Of dat Blankfein en Bernanke nooit samen een strategie bespreken?
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:47:33 #75
116015 SicSicSics
pi_97299775
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:39 schreef GoudIsEcht het volgende:
Waar haal jij vandaan dat wij Goldman Sachs zouden haten?
Komt vaak naar voren in exorbitante zelfverrijking en 'ze houden ons klein' opmerkingen.

quote:
En waarom zou Goldman - los van aandelen - niet op een andere (minder officiële) manier invloed kunnen hebben?

Hoe weet jij bijvoorbeeld of Geitner - die vroeger bij Goldman zat - als voorzitter van de Treasury het Amerikaanse volk en niet Goldman of de bancaire sector dient? En hoe Paulson (zijn voorgang, ook oud-Goldman) dat deed?

Of dat Blankfein en Bernanke nooit samen een strategie bespreken?
Scherp, dat doen ze wel.

Maar dat geeft maar weer eens aan hoe onbelangrijk het is van wie de FED nou eigenlijk is! ;) Niet dus...
Fine, fuck you then!
pi_97300720
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:47 schreef SicSicSics het volgende:

Komt vaak naar voren in exorbitante zelfverrijking en 'ze houden ons klein' opmerkingen.
Het lukraak indelen van mensen in groepen is voor je eigen risico.

quote:
Scherp, dat doen ze wel.

Maar dat geeft maar weer eens aan hoe onbelangrijk het is van wie de FED nou eigenlijk is! ;) Niet dus...
Als de Fed van 'the people' was zou er misschien iemand zitten die niet met Blankfein heult.
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:24:08 #77
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97310052
quote:

[..]

Ja en nee.

Wrong.

Money Masters
Money as Debt

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_97310423
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wrong.

Money Masters
Money as Debt

FYI deze filmpjes zijn ook niet honderd procent correct en geven een wat vertekend, en soms overtrokken beeld.

Voor iemand die nooit over het financiële systeem nadacht overigens wel prima om ze eens te bekijken hoor.
pi_97310531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:32 schreef dadgad het volgende:
Ik vrees dat wanneer de Euro valt men met een oplossing zal komen om te voorkomen dat dit nooit weer mag gebeuren. En ik vrees dat de oplossing zal inhouden dat de VS en Europa samengevoegd zullen worden.

Om heel eerlijk te zijn, Ik weet vrij zeker dat dit het plan is.
Voorlopig gaat de euro nog helemaal niet vallen, en het zou zomaar de dollar kunnen zijn waar het misgaat.

Vooralsnog ga ik van dat laatste uit, al is de strijd (en die is er wel degelijk) tussen beide nog niet gestreden.

(Overigens werkte tot voor kort nagenoeg de hele wereld middels die dollar (deels) voor de VS, en dat zonder enige vorm van 'samenvoeging'.)
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:53:33 #80
52357 Lambiekje
pi_97311537
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

FYI deze filmpjes zijn ook niet honderd procent correct en geven een wat vertekend, en soms overtrokken beeld.

Voor iemand die nooit over het financiële systeem nadacht overigens wel prima om ze eens te bekijken hoor.
oke ..heb je betere bronnen?

En wat is er anders dan hoe jij het ziet?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_97311739
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oke ..heb je betere bronnen?
Ja mijn hoofd, niet flauw bedoeld.

Herinner me er over een week of twee even aan, dan ga ik even op zoek of schrijf ik wat voor je.

Wat er anders is, ligt bij een groot deel in de nuance, die wel belangrijk is (juist voor de conclusie). Filmpjes zijn al even geleden voor me dus het wordt zo snel even niet concreter dan dit.

Geld en schuld zijn overigens vrij 'natuurlijk' gegroeid (dus niet met een 'misdadige opzet') en al heel oud.

(En voor wie het wil weten: goud is géén geld, en géén mentaal concept, maar wel waardereserve en blusmiddel van schuld.)

[ Bericht 8% gewijzigd door GoudIsEcht op 25-05-2011 21:06:37 ]
pi_97313921
@ Lambiekje

De FED is een prive-bedrijf die doet waar ze zin in heeft, Alan Greenspan geeft het je zelfs openlijk toe. Het is opgericht door Warburg en dat was een Rothschild agent. De Rothschilds zijn the big boss. Alle banken die een aandeel hebben, zijn ook Rotschild bezit. Dat hadden ze voor elkaar gekregen door de eerste depressie te stagen en alle banken over te kopen.

De FED is grootste kwaad op aarde evenals de Europese bank. Geen Illusies hier alsjeblieft.

Het monetair beleid mag nooit meer in de handen komen van een stel gangsters.
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:38:43 #83
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97314071
Calm down ;)
Ja het zijn niet de beste mensen. Maar wat wil je er tegen doen ?
Als ze al die dingen kunnen veroorzaken, kunnen ze ons ook wel het zweigen op leggen.
Ik denk niet dat veel BNW'ers hier warm of koud van worden. We zien het wel als het zo ver is.
Ik ben blij dat je je ogen geopent hebt, maar het grootste gedeelte van dit weten wij allemaal al.
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_97314199
Het overgrote deel van gouveneurs en politici zijn corrupt en omgekocht. Eenmaal omgekocht zijn ze letterlijk slaven.

De presidenten werken allen voor het Rotschild ideaal, het zijn niets meer dan marionetten.

De CFR en Bilderbergers zijn de werkelijke power brokers.

In principe is de VS niets meer dan een politie agent voor het Brist/europees imperium. De VS is gekaapt, letterlijk gekaapt.
pi_97314257
WE ARE THE PEOPLE

Dat kunnen we eraan doen. We zijn een leger van miljoenen. We will win.
pi_97314899
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef dadgad het volgende:

De FED is grootste kwaad op aarde evenals de Europese bank. Geen Illusies hier alsjeblieft.
De ECB is op sommige vlakken totaal verschillend van de Fed, en 'vecht' er zelfs tegen. Vergis je daar niet in.

quote:
Het monetair beleid mag nooit meer in de handen komen van een stel gangsters.
Voor Europa zie ik het honderd keer liever bij de ECB dan bij domme, opportunistische en corrupte politici.
pi_97315396
Gast, de ECB wordt beheerd door dezelfde mensen als de FED.

Monetair beleid mag nooit in de handen van ''burgers'' vallen. Het moet juist door de staat beheerd worden onder strenge wetten. Juist dan kan het volk altijd ingrijpen wanneer er iets misgaat, juist dan kan er op de wet gewezen worden. En wanneer de overheid zich geen oproep geeft kan met gaan demonstreren tot er geluisterd wordt.

Zoals het nu is kan niemand niks doen omdat ze hun eigen wetten hebben. Ze beheren de overheid letterlijk. Dit is slavernij. We zijn allen slaven van de banken. Schuld en rente.

Europa wordt tevreden gehouden, dit het is spinnenweb snap je?

Maar ze zijn nu al begonnen om de economie hier af te slachten. Dit is allemaal een facade. Wat denk je? De banken hebben oppeens geld meer? Hadden ze dat uberhaupt wel? Waar kwam het geld vandaan? Ze hebben het gewoon verzonnen!!
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:08:11 #88
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97315811
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:41 schreef dadgad het volgende:
WE ARE THE PEOPLE

Dat kunnen we eraan doen. We zijn een leger van miljoenen. We will win.
Ze bezitten alles wat wij nu hebben. Wil je wapens ? Dan zorgen ze dat jij niet meer kan betalen. Als jij een gevaar vormt, gaan ze net zo lang door tot jij geen gevaar meer vormt ;)
En stel dat je een groot gedeelte weet "uit te schakelen" denk je dan niet dat er weer iets anders zal opstaan ? Er zullen altijd mensen blijven bestaan die meer willen.
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_97315879
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:01 schreef dadgad het volgende:
Gast, de ECB wordt beheerd door dezelfde mensen als de FED.

Monetair beleid mag nooit in de handen van ''burgers'' vallen. Het moet juist door de staat beheerd worden onder strenge wetten.
Onzin. Strenge wetten worden altijd gebroken als de nood daar is, en dat gebeurt vroeger of later altijd(!). Goudstandaarden zijn al vele malen gebroken, munten al vele malen in hyperinflatie gegaan. Wat jij voorstelt is op geen enkele manier structureel te nomen, eerder idealistisch en gebaseerd op misplaatst vertrouwen.

quote:
Juist dan kan het volk altijd ingrijpen wanneer er iets misgaat, juist dan kan er op de wet gewezen worden. En wanneer de overheid zich geen oproep geeft kan met gaan demonstreren tot er geluisterd wordt.
Wederom idealisme. En wat ik al zei: als de nood aan de man komt zal het volk als eerste vragen om het breken van de wet. Bestudeer er de geschiedenis maar eens op, zo is het vaak genoeg gegaan.

quote:
Europa wordt tevreden gehouden, dit het is spinnenweb snap je?
Nee, leg het maar eens uit. Ik heb een heel ander beeld.

quote:
Maar ze zijn nu al begonnen om de economie hier af te slachten. Dit is allemaal een facade. Wat denk je? De banken hebben oppeens geld meer? Hadden ze dat uberhaupt wel? Waar kwam het geld vandaan? Ze hebben het gewoon verzonnen!!
Overcreditering is onderdeel van het systeem, gebeurt altijd. Bovendien was deze crisis al tien jaar terug voorspeld, en - buiten dat het allemaal wat minder snel gaat dan gedacht - loopt het in grote lijnen volgens de verwachting.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:11:40 #90
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97316006
De problemen die ik hier lees zijn allemaal af te schuiven op kapitalisme :@
pi_97316493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:11 schreef AwesomeSauce het volgende:
Wat is kapitalisme, waarom leven wij daarin, en hoe kan het beter?

Edit: ik weet niet of het slim is deze discussie te beginnen... we zullen zien.
pi_97316789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:11 schreef AwesomeSauce het volgende:
Nee, op immoraliteit, corruptie.
pi_97317094
@ goudisEcht

Ik heb geen idee waarom je niet begrijpt hoe ernstig het is dat het totale geldbeleid in handen is van een paar families die totaal hun gang kunnen gaan.

Wie het geld beheert beheert de wereld, zo simpel ligt het.

Overheids corruptie ligt inderdaad altijd om de hoek. Maar neem bijvoorbeeld de voorvaders van de VS, die wisten maar al te goed wat de bankiers van plan waren en ze vochten met man en macht er tegen. Andrew Jackson bijvoorbeeld, toen met hem vroeg wat zijn grootste prestatie was antwoorde hij '' I killed the bank''.
Helaas kwamen ze terug.

Dit is het ergste systeem dat je maar kunt hebben. Deze bankiers zijn de meest gevoelloze perverse zieke satanische wezens die er maar bestaan. Ik bedoel, ze hebben letterlijke alle oorlogen gecreeerd en gefinancieerd met geld dat ze gewoon verzonnen!. Het is niet enkel geld waar het ze om gaat, het is macht en geld is macht en dat wisten ze maar al te goed.

Ik blijf erbij dat een transparant geld beleid in de handen van de overheid met goudstandaard en duidelijke wetten vergeleken met dit het beste is. Ok. Uiteindelijk draait het allemaal om een verandering bewustwording, we moeten geestelijk groeien als mens, inzien dat liefde en harmonie de enige weg is.
Het allerbeste zal zijn een resourced based economy. (vind ik) Dat is pas echt evolutie. Inzien dat schaarste simpelweg met technologie kan worden opgelost, concurrentie werkt alleen maar tegen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:34:45 #94
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97317395
In mijn ogen is kapitalisme een systeem wat er voor zorgt dat de talentvolle mensen alles krijgen en de mensen met minder talent daarvan de dupe zijn. En nu stort het ook nog eens per 20 jaar in elkaar met alle gevolgen van dien.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:19 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Wat is kapitalisme, waarom leven wij daarin, en hoe kan het beter?

Edit: ik weet niet of het slim is deze discussie te beginnen... we zullen zien.
Waarom wij in kapitalisme leven ? Omdat we slechte wezens zijn, die niet om hun medemens geeft (Ja we zijn allemaal vrienden, maar als het er op aan komt ;) )
Hoe kan het beter ? Communisme. Maar het is een droom die nooit zal uitkomen.
En dan nog het liefst een vorm waar je zelf moet zorgen voor luxe goederen,maar waar de staat een plan maakt voor de dingen die echt nodig zijn, zoals voedsel een kleding.
Waar de brandweerman net zo veel verdient als de boer. Omdat ieder weet dat zijn bijdrage net zo waardevol is.
Helaas is dit niet mogelijk in een wereld vol corruptie en slechte personen.
pi_97318475
@ goudisecht

De reden dat deze Economie gedoemd is om in te storten en dat is trouwens ver vooruit berekend.

Is RENTE. De rente kan namelijk nooit en nooit niet afbetaald worden, want het geld daarvoor bestaat niet!

Dus faillisement is letterlijk in gebouwd in dit systeem. Er nooit genoeg geld! En inflatie als gevolg van het constant bijverzinnen van geld is niets meer dan een verborgen belasting op het publiek want het geld wordt minder waard maar de prijzen blijven gelijk.

De instorting is volledig vooruit berekend om wanneer de tijd rijp is met een oplossing te komen en dat zal een nieuwe wereld orde.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:55:24 #96
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97318637
Is de tijd zeker waard ;)

pi_97321772
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef AwesomeSauce het volgende:
In mijn ogen is kapitalisme een systeem wat er voor zorgt dat de talentvolle mensen alles krijgen en de mensen met minder talent daarvan de dupe zijn. En nu stort het ook nog eens per 20 jaar in elkaar met alle gevolgen van dien.

[..]

Waarom wij in kapitalisme leven ? Omdat we slechte wezens zijn, die niet om hun medemens geeft (Ja we zijn allemaal vrienden, maar als het er op aan komt ;) )
En dan nog het liefst een vorm waar je zelf moet zorgen voor luxe goederen,maar waar de staat een plan maakt voor de dingen die echt nodig zijn, zoals voedsel een kleding.
Waar de brandweerman net zo veel verdient als de boer. Omdat ieder weet dat zijn bijdrage net zo waardevol is.
Probleem is dat kapitalisme ook niet werkt (alhoewel ik zeker niet zeg dat het per definitie slechter zou zijn dat het kapitalisme). Er is iets nieuws nodig maar niemand weet wat..

Ken je trouwens Zizek? Een van de weinige moderne pleitbezorgers voor een vorm van communisme, zeker de moeite van lezen waard.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97322324
quote:

[..]

Ja en nee.

Ok, mister sixsixsix; wie heet hier "Bankfurt" op dit forum jij of ik ? dus wie van ons twee zou het wellicht kunnen weten ?

Goldman Sachs is een speeltje van Rothschild, net als de FED, net als de CIA, net als de NSA, net al Shell, de UN, het IMF ja zelfs net als de Euro, die wordt namelijk gebakken in Frankfurt.

en wie woonde of woont er toevallig nog meer in Frankfurt ?
pi_97322386
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:16 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ok, mister sixsixsix; wie heet hier "Bankfurt" op dit forum jij of ik ? dus wie van ons twee zou het wellicht kunnen weten ?

Goldman Sachs is een speeltje van Rothschild, net als de FED, net als de CIA, net als de NSA, net al Shell, de UN, het IMF ja zelfs net als de Euro, die wordt namelijk gebakken in Frankfurt.

Als iemand een vraag over snoepjes heeft moet je bij mij zijn
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 07:13:51 #100
52357 Lambiekje
pi_97325132
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ja mijn hoofd, niet flauw bedoeld.

Herinner me er over een week of twee even aan, dan ga ik even op zoek of schrijf ik wat voor je.

Wat er anders is, ligt bij een groot deel in de nuance, die wel belangrijk is (juist voor de conclusie). Filmpjes zijn al even geleden voor me dus het wordt zo snel even niet concreter dan dit.

Geld en schuld zijn overigens vrij 'natuurlijk' gegroeid (dus niet met een 'misdadige opzet') en al heel oud.
Wat is oud in jouw begrippen.

Geld is pas verkeerd geworden toen het losgekoppeld werd van het goud.

quote:
(En voor wie het wil weten: goud is géén geld, en géén mentaal concept, maar wel waardereserve en blusmiddel van schuld.)
Imiddels kun je in Utah met zilver en goud betalen. Men ziet daar de bui al hangen dat de dollar niets meer waard is

Je weet dat Amerika expres wolfraam heeft opgeslagen ipv goud.
pi_97326707
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 07:13 schreef Lambiekje het volgende:

Wat is oud in jouw begrippen.
Er zijn er hier die er een ander geschiedenisbeeld op nahouden. Ik kan daar niet zoveel over zeggen. Maar: duizenden jaren; misschien wel tienduizenden.

quote:
Geld is pas verkeerd geworden toen het losgekoppeld werd van het goud.
Geld is nooit echt aan goud gekoppeld geweest. Anders was het nog steeds wel zo. Iedere goudstandaard werd bijna vanaf dag één al verlaten.

quote:
Imiddels kun je in Utah met zilver en goud betalen. Men ziet daar de bui al hangen dat de dollar niets meer waard is
De dollar gaat ook zware problemen krijgen. Betalen met edelmetaal is eigenlijk ruilhandel (directe ruil) terwijl geld een mentaal concept (sommigen noemen het 'een illusie') is.

quote:
Je weet dat Amerika expres wolfraam heeft opgeslagen ipv goud.
Dat is op geen enkele manier hard te maken (andersom ook niet). Ik vermoed dat het goud er nog ligt.

Aanvulling: waarom zouden geld en goud niet juist volledig losgekoppeld kunnen zijn? Geld voor dagelijkse transacties, goud om te sparen ('overtollige' waarde op te slaan). De dollar heeft nog steeds 'ruzie' met een hoge goudprijs en is indirect (psychologisch) nog aan goud gekoppeld. Bij de euro is dat anders.
pi_97326823
quote:
Dat is een opmerkelijke definitie.

quote:
Je weet in elk geval het positieve in je medemens te zien....
pi_97326953
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:52 schreef dadgad het volgende:
@ goudisecht

De reden dat deze Economie gedoemd is om in te storten en dat is trouwens ver vooruit berekend.

Is RENTE. De rente kan namelijk nooit en nooit niet afbetaald worden, want het geld daarvoor bestaat niet!

Dus faillisement is letterlijk in gebouwd in dit systeem. Er nooit genoeg geld! En inflatie als gevolg van het constant bijverzinnen van geld is niets meer dan een verborgen belasting op het publiek want het geld wordt minder waard maar de prijzen blijven gelijk.

De instorting is volledig vooruit berekend om wanneer de tijd rijp is met een oplossing te komen en dat zal een nieuwe wereld orde.
Wij houden niet van deflatie. Als dan 'de economie' groeit (door bijvoorbeeld de ontdekking van de waarde van olie) moet de geldhoeveelheid meegroeien. Dan krijg je inflatie en rente. Ik betwijfel of dat werkelijk 'het kwaad' is.

Probleem van dit systeem (dollar) is dat de waardecomponent (blusmiddel van schuld) eruit is gehaald en er enkel schulden bestaan.
pi_97326987
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef dadgad het volgende:
@ goudisEcht

Ik blijf erbij dat een transparant geld beleid in de handen van de overheid met goudstandaard en duidelijke wetten vergeleken met dit het beste is. Ok. Uiteindelijk draait het allemaal om een verandering bewustwording, we moeten geestelijk groeien als mens, inzien dat liefde en harmonie de enige weg is.
Waarom zou de overheid het moeten regelen? Waarom niet het publiek? Zouden we niet beter allemaal een beetje centrale bankier spelen?
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:27:00 #105
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97327005
Het is gewoon zo. Er zullen altijd uitzuigers zijn die meer willen dan hun medemens, ook al gaat het ten koste van diezelfde medemens.
Als ik het te negatief bekijk vertel mij dan maar waarom wij nog steeds kapitalisme gebruiken ;)
pi_97327114
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef AwesomeSauce het volgende:
Het is gewoon zo. Er zullen altijd uitzuigers zijn die meer willen dan hun medemens, ook al gaat het ten koste van diezelfde medemens.
Als ik het te negatief bekijk vertel mij dan maar waarom wij nog steeds kapitalisme gebruiken ;)
Economie met al zijn definities is lastig. Je kan je ook afvragen of we wel kapitalisme gebruiken.

Van vrije markten die zo lang in de economische literatuur bejubeld werden is in elk geval totaal geen sprake, je kan je zelfs hier en daar afvragen of er überhaupt wel markten zijn.

De truc is dat de broederschap die de VS en hun dollar besturen er vanalles aan deden (en doen) om ons A te laten geloven zodat zij ongezien B konden doen.

Wie weet geldt dat voor kapitalisme ook. De VS is bijvoorbeeld een plutocratie geworden.
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:36:16 #107
116015 SicSicSics
pi_97327244
quote:
Ik ga ze voor de lol nog even kijken als ik thuis ben. Net als die van GoudIsEcht.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:16 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, mister sixsixsix; wie heet hier "Bankfurt" op dit forum jij of ik ? dus wie van ons twee zou het wellicht kunnen weten?
Ok. Sorry. Ik zal mijn naam veranderen in 'IkWeetAlles' en neem een kloon 'Rothschild' en 'IkHebAltijdGelijk' en dan heb ik dus met succes Fok! geNWOnwed! :D

quote:
Ow, ok. Dus eigenlijk zijn we al verloren. ;( Ze hebben alles, regelen alles en weten alles. GoudIsEcht houdt het tenminste nog een beetje realistisch en aannemelijk. Jij schetst wel een heel triest wereldbeeld.

Hoe gaan ze eigenlijk om met opkomende economieën? Dit zou toch niet zo mogen gebeuren?

quote:
:') Nog zo'n pareltje! Den Bosch is de hoofdstad van Pedolonie. Want wie woonde/ woont er ook alweer in Den Bosch ?
Fine, fuck you then!
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:45:55 #108
116015 SicSicSics
pi_97327505
Ik wil trouwens ook wel geloven dat de Petrodollar Warfare een zekere kern van waarheid bevat. Absoluut, ik zie alleen niet hoe dit tot een NWO kan leiden, zeker niet als er inderdaad een concurrentie gaande is tussen de dollar en euro.

Of is dat ook een Rothschild rad, om ons voor de ogen te draaien en is het eigenlijk een 'potato potato' (mooie uitdrukking op internet! :P ) verhaal?

In veel theorieën zit zeker een kern van waarheid en op het wereldpolitieke toneel, zeker in de jaren '60 en '70, maar nu nog steeds, worden vuilere spelletjes gespeeld dan men toe wil geven, maar ik kan me niet voorstellen dat er 1 overkoepelende raad van mensen is die het zooitje wat Wereldpolitiek heet aanvoert. Zeker niet op zo'n alles omvattende manier waar mensen hier soms vanuit gaan.
Fine, fuck you then!
pi_97329293
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ok. Sorry. Ik zal mijn naam veranderen in 'IkWeetAlles' en neem een kloon 'Rothschild' en 'IkHebAltijdGelijk' en dan heb ik dus met succes Fok! geNWOnwed! :D
Ik heb geen enkel bezwaar. Je gebruikt eigenlijk al de code 666 als username.

quote:
[..]

Ow, ok. Dus eigenlijk zijn we al verloren. ;( Ze hebben alles, regelen alles en weten alles. GoudIsEcht houdt het tenminste nog een beetje realistisch en aannemelijk. Jij schetst wel een heel triest wereldbeeld.
Wel vriend Mister 666, waar heb ik geschreven dat we verloren zijn ?

GoudIsecht is er idd diep ingedoken, maar wacht maar af wat hij meer vindt en tot zijn verbijstering zal moeten erkennen.

Yep, het wereldbeeld is triest;

even een update: het wordt nog triester, als mensen als jij, waar we het wellicht van moeten hebben in de toekomst, gaan aarzelen en denken dat het niet "zo erg " kan zijn.

quote:
Hoe gaan ze eigenlijk om met opkomende economieën? Dit zou toch niet zo mogen gebeuren?

[..]
Dat is werkvolk, net als mieren in een mierenkolonie.

quote:
:') Nog zo'n pareltje! Den Bosch is de hoofdstad van Pedolonie. Want wie woonde/ woont er ook alweer in Den Bosch ?
Repelsteeltje ?

:|W
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:02:44 #110
116015 SicSicSics
pi_97329912
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef Bankfurt het volgende:
Ik heb geen enkel bezwaar. Je gebruikt eigenlijk al de code 666 als username.
Let him who hath understanding reckon that number, for it is a human number, its number is Six hundred and sixty six.

quote:
Wel vriend Mister 666, waar heb ik geschreven dat we verloren zijn ?

GoudIsecht is er idd diep ingedoken, maar wacht maar af wat hij meer vindt en tot zijn verbijstering zal moeten erkennen.

Yep, het wereldbeeld is triest;

even een update: het wordt nog triester, als mensen als jij, waar we het wellicht van moeten hebben in de toekomst, gaan aarzelen en denken dat het niet "zo erg " kan zijn.
Dat we verloren zijn is mijn conclusie. Als ze echt alles bezitten, alles regelen en alles bepalen...

Mijn wereldbeeld is niet zo triest, zelfs niet al was het zo dat men alles voor me regelt, bepaalt en ik geen echt bezit heb; kan ik nog steeds gelukkig zijn in mijn werkmieren leven. Leuk huisje, leuke vrouw, leuke auto en af en toe uit eten, op vakantie of naar het theater en deze man is tevreden! O+

Of ik dat nou bij de gratie van de Rothschilds krijg of van een combinatie van een onafhankelijke overheid, mijn baas en de markt. Maakt mij niet uit! :D

Zo erg is het dus niet! In mijn ogen... En ik aarzel niet, want al was het zo erg als jij schets, als ik bovenstaande behoudt dan is er voor mij niks aan de hand. ;)

quote:
Dat is werkvolk, net als mieren in een mierenkolonie.
Dat werkvolk begint dan eenzelfde transitie door te gaan die wij doorgemaakt hebben 100 jaar geleden. Dat kan nooit lang meer goed gaan.
Fine, fuck you then!
pi_97330592
quote:
(Ja we zijn allemaal vrienden, maar als het er op aan komt ;) )
Eh nee, we zijn allemaal egoïsten. Alles wat we doen doen we alleen maar om onszelf beter te voelen. Als we geen egoïsten zouden zijn, dan zouden we ook niet kunnen overleven.
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:51:56 #112
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97331715
Ja en ?
Maar is dat de oplossing dan ? Alles maar altijd voor jezelf doen en nooit iets voor een ander.
Dat is het wat moet verranderen maar helaas is het een droom en het zal altijd een droom blijven.
pi_97332367
quote:
Wij houden niet van deflatie. Als dan 'de economie' groeit (door bijvoorbeeld de ontdekking van de waarde van olie) moet de geldhoeveelheid meegroeien. Dan krijg je inflatie en rente. Ik betwijfel of dat werkelijk 'het kwaad' is.

Probleem van dit systeem (dollar) is dat de waardecomponent (blusmiddel van schuld) eruit is gehaald en er enkel schulden bestaan.
Rente mag helemaal niet bestaan. Ik merk dat je allemaal mooie termen gebruikt die weinig toevoegen. Snap je niet dat het geld om rente af te betalen niet bestaat? It's nowhere!
Economische groei is een grap, wat arme landen leegplunderen en het hiernaartoe verhuizen, dat is de werkelijke situatie.

En nee geldbeleid moet in de handen van de staat zijn, transparant onder duidelijke wetten met verstandige leiders. Nooit meer in de handen van een stel gangsters zoals nu die hun eigen gang kunnen gaan. Ze hebben ons en de hele wereld in een financiele houdgreep. En waar komt dat geld vandaan waarmee ze ons in de wurggreep houden? Waar? Ik meen het, ze hebben het verzonnen. Ze hebben zichzelf het 'goddelijke recht'' gegeven om geld te mogen verzinnen uit het niets en het uit te lenen tegen rente. Snap je hoe absurd dit is?

We hebben nu een schaduw overheid die de touwtjes in handen heeft en die schaduw overheid bestaat uit bankiers en corporaties. We hebben al heel lang een schaduw overheid en daarom hebben we zon angst voor de staat gekregen, maar die angst is eigenlijk voor de schaduw overheid.
pi_97332469
Nee dagdag. Je verhaaltje van een transparante overheid en wetten en regels is infantiel. Zoek de geschiedenis er maar eens op na, in plaats van het hier blijven te herhalen.

En ik stelde je een vraag:

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:26 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Waarom zou de overheid het moeten regelen? Waarom niet het publiek? Zouden we niet beter allemaal een beetje centrale bankier spelen?
Met je schaduw-overheid heb je wel gelijk, maar hoe is die er dan gekomen? Hadden we (en zeker de VS) dan vroeger geen strenge wetten etc?
pi_97332832
Waarom is het infantiel?

Iedere keer dat het misging was het omdat de bankiers de boel kwamen overnemen. Nu dat we hun trucjes kennen zal het ze niet meer zo makkelijk lukken.

De VS had zeker strenge wetten want de voorvaders wisten wat de bankiers van plan waren.

Hoe is de schaduw overheid er gekomen? Ergens toen wij in democratie gingen geloven, wat gewoon nooit echt bestaan heeft. Wij mensen staan al duizenden jaren onder mind control als je het mij vraagt. Er is ergens in de geschienis is er iets goeds misgegaan, er is met ons dna geknutseld, per ongeluk of opzettelijk ik weet het echt niet. 90% inactief dna, 90% inactief hersenactiviteit, hier moeten we antwoorden gaan vinden denk ik.
pi_97332893
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef dadgad het volgende:

De VS had zeker strenge wetten want de voorvaders wisten wat de bankiers van plan waren.

Als die wetten gewerkt hadden was jij hier niet komen roepen, ofwel?

De andere vraag (waarom niet allemaal een beetje centrale banker) blijft openstaan.
pi_97332910
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:11 schreef dadgad het volgende:

[..]

Rente mag helemaal niet bestaan. Ik merk dat je allemaal mooie termen gebruikt die weinig toevoegen. Snap je niet dat het geld om rente af te betalen niet bestaat? It's nowhere!
Economische groei is een grap, wat arme landen leegplunderen en het hiernaartoe verhuizen, dat is de werkelijke situatie.

En nee geldbeleid moet in de handen van de staat zijn, transparant onder duidelijke wetten met verstandige leiders. Nooit meer in de handen van een stel gangsters zoals nu die hun eigen gang kunnen gaan. Ze hebben ons en de hele wereld in een financiele houdgreep. En waar komt dat geld vandaan waarmee ze ons in de wurggreep houden? Waar? Ik meen het, ze hebben het verzonnen. Ze hebben zichzelf het 'goddelijke recht'' gegeven om geld te mogen verzinnen uit het niets en het uit te lenen tegen rente. Snap je hoe absurd dit is?

We hebben nu een schaduw overheid die de touwtjes in handen heeft en die schaduw overheid bestaat uit bankiers en corporaties. We hebben al heel lang een schaduw overheid en daarom hebben we zon angst voor de staat gekregen, maar die angst is eigenlijk voor de schaduw overheid.
Waarom denk jij dat leiders nodig zijn? Heb jij een leider nodig? Zou je ook zonder leider een goed leven in kunnen richten, waarin zowel jij vrij te doen en laten wat je wil, en tegelijkertijd diezelfde vrijheid van anderen niet beperkt?
pi_97332970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:51 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ja en ?
Maar is dat de oplossing dan ? Alles maar altijd voor jezelf doen en nooit iets voor een ander.
Dat is het wat moet verranderen maar helaas is het een droom en het zal altijd een droom blijven.
Dromen zijn er om waar te maken. Anders kan je net zo goed niet dromen.
pi_97332977
Waarom niet het publiek?

Dat is precies wat we nu hebben! Wanneer je het aan het ''publiek' overlaat dan zullen de sterkste, de meeste roekeloze, genadeloze, machtsbezete satanische psychopaten er alles aan doen om totale controle te krigen, wat we nu dus hebben.
Wat deze bankiers op hun geweten hebben is ongehoord.
pi_97333092
quote:
Waarom denk jij dat leiders nodig zijn? Heb jij een leider nodig? Zou je ook zonder leider een goed leven in kunnen richten, waarin zowel jij vrij te doen en laten wat je wil, en tegelijkertijd diezelfde vrijheid van anderen niet beperkt?
Nee ik geloof daar niet, wij mensen hebben een bepaalde vorm van leiding nodig, een bepaalde vorm van sturing, maar die moet positief zijn! die moet op het volk gericht zijn! die moet spiritueel en liefhebbend van aard zijn, verstandig, wijs, intelligent, etc etc.

Wat we nu hebben zijn machtsbezeten psychopaten. Er is een enorm duister complot gaande en dat is de nieuwe wereld orde.
pi_97333228
Als ik de ideale maatschappij voorstel dan denk ik aan de oude indianen mentaliteit, aan hoe hun met de aarde omgingen, met elkaar, dat was pas democratie, ieder had wat te zeggen, er werd naar iedereen geluisterd en ze hadden een vreselijke hekel aan oorlog en voerden alleen oorlog als het echt niet anders kon, in tegenstelling tot wat de geschiedenis boeken ons proberen te leren door ze bestempelen als barbaren.

Zon soort mentaliteit in combanitie met de fantastiche technologie die we tot onze beschikking hebben.
pi_97333239
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef dadgad het volgende:
Waarom niet het publiek?

Dat is precies wat we nu hebben! Wanneer je het aan het ''publiek' overlaat dan zullen de sterkste, de meeste roekeloze, genadeloze, machtsbezete satanische psychopaten er alles aan doen om totale controle te krigen, wat we nu dus hebben.
En het verschil met een overheid en wetgeving is?
pi_97333273
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:34 schreef dadgad het volgende:
Als ik de ideale maatschappij voorstel dan denk ik aan de oude indianen mentaliteit, aan hoe hun met de aarde omgingen, met elkaar, dat was pas democratie, ieder had wat te zeggen, er werd naar iedereen geluisterd en ze hadden een vreselijke hekel aan oorlog en voerden alleen oorlog als het echt niet anders kon, in tegenstelling tot wat de geschiedenis boeken ons proberen te leren door ze bestempelen als barbaren.
Dat klinkt verdomd veel als 'het publiek', ouwe inconsistente zeurneus.
pi_97333286
Het is verschil is dat het volk kan ingrijpen, kan protesteren, NEE kan zeggen en op de wet kan wijzen.

Dat kan nu niet. Want ze kunnen doen wat ze willen.
pi_97333318
ja en jij bent een nihilist, je laat jezelf gewoon een ravijn in leiden.
pi_97333339
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:35 schreef dadgad het volgende:
Het is verschil is dat het volk kan ingrijpen, kan protesteren, NEE kan zeggen en op de wet kan wijzen.

Dat kan nu niet. Want ze kunnen doen wat ze willen.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef dadgad het volgende:
Waarom niet het publiek?

Zoek de overeenkomsten...
pi_97333346
deze elite wil jouw helemaal niet gelukkig zien, ze willen jouw tot slaaf maken,
pi_97333379
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef dadgad het volgende:
ja en jij bent een nihilist, je laat jezelf gewoon een ravijn in leiden.
Omdat ik niet naar jou luister?

En zou dit gescheld argumentatie moeten zijn?
pi_97333393
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef dadgad het volgende:
deze elite wil jouw helemaal niet gelukkig zien, ze willen jouw tot slaaf maken,
Heb ik anders beweerd?
pi_97333394
nee je snapt het niet

er zijn geen wetten waarop we nu aanspraak kunnen doen!

De prive banken zijn geheel vrij om te doen wat ze willen!
pi_97333439
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef dadgad het volgende:
nee je snapt het niet

er zijn geen wetten waarop we nu aanspraak kunnen doen!

De prive banken zijn geheel vrij om te doen wat ze willen!
Leg me dan nog een keer uit waarom we de functie van centrale bankier niet met z'n allen zouden delen?

Als we jouw voorstel van wetten etc, volgen, wie maken dan die wetten?
pi_97333651
Wie maken de wetten?

Ja dat is waar vertrouwen in beeld komt. We moeten groeien als mens en ons niet meer laten belazeren door oplichters. Er zijn zoveel goeie mensen die het beste voorhebben met de mens en de wereld. Hun moeten we een kans geven. Zo zie ik het.

Kijk uiteindelijk ben ik ervan overtuigd dat we helemaal geen geld nodig hebben, dat geld tegenwerkt. Want we hebben kwa technologie een nieuw stadium in de evolutie bereikt. Wat we nu kunnen doen kon 100 jaar terug niet. Het ''vrije marktsysteem'' (wat we trouwens niet eens hebben) is nu imcompetent en werkt tegen. We kunnen schaarste nu elimineren met de meest geavanceerde technologie. Energie en voedsel kunnen we zo oplossen. Hoeft helemaal geen geld aan te pas te komen.
pi_97333766
het is een vreemde gedachte dat mensen alleen bereid zijn tot actie als het beloond wordt met geld.
pi_97333886
Als we alle basis behoeftes oplossen met technologie dan blijft er zoveel ruimte over om te leven.

We zijn nu gewoon slaven, slaven van een van een arbeidsysteem dat echt niet werkt. Slaven van schuld en rente.
pi_97334026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef dadgad het volgende:
het is een vreemde gedachte dat mensen alleen bereid zijn tot actie als het beloond wordt met geld.
Is dit een reactie op het gesprek?

Zouden mensen bereid moeten zijn tot actie zonder beloning?

En ben je dat slaaf-af, als je werkt voor niets?
pi_97334097
nee dat was niet echt aan jouw gericht
pi_97334256
nee we kunnen arbeid volledig elemineren dat wil ik zeggen. Ons enkel focussen op wat echt relevant is.

99% van de arbeidsfuncties die er nu bestaan zijn compeet futiel, dienen nergens toe en zijn er alleen maar om het geld te laten circuleren.

Serieus, dan heb je een wereld van echt vrijheid, waarin je kunt kiezen wat je het liefste wil doen met je leven. Zonder constante angst om je huis te verliezen, op straat terecht te komen of om om te komen van de honger.
pi_97334354
Wij werken on hier te pletter voor niks. De wereld wordt enkel armer en de rijken enkel rijker en ze houden alles voor zichzelf. Wie denken ze dat ze zijn? God?

deze planeet is van ons allen, we hebben allen recht op wat ze ons te bieden heeft.

its crazy.
pi_97334498
het probleem is dat die teringleiers alle bronnen die we nodig hebben bezet houden. Ze denken dat ze God zijn en het mogen verkopen. Wat voor mentaliteit is dat nou weer.
pi_97334827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]Dat we verloren zijn is mijn conclusie. Als ze echt alles bezitten, alles regelen en alles bepalen...
een conclusie wellicht op basis van te weinig inzicht in je eigen mogelijkheden.

quote:
Mijn wereldbeeld is niet zo triest, zelfs niet al was het zo dat men alles voor me regelt, bepaalt en ik geen echt bezit heb; kan ik nog steeds gelukkig zijn in mijn werkmieren leven. Leuk huisje, leuke vrouw, leuke auto en af en toe uit eten, op vakantie of naar het theater en deze man is tevreden! O+
werkmieren leven leuk ? je bent ambtenaar ?

leuk huisje ? hoeveel meter onder NAP ?
Leuke auto, ok; wat als er geen benzine meer is ?

Leuke vrouw ? houden zo.

Af en toe uit eten; ja gezond eten wordt heel belangrijk.

Vakantie ? binnenkort Nijmegen aan zee misschien ?

theater, .. dat wordt het zeker..

quote:
Of ik dat nou bij de gratie van de Rothschilds krijg of van een combinatie van een onafhankelijke overheid, mijn baas en de markt. Maakt mij niet uit! :D
Dit klinkt wel heel erg "sheeple-lig", sorry dat ik het moet zeggen.

quote:
Zo erg is het dus niet! In mijn ogen... En ik aarzel niet, want al was het zo erg als jij schets, als ik bovenstaande behoudt dan is er voor mij niks aan de hand. ;)

[..]
Maar dat is nou net de kwestie, vriend.

quote:
Dat werkvolk begint dan eenzelfde transitie door te gaan die wij doorgemaakt hebben 100 jaar geleden. Dat kan nooit lang meer goed gaan.
Nope, dat gebeurt nooit, eens een werkmier, altijd een werkmier.
pi_97334829
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:31 schreef dadgad het volgende:

[..]

Nee ik geloof daar niet, wij mensen hebben een bepaalde vorm van leiding nodig, een bepaalde vorm van sturing, maar die moet positief zijn! die moet op het volk gericht zijn! die moet spiritueel en liefhebbend van aard zijn, verstandig, wijs, intelligent, etc etc.

Wat we nu hebben zijn machtsbezeten psychopaten. Er is een enorm duister complot gaande en dat is de nieuwe wereld orde.
Spiritueel zou ik niet zeggen. Ethiek is wat mensen zouden moeten naleven: op een redelijke wijze omgaan met het eigen gevoel, evenals met elkaar. Of zoals m'n signature stelt. :)
pi_97334968
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef Bankfurt het volgende:

quote:

[..]

een conclusie wellicht op basis van te weinig inzicht in je eigen mogelijkheden.
Dat gaat voor werkmieren niet op?
pi_97335083
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

[..]

Dat gaat voor werkmieren niet op?
idd; het zit in de genen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:16:53 #144
116015 SicSicSics
pi_97335153
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef dadgad het volgende:
:') Ja, want het idee van 'als we allemaal wat doen, komt het goed' werkt lekker! :P

quote:
Sarcasme.

quote:
werkmieren leven leuk ? je bent ambtenaar ?
Ja, nee.

quote:
leuk huisje ? hoeveel meter onder NAP ?
Leuke auto, ok; wat als er geen benzine meer is ?
Ja, 1,5m
Ja, dan heb ik er niets aan.

quote:
Af en toe uit eten; ja gezond eten wordt heel belangrijk.
Gezond eten kan ik thuis ook, als ik uit eten ga wil ik lekkerder eten.

quote:
Vakantie ? binnenkort Nijmegen aan zee misschien ?
:')

quote:
theater, .. dat wordt het zeker..
Dat heb ik hier al! :D

quote:
Dit klinkt wel heel erg "sheeple-lig", sorry dat ik het moet zeggen.
Is het anders dan? Wat ben je liever? Gelukkig onwetend of paranoïde alles wetend?

quote:
Maar dat is nou net de kwestie, vriend.
Ik denk het niet. Ik denk dat het vooral jouw kwestie is en dat het verder bijzonder weinig mensen iets uitmaakt.

quote:
We zullen zien.
Fine, fuck you then!
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:18:46 #145
116015 SicSicSics
pi_97335217
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef Bankfurt het volgende:
Waarom dan deze kuistocht!?! We kunnen er niets aan doen! En hoe kom jij aan jou genen? Je bent half Rothschild en afvallig? :D
Fine, fuck you then!
pi_97335285
quote:

En dat is geen fatalisme? Het wordt hierboven ook al gevraagd: hoe zit het dan met alle mensen die nu 'klein gehouden' zouden worden? Uitzichtsloos?

Edit: laat ik de vraag anders stellen. Als we allemaal bedrogen en misleid zouden worden, dan lijkt dat te veronderstellen dat het er zonder bedrog en misleiding anders aan toe zou gaan.

Als het allemaal 'in de genen' zou zitten, dan zouden de omstandigheden (bedrog en misleiding incluis) weinig uitmaken. Nietwaar?

[ Bericht 25% gewijzigd door GoudIsEcht op 26-05-2011 13:33:30 ]
pi_97341152
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:20 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

En dat is geen fatalisme? Het wordt hierboven ook al gevraagd: hoe zit het dan met alle mensen die nu 'klein gehouden' zouden worden? Uitzichtsloos?

Edit: laat ik de vraag anders stellen. Als we allemaal bedrogen en misleid zouden worden, dan lijkt dat te veronderstellen dat het er zonder bedrog en misleiding anders aan toe zou gaan.

Als het allemaal 'in de genen' zou zitten, dan zouden de omstandigheden (bedrog en misleiding incluis) weinig uitmaken. Nietwaar?
De kunst is de genen, het DNA te veranderen of de slapende delen te (laten) activeren.

Dat is wat men in de Bijbel o.m. bedoelt met "Verlossing".
pi_97341426
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:42 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De kunst is de genen, het DNA te veranderen of de slapende delen te (laten) activeren.

Dat is wat men in de Bijbel o.m. bedoelt met "Verlossing".
Nee, dat is niet wat de bijbel bedoelt met 'Verlossing'.
Verder: DNA impliceert evolutie, en evolutie en geloof gaan niet zo goed samen.

Of heb jij ergens een passage uit de bijbel die spreekt van desoxyribonucleïnezuur? Dat zou ik wel eens willen zien.
pi_97349762
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:20 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Nee, er speelt nog meer.

Het probleem is dat mensen zijn geindoctrineerd met de evolutie-theorie, en daarom lijkt het mij nu verstandig om hier (tijdelijk) niet verder te gaan met toelichten.
pi_97359546
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, er speelt nog meer.

Het probleem is dat mensen zijn geindoctrineerd met de evolutie-theorie, en daarom lijkt het mij nu verstandig om hier (tijdelijk) niet verder te gaan met toelichten.
Ik ben wel geinteresseerd. Ik las ergens dat je uit principe niet aan privéberichten doet. Mocht je toch iets willen delen buiten deze gesprekken om dan kan dat ook op die manier.

En anders wellicht later hier.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:10:04 #151
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97359617
quote:

[..]

Zeitgeist is een aanrader voor jou :)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 08:03:26 #152
52357 Lambiekje
pi_97370621
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:56 schreef dadgad het volgende:
nee we kunnen arbeid volledig elemineren dat wil ik zeggen. Ons enkel focussen op wat echt relevant is.

99% van de arbeidsfuncties die er nu bestaan zijn compeet futiel, dienen nergens toe en zijn er alleen maar om het geld te laten circuleren.

Serieus, dan heb je een wereld van echt vrijheid, waarin je kunt kiezen wat je het liefste wil doen met je leven. Zonder constante angst om je huis te verliezen, op straat terecht te komen of om om te komen van de honger.
qft
pi_97380675
Aha, en ..wat zei ik een tijdje geleden over Khadaffi .... :D

De Romanovs winnen terrein op de Rothschilds en Windsors.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ddelen-in-libie.html

Tja, en wat doet de NATO er nou nog aan toe ? ... :')
pi_97381733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef Bankfurt het volgende:
Aha, en ..wat zei ik een tijdje geleden over Khadaffi .... :D

De Romanovs winnen terrein op de Rothschilds en Windsors.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ddelen-in-libie.html

Tja, en wat doet de NATO er nou nog aan toe ? ... :')
Ik zie de verdeling denk ik toch wat anders dan jij.

Het Anglo-Amerikaanse blok wil zijn dominantie (oa petrodollar en schuldendynamiek) behouden. De euro is daar een tegenhanger op, en heeft daarom al een paar jaar te kampen met AA-gestuurde aanvallen en pogingen tot opbreking.
Frankijk wordt redelijk meegezogen, Duitsland lijkt een stuk koersvaster.
Intussen zien we China Europa steunen, mede om de invloed van het Anglo-Amerikaanse kamp te breken.
Eigenlijk is het een strijd tussen Oost en West (met VS-China als hoofdas op de voorgrond).
De VS proberen daarbij China klein te houden door de olietoevoer af te knijpen (het breken van de connectie Iran-Pakistan-China gaat daarbij meer in focus komen nu). China wil van de dollardominantie af, maar kan dat (nog) niet zelf.
Europa is momenteel nog verdeeld. Monetair blijven 'we' graag bij ons Euro-concept, maar de VS zet daar oplopend druk op en probeert ons op andere manieren (via militaire acties als Afghanistan en Libië) mee te krijgen. China probeert hetzelfde op financieel vlak.
Rusland ligt voorlopig prima op de as Duitsland-Rusland-China en blijft wat op de achtergrond.
pi_97383034
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:01 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik zie de verdeling denk ik toch wat anders dan jij.

Het Anglo-Amerikaanse blok wil zijn dominantie (oa petrodollar en schuldendynamiek) behouden. De euro is daar een tegenhanger op, en heeft daarom al een paar jaar te kampen met AA-gestuurde aanvallen en pogingen tot opbreking.
Frankijk wordt redelijk meegezogen, Duitsland lijkt een stuk koersvaster.
Intussen zien we China Europa steunen, mede om de invloed van het Anglo-Amerikaanse kamp te breken.
Eigenlijk is het een strijd tussen Oost en West (met VS-China als hoofdas op de voorgrond).
De VS proberen daarbij China klein te houden door de olietoevoer af te knijpen (het breken van de connectie Iran-Pakistan-China gaat daarbij meer in focus komen nu). China wil van de dollardominantie af, maar kan dat (nog) niet zelf.
Europa is momenteel nog verdeeld. Monetair blijven 'we' graag bij ons Euro-concept, maar de VS zet daar oplopend druk op en probeert ons op andere manieren (via militaire acties als Afghanistan en Libië) mee te krijgen. China probeert hetzelfde op financieel vlak.
Rusland ligt voorlopig prima op de as Duitsland-Rusland-China en blijft wat op de achtergrond.
Waarom toch die focus van jou op geld en olie, dat is helemaal niet relevant voor de Illuminati,

weet jij misschien ook wat er ver onder het aardoppervlak gebeurt ?
pi_97383459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Waarom toch die focus van jou op geld en olie, dat is helemaal niet relevant voor de Illuminati,

Ik zie dat wat in de kranten staat nergens op slaat en zoek naar een doorsnede die ik enerzijds kan staven aan de hand van gebeurtenissen en die anderszijds helpt te verklaren wat er gebeurt. Die goud-olie-geld focus/doorsnede werkt daar tot nu toe vrij aardig voor. En er wordt op dat gebied ook al genoeg verborgen. Waar zaken verborgen worden spelen in elk geval belangen.

Dat neemt allemaal enkele manier weg dat er andere dingen spelen of andere lagen (kunnen) zijn, maar die zijn een stuk lastiger te zien.

Ik kan nu op een site een verhaal lezen over wat er onder het aardoppervlak gebeurt, maar dat blijft een stuk minder gemakkelijk te controleren.

Er wordt op dat gebied ook een hoop verzonnen. Het is niet dat ik het bestaan van andere lagen uitsluit of wil negeren, maar ik heb me daar nog niet zoveel op gericht.
pi_97385137
quote:

[..]

Je doelt op de slijmrivieren?
pi_97389942
quote:

[..]

Vind ik nogal kortzichtig gedacht om eerlijk te zijn. Vrijwel de hele bevolking op deze aarde is verslaafd aan olie en geld, sterker nog vrijwel ons hele leven draait hierom. Wanneer er een elite (want Illuminati vind ik persoonlijk een uit de lucht gegrepen naam) is die persé alles graag voor het zeggen heeft dan zullen zij als allereerste kijken waar wij afhankelijk van zijn.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_97395476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef 49euro het volgende:

[..]

Vind ik nogal kortzichtig gedacht om eerlijk te zijn. Vrijwel de hele bevolking op deze aarde is verslaafd aan olie en geld, sterker nog vrijwel ons hele leven draait hierom. Wanneer er een elite (want Illuminati vind ik persoonlijk een uit de lucht gegrepen naam) is die persé alles graag voor het zeggen heeft dan zullen zij als allereerste kijken waar wij afhankelijk van zijn.
Zijn er nog meer mensen hier die dezelfde mening hebben als 49euro hierboven, en deze alinea voor de volle 100 procent ondersteunen ?

Wie ?
pi_97398015
Nee zeker niet mee eens. Men is afhankelijk gemaakt van olie en geld. Verslaafd is een groot woord.

Maar het gaat deze mensen om macht, om een nieuwe wereld orde. Veel te weinig mensen begrijpen hoe satanisch ziek deze mensen zijn, je hebt het echt over het kwaad in zijn puurste vorm. Dit zal iets worden wat de meeste zich nooit hebben kunnen voorstellen. Een kwaad zo puur en gefocused. Hitler, Stanlin, Mao, Pinochet en Mussolini bij elkaar. Dit is de magnitude van hun kwaad en hun intenties. Geen enkele empathie, nul komma nul.
pi_97402564
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:42 schreef dadgad het volgende:
Nee zeker niet mee eens. Men is afhankelijk gemaakt van olie en geld. Verslaafd is een groot woord.

Maar het gaat deze mensen om macht, om een nieuwe wereld orde. Veel te weinig mensen begrijpen hoe satanisch ziek deze mensen zijn, je hebt het echt over het kwaad in zijn puurste vorm. Dit zal iets worden wat de meeste zich nooit hebben kunnen voorstellen. Een kwaad zo puur en gefocused. Hitler, Stanlin, Mao, Pinochet en Mussolini bij elkaar. Dit is de magnitude van hun kwaad en hun intenties. Geen enkele empathie, nul komma nul.
Gedachten scheppen.

Zou jij je niet beter op positiever zaken focussen? Dingen die er toe doen?
pi_97404074
@goudisecht

nee, ik focus me op wat er echt gaande is. De EU is eigenlijk al een quasi-dictatuur, de VS is een dictatuur bijna voltooid. De Euro staat op in instorten evenzo de dollar.

Jouw blinde hoop dat de ECB dit gaat oplossen is lachwekkend, want de banken zit hierachter.

Dus wat doet ertoe? Jouw blinde hoop? Of de pijnlijke waarheid, namelijk dat een stel elitaire globisten een nieuwe wereld orde aka totale tiranie willen creeeren. Serieus wat stel je je voor bij de nieuwe wereld orde? een wereld van spek en koek?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:03:46 #163
52357 Lambiekje
pi_97404892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef 49euro het volgende:

[..]

Wie is verslaafd aan olie?

Als er een alternatieve bron is ..wat gratis (Perpetuum mobile) of iig stukken goedkoper is dan olie stapt men toch over. Wat zal een transportbedrijf het nu een worst wezen of men diesel tankt, stroom tapt of dat een chinees het aanduwt. Als de vrachtwagens maar rijden en op tijd de rommel aflevert. Idem dito voor alle consumentenvervoer. Er zijn maar een paar mensen écht verslaafd aan olie in mijn optiek. We zijn dwangmatig verplicht tot gebruik. Dat is iets compleet anders dan verslaafd.

En over geld. Waarom wil je geld hebben. Ten eerste om je hypotheek te betalen en vervolgens eten/drinken en alle technische gadgets. Maar wat nu als je op een andere manier aan je spullen komt. En je bent in alle behoeftes voorzien wat heb je dan in vredesnaam aan geld. Geld wás vroeger een ruilmiddel. Tegenwoordig het als doel op zich geworden.
pi_97405153
Los van de aangehaalde alternatieven voor energie etc, kom ik bij goud en olie uit als geld wegdenk uit de vergelijken (zoals ook zou moeten).

Geld is een tijdelijk concept. Als ik mijn appartement verkoop/ruil voor een mercedes, is de ruil compleet.

Als ik er geld voor krijg moet ik even wachten, maar als ik later de mercedes koop is de deal alsnog klaar. En is het geld 'weg'.

Geld is een tijdelijke 'opslag van waarde' in de gedachten van een ander.

Goud is wat dat betreft veel waardevaster. Het was door de geschiedenis voor zover ik die ken altijd symbool van rijkdom, en waardedrager voor welvarende mensen.

Als je straks in je kist ligt heb je er weinig aan en spelen hele andere zaken, maar voor zover je naar het materiële kijkt is er een plaats voor goud.
pi_97410307
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:42 schreef dadgad het volgende:

Ja men is afhankelijk van geld en olie inderdaad, is dat geen kenmerk van verslaafd zijn? Op de rest ga ik niet in dat vind ik een beetje gissen zonder onderbouwing.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wie is verslaafd aan olie?

Als er een alternatieve bron is ..wat gratis (Perpetuum mobile) of iig stukken goedkoper is dan olie stapt men toch over. Wat zal een transportbedrijf het nu een worst wezen of men diesel tankt, stroom tapt of dat een chinees het aanduwt. Als de vrachtwagens maar rijden en op tijd de rommel aflevert. Idem dito voor alle consumentenvervoer. Er zijn maar een paar mensen écht verslaafd aan olie in mijn optiek. We zijn dwangmatig verplicht tot gebruik. Dat is iets compleet anders dan verslaafd.

En over geld. Waarom wil je geld hebben. Ten eerste om je hypotheek te betalen en vervolgens eten/drinken en alle technische gadgets. Maar wat nu als je op een andere manier aan je spullen komt. En je bent in alle behoeftes voorzien wat heb je dan in vredesnaam aan geld. Geld wás vroeger een ruilmiddel. Tegenwoordig het als doel op zich geworden.
Om even terug te komen op je eerste stukje. Iedereen is nou eenmaal afhankelijk van olie, zonder olie geen energie, geen stroom, geen eten, helemaal niets. Vliegtuigen, boten, auto's, vrachtwagens, alles rijdt in deze tijd bijna nog op olie. Dus ga aub niet ontkennen dat we afhankelijk van olie zijn want als er iets boven water staat is dat het.

En als je wil weten waarom ik persoonlijk geld wil hebben. Ik wil geld hebben zodat ik andere een dienst of product voor mij te leveren waarin ik zelf geen zin, tijd of moeite heb gestoken om die handeling te kunnen verrichten. Dat het tegenwoordig een uit de hand gelopen kapitalistisch spelletje is weten we allemaal.

Jullie kunnen niet ontkennen dat we in deze wereld op dit moment gewoon afhankelijk zijn en dus verslaafd aan geld en olie. Dat zijn nou eenmaal de feiten. Ben er zelf ook geen voorstander van maar kan er niets aan veranderen..
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_97414360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 01:49 schreef 49euro het volgende:

[..]

Ja men is afhankelijk van geld en olie inderdaad, is dat geen kenmerk van verslaafd zijn? Op de rest ga ik niet in dat vind ik een beetje gissen zonder onderbouwing.

[..]

Ahum, ahum, Mister 49euro, ik heb nieuws voor jou; je bent 100% mind-controlled; dat staat als een paal boven water';
de rest wat je schreef over olie en voertuigen geldt alleen voor de onwetenden, helaas ben jij er nu (nog) een van.

Men is gevangen, afhankelijk in een systeem, een denk-systeem;
dat is niet zo zeer verslaafd zijn, maar dat is wel geprogrammeerd zijn, mind-controlled.

quote:
Om even terug te komen op je eerste stukje. Iedereen is nou eenmaal afhankelijk van olie, zonder olie geen energie, geen stroom, geen eten, helemaal niets. Vliegtuigen, boten, auto's, vrachtwagens, alles rijdt in deze tijd bijna nog op olie. Dus ga aub niet ontkennen dat we afhankelijk van olie zijn want als er iets boven water staat is dat het.
Nou, nou, nou, jongens en meisjes wat hebben we hier.... :|W

Er is ook goed nieuws voor jou: je zult meer gaan weten als je je openstelt voor andere inzichten en als jouw intelligentie nog niet 100% gevangen zit in het gedrocht dat Formele Wetenschap & Onderwijsbestel heet.

quote:
En als je wil weten waarom ik persoonlijk geld wil hebben. Ik wil geld hebben zodat ik andere een dienst of product voor mij te leveren waarin ik zelf geen zin, tijd of moeite heb gestoken om die handeling te kunnen verrichten. Dat het tegenwoordig een uit de hand gelopen kapitalistisch spelletje is weten we allemaal.
ik zou eerder beweren, een uit de hand gelopen communistisch spelletje. Vrijwel alles wordt door de overheid gecontroleerd in opdracht van de Illuminati.

quote:
Jullie kunnen niet ontkennen dat we in deze wereld op dit moment gewoon afhankelijk zijn en dus verslaafd aan geld en olie. Dat zijn nou eenmaal de feiten. Ben er zelf ook geen voorstander van maar kan er niets aan veranderen..
Ja, met deze mentaliteit zul je vast en zeker ver komen slimme Harry.

Dat zijn nou eenmaal de feiten, ghhhzzzzzzzz. :s)
pi_97415636
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:26 schreef Bankfurt het volgende:

[crap]

Werkelijk :{
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_97416185
quote:

[..]

Ahum, ahum, Mister 49euro, ik heb nieuws voor jou; je bent 100% mind-controlled; dat staat als een paal boven water';
de rest wat je schreef over olie en voertuigen geldt alleen voor de onwetenden, helaas ben jij er nu (nog) een van.

dat is niet zo zeer verslaafd zijn, maar dat is wel geprogrammeerd zijn, mind-controlled.

[..]

Er is ook goed nieuws voor jou: je zult meer gaan weten als je je openstelt voor andere inzichten en als jouw intelligentie nog niet 100% gevangen zit in het gedrocht dat Formele Wetenschap & Onderwijsbestel heet.

[..]

ik zou eerder beweren, een uit de hand gelopen communistisch spelletje. Vrijwel alles wordt door de overheid gecontroleerd in opdracht van de Illuminati.

[..]

Natuurlijk gaat de aarde door zulk soort mensen als jij aangeeft kapot, maar zelf doe je het niet echt veel beter. Je doet alleen maar uit de lucht gegrepen aannamens zonder ook maar iets te onderbouwen. Sorry hoor maar je kent me niet dus trek aub geen oordeel over mijn denken aan de hand van een klein stukje tekst want dan zouden we jou allang moeten opsluiten in een gekkenhuis. AUB be my guest. Onderbouw je mening. Heb werkelijk waar nog geen één meningen van je onderbouwd zien worden.
pi_97416839
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Tut tut, Bankfurt. Als je mensen zo kleineert jaag je ze alleen maar tegen het harnas in. In plaats van je gedragen alsof je boven anderen verheven bent, kan je misschien beter proberen ze aan je zijde te krijgen. Samenwerking levert meer op dan tegenwerking.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 18:34:05 #170
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_97427260
quote:
mee eens. NWO maar kan het ook zo zijn dat de islam de nieuwe wereld orde is? G-8 stuurt miljarden dollars naar de arabische wereld en wij zullen allemaal aan moeten geloven. islam wordt met USA de NWO en europa als bindmiddel. moet kunnen als wij elkaar respecteren. ik doe mee in elk geval. :7 8-) :W
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
pi_97450994
quote:

[..]

Oh the irony....
pi_97485559
quote:
quote:

mee eens. NWO maar kan het ook zo zijn dat de islam de nieuwe wereld orde is? G-8 stuurt miljarden dollars naar de arabische wereld en wij zullen allemaal aan moeten geloven. islam wordt met USA de NW
quote:
Kom op he. Gedehumaniseerde robots. Kijk even naar deze mensen die om een nieuwe wereld orde roepen. Kijk naar hun geschiedenis, naar wat ze allemaal op hun geweten hebben, kijk in wat voor staat de VS is beland. Is dat de nieuwe wereld orde die je wilt? zo ja, succes
  maandag 30 mei 2011 @ 12:33:06 #173
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_97491749
Een van hun doelen is een gezamelijk groot gevaar creeeren.
Volgens mij is dat gevaar de islam :? Tenminste, dat is wat we volgens Amerika moeten geloven.
En dan zullen ze nu ineens de nieuwe wereldorde vormen ?
Alle landen moeten aan een nieuwe werelorde meedoen om het te laten werken...
pi_97531385
-1 voor dit topic. Als niemand meer iets gaat onderbouwen met feiten, bronnen en serieuze resultaten dan heeft discussieren ook geen zin.
pi_97541774
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef 49euro het volgende:
-1 voor dit topic. Als niemand meer iets gaat onderbouwen met feiten, bronnen en serieuze resultaten dan heeft discussieren ook geen zin.
Vriend, die fase zijn we allang voorbij in BNW; er is al zat onderbouwd; het is denk ik zaak dat feiten, bronnen en serieuze resultaten elders worden geparkeerd in een soort centrale Q&A- sessie in BNW waar de terminologie staat vermeld; zodat BNW een level hoger kan in discussies, waarin de deelnemers bekend zijn met de terminologie. Dit zou dan ook het einde van geflame en getrol kunnen worden voor bepaalde typen in BNW.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:26:17 #176
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97542180
quote:

[..]

...
En wat nou als jij 100% mind-controlled bent?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_97543006
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Deze is interessant...
pi_97544369
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Vriend, die fase zijn we allang voorbij in BNW; er is al zat onderbouwd; het is denk ik zaak dat feiten, bronnen en serieuze resultaten elders worden geparkeerd in een soort centrale Q&A- sessie in BNW waar de terminologie staat vermeld; zodat BNW een level hoger kan in discussies, waarin de deelnemers bekend zijn met de terminologie. Dit zou dan ook het einde van geflame en getrol kunnen worden voor bepaalde typen in BNW.
En dat is nu het verschil tussen jou en mij, ik probeer door middel van feiten die ik in mijn post zelf op tafel leg mijn mening te onderbouwen. Hetgeen wat jij doet is een of andere theorie opleggen zonder te reageren op eventuele kritiek over je onderbouwing. Ik zou mij moeten onderbouwen omdat ik "onwetend" ben terwijl jij zogenaamd niet mind-controlled rondloopt en wij alles wat jij zegt zonder onderbouwing maar aan moeten nemen. Ten eerste zie ik hier al waanbeelden ontstaan, ik ben geen vriend van je en je kent me echt totaal nog niet dus één ding is zeker ook jij zult met feiten moeten komen want je aannamens kloppen over het algemeen niet. In mijn ogen ben je dan op dezelfde manier bezig als je grote vriend de illuminati. Wanneer je op mijn posts wilt reageren met inhoudelijke kritiek zou ik graag dan vanaf nu ook van jou kant iets van een poging willen zien om het te onderbouwen, anders heeft reageren geen zin.

Wat ik helemaal niet kan waarderen zijn minachtende reacties. Ik waardeer iedereen zijn inzet maar een theorie kan alleen maar beter worden wanneer je hem aan veel kritiek onderwerpt.
pi_97548413
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef 49euro het volgende:

[..]

En dat is nu het verschil tussen jou en mij, ik probeer door middel van feiten die ik in mijn post zelf op tafel leg mijn mening te onderbouwen. Hetgeen wat jij doet is een of andere theorie opleggen zonder te reageren op eventuele kritiek over je onderbouwing. Ik zou mij moeten onderbouwen omdat ik "onwetend" ben terwijl jij zogenaamd niet mind-controlled rondloopt en wij alles wat jij zegt zonder onderbouwing maar aan moeten nemen. Ten eerste zie ik hier al waanbeelden ontstaan, ik ben geen vriend van je en je kent me echt totaal nog niet dus één ding is zeker ook jij zult met feiten moeten komen want je aannamens kloppen over het algemeen niet. In mijn ogen ben je dan op dezelfde manier bezig als je grote vriend de illuminati. Wanneer je op mijn posts wilt reageren met inhoudelijke kritiek zou ik graag dan vanaf nu ook van jou kant iets van een poging willen zien om het te onderbouwen, anders heeft reageren geen zin.

Wat ik helemaal niet kan waarderen zijn minachtende reacties. Ik waardeer iedereen zijn inzet maar een theorie kan alleen maar beter worden wanneer je hem aan veel kritiek onderwerpt.
Als jij dan eens begint met je eigen theorie aan kritiek te onderwerpen.
pi_97548554
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Als jij dan eens begint met je eigen theorie aan kritiek te onderwerpen.
Dat doe ik zoiezo dat kun jij niet in de gaten houden achter je computer. Post niet voor niets op een forum. Vraag me af hoe dat bij jou zit maar goed laten we het ontopic houden.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:49:40 #181
52357 Lambiekje
pi_97556749
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat lijkt me zéér sterk.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:58:55 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97557278
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat lijkt me zéér sterk.
Waarom niet? Misschien is Bankfurt wel degene die onder mindcontroll staat, om mensen als jij af te leiden van wat werkelijk gaande is.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:15:08 #183
52357 Lambiekje
pi_97558214
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom niet? Misschien is Bankfurt wel degene die onder mindcontroll staat, om mensen als jij af te leiden van wat werkelijk gaande is.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat als men mindcontrolled is dat je alles bekritiseert / bekijkt op een andere manier.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:21:42 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97558623
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat als men mindcontrolled is dat je alles bekritiseert / bekijkt op een andere manier.
Waarom denk je dat?
Onikaan ni ov dovah
pi_97558733
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vergeleken met Bankfurt bekritiseert / bekijkt men ook alles op een andere manier. Zo beredeneerd is het niet de sheeple, maar Bankfurt die mindcontrolled is.

Een sterk argument is dat hij in God gelooft; dat vereist een blind geloof in iets dat iemand nog nooit heeft waargenomen. De religieuzen hebben hem tot dusver al mindcontrolled. Als je verder kijkt zie je dat het gros van samenzweringstheorieen uit de VS komt, waar 90% van de bevolking religieus is.
Ook schijnt hij banden met de AEX te hebben, het thuishonk van de Illuminatie. Heb je z'n userpic al gezien? Duidelijke verafgoding van bankiers, in de vorm van een roofdier. Wat op zijn beurt weer neerkomt op een heidens natuurgeloof, ofwel satanisme.

Het wordt me nu allemaal duidelijk: Bankfurt is dé mindcontroller van BNW.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:56:02 #186
52357 Lambiekje
pi_97560350
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Vergeleken met Bankfurt bekritiseert / bekijkt men ook alles op een andere manier. Zo beredeneerd is het niet de sheeple, maar Bankfurt die mindcontrolled is.

Een sterk argument is dat hij in God gelooft;
Maar wat versta je onder god. Want dat is voor ieder anders. Is god een sinterklaas op een wolk,
of is god je eigen innerlijk ik, of is god collectieve ik of is god de beamer waarmee het universum geprojecteerd wordt ?

quote:
dat vereist een blind geloof in iets dat iemand nog nooit heeft waargenomen. De religieuzen hebben hem tot dusver al mindcontrolled. Als je verder kijkt zie je dat het gros van samenzweringstheorieen uit de VS komt, waar 90% van de bevolking religieus is.
Klopt en dat is ook het enge. VS heeft nog steeds de touwtjes in handen hoe je het went of keert.
Als is de connectie met Israël niet te ontkennen.

quote:
Ook schijnt hij banden met de AEX te hebben, het thuishonk van de Illuminatie. Heb je z'n userpic al gezien? Duidelijke verafgoding van bankiers, in de vorm van een roofdier.
Het lieve postbank leeuwtje
quote:
Wat op zijn beurt weer neerkomt op een heidens natuurgeloof, ofwel satanisme.

Het wordt me nu allemaal duidelijk: Bankfurt is dé mindcontroller van BNW.
maar dus niet de mindcontrolled zoals de stelling was...
pi_97560659
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]Het lieve postbank leeuwtje

Dank je Lambiekje,

mijn Postbank logo staat hier als gedenksymbool als petitie tegen dat graai-gajes bij de banken; d.w.z. de Illuminati en hun meelopers.

De Postbank bestaat niet meer, maar de geest van de leeuw is nog springlevend.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:10:42 #188
52357 Lambiekje
pi_97561217
Ohh we moeten wel oppassen....

Homeland security deploys mind-reading hardware
pi_97562503
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
Ohh we moeten wel oppassen....

Homeland security deploys mind-reading hardware
Dat doen ze al, Lambiekje.

Per mobieltje, Wifi/wii of per sateliet of GSM mast.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:36:18 #190
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97562749
:D

quote:
It is all based on a form of witchdoctor psychology called behavioural science.
daarnaast gaat het niet om mind-readen, misschien moet je eens de bronnen van je bronnen checken want ik moet de keer nog mee gaan maken dat zo'n stukje klopt.
pi_97562863
quote:
daarnaast gaat het niet om mind-readen, misschien moet je eens de bronnen van je bronnen checken want ik moet de keer nog mee gaan maken dat zo'n stukje klopt.
jij moet nogal een uithoudingsvermogen hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door Loppe op 31-05-2011 22:44:41 ]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:40:23 #192
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97562985
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Loppe het volgende:

[..]

jij moet nogal een uithoudingsvermogen hebben?
Dat ik het op blijf zoeken?

Is weinig moeite :P

Gewoon op link lambiekje klikken, kijken waar het over zou moeten gaan (in dit geval paper in nature over Future Attribute Screening Technology) intypen in google en kijken wat er echt staat.

Ondertussen heb je ook nog wat te lachen over de extreem rare claims en originele beledigingen die er rondgestrooid worden.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:41:03 #193
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97563015
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef oompaloompa het volgende:
:D

[..]

De link zelf leest al meer alsof er meer wordt gekeken naar hoe nerveus iemand is.
Onikaan ni ov dovah
pi_97563114
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat ik het op blijf zoeken?

Is weinig moeite :P

Gewoon op link lambiekje klikken, kijken waar het over zou moeten gaan (in dit geval paper in nature over Future Attribute Screening Technology) intypen in google en kijken wat er echt staat.

Ondertussen heb je ook nog wat te lachen over de extreem rare claims en originele beledigingen die er rondgestrooid worden.
Wel mooi van je dat je blijft volharden.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:43:04 #195
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97563135
Dat opzoeken duurt overigens niet langer dan 30 seconden, zouden meer mensen moeten doen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De link zelf leest al meer alsof er meer wordt gekeken naar hoe nerveus iemand is.
Yeap, het meet al die arousal kenmerken, vind het ook niet echt een heel goed idee overigens.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:42 schreef Loppe het volgende:

[..]

Wel mooi van je dat je blijft volharden.
Thanks!
Je moet iets heh als je eigenlijk hele saaie opdrachten moet typen ;)
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:37:13 #196
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_97576265
Kijkend naar het verleden is één wereldorde onmogelijk. Mocht er een illuminatie bestaan, dan zullen zij kunnen beïnvloeden, maar niet beheersen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')