abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97249261
Beste mensen,

''De nieuwe wereld orde is op komst''.

Voor veel mensen klinkt dit als een complot theorie. Banaal gelul voor zwakkelingen die de wereld niet begrijpen, uitkeringstrekkers, nietsnutten en moederskindjes die gewoon aan het werk moeten.

Dit zijn termen die ik vaak lees en hoor.

Hoe dan ook. Hoe je het ook wend of keerd. Ik, nog al die andere ''complot denkers'' hebben deze term niet verzonnen.

Het was vader Bush die dit idee de wereld inblies. Vervolgens werd het opgepakt door Clinton, George W. Bush en nu Obama. Je zult in letterlijk iedere speech die Obama geeft zijn roep om een Nieuwe Wereld Orde tegenkomen.

Wordt het niet tijd om ons af te vragen wat ze hiermee werkelijk bedoelen? Wordt het niet tijd om ons af te vragen wie deze mensen werkelijk zijn?

Is het niet onze plicht en verantwoordelijkheid als burger om ons serieus af te vragen wat zulke machtige figuren in gedachten hebben?

Zoals we allemaal hebben mogen meemaken heeft de Verenige Staten een geschiedenis van onophoudelijke oorlogsvoering achter de rug en voert dit zelfde beleid tot op de dag van vandaag uit.

Van vieze spelletjes en corruptie zijn ze ook zeker niet vreemd. Denk maar het Watergate schandaal, The Pentagon Papers, Project Paperclip, Mkultra, Project Cylcone, The Oklahoma city bombing, de aanval op het WTC in 1993 en de banker bail out in 2008.
Dit zijn allemaal gedocumenteerde bewezen schandalen.

Als je dit allemaal in ogenschouwing neemt dan is het dan niet meer dan gezond om je wantrouwend af te vragen wat deze mensen nou precies bedoelen? Hebben ze wel het beste met ons voor?

Momenteel houden de VS en Europa Irak bezet. Zeker 1 miljoen mensen zijn daar omgekomen, waarvan het grootste deel burgers waren. Per dag sterven daar 4000 kinderen aan de honger en behandelbare ziektes. De VS heeft semi-nucleare wapens gebruikt en met kan zonder twijffel stellen dat het land ongelooflijk radioactief besmet is geraakt.

Het zogenaamde plan om Irak op te bouwen blijkt ''uiteraard'' een totale leugen te zijn. Men heeft absoluut niks voor elkaar gekregen en het is vrij schandalig hoe dit niet ter sprake wordt gebracht.

Onlangs heeft men besloten Libie aan te vallen zonder toestemming van het congres en zonder uberhaupt ons het volk om toestemming te vragen. Wat is er gebeurd met de wereld? Hoe kunnen dit soort dingen gebeuren? Waar is de democratie gebleven? Waar is het idee gebleven dat het volk en niet de overheid de overmacht heeft?

Zoals veel van jullie misschien weten is Al Queda aanwezig in Libie en vecht zij aan zij met de rebellen. Dit wil zeggen dat Al Quada strijders steun ontvagen van het Westen. Dit is natuurlijk onacceptabel en gaat tegen alle internationale wetten in. Toch gebeurd het....

Om heel eerlijk te zijn wil ik niks te maken hebben met deze nieuwe wereld orde. Ik wil niks te maken hebben met deze plunderaars en moordenaars. Ik vind het vreselijke mensen, die vreselijk veel schade aanrichten in deze wereld. Ik vind ze demonisch en onmenselijk. Het zijn mensen die overduidelijk geen enkel respect voor het leven hebben, geen enkel respect voor de mensheid hebben, die overduidelijk niet kunnen genieten van het simpele leven, maar constant naar macht lusten. Deze mensen zijn bezeten van macht. En macht corrumpeerd, macht verziekt de geest. Als er iets is dat de geschiedenis ons geleerd heeft dan is het wel dat macht corrumpeerd en daarom is het de taak van het volk om mensen met macht in de toom te houden.

Deze mensen sturen hun eigen jongens de dood in om er geld aan te verdien, zoals het watergate schandaal ons heeft kunnen bewijzen. Deze mensen liegen en stelen en bedriegen iedereen waar je bij staat. De ene smerige leugen na de ander wordt je als burger door de keel gepropt.

Ik ben het zat. Ik ben het zat om zo behandeld te worden. Ik ben het zat om te zien hoe erg de wereld er aan toe is. Ik ben het zat om te zien hoe Nederland hieraan mee doet. Ik ben het zat om toe te kijken hoe de Banken de Euro opzettelijk aan het vernietigen is. Ik ken deze trucjes, ik heb ze eerder gezien. Economische crisi worden opzettelijk veroorzaakt om zodoende radicale politieke veranderingen door te voeren. Meestal houd dit in het centraliseren van macht.

En daar komt de Nieuwe Wereld Orde in beeld. Ik vrees dat wanneer de Euro valt men met een oplossing zal komen om te voorkomen dat dit nooit weer mag gebeuren. En ik vrees dat de oplossing zal inhouden dat de VS en Europa samengevoegd zullen worden.

Om heel eerlijk te zijn, Ik weet vrij zeker dat dit het plan is.

Wie zijn deze mensen? Deze zwarte pakken die in het geheim samenkomen en dingen bespreken waar wij niks over mogen weten. Wie zijn die Bilderbergers nou echt? En waarom zit onze Koningin daartussen? Wie is onze koningin nou echt?
Waarom rennen deze mensen weg wanneer men een simpele vraag stelt zoals '' wat heeft u besproken tijdens de Bilderberg vergadering? '' Wat houden ze voor ons achter?
Wat houden deze ubermachtige multi-billionairs voor ons geheim? Hoe positief zijn hun intenties?

Mensen! Is het niet onze plicht om ons serieus af te vragen wat er nou in godsnaam aan het gebeuren is?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:34:10 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97249314
Ik zet hem even in de juiste sub voor je. -BNW-
The truth was in here.
pi_97249495
Ik denk dat jij dit ook wel een leuk deel van Fok! zal vinden. ;)
Brave New World
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:46:41 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_97249872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:32 schreef dadgad het volgende:
Wie zijn deze mensen? Deze zwarte pakken die in het geheim samenkomen en dingen bespreken waar wij niks over mogen weten. Wie zijn die Bilderbergers nou echt? En waarom zit onze Koningin daartussen? Wie is onze koningin nou echt?
Waarom rennen deze mensen weg wanneer men een simpele vraag stelt zoals '' wat heeft u besproken tijdens de Bilderberg vergadering? '' Wat houden ze voor ons achter?
Wat houden deze ubermachtige multi-billionairs voor ons geheim? Hoe positief zijn hun intenties?

Mensen! Is het niet onze plicht om ons serieus af te vragen wat er nou in godsnaam aan het gebeuren is?
Gewoon, mensen zoals jij en ik. Onze Koningin zit ertussen omdat ze a) belangrijk is b) erg leuk schijnt te zijn op feestjes en c) haar vader begonnen is met de Bilderberg conferentie.

Omdat er dingen besproken worden waarvan ze hebben afgesproken dat ze die dingen niet met het publiek bespreken. O+ Waarschijnlijk lullen ze erover hoe het gaat met de economie, dat Pietje de situatie in Iran zorgelijk vindt, dat Sjakie zijn vader de pijp uit is gegaan en dat Bea zich nog geen zorgen hoeft te maken omdat ze gewoon Koningin mag blijven. Misschien hebben ze het ook nog wel over het nieuwe stulpje en de wel/ niet bloemetjes gordijnen die de vrouw van Henk aan wil schaffen.

Dat dus.

Zeer positief, men wil tenslotte wel een gezellig congres bijwonen.

Mensen, het is tijd om mij serieus uit te spreken over deze kwestie. Het interesseert me geen reet! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:48:01 #5
116015 SicSicSics
pi_97249928
Mooi Hotel trouwens, heb er ooit eens een weekendje geslapen en waande mij een toekomstbepalende biljonaire. Zelden zulke goeie seks gehad... :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:57:36 #6
116015 SicSicSics
pi_97250306
De term Nieuwe Wereld Orde komt trouwens (waarschijnlijk) van Cecil Rhodes, niet van Bush.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:59:22 #7
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97250398
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef SicSicSics het volgende:
De term Nieuwe Wereld Orde komt trouwens (waarschijnlijk) van Cecil Rhodes, niet van Bush.
Inderdaad, die term was er al eerder, maar dat maakt verder niet zo veel uit natuurlijk :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:08:25 #8
116015 SicSicSics
pi_97250756
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:59 schreef DuTank het volgende:
Inderdaad, die term was er al eerder, maar dat maakt verder niet zo veel uit natuurlijk :P
Dat ligt er natuurlijk wel een beetje aan welke smaak NWO je wil geloven. ;)
Fine, fuck you then!
pi_97251011
Leuk dat er een Nieuwe Wereld Orde komt,
kan me niet anders dan voorstellen dat iedereen er heel erg mee eens is dat de huidige Wereldorde aan vervanging toe is en van die plannen om de wereldorde eens en voor altijd goed te regelen kan ik me niet anders dan voor de volle honderd-en-één procent achter scharen :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:15:12 #10
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97251075
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk wel een beetje aan welke smaak NWO je wil geloven. ;)
Nja ik weet niet of dat met Rhodes te maken had, maar de term werd al eerder gebruikt, is toen weer minder gebruikt. Bush sr. heeft het weer in elke speech gebruikt, toen was het ook heel hot. Vervolgens is het weer minder gebruikt, tussen hem en Bush jr. in. Hij is het weer meer gaan gebruiken.
pi_97251855
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Gewoon, mensen zoals jij en ik. Onze Koningin zit ertussen omdat ze a) belangrijk is b) erg leuk schijnt te zijn op feestjes en c) haar vader begonnen is met de Bilderberg conferentie.

Omdat er dingen besproken worden waarvan ze hebben afgesproken dat ze die dingen niet met het publiek bespreken. O+ Waarschijnlijk lullen ze erover hoe het gaat met de economie, dat Pietje de situatie in Iran zorgelijk vindt, dat Sjakie zijn vader de pijp uit is gegaan en dat Bea zich nog geen zorgen hoeft te maken omdat ze gewoon Koningin mag blijven. Misschien hebben ze het ook nog wel over het nieuwe stulpje en de wel/ niet bloemetjes gordijnen die de vrouw van Henk aan wil schaffen.

Dat dus.

Zeer positief, men wil tenslotte wel een gezellig congres bijwonen.

Mensen, het is tijd om mij serieus uit te spreken over deze kwestie. Het interesseert me geen reet! O+
Beatrix haar vader was een Nazi! Hoezo gewoon? Excuseer mij maar hallo.

En Rockefeller? Weet je iets over hun geschiedenis, wat ze allemaal op hun geweten hebben?
Deze mensen hebben Hitler aan de macht gebracht en dat is volkomen keihard gedocumenteerd bewezen. Hoezo gewone mensen.
pi_97251929
Mensen, multi billionairs zijn geen gewone mensen.

Je zou is een goeie studie moeten doen in hoe hun rijk zijn geworden.

Een al fraude, moord, misbruik, corruptie, schandalen.
pi_97252017
Het Bush die dit idee de wereld inbracht, als in officieel.

Dit plan is natuurlijk honderden jaren oud
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:37:42 #14
116015 SicSicSics
pi_97252079
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef dadgad het volgende:
De vader van George Baker ook! :o

quote:
En Rockefeller? Weet je iets over hun geschiedenis, wat ze allemaal op hun geweten hebben?
Deze mensen hebben Hitler aan de macht gebracht en dat is volkomen keihard gedocumenteerd bewezen. Hoezo gewone mensen.
Ze hebben ons veel mooie gebouwen gegeven en opgeknapt, ze hebben meer dan 20 nationale parken aangelegd, ze hebben onnoemelijk veel gedaan op vlakken van sociale studies, kunst, filantropie etc. etc. etc.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:37:53 #15
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97252087
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef dadgad het volgende:

[..]

Het is niet alleen bea.
http://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/duyn.htm
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:41:19 #16
116015 SicSicSics
pi_97252283
Rijd je ook principieel niet in een Duitse auto? Ben je ook zo gekant tegen Duits toerisme in Nederland? Rij je door Luxemburg, Frankrijk en Zwitserland als je naar het Oosten op vakantie gaat? Allemaal zonen/ dochter van nazi's daar in Duitsland.... Brrrrrrr! :P
Fine, fuck you then!
pi_97252286
de rockefellers zijn de meest smerige monsters die er bestaan.

Al die parken en scholen was niets meer dan een masker.

Ga je maar is verdiepen in hun werkelijke geschiedenis.

Ze hebben Hitler aan de macht gebracht, financieerden beide kanten van de 2e wereld oorlog, de koude oorlog, die vietnam oorlog, financieerden Mao en zo veel meer.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:42:57 #18
116015 SicSicSics
pi_97252367
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:41 schreef dadgad het volgende:

Ze hebben Hitler aan de macht gebracht, financieerden beide kanten van de 2e wereld oorlog, de koude oorlog, die vietnam oorlog, financieerden Mao en zo veel meer.
Nou nou, wat een monsters. En wat is hun 'werkelijke' geschiedenis?

Zou ik ook doen als ik er zo veel geld mee kon verdienen. VOC mentaliteit heet dat! O+
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:43:36 #19
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97252400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:41 schreef dadgad het volgende:

Rothschild familie is nog erger pik.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:45:35 #20
116015 SicSicSics
pi_97252490
Tevens is het nogal dubieus. Omdat de nazi's sommige onderzoeken en wetten uit hun verband rukten en voor hun eigen agenda gebruikten betekend dat nog niet dat ze in het zadel geholpen zijn door. :D Of mis ik iets?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:48:00 #21
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97252577
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef SicSicSics het volgende:
Tevens is het nogal dubieus. Omdat de nazi's sommige onderzoeken en wetten uit hun verband rukten en voor hun eigen agenda gebruikten betekend dat nog niet dat ze in het zadel geholpen zijn door. :D Of mis ik iets?
Nja, ze zijn in ieder geval gefinancierd door Rothschild - Rockefeller, etc.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:48:21 #22
116015 SicSicSics
pi_97252586
TS heeft ook nog nooit een BAS-F bandje in zijn walkman gehad? :D
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:48:57 #23
116015 SicSicSics
pi_97252618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:48 schreef DuTank het volgende:
Nja, ze zijn in ieder geval gefinancierd door Rothschild - Rockefeller, etc.
Wie niet? Die lui hadden overal geld uitstaan... :D
Tevens hebben ze inderdaad onderzoek gefinancierd, maar dat was ook weer niet voor wat de nazi's er uiteindelijk mee deden.
Fine, fuck you then!
pi_97252659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef RM-rf het volgende:
Leuk dat er een Nieuwe Wereld Orde komt,
kan me niet anders dan voorstellen dat iedereen er heel erg mee eens is dat de huidige Wereldorde aan vervanging toe is en van die plannen om de wereldorde eens en voor altijd goed te regelen kan ik me niet anders dan voor de volle honderd-en-één procent achter scharen :)
Mooi, laat een groepje mensen vertellen dat ze het wel even 'goed' zullen regelen en meneer is tevreden.

Waarom ook vragen stellen...
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:52:12 #25
177810 Evenveel
en niet minder
pi_97252751
Pff... het is altijd hetzelfde liedje. De rijken zijn slecht, de armen worden onderdrukt en belazerd... Kom eens met wat nieuws (en bronnen trouwens).
Doei.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:52:13 #26
116015 SicSicSics
pi_97252754
Feitelijk is het hele Eugenetica verhaal een misvatting die vreselijk is afgelopen, maar de intentie erachter was niet slecht. En zeker niet 'de holocaust'.
Fine, fuck you then!
pi_97252773
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef SicSicSics het volgende:

Ze hebben ons veel mooie gebouwen gegeven en opgeknapt, ze hebben meer dan 20 nationale parken aangelegd, ze hebben onnoemelijk veel gedaan op vlakken van sociale studies, kunst, filantropie etc. etc. etc.
Als ik eerst iets van je afpak en dan een klein deel terug geef, zou je dan ook zo vrolijk reageren? Of doe je dat alleen als iemand Rockefeller heet?
pi_97252831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef SicSicSics het volgende:
Feitelijk is het hele Eugenetica verhaal een misvatting die vreselijk is afgelopen, maar de intentie erachter was niet slecht. En zeker niet 'de holocaust'.
Juist. Altijd en enkel luisteren naar intenties, en daar geen vragen bij stellen. Gewoon geloven. Uiteindelijke resultaten tellen natuurlijk niet...
pi_97252894
De Rothschild hebben Hitler aan de macht gebracht.

Waarom?

Om Isreal te creeeren, om de Europese Unie op te richten, evenals NATO, de VN, om competitie in de jodenwereld uit te schakelen en om de VS als politie macht te kunnen gebruiken om zodoende de rest van de wereld over te nemen.

De Rotschilds zijn de meeste machtige mensen ter wereld. Ze hebben de Federel reserve opgericht, evenals de Europese bank. Die lui verzinnen geld wanneer ze willen en doen ermee wat ze willen.

Ze werken samen met alle grote corporaties en hebben een compleet monopolie op alle bronnen die we nodig hebben om te overleven.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:56:49 #30
116015 SicSicSics
pi_97252943
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef GoudIsEcht het volgende:
Als ik eerst iets van je afpak en dan een klein deel terug geef, zou je dan ook zo vrolijk reageren? Of doe je dat alleen als iemand Rockefeller heet?
:') Rijken pakken en de armen zijn zielig. Sure.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:53 schreef GoudIsEcht het volgende:
Juist. Altijd en enkel luisteren naar intenties, en daar geen vragen bij stellen. Gewoon geloven. Uiteindelijke resultaten tellen natuurlijk niet...
Dat zeg ik toch niet vriend? Ik zeg ook niet dat we er niet van kunnen leren. Ik zeg alleen dat, ja; in het begin deed de stichting (niet de familie zelf) mee met onderzoek naar wat zij dachten dat baanbrekend en goed voor de mens was. Daarna, toen de nazi's er hun eigen dingen mee gingen doen hebben ze er geen aandeel meer in gehad.

Wat je nu zegt is dat Einstein een moordenaar is omdat hij de A-bom heeft gemaakt.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:58:16 #31
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97252989
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik toch niet vriend? Ik zeg ook niet dat we er niet van kunnen leren. Ik zeg alleen dat, ja; in het begin deed de stichting (niet de familie zelf) mee met onderzoek naar wat zij dachten dat baanbrekend en goed voor de mens was. Daarna, toen de nazi's er hun eigen dingen mee gingen doen hebben ze er feitelijk niet zoveel meer mee gedaan.

Wat je nu zegt is dat Einstein een moordenaar is omdat hij de A-bom heeft gemaakt.
Einstein is dat indirect dan toch ook? Hij heeft meegewerkt aan onderzoek wat tot dit verschrikkelijke apparaat heeft geleid. Maar anderzijds, dit was dan wel ergens anders als eerste gemaakt dan in Amerika
pi_97253140
de democratie waarin jullie denken te leven is niets meer dan een illusie waarin een meerderheid de minderheid overheerst maar een onzichtbare elite overheerst allen.

En die lui verkrachten kinderen aan de lopende band. Tenminste komt dit langzaam naar boven.

Zoek maar op. Hollei Greig, Conspiracy of Silence en Pentagon Child porn, mk ultra en project monarch,

Dat is pas echte journalistiek, iets wat we kwijt zijn geraakt.
pi_97253228
de pedofilie in de elite wereld is te erg voor woorden, waar hun mee weg komen gaat alles te boven.

Het vaticaan doet er ook vrolijk aan mee.
pi_97253264
als dit de nieuwe wereld orde betekend dan zeg ik nee dank je wel.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:04:23 #35
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97253290
Dat pedofilie verhaal vind ik niet zo boeiend :') Er zijn meer mensen die seks hebben met kinderen en daar mee wegkomen.

Nieuwe regeltjes en wetten die bijvoorbeeld sinds 9/11 zijn gekomen. De huidige agenda van de NWO, etc etc. Dat is interessant.
pi_97253356
gast, als we de pedofilie ontmaskeren valt alles in een klap

niemand pikt pedofilie, het is het meest weerzinwekkende wat er is

weet je waar ze doen? Groepsverkrachtingen van 6jarige meisjes en jongetjes.

hoezo niet boeiend? wat is er mis met je
pi_97253364
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik toch niet vriend? Ik zeg ook niet dat we er niet van kunnen leren. Ik zeg alleen dat, ja; in het begin deed de stichting (niet de familie zelf) mee met onderzoek naar wat zij dachten dat baanbrekend en goed voor de mens was. Daarna, toen de nazi's er hun eigen dingen mee gingen doen hebben ze er geen aandeel meer in gehad.

Wat ik zeg is dat wat de Rothschilds ons zogenaamd 'geven' en waar jij zo tevreden mee bent, eerst is afgepakt.

En wat ik verder zeg is dat intenties alleen niet genoeg zijn en resulaten ook tellen.

Iedereen kan wel zeggen goede intenties te hebben, en als het dan later anders blijkt te zijn gelopen roepen 'das habe ich nicht gewusst'.

Maar goed, wees de Rothschilds vooral dankbaar en geniet van alle mooie beloftes in de wereld.

Ik ben overigens geen vriend van trollen, mocht je dat bedoelen.
pi_97253400
Serieus. De Rotschilds zijn de duivel zelf, ik geloof niet eens meer dat het mensen zijn
pi_97254122
http://denieuwewereldorde(...)ika-nu-straks-Europa

Hier dit komt straks naar Europa, succes
pi_97259230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:55 schreef dadgad het volgende:
De Rothschild hebben Hitler aan de macht gebracht.

Waarom?

In eerste instantie wel, later namen de Windsors Hitler over, en weer later deels een groep zwarte magiers; om uiteindelijk weer deels bij Rothschild terug te komen.

Stalin en Hitler waren kleinkinderen van Rothschilds.

quote:
Om Isreal te creeeren, om de Europese Unie op te richten, evenals NATO, de VN, om competitie in de jodenwereld uit te schakelen en om de VS als politie macht te kunnen gebruiken om zodoende de rest van de wereld over te nemen.

De Rotschilds zijn de meeste machtige mensen ter wereld. Ze hebben de Federel reserve opgericht, evenals de Europese bank. Die lui verzinnen geld wanneer ze willen en doen ermee wat ze willen.

Ze werken samen met alle grote corporaties en hebben een compleet monopolie op alle bronnen die we nodig hebben om te overleven.
Pas op:

Israel, Jodendom, Joden, Zionisme en Rothschilds zijn 5 verschillende partijen of groepsbegrippen; niet generaliseren.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:29:47 #41
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_97260169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef dadgad het volgende:

we kunnen toch ook een hitsquad oprichten om ze allemaal te liquideren? :P
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:35:32 #42
116015 SicSicSics
pi_97285395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef dadgad het volgende:

Wel toevallig dat alleen hoge rijke mensen op belangrijke functies op kinderen vallen! :') En dat iedereen in die kringen het wel pikt, terwijl je zegt dat niemand het pikt. :?

Verder hebben ze er nog nooit 1 gram bewijs voor gevonden. Alleen aantijgingen, speculaties en vage websites met even dubieuze bronnen als boodschappen. Maar als jij dat echte journalistiek vindt... :D

Misschien is het wel een rookgordijn van de echte NWO om sceptici zoals jij bezig te houden en zo via de andere kant alsnog de NWO in te voeren! :P
Fine, fuck you then!
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:41:55 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97285569
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:12 schreef Bankfurt het volgende:

In eerste instantie wel, later namen de Windsors Hitler over, en weer later deels een groep zwarte magiers; om uiteindelijk weer deels bij Rothschild terug te komen.

Stalin en Hitler waren kleinkinderen van Rothschilds.
Het doet mij enorm denken aan een boek wat ik lees op het moment Het uur van de engelen
Over de Rockefeller familie die eigenlijk bestaan uit gevallen boosaardige engelen die invloed hebben op de wereldgeschiedenis. Achter het nazi rijk zaten etcetc.
Maar dat is een (heerlijk spannende) roman.
The truth was in here.
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:47:26 #44
116015 SicSicSics
pi_97285723
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:06 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat wat de Rothschilds ons zogenaamd 'geven' en waar jij zo tevreden mee bent, eerst is afgepakt.

En wat ik verder zeg is dat intenties alleen niet genoeg zijn en resulaten ook tellen.

Iedereen kan wel zeggen goede intenties te hebben, en als het dan later anders blijkt te zijn gelopen roepen 'das habe ich nicht gewusst'.

Maar goed, wees de Rothschilds vooral dankbaar en geniet van alle mooie beloftes in de wereld.

Ik ben overigens geen vriend van trollen, mocht je dat bedoelen.
Wat ik zeg is dat die Rothschilds niks van mij afgepakt hebben. :')

En soms kom je bij onderzoek nou eenmaal op ongewenste resultaten. Natuurlijk telt dat, maar het telt meer over hoe je ermee omgaat. Wat hebben de Rothschils je in godsnaam aangedaan!? :') Het lijkt mij een typisch gevalletje van hoge bomen die veel wind vangen. Maar ik zal mijn ogen wel dicht hebben; wat op zich klopt. :D
Fine, fuck you then!
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:50:26 #45
116015 SicSicSics
pi_97285811
Wist je trouwens dat de eigenaren van Duinrell ook banden hebben, aangetrouwd en geboren, met de Rothschilds!

De kinderlokkerts... :o
Fine, fuck you then!
pi_97286519
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat die Rothschilds niks van mij afgepakt hebben. :')

En soms kom je bij onderzoek nou eenmaal op ongewenste resultaten. Natuurlijk telt dat, maar het telt meer over hoe je ermee omgaat. Wat hebben de Rothschils je in godsnaam aangedaan!? :') Het lijkt mij een typisch gevalletje van hoge bomen die veel wind vangen. Maar ik zal mijn ogen wel dicht hebben; wat op zich klopt. :D
Het is maar de vraag hoe ongewenst die resultaten waren.

Soms - en dat gebeurt nog veel vaker dan dat er 'ongewenste resultaten' opkomen - liegen politici (en andere mensen) over hun intenties. Wat dacht je daarvan?

En wat afpakken betreft: misschien snap je het wel als ik daarvoor het woord 'onthouden' invul?

Wat je niet krijgt kan je ook niet zien. De vraag is alleen hoe het komt dat jij het niet krijgt, en de de Rothschilds wel. Maar goed, sommige dieren durven na gevangenschap hun kooi ook niet uit. Het is niet mijn doel jou je onwetende geluk af te nemen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:15:54 #47
116015 SicSicSics
pi_97286635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:12 schreef GoudIsEcht het volgende:
Het is maar de vraag hoe ongewenst die resultaten waren.
Speculeren kun je leren! O+ Als je nou je energie op de beurs richt ipv. onhoudbare en waardeloze, want eerlijk, wat heb je eraan dat je dit soort dingen 'weet', theorietjes, heb je er misschien ooit nog wat aan!

quote:
Soms - en dat gebeurt nog veel vaker dan dat er 'ongewenste resultaten' opkomen - liegen politici (en andere mensen) over hun intenties. Wat dacht je daarvan?
Ik denk dat je daar gelijk in hebt! O+

quote:
En wat afpakken betreft: misschien snap je het wel als ik daarvoor het woord 'onthouden' invul?

Wat je niet krijgt kan je ook niet zien. De vraag is alleen hoe het komt dat jij het niet krijgt, en de de Rothschilds wel. Maar goed, sommige dieren durven na gevangenschap hun kooi ook niet uit. Het is niet mijn doel jou je onwetende geluk af te nemen.
Wat krijg ik niet? :') 5.000.000 euro op mijn rekening? :')

Ow, you dramaqueen! O+
Fine, fuck you then!
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:22:16 #48
33189 RM-rf
1/998001
pi_97286835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:12 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Maar goed, sommige dieren durven na gevangenschap hun kooi ook niet uit.
genoeg dieren die ook het beter hebben in een dierentuin dan in de werkelijkheid...
veel dieren die zo gehouden worden overleven geen paar dagen in de vrije natuur....

In zulke gevalen is het bv de reinste idiotie zwat bv groeperingen als het 'Dierenbevrijdingsfront' doen, om zulke dieren te 'bevrijden' die dan binnen de kortste tijd meestal sterven..

wat dat betreft moet je natuurlijk eerst uitleggen wat het 'voordeel' aan jouw 'bevrijding' is ..
wàt is er dan opens anders en hoe wordt het normale leven van mensen zoveel 'beter' als zij zich bevrijden van een 'Groot Gevaar' dat zijzelf niet eens bemerken en verder weinig nadeel vàn vinden...

Als die ideen over een Super-Complot werkt vind ik het wel erg fijn, het lijkt me zelf s een beetje 'te mooi om waar te zijn' om een Overheid voor te stellen die opeens wel alles perfect kan doen en die niet continue geld verspild en er een zooitje van maakt...

Ik vrees eerder de overheden en multinationals die 'geen f-kking clue' hebben waarmee ze bezig zijn en die meestal niet langer dan 6 maanden vooruitplannen..
die bv de capaciteiten helemaal niet hebben om zorgvuldig met personsgegevens om te gaan en continue juist peprivégegevens verliezen of waar deze makkelijk gestolen kunnen worden...
Waar bv Overheden persoonsgegevensdatabanken hebben waar tien- tot honderduizenden 'onbekende' records in staan, die soms nog gewoon uitkeringen krijgen, of waarin opeens bestaande personen helemaal 'ontbreken'

Ik zou direkt tekenen voor een NWO waar dat kennelijk wél allemaal 'klopt', waar de Overheid ook vooruit plant en men heel zorgvuldig én effectief met alle persoonsgegevens omgaat.
Helaas vrees ik dat die NWO echter een 'utopie' is en bv omgang met zulke grote data-aantallen domweg een onvoorkombare 'foutmarge' heeft, en daarin ligt imho bv ook een gevaar van overheden die al te enthousiast gegevens verzamelen, niet in de 'perfecte controle' maar vooral in de fouten en onzorgvuldigheid
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_97287005
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef SicSicSics het volgende:

Speculeren kun je leren! O+ Als je nou je energie op de beurs richt ipv. onhoudbare en waardeloze, want eerlijk, wat heb je eraan dat je dit soort dingen 'weet', theorietjes, heb je er misschien ooit nog wat aan!
Waarom je dat ik begin over wat die Rothschild-broederschap van je afpakt? Als je een beetje gaat pellen aan het financiële systeem zie je dat snel genoeg.

quote:
Ik denk dat je daar gelijk in hebt! O+
Als we het daarover eens zijn (vaker gelogen dan ongewenste resultaten) dan valt het met de speculatieve aarde misschien nog wel mee.

quote:
Wat krijg ik niet?
Je dacht toch niet dat heren van Goldman etc. hun bonussen kregen omdat ze 'het volk' zo mooi opweg hebben geholpen terwijl we in een flinke financiële crisis zitten hé?
pi_97287127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:22 schreef RM-rf het volgende:

genoeg dieren die ook het beter hebben in een dierentuin dan in de werkelijkheid...
veel dieren die zo gehouden worden overleven geen paar dagen in de vrije natuur....
Moet ik nou een metafoor gaan verdedigen?

quote:
Wàt is er dan opens anders en hoe wordt het normale leven van mensen zoveel 'beter' als zij zich bevrijden van een 'Groot Gevaar' dat zijzelf niet eens bemerken en verder weinig nadeel vàn vinden...
Toen de mobiele telefoon (of zelfs het internet) er net was riep ook iedereen dat je zo'n ding niet nodig had. Dat is ook gemakkelijk als je de waarde (van vrijheid in het geval van een dier in een kooi) niet ziet. Maar zou jij graag zonder internet/mobiel zitten nu?

quote:
Als die ideen over een Super-Complot werkt vind ik het wel erg fijn, het lijkt me zelf s een beetje 'te mooi om waar te zijn' om een Overheid voor te stellen die opeens wel alles perfect kan doen en die niet continue geld verspild en er een zooitje van maakt...
Wie zegt dat het plan niet perfect loopt nu?

quote:
Ik vrees eerder de overheden en multinationals die 'geen f-kking clue' hebben waarmee ze bezig zijn en die meestal niet langer dan 6 maanden vooruitplannen..
Waarom zou dat niet een in complot passen?

quote:
die bv de capaciteiten helemaal niet hebben om zorgvuldig met personsgegevens om te gaan en continue juist peprivégegevens verliezen of waar deze makkelijk gestolen kunnen worden...
Waar bv Overheden persoonsgegevensdatabanken hebben waar tien- tot honderduizenden 'onbekende' records in staan, die soms nog gewoon uitkeringen krijgen, of waarin opeens bestaande personen helemaal 'ontbreken'
Nogmaals: waarom zou een beetje choas bij de overheid niet in een complot passen, of er naast kunnen bestaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')