Beste mensen,
''De nieuwe wereld orde is op komst''.
Voor veel mensen klinkt dit als een complot theorie. Banaal gelul voor zwakkelingen die de wereld niet begrijpen, uitkeringstrekkers, nietsnutten en moederskindjes die gewoon aan het werk moeten.
Dit zijn termen die ik vaak lees en hoor.
Hoe dan ook. Hoe je het ook wend of keerd. Ik, nog al die andere ''complot denkers'' hebben deze term niet verzonnen.
Het was vader Bush die dit idee de wereld inblies. Vervolgens werd het opgepakt door Clinton, George W. Bush en nu Obama. Je zult in letterlijk iedere speech die Obama geeft zijn roep om een Nieuwe Wereld Orde tegenkomen.
Wordt het niet tijd om ons af te vragen wat ze hiermee werkelijk bedoelen? Wordt het niet tijd om ons af te vragen wie deze mensen werkelijk zijn?
Is het niet onze plicht en verantwoordelijkheid als burger om ons serieus af te vragen wat zulke machtige figuren in gedachten hebben?
Zoals we allemaal hebben mogen meemaken heeft de Verenige Staten een geschiedenis van onophoudelijke oorlogsvoering achter de rug en voert dit zelfde beleid tot op de dag van vandaag uit.
Van vieze spelletjes en corruptie zijn ze ook zeker niet vreemd. Denk maar het Watergate schandaal, The Pentagon Papers, Project Paperclip, Mkultra, Project Cylcone, The Oklahoma city bombing, de aanval op het WTC in 1993 en de banker bail out in 2008.
Dit zijn allemaal gedocumenteerde bewezen schandalen.
Als je dit allemaal in ogenschouwing neemt dan is het dan niet meer dan gezond om je wantrouwend af te vragen wat deze mensen nou precies bedoelen? Hebben ze wel het beste met ons voor?
Momenteel houden de VS en Europa Irak bezet. Zeker 1 miljoen mensen zijn daar omgekomen, waarvan het grootste deel burgers waren. Per dag sterven daar 4000 kinderen aan de honger en behandelbare ziektes. De VS heeft semi-nucleare wapens gebruikt en met kan zonder twijffel stellen dat het land ongelooflijk radioactief besmet is geraakt.
Het zogenaamde plan om Irak op te bouwen blijkt ''uiteraard'' een totale leugen te zijn. Men heeft absoluut niks voor elkaar gekregen en het is vrij schandalig hoe dit niet ter sprake wordt gebracht.
Onlangs heeft men besloten Libie aan te vallen zonder toestemming van het congres en zonder uberhaupt ons het volk om toestemming te vragen. Wat is er gebeurd met de wereld? Hoe kunnen dit soort dingen gebeuren? Waar is de democratie gebleven? Waar is het idee gebleven dat het volk en niet de overheid de overmacht heeft?
Zoals veel van jullie misschien weten is Al Queda aanwezig in Libie en vecht zij aan zij met de rebellen. Dit wil zeggen dat Al Quada strijders steun ontvagen van het Westen. Dit is natuurlijk onacceptabel en gaat tegen alle internationale wetten in. Toch gebeurd het....
Om heel eerlijk te zijn wil ik niks te maken hebben met deze nieuwe wereld orde. Ik wil niks te maken hebben met deze plunderaars en moordenaars. Ik vind het vreselijke mensen, die vreselijk veel schade aanrichten in deze wereld. Ik vind ze demonisch en onmenselijk. Het zijn mensen die overduidelijk geen enkel respect voor het leven hebben, geen enkel respect voor de mensheid hebben, die overduidelijk niet kunnen genieten van het simpele leven, maar constant naar macht lusten. Deze mensen zijn bezeten van macht. En macht corrumpeerd, macht verziekt de geest. Als er iets is dat de geschiedenis ons geleerd heeft dan is het wel dat macht corrumpeerd en daarom is het de taak van het volk om mensen met macht in de toom te houden.
Deze mensen sturen hun eigen jongens de dood in om er geld aan te verdien, zoals het watergate schandaal ons heeft kunnen bewijzen. Deze mensen liegen en stelen en bedriegen iedereen waar je bij staat. De ene smerige leugen na de ander wordt je als burger door de keel gepropt.
Ik ben het zat. Ik ben het zat om zo behandeld te worden. Ik ben het zat om te zien hoe erg de wereld er aan toe is. Ik ben het zat om te zien hoe Nederland hieraan mee doet. Ik ben het zat om toe te kijken hoe de Banken de Euro opzettelijk aan het vernietigen is. Ik ken deze trucjes, ik heb ze eerder gezien. Economische crisi worden opzettelijk veroorzaakt om zodoende radicale politieke veranderingen door te voeren. Meestal houd dit in het centraliseren van macht.
En daar komt de Nieuwe Wereld Orde in beeld. Ik vrees dat wanneer de Euro valt men met een oplossing zal komen om te voorkomen dat dit nooit weer mag gebeuren. En ik vrees dat de oplossing zal inhouden dat de VS en Europa samengevoegd zullen worden.
Om heel eerlijk te zijn, Ik weet vrij zeker dat dit het plan is.
Wie zijn deze mensen? Deze zwarte pakken die in het geheim samenkomen en dingen bespreken waar wij niks over mogen weten. Wie zijn die Bilderbergers nou echt? En waarom zit onze Koningin daartussen? Wie is onze koningin nou echt?
Waarom rennen deze mensen weg wanneer men een simpele vraag stelt zoals '' wat heeft u besproken tijdens de Bilderberg vergadering? '' Wat houden ze voor ons achter?
Wat houden deze ubermachtige multi-billionairs voor ons geheim? Hoe positief zijn hun intenties?
Mensen! Is het niet onze plicht om ons serieus af te vragen wat er nou in godsnaam aan het gebeuren is?