Ja, dat ook. Maar als ik moet kiezen tussen OV wat stipt op tijd rijdt of met de auto in de file staan kies ik wel voor het OV.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, of heel misschien is het gewoon chiller om zelf te rijden ipv op de bus te hoeven wachten, daarna op de trein moeten wachten en daarna hutje mutje worden te vervoerd?
Hop hop, voor den draedt met die fotoosquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Ik ben terug uit New York en heb daar kennis gemaakt met de AirTrainWat een leuk en handig treintje is dat! Geen bestuurder, en hij rijdt de hele dag rondjes op JFK. Supermakkelijk, en je kunt reuzegoedkoop naar Manhattan reizen.
Daarnaast kon ik het niet laten en ben ik even bij de Amtrak treinen wezen kijken. Dat viel me toch een beetje tegen, moet er niet aan denken daarmee een lange reis te makenwat spartaans wel!
Veertien jaar geleden heb ik nog eens met de Amtrak van New York (Penn Station) naar Washington DC (Union Station) gereisd. Ik herinner me dat het best comfortabel was. Maar goed, dat telt, zelfs in de VS, misschien wel als lange-afstandstreinquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Daarnaast kon ik het niet laten en ben ik even bij de Amtrak treinen wezen kijken. Dat viel me toch een beetje tegen, moet er niet aan denken daarmee een lange reis te makenwat spartaans wel!
Dan is dit boek wellicht iets voor je: http://www.nvbswinkel.com(...)=260282&cat=0&page=1quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:15 schreef stinow het volgende:
Dank voor het warme welkom!
* Ben tevens dieselloc liefhebber (2200, 2400 etc).
Daar las ik iets over op wiki inderdaad. Er zijn er niet veel meer over van de 2200 volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
2200 staat meestal ook wel in Amersfoort, in de vorm van een Videoschouwtrein
Klopt, maar de verwachting is dat zo'n boek alleen maar duurder wordt. De boeken over de 1100 en 1300 enzo zijn vrijwel niet meer te vinden onder de 100 euro.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef stinow het volgende:
@MREn: thanks voor de tip. Voor mij nog ietswat aan de prijs, maar leuk dat ze komen signeren!
NVBS zal ik me trouwens ook eens in gaan verdiepen....
Almere is anders redelijk OV-focused (denk: veel fiets- en busbanen) gebouwd. Maar of je nou in Almere wil wonenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ze nou van meet af aan zorgen voor goed OV in die wijken, dan heb je kans dat mensen dat ook gebruiken. Nou bouwen ze eerst zo'n wijk en pas als er mensen wonen denken ze dat het misschien wel handig is om er een bus heen te sturen of er in de buurt een trein te laten stoppen.
dat heeft meer met de bevolking te maken..quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Almere is anders redelijk OV-focused (denk: veel fiets- en busbanen) gebouwd. Maar of je nou in Almere wil wonen
Zie linkjes in de OPquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef stinow het volgende:
Trouwens, die kilometers in je signature.. staat dat voor gereden kilometers by train? If so, hoe bereken je dat? Middels googlemaps of iets dergelijks?
Betreft De Plan U 115 van Stichting DE3. Wij zijn druk bezig met de trein opknappen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:45 schreef stinow het volgende:en een (oud-NS?) rode hondenkop. Waarvan de laatste absoluut de mooiste was.
Greavy wat is het verschil met die van het spoorwegmuseum?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Betreft De Plan U 115 van Stichting DE3. Wij zijn druk bezig met de trein opknappen.
De ramenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:19 schreef bork het volgende:
[..]
Greavy wat is het verschil met die van het spoorwegmuseum?
Jetlag je weetz...quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hop hop, voor den draedt met die fotoos![]()
Hai Gupps![]()
Amsterdam - Rotterdam is ¤2,70, naar Breda is ¤3,60 (wat slechts 20 cent meer is dan Schiphol - Breda terwijl Amsterdam - Breda los wel ¤0,70 kost)..quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef greavy het volgende:
Fyra op topsnelheid naar faillissement
De toeslag op het traject Amsterdam-Breda blijft minimaal tot januari 2012 gehandhaafd op 2,70 euro voor een enkele reis.
Dat wordt voor mij zometeen maar een GtbV'tje invullenquote:Disruption:
[-] Rotterdam C-Amsterdam C/Utrecht Centraal
Tussen Rotterdam C en Alexander rijden geen treinen door een aangereden viaduct.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 20:30 uur verholpen.
ok, wat is dan de meerwaarde van dit project?quote:
Zwakbegaafden een leuk dagje gevenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef bork het volgende:
[..]
ok, wat is dan de meerwaarde van dit project?
quote:245 Teletekst wo 25 mei
*************************************
***************************** NED.2
*************************************
19.25-19.55 uur RAIL AWAY
Serie waarin markante spoorlijnen in
beeld worden gebracht.Afl.:België:
Luik-Eupen en Vervier-Spa.
Het startpunt van deze treinrit is
Luik,op het futuristische nieuwe
station Luik-Guillemins.Met de
InterCity gaat de reis dwars door de
Ardennen naar het Duitstalige Eupen.
Daarna wordt de draad weer opgepakt in
Verviers.Hier vertrekt de stoptrein
naar Spa,de stad die bekend is om het
bronwater uit de Ardennen.Onderweg
passeren we talrijke kleine stations.
Moet je doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef Socios het volgende:
Wilde zelfs naar aanleiding ervan keertje met de Intercity naar Eupen gaan, dat is er helaas nog niet van gekomen...
Tot Luik dan he, daarna is de gein er wel weer afquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Moet je doen. Prima trein, prachtig traject, vanaf Brussel met 200km/h zonder fratsen. België
.
Wou net zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot Luik dan he, daarna is de gein er wel weer af
Dan komt het mooie traject juist pasquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot Luik dan he, daarna is de gein er wel weer af
beter dan utrecht CSquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef James1988 het volgende:
Den Haag CS
Wat een donker, muf ruikend kutstation
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat ze het containervervoer per spoor in Leeuwarden willen staken. Het zal ook wel het einde van de 6702 zijn.
Sprinten naar boxtelquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef Basekid_NZ het volgende:
Vandaag in de trein een leuk "trein wedstrijdje" meegemaakt. Zat zelf in de Intercity Maastricht-Alkmaar, en net na station Eindhoven (of misschien Hertogenbosch) was er een kleine race tussen onze trein en de Intercity naar Den Haag.
De mensen naast me aan de andere kant van het gangpad vonden het wel heel spannend en kwamen zelfs aan deze kant van de trein kijken. "oh ik wist niet dat treinen dit deden, wat zijn die rare tekens boven de deuren? het lijkt wel een stoptrein!"
Dat is de IC Maastricht-Alkmaar die een stuk naast de IC Venlo-Den Haag komt te rijden, en vrijwel altijd word er een "wedstrijd" gehouden, dan heelt de een de ander in, en later weer andersom..quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef Basekid_NZ het volgende:
Vandaag in de trein een leuk "trein wedstrijdje" meegemaakt. Zat zelf in de Intercity Maastricht-Alkmaar, en net na station Eindhoven (of misschien Hertogenbosch) was er een kleine race tussen onze trein en de Intercity naar Den Haag.
De mensen naast me aan de andere kant van het gangpad vonden het wel heel spannend en kwamen zelfs aan deze kant van de trein kijken. "oh ik wist niet dat treinen dit deden, wat zijn die rare tekens boven de deuren? het lijkt wel een stoptrein!"
Hm kan me niet herinneren dat ik Boxtel voorbij reed (maar zal wel). De andere trein ging inderdaad iets sneller, ik denk omdat ie de fly-over moest hebben dus wat meer snelheid nodig had ofzo....quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sprinten naar boxtelDe trein den haag wint vrijwel altijd..
Tsja... Vroeger was het veel mooier natuurlijk daar. Zonde dat men dat veranderd heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef greavy het volgende:
Wat is Hoek van Holland een afgrijselijk kut-station geworden zeg..
- Je hebt er alleen maar SLeT
- Sporen 4, 5 en 6 lijken zeker Buiten Dienst, op spoor 6 hebben de bosjes en andere gewassen hun intrede zwaar gedaan, maar het sein op dat spoor brand nog steeds op rood ri Maassluis![]()
- De kopperrons bij sporen 4, 5 en 6 zijn echt al lang niet meer onderhouden![]()
Ben benieuwd hoe het er nu uitziet...quote:Binnenkort een fotoreportage..
Klote is dat jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sprinten naar boxtelDe trein den haag wint vrijwel altijd..
Hij zal wel in Eindhoven hebben gezeten en naast de IC naar Den Haag gereden hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sprinten naar boxtelDe trein den haag wint vrijwel altijd..
Die is vet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Een treinenrace kan gelukkig ook elders in het land:
Dat ligt er natuurlijk aan wat je als finish neemt, de IC naar Den Haag (1900) moet flink afremmen voor de bocht naar Tilburg terwijl de IC naar 's Hertogenbosch gewoon door kan blijven razenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sprinten naar boxtelDe trein den haag wint vrijwel altijd..
Wat is er zo bijzonder aan dat filmpje? Heb ik wel vaker voorbij zien kome.quote:
Het geluid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dat filmpje? Heb ik wel vaker voorbij zien kome.
wel vaker.. dat is nogal een understatementquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dat filmpje? Heb ik wel vaker voorbij zien kome.
Daarom werd het wel weer eens tijd dat ie voorbij kwamquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
wel vaker.. dat is nogal een understatement
Al een tijdje niet meer thoughquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
wel vaker.. dat is nogal een understatement
Dat spul wordt allemaal gesaneerd i.v.m. de overgang naar de RET van de hele Hoekse Lijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef greavy het volgende:
Wat is Hoek van Holland een afgrijselijk kut-station geworden zeg..
- Je hebt er alleen maar SLeT
- Sporen 4, 5 en 6 lijken zeker Buiten Dienst, op spoor 6 hebben de bosjes en andere gewassen hun intrede zwaar gedaan, maar het sein op dat spoor brand nog steeds op rood ri Maassluis![]()
- De kopperrons bij sporen 4, 5 en 6 zijn echt al lang niet meer onderhouden![]()
Binnenkort een fotoreportage..
Dan kan je beter die met dat hek in Venlo doen. Waar allerlei TERRORISTEN met KWAADAARDIGE BEDOELINGEN echt ZOMAAR doorheen kunnen wandelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef TeringHenkie het volgende:
Ach, als we dan toch klassiekers gaan posten:
Wat is dat voor kneus?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef TeringHenkie het volgende:
Ach, als we dan toch klassiekers gaan posten:
Niet?quote:
Nou als dit echte wereld is spring ik meteen voor een treinquote:
UNBELIEVABLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Hij woont ergens tussen Horst-Sevenum en Venlo als ik zo de beschrijvingen lees
Ach, als hij daardoor een mooiere foto heeft... de spoorbaan lag daar immers wat hoger dan de weilanden eromheen.quote:
Wel eens tussen mat'64 (Zl-Nm) en ICE gehad tussen Arnhem en Arnhem Velperpoort. Gezellig met zijn tweeen door Velperpoort. Mat'64 op het tegenspoor en ICE op het andere spoor, zeer slimquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Een treinenrace kan gelukkig ook elders in het land:
Als je slim bent regel je je trein-kaartje en ferry-kaartje tegelijk: b.v. http://www.stenaline.nl/ferry/londen/boekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef greavy het volgende:
Inderdaad. En NS heeft daar 3(!!) kaart automaten waar je niet met creditcard kan betalen (hebben ze uitgeschakeld daar). Mensen uit Engeland enzovoorts hebben echt geen 20 euro aan munten of what else bij hun hoor
ja, zo kan je overal wel een situatie voor verzinnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef greavy het volgende:
Ja, oké. Dat is fijn. Maar STEL dat ze dat kaartje niet hebben, kwijt zijn of dergelijke...
Je hebt er geen lokettist of servicemedewerkers die je kunnen helpen.
Ik snap gewoon niet dat NS die credit card optie ALLEEN op stations waar een NS T&S balie is, heeft aan staan. Als je geluk hebt. Zo heb ik wel een aantal keren reizigers op een (stop)treinstation aan een kaartje geholpen, ik kreeg het cash in briefjes, en ik pinde hun kaartjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zo kan je overal wel een situatie voor verzinnen.
Alleen op schiphol toch zelfs? Volgens mij kun je verder nergens in Nederland met creditcard in de automaat betalen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat NS die credit card optie ALLEEN op stations waar een NS T&S balie is, heeft aan staan. Als je geluk hebt. Zo heb ik wel een aantal keren reizigers op een (stop)treinstation aan een kaartje geholpen, ik kreeg het cash in briefjes, en ik pinde hun kaartjes.
In Zweden doe je ALLES met een creditcard. de garderobe in een danstent is het enige echte probleemquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Alleen op schiphol toch zelfs? Volgens mij kun je verder nergens in Nederland met creditcard in de automaat betalen...
De uitzondering is dus dat het wel kan, dus welkom Britten, en wen er maar vast aan dat treinkaartjes kopen niet kan met creditcard!
Tja, dat heb je op Schubbekutterveen, waar de enige automaat defect is, ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef greavy het volgende:
Ja, oké. Dat is fijn. Maar STEL dat ze dat kaartje niet hebben, kwijt zijn of dergelijke...
Je hebt er geen lokettist of servicemedewerkers die je kunnen helpen.
Aldus minister Schultz in dit documentje.quote:Aanleg “Krokodil”
Op 27 april 2009 heeft mijn ambtsvoorganger uw Kamer geīnformeerd dat de aanleg van het treinbeīnvloedingssysteem “Krokodil” op het baanvak Maastricht Randwijck-Belgische grens in 2010 zal worden afgerond. Op 12 december 2010 heeft ProRail dit systeem op dit baanvak en bovendien op het baanvak Roosendaal-Belgische grens in gebruik genomen. Hiermee wordt de kans op een STS-passage op deze baanvakken verder gereduceerd en is tevens de doelstelling uit de Tweede Kadernota Railveiligheid gerealiseerd dat in 2010 het gehele Nederlandse hoofdspoorwegnet voorzien is van een automatisch treinbeīnvloedingssysteem.
quote:Vandaag transitie test met een Thalys tussen Essen (B) en Roosendaal.
tussen 11:00 en 15:00 worden er 4,5 slagen daar gemaakt.
En in Benelux 9209/9240/9245/9272 veel Eurofima's.
Een reductie met 5% is ook een reductie. Verder is het een fopneus, dat hele systeem.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:37 schreef James1988 het volgende:
Waarschijnlijk is het hier al eens genoemd hoor...
[..]
Aldus minister Schultz in dit documentje.
Krokodil/Memor een treinbeīnvloedingssysteem noemen.
De belgen zijn toch ook al lang bezig met een nieuwere beveiliging?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:37 schreef James1988 het volgende:
Waarschijnlijk is het hier al eens genoemd hoor...
[..]
Aldus minister Schultz in dit documentje.
Krokodil/Memor een treinbeīnvloedingssysteem noemen.
Dat klopt: het TBL1+-systeem, dat technisch voorbereid is voor ERTMS (dezelfde bakens). Volgens Infrabel moet eind 2013 87% van het risico gedekt zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef Fixers het volgende:
[..]
De belgen zijn toch ook al lang bezig met een nieuwere beveiliging?
Hmm maar hier zegt iemand dat ze deze week gerepareerd worden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:40 schreef greavy het volgende:
Eurofirma's zijn de ÖBB rijtuigen. Komen van Eurofirma vandaan.
En transitietesten weet ik zo even niet.
Transitietesten zijn testen waarbij gekeken wordt of de overgang van Nederlandse naar Belgische ERTMS goed verloopt. De rijksgrens is ook een grens qua beveiligingssysteem, dus als je richting België gaat moet de trein contact maken met de Belgische ERTMS en daar een movement authority van krijgen om de grens te kunnen passeren. Dat geldt net zo goed voor treinen die van België naar Nederland komen. Dit is een vrij kritisch punt: als de transitie niet goed verloopt, staat de trein namelijk stil.quote:
Inderdaad: http://www.stenaline.co.uk/ferry/rail-and-sail/holland/fares/quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als je slim bent regel je je trein-kaartje en ferry-kaartje tegelijk: b.v. http://www.stenaline.nl/ferry/londen/boeken
Ik vermoed dat er andersom ook wel dat soort combi-tickets bestaan voor Engelsen die hier komen
Ertms? Tussen Essen en Roosendaal?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Transitietesten zijn testen waarbij gekeken wordt of de overgang van Nederlandse naar Belgische ERTMS goed verloopt. De rijksgrens is ook een grens qua beveiligingssysteem, dus als je richting België gaat moet de trein contact maken met de Belgische ERTMS en daar een movement authority van krijgen om de grens te kunnen passeren. Dat geldt net zo goed voor treinen die van België naar Nederland komen. Dit is een vrij kritisch punt: als de transitie niet goed verloopt, staat de trein namelijk stil.
In dit geval zal het wel gaan om de omschakeling van ATB naar Memor. Voorheen was er een stukje "geen beveiligingssysteem", nu volgen twee beveiligingssystemen elkaar meteen op en er moet ook getest worden of dat goed gaat.quote:
Meer hier: ProRail Persberichtenquote:Nieuwe president-directeur ProRail presenteert jaarverslag
Marion Gout-Van Sinderen: ‘We moeten beter worden als het fout gaat’
- ProRail kan slagvaardiger en efficiënter
- Scherp richten op kerntaak: 24/7 veilig en betrouwbaar spoor
In 2010 heeft ProRail het grootste deel van zijn prestatieafspraken met het Rijk gehaald. Toch is de spoorbeheerder niet tevreden over het afgelopen jaar. ‘De behaalde resultaten hebben namelijk niet geleid tot tevredenheid bij reizigers en vervoerders. Dat betekent dat we nog meer ons best moeten doen. Vooral bij storingen en calamiteiten moeten we meer alertheid en snelheid tonen. We moeten beter worden als het fout gaat’, zei Marion Gout-Van Sinderen, de nieuwe president-directeur van ProRail, bij de presentatie van het jaarverslag 2010.
Aldus @CobouwPolitiekquote:Marion Gout, ProRail. "Stop onnodige inhuur. Ik verzeker u. Er is een schatkamer aan talent bij ProRail."
Fuck, dat klopt, transitie ATB - Memor inderdaad. Nou ja, verhaaltje gaat ongeveer nog steeds op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
In dit geval zal het wel gaan om de omschakeling van ATB naar Memor. Voorheen was er een stukje "geen beveiligingssysteem", nu volgen twee beveiligingssystemen elkaar meteen op en er moet ook getest worden of dat goed gaat.
"Alleen zitten ze opgesloten in de kelder en we zijn de sleutel al een tijdje kwijt."quote:
quote:
En heel het land juicht. Right.quote:"We doen het niet goed, we moeten beter worden!"
Dat kunnen ze wel maar dat doen ze dus niet. De Maestro-functie is op onbemande stations uitgeschakeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef Fixers het volgende:
Enne die kaartautomaten accepteren die ook geen Maestro?
Nee, een half uurtje extra maar dus dat valt nog wel mee.quote:
Van Somda begrijp ik nu: Er hebben Belgische I6 rijtuigen in de genoemde omloop gereden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:48 schreef greavy het volgende:
Edit: Trein 9209 start in Brussel.. Ik verwacht dat er andere rijtuigen dan de ÖBB in zitten, want die zijn gister uitgelopen te Amsterdam volgens iemand. Maar het kan best ergens een LM gereden hebben naar Brussel..
Kun je weet moeite gaan doen om het geld alsnog terug te krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. weer vergeten uit te bliepen. Kankerkaart
De treinen die in Roosendaal hebben overnacht hadden ook een heerlijke brandgeur uit Kalmthout meegekregen, zo heb ik gehoordquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Er hing me toch een verschrikkelijke stank rond 1 van de bakscheidingen van treinstel 9570...Net alsof er een dooie hond onder klem zat of zo
Binnen was niets aan de hand, maar zowel bij het instappen in Utrecht als bij het uitstappen in Ede was de lucht niet te harden
Ja euh, het staat overal uitgelegd dat je moet in- en uitchecken en bij iedere aankondiging van een station wordt wel omgeroepen dat je niet moet vergeten om uit te checken (behalve bij SLTs). Ligt toch echt een beetje aan jezelf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. weer vergeten uit te bliepen. Kankerkaart
Nah 'k ga niet meer weg. 't Waait idioot hard en het is bewolktquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:35 schreef greavy het volgende:
Ireyon, de Thalys al gezien? En nog even achter de Belgische I6 rijtuigen aan?
Ik mag vanmiddag ook nog uitcheckenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Kun je weet moeite gaan doen om het geld alsnog terug te krijgen.
Heb jij mij jarenlang horen smeken of er alsjeblieft zo'n ding ingevoerd mag worden? DAN zou het aan mij liggen jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja euh, het staat overal uitgelegd dat je moet in- en uitchecken en bij iedere aankondiging van een station wordt wel omgeroepen dat je niet moet vergeten om uit te checken (behalve bij SLTs). Ligt toch echt een beetje aan jezelf.
Zwaai je nog ff als je bij Almelo de Riet komt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef greavy het volgende:
Ja, oké. Ik moet nog naar Hengelo straks, en uit Hengelo maar naar Amsterdam om met de I6 rijtuigen naar Dordrecht te gaan
In de hoop dat ze er nog in zitten...
Rijdt het daar alweer inmiddels?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zwaai je nog ff als je bij Almelo de Riet komt?
Jep.quote:
Zal ik doen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zwaai je nog ff als je bij Almelo de Riet komt?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:38 schreef greavy het volgende:
EETC gaat straks bij de rangeerwerkzaamheden zelf de taken verrichten met de van VolkerRail overgenomen locjes V60D Knabbel of Babbel, hier werd Knabbel overgebracht naar Den Bosch:
[ afbeelding ]
Aldus Kevin Piket op Flickr. Volgens mij gaan de 1200'den de treinen naar de grens rijden.
Machtig mooie machines!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Die 1200-en,wat een locs, hč?
Bijna 60 jaar oud en ze rijden nog steeds.
Niet de overkapping, maar wat daar onder zit: er komen nieuwe (rol)trappen en liften.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:56 schreef greavy het volgende:
Wt zijn ze allemaal in Gouda aan het verbouwen? Ik zie allemaal hekken enzo, iets met de overkapping enzo?
Of heb ik weer iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |