Dit vond ik ook een slechte battle, Hendrix is natuurlijk van die 3 de betere, maar Morello en May zijn beter dan de helft van de anderen in mijn lijstje.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:01 schreef brother52 het volgende:
Brian May, Tom Morello en Jimi Hendrix horen eigenlijk alle 3 door te gaan. Voor Hendrix gekozen omdat ik door hem gitaar wilde gaan spelen.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
En veel ontbrekende, Kirk Hammett, John Fogerty, Keith Richards, Mick Jones etc.
Die had je dan in de nominatieronde moeten noemen.quote:
Of Hendrix de betere van de 3 is weet in zo net nog niet. Daarvoor zijn ze te verschillend.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit vond ik ook een slechte battle, Hendrix is natuurlijk van die 3 de betere, maar Morello en May zijn beter dan de helft van de anderen in mijn lijstje.
Eigenlijk maakt het weinig uit of je die keuze nu moet maken of verderop in het toernooi.quote:Die drie wilde ik ook allemaal door laten gaan, en dan 2 anderen niet, maar dit kan weer niet door die battle-opzet (hoe is bepaalt wie tegen wie moet?)
Die had ik wel gesteund uiteraard. Alleen al vanwege zijn wahwah en echogebruik begin jaren '70. Maar verder erg matig in het afleveren van sterke solo's na die tijd.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef ranja het volgende:
Was George Kooymans al genoemd? Zo ja, steun. Zo nee, nomineer. Of is dat te laat?
Ik ben het deels met je eens, maar veel gitaristen die technisch heel goed zijn maken weinig tot zelden verrassende, lekkere of sterke solo's of stukken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef Aikara het volgende:
Een hoop streepjes, want ik vind (let op: vind!) dat er een hoop gitaristen tussen staan die niet in aanmerking komen voor de titel van beste gitarist ter wereld. Greg Howe, Al Di Meola, Steve Morse, Tony MacAlpine, Joop Wolters en nog veel meer fantastische gitaristen zijn niet eens de voorronde doorgekomen. Terwijl ze imo VEEL beter zijn dan drie kwart van de gitaristen die schijnbaar wel genoeg stemmen hebben gekregen. Noel Gallagher beter dan Greg Howe?? Pff laat me niet lachen! Ik snap dat een hoop mensen liever naar de muziek van Oasis luisteren dan naar het 'gepiel' van Greg Howe. Maar om hem dan maar meteen een betere gitarist te vinden....
Maar goed, over smaak valt niet te twisten...
Bijzonder, ditquote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef belsen het volgende:
Uitslag 9-16:
10 b Dick Dale ( Dick Dale & his Del-Tones ) 6
10 c Rory Gallagher 7
Ik baal vooral van Graham Coxon, die het aflegt tegen Lou Reed, die ik toch niet meer zie als een middelmatige gitarist.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef ranja het volgende:
Wel wat rare uitslagen er bij hoor, maar goed, blijkbaar zijn er relatief veel stemmers die van snelle loopjes houden.
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:40 schreef Zorro het volgende:
Maar het meest opvallend vind ik toch wel dat Frusciante wint van Petrucci en Akkerman
Ik niet. Frusciante spreekt veel mensen gewoon meer aan en is daarnaast ook gewoon een heel goede gitarist. Akkerman is toch wel een beetje passé, Dream Theater heeft wel zijn fans, maar geen heel brede basis van bekendheid, of eigenheid, als RHCP.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:40 schreef Zorro het volgende:
Het blijkt maar weer dat Lindsey Buckingham nog steeds ondergewaardeerd is
Michael Schenker is natuurlijk een held he!
Maar het meest opvallend vind ik toch wel dat Frusciante wint van Petrucci en Akkerman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |