Water drinken is te obvious, drink er altijd Jillz (quote:Op maandag 23 mei 2011 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op het moment zelf zou ik er ook schijt aan hebben maar ik ging afgelopen I <3 Techno mee zonder drugs te gebruiken en dan ziet het er echt debiel uit hoe die mensen dan lopen met hun raketje en flesje water
Best prima te zuipen als je heel brak bent of aan de pillen zitquote:Op maandag 23 mei 2011 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn vriendin drinkt bijna niets anders dan Jillz heb altijd zo'n six pack in de koelkast staan
Mijn vriendin drinkt gewoon whisky uit de flesquote:Op maandag 23 mei 2011 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn vriendin drinkt bijna niets anders dan Jillz heb altijd zo'n six pack in de koelkast staan
Das mn negroide tweelingbroer van de stratenquote:
Paddo's was wel extreem grappig, maar na een of twee keer ook wel weer leuk geweestquote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
Strongbow is best lekker
Drugs vind ik maar weinig aan. Nouja alleen paddo's en spacecake geprobeerd maar vond het beiden niet echt boeiend. Mis er weinig aan
Mijne drinkt/rookt/drugst helemaal niet. Eeuwige bobquote:Op maandag 23 mei 2011 17:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin drinkt gewoon whisky uit de fles
[ afbeelding ]
Psssssst check de OP, hij is terug!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
Strongbow is best lekker
Drugs vind ik maar weinig aan. Nouja alleen paddo's en spacecake geprobeerd maar vond het beiden niet echt boeiend. Mis er weinig aan
Ideaal. Altijd iemand om te rijden/je naar bed te brengen/je kots op te ruimenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijne drinkt/rookt/drugst helemaal niet. Eeuwige bob
Ja daar zijn mannen goed in.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ideaal. Altijd iemand om te rijden/je naar bed te brengen/je kots op te ruimen
Zag hetquote:
Mijn vriendin laat me rustig naakt op de badkamer vloer liggen hoor! (dat was de eerste keer dat ik bij haar sliep)quote:Op maandag 23 mei 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar zijn mannen goed in.Godverdomme zeg, hoe vaak ik mijn vriend wel niet op bed heb moeten gooien, uit heb moeten kleden en met een emmer langs zijn bed heb moeten gaan zitten.
Haha.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn vriendin laat me rustig naakt op de badkamer vloer liggen hoor! (dat was de eerste keer dat ik bij haar sliep)
Serieus? Bij mij is dat altijd andersom.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar zijn mannen goed in.Godverdomme zeg, hoe vaak ik mijn vriend wel niet op bed heb moeten gooien, uit heb moeten kleden en met een emmer langs zijn bed heb moeten gaan zitten.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn vriendin laat me rustig naakt op de badkamer vloer liggen hoor! (dat was de eerste keer dat ik bij haar sliep)
Hier ook idd, klein vrouwtje kan weinig alcohol verdragenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij is dat altijd andersom.
Nice. Ook meteen even een baard groeien dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
drugs/alcohol/varkensvlees. ik ben er klaar mee vanaf nu ben ik halal
7 bier was meestal genoegquote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier ook idd, klein vrouwtje kan weinig alcohol verdragen
Mwa, ik ken gasten die het na een tijdje ook voor gezien houden, en in de trein in slaap vallenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier ook idd, klein vrouwtje kan weinig alcohol verdragen
workin on it, wel lekker in wit gewaad op de motor rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice. Ook meteen even een baard groeien dan.
het is je boy bozzquote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, ik ken gasten die het na een tijdje ook voor gezien houden, en in de trein in slaap vallen
Ja maar het is ook andersom hoor, me vriend heeft me laatst op zijn rug getild en zo naar huis gelopen vanuit de stad terwijl ik over zijn rug weer aan het kotsen was.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij is dat altijd andersom.
Wat, hoe, wat de fak?!?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar het is ook andersom hoor, me vriend heeft me laatst op zijn rug getild en zo naar huis gelopen vanuit de stad terwijl ik over zijn rug weer aan het kotsen was.
Wapperen met je gewaad, wel goed je tulband vasthouden!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
workin on it, wel lekker in wit gewaad op de motor rijden
yup vrouwtje in zwarte boerka er achter jeweetzellufquote:Op maandag 23 mei 2011 17:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wapperen met je gewaad, wel goed je tulband vasthouden!
Totdat je gewaad of die boerka in je achterwiel of ketting komt te zittenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup vrouwtje in zwarte boerka er achter jeweetzelluf
nog beter! naakt op de motor!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Totdat je gewaad of die boerka in je achterwiel of ketting komt te zitten
Lang verhaal.quote:
Ben je zo afgewerkt dan?quote:
Over zijn rugquote:Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lang verhaal.te weinig gegeten die dag, teveel gezopen. Ging naar de wc en werd lijkbleek, alles begon te draaien, toen ik op wou staan zakte ik door mijn benen heen. Uiteindelijk toch op kunnen staan en snel naar buiten gelopen, mijn vriend zag me weglopen en is me achteraan gelopen, ik kon gewoon niet meer lopen dus heeft hij me opgetild, heb wel 15 keer gekotst onderweg.
![]()
Hij had me de bus in gesleept, daar werd ik nog misselijker.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Over zijn rugIk had een taxi gepakt en je met je hoofd uit het raam laten hangen
Ik ben vorige week door m'n clubgenoten naar huis gesleept na een avondje zuipen, want ik wilde steeds in de gracht springen en dat mocht niet van hun.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar het is ook andersom hoor, me vriend heeft me laatst op zijn rug getild en zo naar huis gelopen vanuit de stad terwijl ik over zijn rug weer aan het kotsen was.
omdat het baas is als een mutherfuckaquote:Op maandag 23 mei 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom kom ik hier op uit als ik dat google
[ afbeelding ]
Oh meneer kan er weer eens niet tegen, nou dat wordt weer een gezellig weekend!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Wat wordt hier weer hard gespamd trouwens.
Waarom de busquote:Op maandag 23 mei 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij had me de bus in gesleept, daar werd ik nog misselijker.
Als een echte man moet je de vrouw gewoon in de goot gooien, de club weer in gaan en het eerste spang vrouwtje dat je tegenkomt mee trekken naar huis. Het vrouwtje dat in de goot ligt komt toch wel uiteindelijk thuis.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom de busTaxi is altijd het toverwoord
trein, treinen is de shit. mensen die er ondervallen enzo altijd gezelligquote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom de busTaxi is altijd het toverwoord
Echt? Die ken ik niet heurquote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, ik ken gasten die het na een tijdje ook voor gezien houden, en in de trein in slaap vallen
Hoax, je gaat niet voor je lol in de gracht springen. Ook niet als je dronken bent.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik ben vorige week door m'n clubgenoten naar huis gesleept na een avondje zuipen, want ik wilde steeds in de gracht springen en dat mocht niet van hun.
Als het een scharrel was wel ofzo, jij had je vriendin ook niet laten liggen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als een echte man moet je de vrouw gewoon in de goot gooien, de club weer in gaan en het eerste spang vrouwtje dat je tegenkomt mee trekken naar huis. Het vrouwtje dat in de goot ligt komt toch wel uiteindelijk thuis.
Ook naar buiten dragen, neerleggen en weer naar binnen gaanquote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als een echte man moet je de vrouw gewoon in de goot gooien, de club weer in gaan en het eerste spang vrouwtje dat je tegenkomt mee trekken naar huis. Het vrouwtje dat in de goot ligt komt toch wel uiteindelijk thuis.
Destijds leek het een goed idee.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax, je gaat niet voor je lol in de gracht springen. Ook niet als je dronken bent.
De man moet zich voortplanten, met vriendin of zonder vriendinquote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als het een scharrel was wel ofzo, jij had je vriendin ook niet laten liggen.
Een man moet voortplanten, het vrouwtje is je aan het cockblocken door te kotsen dus ja, even initiatief nemen en probleem opgelost.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook naar buiten dragen, neerleggen en weer naar binnen gaan
Preventief ruimen heet dat.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De man moet zich voortplanten, met vriendin of zonder vriendin
[..]
Een man moet voortplanten, het vrouwtje is je aan het cockblocken door te kotsen dus ja, even initiatief nemen en probleem opgelost.
De toon is gezet.quote:
Kan niet. In een gracht springen is nooit een goed idee. Al helemaal niet omdat je weet dat 20 cm onder het wateroppervlak allemaal fietsen, magnetrons, wasmachines en andere shit ligt waardoor je direct je nek of benen breekt.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:50 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Destijds leek het een goed idee.
Ik wou iets zeggen maar laat ik deze keer verstandig zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan niet. In een gracht springen is nooit een goed idee. Al helemaal niet omdat je weet dat 20 cm onder het wateroppervlak allemaal fietsen, magnetrons, wasmachines en andere shit ligt waardoor je direct je nek of benen breekt.
Doe dan!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen maar laat ik deze keer verstandig zijn.
Jij denkt daar natuurlijk allemaal aan als je net een fles vieux hebt moeten adten voor je verjaardag.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan niet. In een gracht springen is nooit een goed idee. Al helemaal niet omdat je weet dat 20 cm onder het wateroppervlak allemaal fietsen, magnetrons, wasmachines en andere shit ligt waardoor je direct je nek of benen breekt.
Zeg het! Doe het!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen maar laat ik deze keer verstandig zijn.
Ja. In tegenstelling tot sujetten als jij heb ik een behoorlijke tolerantie voor alcoholische waren.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:01 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Jij denkt daar natuurlijk allemaal aan als je net een fles vieux hebt moeten adten voor je verjaardag.
Dat komt door mijn atletische, het afgelopen jaar totaal niet uitgedijde figuur.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. In tegenstelling tot sujetten als jij heb ik een behoorlijke tolerantie voor alcoholische waren.
Ah, dat is het!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat komt door mijn atletische, het afgelopen jaar totaal niet uitgedijde figuur.
Maar heb je dit weekend tijd? Anders kunnen we wel bbq doen.quote:
Nee, ik heb tentamensquote:Op maandag 23 mei 2011 18:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Maar heb je dit weekend tijd? Anders kunnen we wel bbq doen.
Die kunnen wel wachten.quote:
Wees er maar blij mee. Ik ben letterlijk aan het afsterven.. Chi-square test, Cramers V, Spearman's rho...quote:Op maandag 23 mei 2011 18:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Geen last van statistiek in Delft.![]()
Doe die maar eens even integreren.quote:
Klopt! Moet hem alleen even uit mijn hoofd kunnen reproducerenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon invullen en uitrekenen?
hoeft niet mag bijna illegaal werkenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Doe die maar eens even integreren.
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt! Moet hem alleen even uit mijn hoofd kunnen reproduceren
Maar als je integreert neemt het aantal onbekenden af.quote:
quote:
stay of the grid and you can do what you wantquote:Op maandag 23 mei 2011 18:22 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Maar als je integreert neemt het aantal onbekenden af.
Heb ik net gedaan, kijk m'n edit maar.quote:
Call!quote:
Ik ben een beetje aan het snipen in BO, want dat is nog wel leuk.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat er vanavond iemand BO knallen/zombies als meerdere dat willen?
Allin op de turn!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Call!
Wilbert heeft wel harde muziek trouwens.![]()
Zometeen even eten en dan kom ik wel BO spelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het snipen in BO, want dat is nog wel leuk.Zombies is ook goed.
Die zag ik niet aankomen. Counter-attack!quote:
gast zit net buiten te roken zit ik deze te luisterenquote:
It's super effective!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen. Counter-attack!
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:01 schreef dreamzk het volgende:
Ik doe ook wel mee, als ik gossip girl even kan uitzetten(en ja, voor iedereen die direct
of gay roept, careeee)
Ik doe ook wel mee, als ik gossip girl even kan uitzetten(en ja, voor iedereen die direct
of gay roept, careeee)
You just got owned:quote:
of gay roept, careeee)
quote:
Gossip girl.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:21 schreef dreamzk het volgende:
Stoma, ik kom er aan, hold youre horses. Aflevering bijna klaar
Kyk jy gg?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:01 schreef dreamzk het volgende:
of gay roept, careeee)
Zeker, heb net even 2e helft van seizoen 4 gedownload en ben nu weer helemaal verslaafdquote:
quote:Not only fake, but gay as well.
StewartLucrative 7 seconden geleden
Pics.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef dreamzk het volgende:
Zo date voor het gala gevraagd en ze gaat waarschijnlijk mee, is dat ook weer geregeld.
Je moet met date, anders kom je niet binnen. Is een gala van studentenvereniging en aangezien wij ongemengd zijn moeten we dit wel doen anders krijg je een zieke cockfestquote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
Maar een date op het gala? Wij gingen als 8 single ladies.
Lol.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je moet met date, anders kom je niet binnen. Is een gala van studentenvereniging en aangezien wij ongemengd zijn moeten we dit wel doen anders krijg je een zieke cockfest
En pics, ff zoeken.
Ik heb je een prive bericht gestuurd als het geod is.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
Overigens zie ik geen pic tevoorschijn komen.
Ja maar als ik die open zie ik niets staan. Doe anders tinypic en pm hem even. Facebook doet al wat langer weird.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb je een prive bericht gestuurd als het geod is.
Wat is je naam dan? Ik ken niet iedereens naamquote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo krijg ik geen FB bericht met foto's?
Thanks, was ook even mn bedoeling. Even met een gierend geile vrouw aan komen zetten om even mn ex te dissenquote:
Dan ook maar pics van je ex.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Thanks, was ook even mn bedoeling. Even met een gierend geile vrouw aan komen zetten om even mn ex te dissen
Dont be hatin niggaquote:
Ben gossip girl aan het kijken, doe het straks welquote:
Het is spannend!quote:
Waarom schiet ik in de lach als ik dit lees. Ik ben niet gewend dat jongens dit kijken. Maar als je Gossip Girl leuk vind om te kijken moet je eens beginnen aan de nieuwe seizoenen van 90210quote:Op maandag 23 mei 2011 21:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben gossip girl aan het kijken, doe het straks wel
Meh 90210 vond ik beetje saai. En tittyliciouz, je bent zo in de war, seizoen 5 komt pas in de herfst uit: http://www.imdb.com/title/tt0397442/episodes#season-5quote:Op maandag 23 mei 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom schiet ik in de lach als ik dit lees. Ik ben niet gewend dat jongens dit kijken. Maar als je Gossip Girl leuk vind om te kijken moet je eens beginnen aan de nieuwe seizoenen van 90210
Ik heb laatst alle 2 de SATC films achter elkaar gekekenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom schiet ik in de lach als ik dit lees. Ik ben niet gewend dat jongens dit kijken. Maar als je Gossip Girl leuk vind om te kijken moet je eens beginnen aan de nieuwe seizoenen van 90210
Dude.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb laatst alle 2 de SATC films achter elkaar gekeken
Ik heb alle 6 de seizoenen gezien, dat was nog een beetje entertainend, maar de films waren echtquote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb laatst alle 2 de SATC films achter elkaar gekeken
Hmm, dacht toch echt dat dat het vorige seizoen was.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meh 90210 vond ik beetje saai. En tittyliciouz, je bent zo in de war, seizoen 5 komt pas in de herfst uit: http://www.imdb.com/title/tt0397442/episodes#season-5
Ik heb er ook geen moeite mee om naar te kijken maar ik zal het niet snel downloadenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb alle 6 de seizoenen gezien, dat was nog een beetje entertainend, maar de films waren echt![]()
En ik kijk al deze shit omdat ik uit een vrouwenhuis kom, 2 zusjes en een moeder. Vader was er weinig ivb met werk dus als ik tv wou kijken moest ik mee kijken met SATC, Greys Anatomy, Gossip Girl enz
17,quote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm, dacht toch echt dat dat het vorige seizoen was.Welke aflevering zit je nu dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door dreamzk op 23-05-2011 21:30:14 ]Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Gossip girl is dus nog best leukquote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee om naar te kijken maar ik zal het niet snel downloaden
Oke, ik heb vorige week 22 gekeken. Maar dacht serieus dat dat het vorige seizoen was.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
17, lily gaat zich zo bij de politie opgeven ivb met dat gefakete document waardoor de leraar van serena de jija inging
Spoilers dude, spoilers!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
17, lily gaat zich zo bij de politie opgeven ivb met dat gefakete document waardoor de leraar van serena de jija inging
Sorry, wist niet dat behalve titty en ik andere mensen ook kekenquote:
Herken sarcasme lieve schat.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat behalve titty en ik andere mensen ook keken
Wie is dat op links???quote:
Wat ik me nu echt afvraag is of er echt veel vrouwen zijn die zitten te wachten om door 2 negers genomen te worden in beide holesquote:Op maandag 23 mei 2011 22:02 schreef tliciouz het volgende:
Deze is wat meer porno, mochten jullie vanavond niets kunnen vinden om op te fappen.
http://sufficethedesire.tumblr.com/archive
Ik wou iets zeggen maar dan word ik na het posten van dit meteen als een slet gezien.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat ik me nu echt afvraag is of er echt veel vrouwen zijn die zitten te wachten om door 2 negers genomen te worden in beide holesKan me best voorstellen dat het er voor een vrouw behoorlijk beangstigend uitziet!
Waar kan jij dan wel op fappen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Maar ik snap best wel dat het voor sommige vrouwen geweldig zal zijn, maar ben meer benieuwd naar de statistieken...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen maar dan word ik na het posten van dit meteen als een slet gezien.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar kan jij dan wel op fappen?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook niet op zwart wit semi-arty fotootjes![]()
Door 2 negers zou ik niet willen, wil er niets eens aan denken. Ik weet sowieso niet hoe het is, is weer iets om uit te proberen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ik snap best wel dat het voor sommige vrouwen geweldig zal zijn, maar ben meer benieuwd naar de statistieken...
Pff jij bent wel een moeilijke zeg, euhm waarom zit ik er serieus over na te denken waar jij op gaat zitten fappen. Ik kan al zo moeilijk hoogte van je krijgen. Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee
En ook niet op zwart wit semi-arty fotootjes
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar kan jij dan wel op fappen?Op de Nano-suit van Crysis 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Nee dit had ze al, maar het word er inderdaad niet beter op door die zooi.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:49 schreef KoningStoma het volgende:
Kom dat niet gewoon door de zooi die ze er op smeert?
Wat en hoe kom je hier in godsnaam bij?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Stoma fapt op draken die auto's neuken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PierreTT is paralyzed!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
It's super effective!
Parvus uses John Enter
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/zou_je_dr_doen_289
Oja? Hoe laat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
vannnnnnnnnnnnnnacht mw3 gameplay trailer alleeeeeeees.
Hoop dat het ook echt gameplay is en niet wat beelden uit de single player.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja? Hoe laat?
Oh, ik zie net je post in het andere topic.
Ooit een keer uit een KLB topic.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat en hoe kom je hier in godsnaam bij?
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga eens van 4chan af.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom in de echte wereld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:34 schreef dreamzk het volgende:
Stoma, ga eens slapen op normale tijdstippen
En goeiemorgen iedereen, dit om 7u wakker worden is niet gezond.
8u vindt ik nog prima te doen maar dit is toch net te vroegquote:
probeer eens 6uur dat is wel een chille tijd om op te staan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
8u vindt ik nog prima te doen maar dit is toch net te vroeg
Ik heb drie haren op m'n borst ik ben een BEER!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
It's super effective!
Parvus uses John Enter
Zoals altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeker trailer waar je geen moer ziet?
Kan niet, zit mobielquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klik eens even op die link in mn sig.
Vieze spammerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klik eens even op die link in mn sig.
Bedankt nog dat je vorige keer die lijst met games hebt gebouwd trouwensquote:
Haha ja de meeste toffe games had ik al weggedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bedankt nog dat je vorige keer die lijst met games hebt gebouwd trouwensZag er alleen nog niet echt iets spannends tussen staan, en heb ondertussen ook FO:NV en Skate 3 voor 30e op de kop weten te tikken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Vieze spammer. Ik ga op duimpje omlaag klikken.
FO:NV gaat wel veel tijd in zitten moet ik zeggen, vind het wel een prima game opzich. Afgezien van al die bugs en glitchesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha ja de meeste toffe games had ik al weggedaanJammer dat je FO:NV nu al gekocht hebt. Heb hem gisteren uitgespeeld, dus je had hem wel mogen lenen
Net op tijd uitgespeeld, want als het goed is krijg ik vanavond LA Noire binnenIk kon het toch niet laten om hem nu al te kopen
en dan wordt het door geschoven naar 21dec2012quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Judgement Day is verschoven naar 21 oktober.
Ik lees al die shit in KLB hoor.quote:
Ah, ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Judgement Day is verschoven naar 21 oktober.
Met carnaval mag ik hopen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb drie haren op m'n borst ik ben een BEER!
Dat nummer is zo hardDraaiden ze vroeger regelmatig in mijn stamkroeg
Ben eigenlijk geen ergerlijke glitches tegengekomenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
FO:NV gaat wel veel tijd in zitten moet ik zeggen, vind het wel een prima game opzich. Afgezien van al die bugs en glitches![]()
LA Noire, dat wordt nog even wachten voor mij...
Ga eens met je tijd mee, ik sta dan klaar met m'n 40 mm machine gun.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, ik kan niet wachtenVorige keer hadden ze het ook over ruiters die uit de hemel zouden komen om iedereen mee te nemen en shit, ik stond al klaar met een knuppel, ik laat me toch potverdikkie niet zomaar meenemen!
Niet? Ik zie echt heel veel shit in dat spel zitten, van mensen die half in de vloer/plafond staan tot rondvliegende stickfigure enemies zodra je een persoon neerschiet. Savegames die niet laden, freezes, glitches bij quests.. maar voor de rest wel leuk hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben eigenlijk geen ergerlijke glitches tegengekomen
Wat nou, neerdalen op de aarde!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ga eens met je tijd mee, ik sta dan klaar met m'n 40 mm machine gun.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:07 schreef Parvus het volgende:
VanPikkesteijn is kutkabouter neem ik aan? Ben je weer geband?
Nog steeds. Alleen weer een account door de shredder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:07 schreef Parvus het volgende:
VanPikkesteijn is kutkabouter neem ik aan? Ben je weer geband?
Waar is je originele account eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:47 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nog steeds. Alleen weer een account door de shredder.
Permban.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar is je originele account eigenlijk gebleven?
Waar had je die permban voor gekregen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Permban.
Maargoed, over een half jaartje maar eens vragen of ik het weer mag proberen.
Nergens speciaal voor. Je hebt dat notes-systeem. En ik heb gewoon een paar kutnotes, en daarin staat (denk ik) dat ik voor het minste of geringste geband moet worden. Daarom als ik ook maar offtopic ga of een keer iemand afzeik of troll of wat dan ook dan heb ik er weer een te pakken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar had je die permban voor gekregen dan?
Je bent dus een echte rebelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:14 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nergens speciaal voor. Je hebt dat notes-systeem. En ik heb gewoon een paar kutnotes, en daarin staat (denk ik) dat ik voor het minste of geringste geband moet worden. Daarom als ik ook maar offtopic ga of een keer iemand afzeik of troll of wat dan ook dan heb ik er weer een te pakken.
Daarom leg ik me er ook niet bij neer, er zitten zoveel complete aidsusers op fok, die veel erger zijn dan ik, maar daarbij gebeurd dat niet, omdat ze "status" hebben op fok, of vriendjes zijn met de crew.
Nah, ik heb gewoon geen boodschap aan dat onterechte gedoe. En daarbij, ik vind fok niet zo boeiend meer, behalve dit topic en af en toe het Den Bosch topic dus lekker boeiend of ik m'n echte account heb of niet.quote:
Ik niet compleet dubbel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik lig helemaal dubbel van dit filmpje![]()
![]()
Nee hoor, maar ik snap de grap niet helemaal. Die gast vertelt over zijn ultradier en wordt uitgelachen?quote:
Hij speelde wel heel goed in The Invention of Lying, maar die poging tot comedy van hem vind ik echt treurig...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:40 schreef BzP het volgende:
<-----------------
Ricky Gervais is fucking geniaal
Wat een irritante vent is dat, als je dan toch gaat praten over wapens, bereidt wat voor en ga niet de hele tijd UHHHMMMMMMMMM so yea, UHMMMMMMMMMM this is a gun UHMMMMMMMMMM yea..quote:
The office UK is hij als David Brent echt de shit..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij speelde wel heel goed in The Invention of Lying, maar die poging tot comedy van hem vind ik echt treurig...
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat een irritante vent is dat, als je dan toch gaat praten over wapens, bereidt wat voor en ga niet de hele tijd UHHHMMMMMMMMM so yea, UHMMMMMMMMMM this is a gun UHMMMMMMMMMM yea..
Als ze de RPG eruit halen dan koop ik heul da spel nie!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja
Die game komt over een half jaar uit en we zien wel wat er gebeurt ga nou niet alles over analyseren
Wat is nou een shooter zonder RPG?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ze de RPG eruit halen dan koop ik heul da spel nie!
Inderdaad. Danger Closequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is nou een shooter zonder RPG?
Danger Close mag van mij echt wegblijvenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Danger Close mag van mij echt wegblijven!
De balans die BO heeft met vettere killstreaks en wapens dan ben ik helemaal tevreden
Uiteraard mag Danger Close wegblijven, net zoals Commandoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De balans die BO heeft met vettere killstreaks en wapens dan ben ik helemaal tevreden
Toegankelijkheid Stoma, daar draait het om. Zolang iedereen het maar kan spelen en enigszins kills kan maken. Daar trek je kopers mee, of de game helemaal klopt voor de hardcore gamer is bijzaak. Spektakel en toegankelijk is het enige wat boeit voor games als CoDquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ze verzinnen echt wel iets nieuws dat vet ergerlijk is. Het lijkt er op dat dat een goede strategie is om mensen het volgende deel te laten kopen.
Ach dat is in iedere COD zo dat neem ik onder hand op de koop toequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ze verzinnen echt wel iets nieuws dat vet ergerlijk is. Het lijkt er op dat dat een goede strategie is om mensen het volgende deel te laten kopen.
Die balans mag van mij echt oprotten gewoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toegankelijkheid is er al zonder second chance, of danger close. Het grootste gedeelte van de mensen die het spel koopt weet, voor de aankoop, niet eens wat je allemaal kan customizen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Toegankelijkheid Stoma, daar draait het om. Zolang iedereen het maar kan spelen en enigszins kills kan maken. Daar trek je kopers mee, of de game helemaal klopt voor de hardcore gamer is bijzaak. Spektakel en toegankelijk is het enige wat boeit voor games als CoD
Nogal ja. Wat een aanfluiting was dat. Snipers waar je niks mee kan, shotguns waar je niks mee kan. Second chance, ghost, chopper gunners, doggies.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Toegankelijkheid is er al zonder second chance, of danger close. Het grootste gedeelte van de mensen die het spel koopt weet, voor de aankoop, niet eens wat je allemaal kan customizen.
De bovengenoemde perks zijn na veel beklag niet eens een beetje gepatched. Mensen die zich hieraan ergeren kopen sneller een nieuw deel.
Ik weet nog wel hoe groot de teleurstelling was nadat ik black ops had gekocht.
MW2 geeft noobs juist de mogelijkheid om betere spelers te slachten...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:52 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die balans mag van mij echt oprotten gewoon.Ik wil gewoon een spel waarin ik noobs kan slachten, zonder dat die noobs mij kunnen slachten. 100 keer liever MW2 dus dan BO.
Klopt, en in BO heb ik een hogere k/d dan MW2.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:02 schreef BzP het volgende:
[..]
MW2 geeft noobs juist de mogelijkheid om betere spelers te slachten...
volgens mij ben jij een van de "noobs"
Met de aankoop BO had je ook al wat COD ervaring toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Klopt, en in BO heb ik een hogere k/d dan MW2.
Ik haal met BO nu nog steeds hogere scores dan met MW2.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Met de aankoop BO had je ook al wat COD ervaring toch?
Wil je met mij een beschuitje eten?quote:
Dat facebook bericht van jou.quote:
zit op 3e bankje, naast die crackjunk...quote:
Mooi, veel plezier!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:23 schreef BzP het volgende:
[..]
zit op 3e bankje, naast die crackjunk...
Zon schijnt
De reacties onder dat filmpje zijn goud:quote:
Wtf is dit nou weer?quote:
Heeee, lul!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De reacties onder dat filmpje zijn goud:
hij heeft meer dan alleen vlinders in zen buik
bartyboy1010 2 maanden geleden
als de zon weer gaat schijnen dan weet ik dag het tijd is om te frituuren met pils
gnobudy 1 maand geleden
niet mee lachen met da hij dik is.. hij is vorig jaar gestorven aan een hartaanval..
FRIGYES10 2 maanden geleden 4
Tip:
1. Minder mac donalds
2. Meer rukken
3. Nooit meer zingen
4. spring voor een trein.
jorddaa 3 maanden geleden
Zonde, Bob is een regelrechte baasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De reacties onder dat filmpje zijn goud:
hij heeft meer dan alleen vlinders in zen buik
bartyboy1010 2 maanden geleden
als de zon weer gaat schijnen dan weet ik dag het tijd is om te frituuren met pils
gnobudy 1 maand geleden
niet mee lachen met da hij dik is.. hij is vorig jaar gestorven aan een hartaanval..
FRIGYES10 2 maanden geleden 4
Tip:
1. Minder mac donalds
2. Meer rukken
3. Nooit meer zingen
4. spring voor een trein.
jorddaa 3 maanden geleden
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Youtube staat vol met rappers van eigen bodem
Utrechtse trots, echte straatsoldaten dit.quote:
Ik weet niet waarom, maar ik zie jou zo hierin meespelen, rossdale ook trouwens:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Utrechtse trots, echte straatsoldaten dit.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik zie jou zo hierin meespelen, rossdale ook trouwens:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |