Heb je niet toevallig zin in een potje spec ops met mij?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:13 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens, jullie hebben mij nooit verteld waar dat mister chang gay filmpje vandaan kwam! I need to know now!!!!!
Extraweltquote:
Ja die weet ik maar ik bedoeld deze:quote:
Van de serie "Community"quote:
quote:Also recurring are unbalanced former Spanish instructor Señor Ben Chang (Ken Jeong),
Bedankt hequote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef kenserkabouter het volgende:
ik heb zojuist frank geleerd om z'n eigen was te draaien.
Deze maand deel 2.quote:
Is het al gelukt om hem dood te krijgen?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat ik ging eten en niet mee kon doen he? Je wist het
quote:
Wie dood te krijgen? Oven staat aan dus pizza is over 20min klaar. Over 30min ben ik klaar om weer te fraggenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het al gelukt om hem dood te krijgen?
Ja wie denk je? Waar jij toen een uur mee bezig was.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wie dood te krijgen? Oven staat aan dus pizza is over 20min klaar. Over 30min ben ik klaar om weer te fraggen
Oh komt ie vrijdag uit? Dat word naar de bios.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ga er vrijdag heen met m'n club.
26ste als ik het goed heb dus dat is donderdag.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh komt ie vrijdag uit? Dat word naar de bios.
Kom er aanquote:Op zondag 22 mei 2011 18:29 schreef KoningStoma het volgende:
Z to the O to the M to the B to the I to the E to the S
LD;NGquote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Check m, like m.
Hij is niet zolang. 720p aangeraden.
Tof!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Check m, like m.
Hahahahahaquote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef Frankii het volgende:
Zit ik helemaal in de film 'The Next Three Days' belt Kutkabouter op.
HEY FRANK DOE JE MEE ZOMBIES?
Weg spanning.
Dat komt omdat ik op een gegeven moment echt keihard aan het kenseren was met m'n mp40 heel de tijd.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:41 schreef KoningStoma het volgende:
Het ging behoorlijk slecht trouwensWave 15 was het hoogste ofzo toch?
Ascension is beter te doen. Daar kan je met z'n vieren alles goed onder controle houden.
Dat schot op 1:05quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Check m, like m.
Bij schot dacht ik ook al van wtf.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat schot op 1:052 meter voor zijn loop schieten terwijl hij achter een muurtje staat --> headshot
Is dit een gehackte snipelobby op de PC oid?
De montage zelf zit verder wel goed in mekaar
Linkdump; niet geklikt.quote:
ofquote:
Ik weet niet hoe aantrekkelijk Pringles door Aardappel bevonden wordt.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Linkdump; niet geklikt.
of:
[..]
of
[..]
Ik weet niet hoe aantrekkelijk Pringles door Aardappel bevonden wordt.
Was in een kutbui en wou beetje trollen hierzo, niemand reageerdequote:Op maandag 23 mei 2011 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Linkdump; niet geklikt.
of:
[..]
of
[..]
Ik weet niet hoe aantrekkelijk Pringles door Aardappel bevonden wordt.
Heb m net met geluid gechecked...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Check m, like m.
Alweer gast jaquote:Op maandag 23 mei 2011 16:20 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Nou, ze hadden me weer te pakken hoor.Voortaan maar weer uit KLB wegblijven.
Ja ik liep vannacht een beetje te trollen in een topic over vrouwen die allemaal kuthoeren zouden zijn en vanmorgen was ik ineens geband.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:23 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ja ik liep vannacht een beetje te trollen in een topic over vrouwen die allemaal kuthoeren zouden zijn en vanmorgen was ik ineens geband.
Ik vond het wel grappig:quote:Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen waarom je dat zou doen
Hierna begon het hoor, dat topic helemaal vol met verontwaardigde vrouwen ineens, ik heb me echt kapot zitten lachen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:52 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]Alsof dat niet kan. Je kan elke meid het bed in lullen, want elke meid is een slet diep van binnen (of iets opzichtiger
), ook de zogenaamde nette meisjes.
Voordat ik de woede van het topic over me heen krijgquote:
Als je iemand een sloot GHB geeft slaapt die persoonquote:Op maandag 23 mei 2011 16:42 schreef dreamzk het volgende:
Hm moet kk en die andere gasten over het algemeen wel gelijk geven. Hypocriet van die vrouwen dat ze zeggen dat ze zo vroom zijn en absoluut geen slet. Geef elke vrouw een sloot ghb en het verandert in de grootste slet die je kent
Een slet is iemand die makkelijk de benen opent. Als iemand ligt te slapen kan je ook iemands benen makkelijk openen. Trek je conclusies maar.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je iemand een sloot GHB geeft slaapt die persoon.
Paar milligram will do the thing
Zo sprak de ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je iemand een sloot GHB geeft slaapt die persoon.
Paar milligram will do the thing
Zat er een lul aan?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb wel eens GHB gebruikt maar vond er geen kut aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zat er een lul aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, GHBquote:Op maandag 23 mei 2011 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kristallen of pillen?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan MDMA zo'n 3/4 keer per jaar
26 juni ga ik weer, awake festquote:Op maandag 23 mei 2011 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever kristallen dan pillen maar beide zijn prima
drie vierde keer per jaar ja?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan MDMA zo'n 3/4 keer per jaar
Laatste keer voor mij was koninginnennacht van de zomer ga ik weer eens gebruiken met mijn vriendin thuisquote:
Geen flauw idee, sorry.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
hee aardappel, hoe heet dat nummer ook alweer in dit filmpje:
Bij de intro van die paupers. Ik ben het nummer kwijt, terwijl ik dit nummer vroeger echt legendarisch vond.Dat filmpje is echt kut trouwens.
Je gebruikt het thuis? Ik alleen maar op grote feesten, zo fijn is het danquote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste keer voor mij was koninginnennacht van de zomer ga ik weer eens gebruiken met mijn vriendin thuis
Ik ben ook volgens mij een van de weinigen die daar ook geen reet aan vondquote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef dreamzk het volgende:
Je gebruikt het thuis? Ik alleen maar op grote feesten, zo fijn is het dan
Met je vriendin thuis is ook wel heel chill hoor maar ik gebruik het vaker op feestenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen flauw idee, sorry.
[..]
Dan had je slechte pillen of niet genoeg genomen. Dat gevoel van verliefdheid en euforiequote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook volgens mij een van de weinigen die daar ook geen reet aan vond
Als het begint op te komen en kippenvel krijgt over je hele lichaamquote:Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dan had je slechte pillen of niet genoeg genomen. Dat gevoel van verliefdheid en euforie
Oh je hoeft jezelf niet te verantwoorden tegen mij hoor, elk meisje is ook een slet van binnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:30 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig:
[..]
Hierna begon het hoor, dat topic helemaal vol met verontwaardigde vrouwen ineens, ik heb me echt kapot zitten lachen.
En tittyliciouz, nee dit was niet serieus bedoeld.
Je benen beginnen te tintelenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het begint op te komen en kippenvel krijgt over je hele lichaam
Ik heb geen idee, ik heb het twee keer gedaan en beide keren vond ik er geen fuck aan. Ja, iets actiever, maar dat was het ook. Ik denk dat ik van mezelf al te euforisch en verliefd benquote:Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dan had je slechte pillen of niet genoeg genomen. Dat gevoel van verliefdheid en euforie
Dat ziet er echt te debiel voor woorden uit allemaal van die kerels die hard gaan met raketjes in hun handquote:Op maandag 23 mei 2011 17:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je benen beginnen te tintelenEn tijdens het los gaan een raketje erbij eten
Thuis is ook fijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen flauw idee, sorry.
[..]
Mijn vriend voelde ook niet veel, hij was wel een stuk actiever maar wat ik er normaal door voel had hij allemaal niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb het twee keer gedaan en beide keren vond ik er geen fuck aan. Ja, iets actiever, maar dat was het ook. Ik denk dat ik van mezelf al te euforisch en verliefd ben
Methylone? Dat is ook troepquote:Op maandag 23 mei 2011 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thuis is ook fijn.Maar op grote feesten blijft natuurlijk.
![]()
Zag een tijdje terug bij spuiten en slikken een pilletje dat hetzelfde effect zou moeten geven als xtc, ik gehaald was nieuwsgierig geworden. Godverdomme zeg kankertroep. Heb 3 dagen lang lopen kotsen.
Ach iedereen eet het en het is heel relaxed. Daarboven op heb ik in die staat ook heel schijt van hoe ik eruit ziequote:Op maandag 23 mei 2011 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ziet er echt te debiel voor woorden uit allemaal van die kerels die hard gaan met raketjes in hun hand. Ik drink gewoon lekker een red bull of biertje
Lol.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:11 schreef PierreTT het volgende:
De reputatie van Nederlanders qua drugs blijft ook mooi trouwensToen ik in Lissabon was:
Duister figuur: "You want to buy some weed, it's the best you ever had!"
PierreTT: "No, I'm from the Netherlands!"
Duister figuur: "![]()
Can we buy your weed then?
![]()
"
PierreTT: ""
Op het moment zelf zou ik er ook schijt aan hebben maar ik ging afgelopen I <3 Techno mee zonder drugs te gebruiken en dan ziet het er echt debiel uit hoe die mensen dan lopen met hun raketje en flesje waterquote:Op maandag 23 mei 2011 17:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach iedereen eet het en het is heel relaxed. Daarboven op heb ik in die staat ook heel schijt van hoe ik eruit zieSigaretten roken is ook bijzonder geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |