Heb je niet toevallig zin in een potje spec ops met mij?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:13 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens, jullie hebben mij nooit verteld waar dat mister chang gay filmpje vandaan kwam! I need to know now!!!!!
Extraweltquote:
Ja die weet ik maar ik bedoeld deze:quote:
Van de serie "Community"quote:
quote:Also recurring are unbalanced former Spanish instructor Señor Ben Chang (Ken Jeong),
Bedankt hequote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef kenserkabouter het volgende:
ik heb zojuist frank geleerd om z'n eigen was te draaien.
Deze maand deel 2.quote:
Is het al gelukt om hem dood te krijgen?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat ik ging eten en niet mee kon doen he? Je wist het
quote:
Wie dood te krijgen? Oven staat aan dus pizza is over 20min klaar. Over 30min ben ik klaar om weer te fraggenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het al gelukt om hem dood te krijgen?
Ja wie denk je? Waar jij toen een uur mee bezig was.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wie dood te krijgen? Oven staat aan dus pizza is over 20min klaar. Over 30min ben ik klaar om weer te fraggen
Oh komt ie vrijdag uit? Dat word naar de bios.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ga er vrijdag heen met m'n club.
26ste als ik het goed heb dus dat is donderdag.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh komt ie vrijdag uit? Dat word naar de bios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |