Dude.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb laatst alle 2 de SATC films achter elkaar gekeken
Ik heb alle 6 de seizoenen gezien, dat was nog een beetje entertainend, maar de films waren echtquote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb laatst alle 2 de SATC films achter elkaar gekeken
Hmm, dacht toch echt dat dat het vorige seizoen was.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meh 90210 vond ik beetje saai. En tittyliciouz, je bent zo in de war, seizoen 5 komt pas in de herfst uit: http://www.imdb.com/title/tt0397442/episodes#season-5
Ik heb er ook geen moeite mee om naar te kijken maar ik zal het niet snel downloadenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb alle 6 de seizoenen gezien, dat was nog een beetje entertainend, maar de films waren echt![]()
En ik kijk al deze shit omdat ik uit een vrouwenhuis kom, 2 zusjes en een moeder. Vader was er weinig ivb met werk dus als ik tv wou kijken moest ik mee kijken met SATC, Greys Anatomy, Gossip Girl enz
17,quote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm, dacht toch echt dat dat het vorige seizoen was.Welke aflevering zit je nu dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door dreamzk op 23-05-2011 21:30:14 ]Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Gossip girl is dus nog best leukquote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee om naar te kijken maar ik zal het niet snel downloaden
Oke, ik heb vorige week 22 gekeken. Maar dacht serieus dat dat het vorige seizoen was.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
17, lily gaat zich zo bij de politie opgeven ivb met dat gefakete document waardoor de leraar van serena de jija inging
Spoilers dude, spoilers!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
17, lily gaat zich zo bij de politie opgeven ivb met dat gefakete document waardoor de leraar van serena de jija inging
Sorry, wist niet dat behalve titty en ik andere mensen ook kekenquote:
Herken sarcasme lieve schat.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat behalve titty en ik andere mensen ook keken
Wie is dat op links???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |